PSV - Ajaxquote:Op zondag 22 september 2019 13:09 schreef Durmada het volgende:
Is Feyenoord - Ajax of PSV - Ajax leuker?
Maar het is niet klassiek.quote:Op zondag 22 september 2019 13:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV - Ajax
Omdat die ALTIJD ergens over gaat
Maar dan zou bijvoorbeeld Groningen - Ajax ook al klassiek zijn.quote:Op zondag 22 september 2019 13:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV en Ajax spelen niet net 10 jaar tegen elkaar hoor?
Want Groningen speelt ook altijd voor de prijzen?quote:Op zondag 22 september 2019 13:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar dan zou bijvoorbeeld Groningen - Ajax ook al klassiek zijn.
Nee, alleen Ajax en incidenteel PSV of Feyenoord.quote:Op zondag 22 september 2019 13:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Want Groningen speelt ook altijd voor de prijzen?
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 22 september 2019 13:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vergeet de Poll niet in te vullen in de OP
Kampioenswedstrijdquote:Op zondag 22 september 2019 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind 'De Topper' wel een saaie bijnaam voor deze wedstrijd.
Hopelijk kunnen we nog even iets beters verzinnen.
Voortaan maar weer uitgeschakeld worden in Europa dan.quote:Op zondag 22 september 2019 14:46 schreef PSVCL het volgende:
Ajax wint dit ,2 dagen rust is te weinig
Nee gewoon de CL halen ,selectie eerder op orde brengenquote:Op zondag 22 september 2019 14:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
Voortaan maar weer uitgeschakeld worden in Europa dan.
Het is ook niet echt een deurbie of zo.quote:Op zondag 22 september 2019 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind 'De Topper' wel een saaie bijnaam voor deze wedstrijd.
Hopelijk kunnen we nog even iets beters verzinnen.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 22-09-2019 om 15:34:42PSV speelt tegen Ajax met Zoet - Dumfries Baumgartl Viergever Sadílek - Rosario Ihattaren Hendrix - Bruma Malen Bergwijn.Bijzonderheden:- Sadílek terug in de basis- Guti en Afellay terug, op de bank- Unnerstall, Thomas debuteren bij de wedstrijdselectie van PSV reageer retweet
quote:Op zondag 22 september 2019 15:35 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
2 keepers op de bank, altijd handig.
Sadilekquote:Op zondag 22 september 2019 15:34 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RikElfrink twitterde op zondag 22-09-2019 om 15:34:42PSV speelt tegen Ajax met Zoet - Dumfries Baumgartl Viergever Sadílek - Rosario Ihattaren Hendrix - Bruma Malen Bergwijn.Bijzonderheden:- Sadílek terug in de basis- Guti en Afellay terug, op de bank- Unnerstall, Thomas debuteren bij de wedstrijdselectie van PSV reageer retweet
Donequote:Op zondag 22 september 2019 13:10 schreef Doublepain het volgende:
ff reeksen @:ggmm @:onlogisch @:madame_paon
Niet nodig, je weet dat als Ajax speelt alle fans in het stadion zitten en het hier stil is.quote:Op zondag 22 september 2019 13:10 schreef Doublepain het volgende:
ff reeksen @:ggmm @:onlogisch @:madame_paon
Ja maar PSV speelt thuisquote:Op zondag 22 september 2019 16:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet nodig, je weet dat als Ajax speelt alle fans in het stadion zitten en het hier stil is.
@murp kijkt geen voetbal.quote:Op zondag 22 september 2019 16:07 schreef MC-Morgan het volgende:
Benieuwd of onze favoriete FA ook aanwezig is.
Dit gaat veel schelen.quote:
Koning Toto gaat waarsch. ook voor Ajaxtwitter:weddenopsport twitterde op zondag 22-09-2019 om 16:36:03De laatste odds: #PSV maarliefst 3.0 x je inleg (begonnen op 2.65) en #Ajax 2.15 (begonnen op 2.55). Gelijkspel levert 4x je inleg op. https://t.co/eXFTBX6VBc #PSVAJA reageer retweet
Als dit uitkomt mag je een Switch-spel naar keuze uitzoeken op mijn kosten.quote:Op zondag 22 september 2019 16:37 schreef Gutanoth het volgende:
5-0
2x malen
2x bergwijn
1x alvarez eigen doel
quote:Op zondag 22 september 2019 16:40 schreef Zipportal het volgende:
We juichen allemaal voor PSV Eindhoven.
Allemaal?quote:Op zondag 22 september 2019 16:40 schreef Zipportal het volgende:
SECONDEDquote:
Doen, 100 euro.quote:Op zondag 22 september 2019 16:42 schreef MC-Morgan het volgende:
4.5x je inzet bij een kaart voor Viergever. Hmm.
Die zou ik wel inzetten danquote:Op zondag 22 september 2019 16:42 schreef MC-Morgan het volgende:
Gratis gelfquote:Op zondag 22 september 2019 16:42 schreef MC-Morgan het volgende:
JALALALLALALAALALA PSV AMSTERDAMquote:Op zondag 22 september 2019 16:40 schreef Zipportal het volgende:
Hebben ze een clublied?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crushed ajax.quote:Op zondag 22 september 2019 16:44 schreef RipCity het volgende:
Niemand die snapt wat die rood-witte vlakjes verbeelden.
quote:Op zondag 22 september 2019 16:46 schreef MC-Morgan het volgende:
Odds liggen verrassend hoog.Hendriks Veltman en Viergever is gratis geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker Veltmannetje is gegarandeerdquote:Op zondag 22 september 2019 16:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hendriks Veltman en Viergever is gratis geld
1x gedaan. Pakte die geen kaart. Was tegen Feyenoord volgens mijquote:Op zondag 22 september 2019 16:47 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
zeker Veltmannetje is gegarandeerd
JR denkt ook dat PSV gaat winnen.quote:Op zondag 22 september 2019 16:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
JR schijnt dit een mooi tenue te vinden.
Oeh, dat zou ik fijn vindenquote:Op zondag 22 september 2019 16:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als dit uitkomt mag je een Switch-spel naar keuze uitzoeken op mijn kosten.
quote:
pas op voor de mocromaffiaquote:Op zondag 22 september 2019 17:04 schreef Zorro het volgende:
Kutmarokkaantje opgefokt.
Je verwacht het niet.
Sadilek
soms... ben ik wel eens bang ... bang .. dat ik allerlei groeperingen achter me aan krijg... christenen, joden, hells angels , zwetende wijvuh... maar de meeste angst heb ik nog voor de josti band !!quote:
Die bellen Hassani om dat klusje te klaren.quote:
Uh okquote:Op zondag 22 september 2019 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeilijk voetballen hoor, met een staaf van 30cm.
6,6quote:Op zondag 22 september 2019 17:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Tijd voor een berg wijn, dan lig ik vannacht niet zo te malen.
Rood wijntje nakken.quote:
Irritant is dat.quote:Op zondag 22 september 2019 16:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Iedereen heeft genoeg van COOKIES hier.
En jij bent Ajax-fan? Dan ken je de uitshirts wel.quote:Op zondag 22 september 2019 17:15 schreef SaferSephy het volgende:
iemand een foto van die Ajax outfits? Ik moet via radio 1 luisteren
https://www.nu.nl/voetbal(...)er-grote-kansen.htmlquote:Op zondag 22 september 2019 17:15 schreef SaferSephy het volgende:
Ga zelf kijken?quote:Op zondag 22 september 2019 17:15 schreef SaferSephy het volgende:
thanks! Niet super lelijk eigenlijk!quote:Op zondag 22 september 2019 17:16 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/voetbal(...)er-grote-kansen.html
Als je kanker aan je oogballen hebt niet neequote:Op zondag 22 september 2019 17:17 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
thanks! Niet super lelijk eigenlijk!
quote:Op zondag 22 september 2019 17:17 schreef Caland het volgende:
Wat een verschrikkelijke wedstrijd als je net Emmen - Feyenoord hebt gezien
Doe even normaal.quote:Op zondag 22 september 2019 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je kanker aan je oogballen hebt niet nee
Sowsowsowquote:Op zondag 22 september 2019 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze willen meer niet verliezen dan dat ze willen winnen.quote:Op zondag 22 september 2019 17:17 schreef Caland het volgende:
Witheetquote:Op zondag 22 september 2019 17:18 schreef DonDruiper het volgende:
Wat zijn die psvertjes origineel hè met hun haat tegen Ajax.
Zo aandoenlijk.
Die zijn kwa voetbalniveau ook flink aan elkaar gewaagd.quote:Op zondag 22 september 2019 17:17 schreef Caland het volgende:
Ook wel logisch. Staan gelijk in punten en bovenaan. Geen noodzaak vandaag eigenlijkquote:Op zondag 22 september 2019 17:18 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ze willen meer niet verliezen dan dat ze willen winnen.
De meeste jongens bij ons uit de buurt waren vroeger dan ook voor PSV, vooral omdat ze een hekel aan Ajax hadden. Ik denk dat dit nog steeds bij velen het geval is.quote:Op zondag 22 september 2019 17:18 schreef DonDruiper het volgende:
Zo aandoenlijk.
Alle boeren zijn homo is letterlijk 50% van het zangrepertoire als PSV in Amsterdam op bezoek komt. Allebei de fans hebben niet zo'n hoge pet op van de tegenpartij.quote:Op zondag 22 september 2019 17:18 schreef DonDruiper het volgende:
Zo aandoenlijk.
quote:Op zondag 22 september 2019 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal hij daar wakker van liggen?
Er zijn talloze topics over de uitspraken van haags. Maar het mag allemaal op vrije forum als FOK!quote:
wat ben jij grappig zegquote:Op zondag 22 september 2019 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat bergafwaarts met FOK.quote:Op zondag 22 september 2019 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn talloze topics over de uitspraken van haags. Maar het mag allemaal op vrije forum als FOK!
Deze ook maar ffquote:Op zondag 22 september 2019 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze vegen toch wel, en ze zullen mij de mond wel weer snoeren voor 48 uur. Alles om zich in te dekkenquote:
Huilen.quote:Op zondag 22 september 2019 17:28 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ze vegen toch wel, en ze zullen mij de mond wel weer snoeren voor 48 uur. Alles om zich in te dekken
Die geniet nog na van de nederlaag van Twente.quote:Op zondag 22 september 2019 17:28 schreef MC-Morgan het volgende:
Waar is @:Drizzt_doUrden als je hem nodig hebt.
Mwah, denk het niet. Kunnen ze niet maken.quote:Op zondag 22 september 2019 17:28 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ze vegen toch wel, en ze zullen mij de mond wel weer snoeren voor 48 uur. Alles om zich in te dekken
Eten lijkt me.quote:Op zondag 22 september 2019 17:28 schreef MC-Morgan het volgende:
Waar is @:Drizzt_doUrden als je hem nodig hebt.
Een van de twee krijgt een mazzelgoal...quote:Op zondag 22 september 2019 17:29 schreef S0nic het volgende:
Deze wedstrijd gaat eindigen in een 0-0.
Mwa, heb al wel wat kansjes gezien.quote:Op zondag 22 september 2019 17:29 schreef S0nic het volgende:
Deze wedstrijd gaat eindigen in een 0-0.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 september 2019 17:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Snelle Egel
quote:Op zondag 22 september 2019 17:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dit heeft enorme impact op de eredivisie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Lijkt Lille welquote:Op zondag 22 september 2019 17:30 schreef MC-Morgan het volgende:
PSV speelt het steeds zo matig uit.
Op mij persoonlijk ook, moet ik zeggen.quote:Op zondag 22 september 2019 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit heeft enorme impact op de eredivisie.
koekoek.quote:Op zondag 22 september 2019 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er ook ondersteboven van.quote:Op zondag 22 september 2019 17:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op mij persoonlijk ook, moet ik zeggen.
Haags Kwartiertje hoopt vast dat het de pil van drion was.quote:
ER KOMT GEEN EINDE AAN DE SCHOTENquote:Op zondag 22 september 2019 17:32 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Haags Kwartiertje hoopt vast dat het de pil van drion was.
Valt er sneeuw in november, dan valt kerst vast en zeker in december.quote:Op zondag 22 september 2019 17:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Regent het in mei dan is april voobij.
gr gr
Zelf verzonnen?quote:Op zondag 22 september 2019 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt er sneeuw in november, dan valt kerst vast en zeker in december.
De Feestdagenquote:Op zondag 22 september 2019 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt er sneeuw in november, dan valt kerst vast en zeker in december.
Patatje stoofvlees is beter.quote:Op zondag 22 september 2019 17:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb trek in patatjes, worst erbij.
Knap hequote:
VIESDIKquote:Op zondag 22 september 2019 17:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb trek in patatjes, worst erbij.
Sowquote:Op zondag 22 september 2019 17:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit, met je gelubberde kringspier.
Je bent zelf een kringspier.quote:Op zondag 22 september 2019 17:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit, met je gelubberde kringspier.
Dat heb jij goed gezien, Katrien.quote:Op zondag 22 september 2019 17:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De Feestdagen
Is nog steeds DICHT.
Daar ga jij wat aan doen, heb ik gehoord.quote:Op zondag 22 september 2019 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gezien, Katrien.
Ik heb mijn feestNEUS momenteel niet op.quote:Op zondag 22 september 2019 17:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar ga jij wat aan doen, heb ik gehoord.
Doe eens kalm JR, wat is gaande met je?quote:
Zenuwenquote:Op zondag 22 september 2019 17:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe eens kalm JR, wat is gaande met je?
Had je dat wel dan mocht je zo op transport volgens je eerdere opmerkingen.quote:Op zondag 22 september 2019 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb mijn feestNEUS momenteel niet op.
Grote franchises die prachtig Nederlands erfgoed verneukenquote:Op zondag 22 september 2019 17:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe eens kalm JR, wat is gaande met je?
Frikandel is Nederlands erfgoed?quote:Op zondag 22 september 2019 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grote franchises die prachtig Nederlands erfgoed verneuken
Pizza's met boerenkool.quote:Op zondag 22 september 2019 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grote franchises die prachtig Nederlands erfgoed verneuken
Dat je dit durft te vragen. Frikandel moet op de werelderfgoedlijst.quote:
Broodje frikandel speciaal genotquote:Op zondag 22 september 2019 17:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat je dit durft te vragen. Frikandel moet op de werelderfgoedlijst.
Hij is in ieder geval niet helemaal 100%, denk ik.quote:Op zondag 22 september 2019 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn mond is nogal scheef, beroerte?
Drugs are bad.quote:
Raar loopje heeft die pipo, aangemeten street credibility-loopje.quote:Op zondag 22 september 2019 17:55 schreef Themeparktommy het volgende:
Bij Promes moet het allemaal nog iets sneller
Nee daar heb ik best om gelachen eigenlijkquote:Op zondag 22 september 2019 17:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Probeer je nu je frustratie van Feyenoord zo goed te praten??
Jammer dat die gelijkmaker en rode kaar vielquote:Op zondag 22 september 2019 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee daar heb ik best om gelachen eigenlijk
Verwachte reactie: Ziedend.quote:Op zondag 22 september 2019 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee daar heb ik best om gelachen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |