Ze vroeg vanmorgen, "Wat wil je op je broodje Jes". Waarop hij zei "kaas"quote:Op zondag 22 september 2019 12:03 schreef formule het volgende:
[..]
Nee, hij kreeg een mes van haar,en smeerde zelf zijn broodje, waar hebben we het eigenlijk over
Ach, hij speelde zijn spel en dan nog, hoeveel mannen vinden dat niet. En nee, dan zegt dat niets over het nep-onschuldige meisje Franny. Ik heb nog liever te maken met Tim, dan met Franny. Bij Tim hoef je misschien alleen je vingers na te tellen. Hij speelt geen mooiweer. Er zijn echter mannen die doen alsof de vrouw boven ze staat, ondertussen..... moet er wel geneukt worden. Gelijk hebben ze.quote:Op zondag 22 september 2019 12:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tim kwam binnen met vrouwen horen in de keuken toch... dat is een best behoorlijk statement die hij daar maakte, tegenover IEDERE vrouw
Met boter, maar daar bleef het bijquote:Op zondag 22 september 2019 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vroeg vanmorgen, "Wat wil je op je broodje Jes". Waarop hij zei "kaas"
Over onderdanig gesproken.quote:Op zondag 22 september 2019 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vroeg vanmorgen, "Wat wil je op je broodje Jes". Waarop hij zei "kaas"
Tim is in de buitenwereld verketterd om wat hij franny " had aangedaan " Hij heeft zich maandenlang niet buiten kunnen vertonen, is uitgejouwd toen hij een nieuwe vriendin had, Er is haast aangifte tegen hem gedaan om verkrachting enz.quote:Op zondag 22 september 2019 12:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach, hij speelde zijn spel en dan nog, hoeveel mannen vinden dat niet. En nee, dan zegt dat niets over het nep-onschuldige meisje Franny. Ik heb nog liever te maken met Tim, dan met Franny. Bij Tim hoef je misschien alleen je vingers te tellen. Hij speelt geen mooiweer. Er zijn echter mannen die doen alsof de vrouw boven ze staat, ondertussen..... moet er wel geneukt worden. Gelijk hebben ze.
Ik ben het verhaal van de Love - Love, nu al zat. Zo'n uitgemolken script. Ik wil er niet aan denken dat wij er moet boter en suiker in trappen.
Moeten neuken , zou willen neuken horen te zijn.. it takes two to tango..quote:Op zondag 22 september 2019 12:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach, hij speelde zijn spel en dan nog, hoeveel mannen vinden dat niet. En nee, dan zegt dat niets over het nep-onschuldige meisje Franny. Ik heb nog liever te maken met Tim, dan met Franny. Bij Tim hoef je misschien alleen je vingers na te tellen. Hij speelt geen mooiweer. Er zijn echter mannen die doen alsof de vrouw boven ze staat, ondertussen..... moet er wel geneukt worden. Gelijk hebben ze.
Ik ben het verhaal van de Love - Love, nu al zat. Zo'n uitgemolken script. Ik wil er niet aan denken dat wij er moet boter en suiker in trappen.
Duurt niet lang meer die twee hebben het zo weer goedquote:
quote:Op zondag 22 september 2019 12:10 schreef Dotteke het volgende:
"Ik heb de hele nacht in de spleet gelegen", zegt Mylene.
"Ik ook", zegt Andrea lachend.
Ja, er staat teveel op het spel en nu het een gelijkspel.quote:Op zondag 22 september 2019 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer die twee hebben het zo weer goed
Is in opdracht van Hiske, die heeft Jessie aangespoord om er voor te zorgen dat mensen kistjes gingen makenquote:Op zondag 22 september 2019 12:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik hoop dat Jens niet doet wat Jessie wil; mensen aan het werk zetten om kistjes te maken.
Vond het toen al twijfelachtig toen Jessie Jens erbij betrok, maar dacht zeg maar niet.
Anderen moeten altijd de kastanjes uit het vuur halen. Jessie denkt mensen te gebruiken als voetvolk/soldaten/werker met een aantal aanjagers en hij strijkt de eer voor het binnenharken van het geld, terwijl hij ze allemaal afkat en afbrandt in het proces en ze lui te noemen.
Word zo moe van die mensen daar. Alex moet je gewoon niet serieus nemen. Die lult om het lullen en laat zich zo gemakkelijk voeren. Betrekt ook alles op zichzelf.quote:Op zondag 22 september 2019 12:12 schreef Dotteke het volgende:
Lex over de ruzie gisteren tussen haar en Merel
EN dat er oud zeer boven is gekomen van wat in het verleden van Merel is gebeurd
Jessie zegt dat hij daar de dupe van is
[ afbeelding ]
EN toch hoor ik hem nu zeggen dat hij het zat isquote:Op zondag 22 september 2019 12:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, er staat teveel op het spel en nu het een gelijkspel.
Ze denken daar allemaal te weten wat goed is voor een ander.quote:Op zondag 22 september 2019 12:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wordt zo moe van die mensen daar. Alex moet je gewoon niet serieus nemen. Die lult om het lullen en laat zich zo gemakkelijk voeren. Betrekt ook alles op zichzelf.
Ja, klopt, Hiske wil het Jessie nu inpeperen. Jessie ging toen gelijk proberen Jens voor zijn karretje te spannen. Dat heeft hij goed geregeld. Dit zie ik vaker gebeuren. Zolang iemand anders verantwoordelijk gesteld wordt, dan valt je weinig te verwijten.quote:Op zondag 22 september 2019 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is in opdracht van Hiske, die heeft Jessie aangespoord om er voor te zorgen dat mensen kistjes gingen maken
Het is een idee van Jens en Jessie dus moeten ze er ook achter aan
Jessie zegt dat hij het echt helemaal zat is met Merel
Hij weet niet of het opnieuw beginnen wel verstandig is en beginnen ze opnieuw dan moet ze steoppen met de drank
Ik hoop het, ik hoop het!quote:Op zondag 22 september 2019 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN toch hoor ik hem nu zeggen dat hij het zat is
Hij is het ook zat alleen maar negatief over hem zelf te horen, het emmertje is een keertje vol
Leipe Lexie, jammer dat we haar 50ste verjaardag missen, zal een geweldig drama wordenquote:Op zondag 22 september 2019 12:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wordt zo moe van die mensen daar. Alex moet je gewoon niet serieus nemen. Die lult om het lullen en laat zich zo gemakkelijk voeren. Betrekt ook alles op zichzelf.
Echte liefdequote:Op zondag 22 september 2019 12:17 schreef puzziepie het volgende:
Jessie vindt Merel absoluut een leuke meid maar hij moet de voors en tegens tegen elkaar afwegen
quote:Op zondag 22 september 2019 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, schuim wil weer stoken met dit soort berichten door te geven.
Ze kunnen het niet laten. Ik vind het zulke zielige figuren die dat doen.
Ben het helemaal met je eens. Ik ga niet mee in die hysterie van die schuimpjes.quote:Op zondag 22 september 2019 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Tim is in de buitenwereld verketterd om wat hij franny " had aangedaan " Hij heeft zich maandenlang niet buiten kunnen vertonen, is uitgejouwd toen hij een nieuwe vriendin had, Er is haast aangifte tegen hem gedaan om verkrachting enz.
en dat was niet omdat hij neerbuigend gezegd zou hebben dat vrouwen in de keuken thuishoren.
Zal helemaal een jankdrama wordenquote:Op zondag 22 september 2019 12:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Leipe Lexie, jammer dat we haar 50ste verjaardag missen, zal een geweldig drama worden
Dan vraag je nu weet teveelquote:Op zondag 22 september 2019 12:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Moeten neuken , zou willen neuken horen te zijn.. it takes two to tango..
Love-love is toch het gay feest van jordi?
Ik vind dingen zo tegenstrijdig. Jessie zei dat hij buiten Utopia ook dronk.. En ik las ergens dat Merel's ouders uit elkaar gingen toen Merel 21 was?quote:Op zondag 22 september 2019 12:17 schreef Dotteke het volgende:
Jessie vindt Merel een hele leuke meid, maar je moet de voors en de tegens tegen elkaar afwegen.
Lex nogmaals dat ze weer geschrokken is van zichzelf
Je hebt nogal heftig zegt Jessie, kap eens met drinken
Dat zal een jankboel van jewelste worden.quote:Op zondag 22 september 2019 12:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Leipe Lexie, jammer dat we haar 50ste verjaardag missen, zal een geweldig drama worden
Dan gaat Mariska toch schuren?quote:Op zondag 22 september 2019 12:23 schreef zodeju het volgende:
Mariska zit zich te verbijten al schurend......als enige en met een kop op onweer.![]()
Waarom zijn Mariska en Jessie niet bezig met het podium??
Jessie lekker sporten en Mariska kan niet alleen beginnen.
Daar is ze mee bezig.....heel fanatiek......maar dat was niet haar bedoeling....gister dacht ze nog lekker met Jessie het podium bouwen en de rest aan het werk met schuren......quote:
Staat op shownieuws.quote:Op zondag 22 september 2019 12:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zag Meertje dus?
Ik dacht weer van die berichtjes bij bestellingen.
Filmpje?quote:Op zondag 22 september 2019 12:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, die reacties van Shelley vannacht op het verhaal van Andrea ......
Alex is bang voor de mini-alliantie die ze pas nog gesmeed heeft met Merel.quote:Op zondag 22 september 2019 12:17 schreef Dotteke het volgende:
Jessie vindt Merel een hele leuke meid, maar je moet de voors en de tegens tegen elkaar afwegen.
Lex nogmaals dat ze weer geschrokken is van zichzelf
Je hebt nogal heftig zegt Jessie, kap eens met drinken
quote:Op zondag 22 september 2019 12:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vind dingen zo tegenstrijdig. Jessie zei dat hij buiten Utopia ook dronk.. En ik las ergens dat Merel's ouders uit elkaar gingen toen Merel 21 was?
Eet smakelijk.quote:Op zondag 22 september 2019 12:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Komt er zo aan, ben nu aan het lunchen ....
Ja ik begreep het al, (heb geen zin in de koptelefoon) Maar ergens snap ik Mariska wel..Afwisseling van spijs doet etenquote:Op zondag 22 september 2019 12:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar is ze mee bezig.....heel fanatiek......maar dat was niet haar bedoeling....gister dacht ze nog lekker met Jessie het podium bouwen en de rest aan het werk met schuren......
Dom eigenlijk, want het is zijn ideequote:Op zondag 22 september 2019 12:24 schreef zodeju het volgende:
Jens legt uit waarom hij niet met de kistjes begint......leuk met zijn allen en wil er deel aan nemen. Maar niet zo gebrekkig.....
Jessie is al tijden bezig om voorstanders te vinden voor niet drinken. Als mensen drinken, heeft hij ze niet in de hand, dan worden ze weerbarstig en hebben ze schijt. Dat werkt niet in de plannen van Jessie.quote:Op zondag 22 september 2019 12:19 schreef Dotteke het volgende:
Jessie zegt dat Lex onstabiel is, en niet alleen als ze gedronken heeft, maar ook die dagen daarna
Thuis voelde Lex zich ook vaak
Jessie dan doen we het toch samen, zegt hij tegen Lex
We gaan het er morgen in de vergadering zo en zo bespreken, het kan zo niet
Gisteren waren die meiden elkaar weer aan het afvingeren
Lex moet lachen, vingeren, o dat werd er niet bij verteld, zegt ze
Ik geloof het wel.quote:
Het loopt de laatste tijd ook flink uit de hand,niet dat ik er problemen mee heb hoor.quote:Op zondag 22 september 2019 12:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie is al tijden bezig om voorstanders te vinden voor niet drinken. Als mensen drinken, heeft hij ze niet in de hand, dan worden ze weerbarstig en hebben ze schijt. Dat werkt niet in de plannen van Jessie.
Waarom doet Jessie dan zo krampachtig over het drinken van anderen? Ik vind het ook geen pan hoor, maar hij begrijpt toch hoe dat gaat?quote:
Een leuke meid? Niet eens.. ik ben zo verliefd op dat meisje?? Zegt wel weer genoegquote:Op zondag 22 september 2019 12:17 schreef puzziepie het volgende:
Jessie vindt Merel absoluut een leuke meid maar hij moet de voors en tegens tegen elkaar afwegen
Zou maar zo kunnen. Hij raakt er zijn neukertje door kwijtquote:Op zondag 22 september 2019 12:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie is al tijden bezig om voorstanders te vinden voor niet drinken. Als mensen drinken, heeft hij ze niet in de hand, dan worden ze weerbarstig en hebben ze schijt. Dat werkt niet in de plannen van Jessie.
Wie zal het zeggen!quote:Op zondag 22 september 2019 12:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zag Meertje dus?
Ik dacht weer van die berichtjes bij bestellingen.
Dat van gisteren was wel heel apart.quote:Op zondag 22 september 2019 12:32 schreef BloesBloes het volgende:
Dat achteraf goedmaken van Leipe Lex, dat is waar het volgens mij om draait, daar krijgt ze een kick van volgens mij .... Oké, goedmaakseks ken ik wel, maar bestaat er ook zoiets als een goedmaakfetisj of zoiets, want dat is volgens mij wat die bejaardenbarbie drijft, serieus
Welke muziek je hoort hem meer snotsnuiven als muziekquote:Op zondag 22 september 2019 12:31 schreef Dotteke het volgende:
Jessie zet ddat kut nummer van hem op in de gym
Ff goede muziek op zetten zegt hij tegen Ger
Ja, dat is zo....maar ze wordt niet gedwongen......dit is nu weer iets dwangmatigs omdat ze kookt van binnen heb ik het idee.....Het is al half één en Jessie is nog niet met het podium begonnen terwijl ze dat al dagen wil. En kunnen zeggen dat zij de enige is die daar de hele dag bezig is. Dat heeft ze gister al tig keer gezegd......quote:Op zondag 22 september 2019 12:29 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja ik begreep het al, (heb geen zin in de koptelefoon) Maar ergens snap ik Mariska wel..Afwisseling van spijs doet eten
Nou ik lag echt dubbel, die meiden waren sowieso hilarisch samen. Moeten vaker komen(alleen al om Meertje te fuckenquote:Op zondag 22 september 2019 12:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laatste deel van de camping gasten, het telefoon fragment is hilarisch .....![]()
[ afbeelding ]
Kamperen in de boot deel 4 - 20 september 2019.
x7ljpec
[ afbeelding ]
Telefoon voor Jessie - 20 september 2019.
x7ljmic
oh, daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Geen idee of zoiets echt bestaat, maar het is inderdaad wel zo dat ze het heel geweldig vindt om het weer goed te maken met iemand. Hongeren naar waardering en een knuffel denk ikquote:Op zondag 22 september 2019 12:32 schreef BloesBloes het volgende:
Dat achteraf goedmaken van Leipe Lex, dat is waar het volgens mij om draait, daar krijgt ze een kick van volgens mij .... Oké, goedmaakseks ken ik wel, maar bestaat er ook zoiets als een goedmaakfetisj of zoiets, want dat is volgens mij wat die bejaardenbarbie drijft, serieus
Dat weet ze wel.. vertelde laatst toch ook dat ze op een bar gaat staanquote:Op zondag 22 september 2019 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen. Hij raakt er zijn neukertje door kwijt
Ik moet eerlijk zeggen ik walg ook van dronken mensen, helemaal van vrouwen die zo zuipen.
Merel heeft het steeds over dingen die gênant zijn. Zou ze weten hoe ze er zelf steeds opstaat.
Hoop het ook, maar zal van Merel niet mogenquote:Op zondag 22 september 2019 12:34 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou ik lag echt dubbel, die meiden waren sowieso een hilarisch samen. Moeten vaker komen(alleen al om Meertje te fucken)
Het moet niet gekker worden. Het is potdorie zondag.quote:Op zondag 22 september 2019 12:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar is ze mee bezig.....heel fanatiek......maar dat was niet haar bedoeling....gister dacht ze nog lekker met Jessie het podium bouwen en de rest aan het werk met schuren......
Zij is iemand, die totaal niets van mensen begrijpt..Het boeit haar ook niet echt..quote:Op zondag 22 september 2019 12:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat is zo....maar ze wordt niet gedwongen......dit is nu weer iets dwangmatigs omdat ze kookt van binnen heb ik het idee.....Het is al half één en Jessie is nog niet met het podium begonnen terwijl ze dat al dagen wil. En kunnen zeggen dat zij de enige is die daar de hele dag bezig is. Dat heeft ze gister al tig keer gezegd......
Zoiets jaquote:Op zondag 22 september 2019 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Geen idee of zoiets echt bestaat, maar het is inderdaad wel zo dat ze het heel geweldig vindt om het weer goed te maken met iemand. Hongeren naar waardering en een knuffel denk ik
goede analysequote:Op zondag 22 september 2019 12:32 schreef BloesBloes het volgende:
Klopt, maar het zorgt wel voor TV en chaos. Het maakt mij niet zoveel uit wat ze daar doen.quote:Op zondag 22 september 2019 12:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het loopt de laatste tijd ook flink uit de hand,niet dat ik er problemen mee heb hoor.
Hij wil controle houden. De mensen doen na een borretje teveel hun eigen ding.quote:Op zondag 22 september 2019 12:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Waarom doet Jessie dan zo krampachtig over het drinken van anderen? Ik vind het ook geen pan hoor, maar hij begrijpt toch hoe dat gaat?
Ik denk eerder, dat ze haar voorgenomen rol, van lief, zorgzaam en vriendelijk dan weer snel wil oppakken. Die ruzie's laten de ware Alexandra zien..en dat kan haar de gunstige plek in de poll kosten...Zij is zeker met een plan binnengekomen en ze is net als andere vrouwen daar, heel geraffineerdquote:Op zondag 22 september 2019 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Geen idee of zoiets echt bestaat, maar het is inderdaad wel zo dat ze het heel geweldig vindt om het weer goed te maken met iemand. Hongeren naar waardering en een knuffel denk ik
En wat Jessie stoort,dat er geen fuck meer gedaan wordt,iedereen met een kater de dag er na.quote:Op zondag 22 september 2019 12:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar het zorgt wel voor TV en chaos. Het maakt mij niet zoveel uit wat ze daar doen.
Na, ik vind je een leuke meid, verwacht ik iets negatiefs (bij hem ook zonder de 'maar').quote:Op zondag 22 september 2019 12:32 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Een leuke meid? Niet eens.. ik ben zo verliefd op dat meisje?? Zegt wel weer genoeg
Klopt, dat is de nasleep ervan. De mensen zijn niet gemotiveerd en dat is voor een groot deel aan hem zelf te danken.quote:Op zondag 22 september 2019 12:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En wat Jessie stoort,dat er geen fuck meer gedaan wordt,iedereen met een kater de dag er na.
Is aanname van mij.
Ach, wat Merel zegt moet je zeker met een korrel zout nemen. Ze ziet de balk in haar eigen ogen niet, om het zo maar te zeggen.quote:Op zondag 22 september 2019 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen. Hij raakt er zijn neukertje door kwijt
Ik moet eerlijk zeggen ik walg ook van dronken mensen, helemaal van vrouwen die zo zuipen.
Merel heeft het steeds over dingen die gênant zijn. Zou ze weten hoe ze er zelf steeds opstaat.
dat ziet Mylene heel goed weerquote:Op zondag 22 september 2019 12:42 schreef schizolientje het volgende:
Mylene zegt tegen Alexia dat ze het niet vindt kunnen dat ze bij de B e n B ers is ggaan slapen, hup SL en daarna ijzige stulte
Weer een nieuwe naamquote:Op zondag 22 september 2019 12:47 schreef schizolientje het volgende:
Alexia maakt het wel weer 10 x groter dan het was bij Mariska
De gasten vonden het haske leuk...daar gaat het omquote:
Oordeel op wat ze doen niet wat ze zeggenquote:Op zondag 22 september 2019 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN toch hoor ik hem nu zeggen dat hij het zat is
Hij is het ook zat alleen maar negatief over hem zelf te horen, het emmertje is een keertje vol
ik vind het ook nog donequote:Op zondag 22 september 2019 12:43 schreef puzziepie het volgende:
Mylene vindt het not done dat Lex bij de gasten heeft geslapen
Waar bemoeit ze zich mee...die gasten vonden het alleen maar lachen en Lex heeft toestemming gevraagd ,....aan de gasten en volgens mij ook aan achter
Shelly reageerde maanden geleden ook alzo grappig toen Franny haar vertelde over sex in der poepgat...quote:Op zondag 22 september 2019 12:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beter fragment met de juiste stream en iets betere audio, Shelley WTF .....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Andrea en Shelley deel 1 - 21 september 2019.
x7lkavx
Ze zijn niet de enigen..Walgelijk dat soort reacties...quote:Op zondag 22 september 2019 12:50 schreef BloesBloes het volgende:
Franny en Dré hebben wat liggen spelen en Mariska is daarom in een hoerenzooi terecht gekomen en Leipe Lex beaamt het allemaal...... Over verdraagzaamheid gesproken
Ik had het van ieder ander ook normaal gevonden als daar iets over was gezegd.quote:Op zondag 22 september 2019 12:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De gasten vonden het haske leuk...daar gaat het om
Mylene moet niet zo zeuren
Waarom denk je dat Maris zo moeilijk loopt, die freggelgrot zit helemaal dicht vanquote:Op zondag 22 september 2019 12:50 schreef BloesBloes het volgende:
Franny en Dré hebben wat liggen spelen en Mariska is daarom in een hoerenzooi terecht gekomen en Leipe Lex beaamt het allemaal...... Over verdraagzaamheid gesproken
1000000 x liever sex dan 1x stom dronken !quote:Op zondag 22 september 2019 12:50 schreef BloesBloes het volgende:
Lopen, ze waggelen over het terreinquote:Op zondag 22 september 2019 12:50 schreef Angelique61 het volgende:
Dat die 2 dat uit hun strot krijgen over het drankmisbruik, lopen eeuwig lam over het terrein...
quote:Op zondag 22 september 2019 12:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het ook nog done
en ik vind het logisch dat ze zich ermee bemoeit. Zij moet haar huis uit omdat er b&b gasten komen.
Ik zou het ook niet fijn vinden als ik ergens een B&B boek en er komt een van de bewoners van het huis met de vraag of ze dan vannacht ook bij mij op de kamer mogen slapen
Als ze het dan normaal vinden dat er bewoners bij b&b gasten slapen, moeten ze op de website ook de mogelijkheid bieden dat je als gast kunt kiezen welke bewoner bij jou in het huisje komt slapen.
quote:Op zondag 22 september 2019 12:50 schreef Angelique61 het volgende:
Dat die 2 dat uit hun strot krijgen over het drankmisbruik, lopen eeuwig lam over het terrein...
Sjel is dan grappig, herinner me ook die kop nog toen Frennie tegen haar zei "in da butt"quote:Op zondag 22 september 2019 12:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beter fragment met de juiste stream en iets betere audio, Shelley WTF .....![]()
![]()
[ afbeelding ]
x7lkavx
Nou inderdaad............jankendquote:Op zondag 22 september 2019 12:52 schreef formule het volgende:
[..]
Lopen, ze waggelen over het terrein
Ik zou me eerder schamen om de hele dag in bed te gaan liggen wanneer die oudjes op het terrein waren dan om 2 dames die snachts wat lol met elkaar hebben gehadquote:Op zondag 22 september 2019 12:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Maris zo moeilijk loopt, die freggelgrot zit helemaal dicht van
de spinrag. Jaloers op de andere meiden/jongens
Er is ook altijd gezegd dat het niet mag, waarom dan nu wel?quote:Op zondag 22 september 2019 12:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het ook nog done
en ik vind het logisch dat ze zich ermee bemoeit. Zij moet haar huis uit omdat er b&b gasten komen.
Ik zou het ook niet fijn vinden als ik ergens een B&B boek en er komt een van de bewoners van het huis met de vraag of ze dan vannacht ook bij mij op de kamer mogen slapen
Als ze het dan normaal vinden dat er bewoners bij b&b gasten slapen, moeten ze op de website ook de mogelijkheid bieden dat je als gast kunt kiezen welke bewoner bij jou in het huisje komt slapen.
Kan om meerdere reden zijn denk ik, het geld gaat van de pot af, of hij ergert zich dood aan Merel, of toch omdat hij zelf niet drinkt en best wel trek heeft.quote:Op zondag 22 september 2019 12:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Waarom doet Jessie dan zo krampachtig over het drinken van anderen? Ik vind het ook geen pan hoor, maar hij begrijpt toch hoe dat gaat?
Ik vond het ook raar dat ze dat zomaar aan de mensen vroeg, want ze zet ze zo voor het blok. Mij gaat het erom dat er een punt van gemaakt was dat er geen inwoners bij gasten mogen slapen.quote:Op zondag 22 september 2019 12:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het ook nog done
en verdorie loopt te zeiken over drankmisbruik, maar altijd dr wijntje koud heeft staan en het bij een ander zowat naar binnen giet...quote:Op zondag 22 september 2019 12:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zou me eerder schamen om de hele dag in bed te gaan liggen wanneer die oudjes op het terrein waren dan om 2 dames die snachts wat lol met elkaar hebben gehad
Die 2 kampeerchicks lagen bij Jessie in de boot en daar had niemand een probleem mee (Op Merel na dan)quote:Op zondag 22 september 2019 12:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het ook nog done
quote:Op zondag 22 september 2019 12:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Shelly reageerde maanden geleden ook alzo grappig toen Franny haar vertelde over sex in der poepgat...
Ik denk dat laatste, Jessie is echt niet vies van 'n drankje.quote:Op zondag 22 september 2019 12:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan om meerdere reden zijn denk ik, het geld gaat van de pot af, of hij ergert zich dood aan Merel, of toch omdat hij zelf niet drinkt en best wel trek heeft.
ja dat alles en idd ook vanwege de controlequote:Op zondag 22 september 2019 12:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan om meerdere reden zijn denk ik, het geld gaat van de pot af, of hij ergert zich dood aan Merel, of toch omdat hij zelf niet drinkt en best wel trek heeft.
Ja, nu je het zegt.......aan de andere kant de boot bestaat uit twee slaap gedeeltjes, het huisje is een ruimtequote:Op zondag 22 september 2019 12:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die 2 kampeerchicks lagen bij Jessie in de boot en daar had niemand een probleem mee (Op Merel na dan)
Druk maken om niks en bemoeien om te bemoeien
Die vrouwen vonden het geweldig,...daar zou het toch ook om moeten gaan?quote:Op zondag 22 september 2019 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt.......aan de andere kant de boot bestaat uit twee slaap gedeeltjes, het huisje is een ruimte
en onder de dekensquote:Op zondag 22 september 2019 12:56 schreef formule het volgende:
Shell is van de oude stempel, die neukt alleen met mannen op de streams
Pas je wel op voor Lenie.quote:Op zondag 22 september 2019 12:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
x7lkavx
Die hadden gevraagd om een overboeking.quote:Op zondag 22 september 2019 12:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die 2 kampeerchicks lagen bij Jessie in de boot en daar had niemand een probleem mee (Op Merel na dan)
Druk maken om niks en bemoeien om te bemoeien
Hahaha die zag ik gisteren ook weer met een fles lopen..quote:Op zondag 22 september 2019 12:55 schreef Dotteke het volgende:
Lex loopt weg als er morgen een hoop poeha gemaakt wordt
Shelly vindt het ook niet normaal, kan dan wel ouderwets zijn maar dit hoeft voor mij niet zegt ze
Maris zegt, we hadden wel gewoon gasten he,
quote:Op zondag 22 september 2019 12:56 schreef formule het volgende:
Niet toevallig nu ..Mylene bemoeit zich vaker met mensenquote:Op zondag 22 september 2019 12:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Die hadden gevraagd om een overboeking.
Nogmaals. Ik had het ook heel normaal gevonden als een van de andere bewoners hier iets van had gezegd.
Nu is het toevallig Mylene die het durft te zeggen.
Ze heeft zichzelf ook laten gaan toen ze gezopen had over het meedoen in de clip van de Utopia rappers.quote:Op zondag 22 september 2019 12:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Maris zo moeilijk loopt, die freggelgrot zit helemaal dicht van
de spinrag. Jaloers op de andere meiden/jongens
Godsamme, ik hoorde 't, hypocriet, dom, kwaardaardig ...wijfquote:Op zondag 22 september 2019 12:56 schreef formule het volgende:
quote:Op zondag 22 september 2019 12:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Sjel is dan grappig, herinner me ook die kop nog toen Frennie tegen haar zei "in da butt"
nee. vind ik nietquote:Op zondag 22 september 2019 12:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die vrouwen vonden het geweldig,...daar zou het toch ook om moeten gaan?
Dat vind ik ook. Ben benieuwd morgen.quote:Op zondag 22 september 2019 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is ook altijd gezegd dat het niet mag, waarom dan nu wel?
Vind het ook een bulshit verhaal van LEx dat ze anders moest wachten tot Merel naar bed ging.
Ze kan toch zelf in de kast gaan liggen zonder Merel?
dat heeft toch niets te maken met het feit dat het not done is om bij gasten in het huisje te gaan slapen?quote:Op zondag 22 september 2019 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet toevallig nu ..Mylene bemoeit zich vaker met mensen
Dat gaat morgen een vermakelijke vergadering worden hoop ikquote:
weet ik niet of het not done is, als die mensen dat leuk vinden, daar komen ze toch voor? Soort van apenheulquote:Op zondag 22 september 2019 13:00 schreef Verida het volgende:
[..]
dat heeft toch niets te maken met het feit dat het not done is om bij gasten in het huisje te gaan slapen?
Waar bemoeit ze zich mee ... moet ze eens mee ophoudenquote:Op zondag 22 september 2019 13:00 schreef Verida het volgende:
[..]
dat heeft toch niets te maken met het feit dat het not done is om bij gasten in het huisje te gaan slapen?
Die mensen worden er idd mee geconfronteerd en kunnen al geen nee meer zeggenquote:Op zondag 22 september 2019 13:00 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is idd heel irritant van Mylenequote:Op zondag 22 september 2019 13:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar bemoeit ze zich mee ... moet ze eens mee ophouden
Of vooral Merel ter verantwoording roepen
Want die wilde zo graag een inloopkast ,maar daar zegt ze niets over
Daar zegt niemand iets overquote:Op zondag 22 september 2019 13:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar bemoeit ze zich mee ... moet ze eens mee ophouden
Of vooral Merel ter verantwoording roepen
Want die wilde zo graag een inloopkast ,maar daar zegt ze niets over
quote:Op zondag 22 september 2019 12:59 schreef Dotteke het volgende:
Bij zijn gezichtsuitdrukking gaat het vaak mis zegt Jessie
[ afbeelding ]
Je wordt gewoon aan je lot overgelaten......voor die prijs verwacht je toch veel meer.quote:Op zondag 22 september 2019 12:59 schreef Verida het volgende:
[..]
nee. vind ik niet
je boekt daar een b&b om te overnachten en misschien de bewoners te ontmoeten
Dan zouden ze het fatsoen moeten hebben om bij de gasten te gaan zitten 's avonds, ze te entertainen. Maar dat doet haast niemand
Er wordt geen rekening gehouden met wat gasten geweldig vinden, dan zou er namelijk veel meer voor de gasten georganiseerd kunnen worden
Die meiden kunnen zo een volgende RLS inquote:Op zondag 22 september 2019 12:34 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou ik lag echt dubbel, die meiden waren sowieso hilarisch samen. Moeten vaker komen(alleen al om Meertje te fucken)
Dat mens weet niet wat ze wil, een ding weet ze wel en dat is dat ze eigenlijk niet uit haar huisje wi. Kan daarom niet besluisten waar ze wil liggen en draait wel 3keer op een avond wat ze doet.quote:Op zondag 22 september 2019 12:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ben benieuwd morgen.
Merel heeft er ook wat van geleerd, ze zei net zelf, "ik en worteltaart is geloof ik geen goede combinatie "quote:Op zondag 22 september 2019 13:07 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Die meiden kunnen zo een volgende RLS in
Op zijn knieën moet ie, hij probeert toenadering te zoeken door zijn eigen fouten te benoemen maar ze hoort het niet.quote:Op zondag 22 september 2019 13:08 schreef danaqui het volgende:
Ze staat er ook bij van Het boeit me geen reet
Zo erg is het.....quote:Op zondag 22 september 2019 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Merel is gekwetst....Het kan verkeren.....Madam kan wel iemand vermoorden als ze boos is ........
Hij moest eens weten hoe voor schut hij staatquote:Op zondag 22 september 2019 13:11 schreef Dotteke het volgende:
Je moet me dan even laten want dan wordt ik fucking boos
Jessie moet dan ook tegen Lexie zeggen dat ze stil moet zijn omdat zij dat wil
Merel is het zat, dit alles, dit was de druppel
Kom je vanmiddag naar me toe zegt Jessie
Ja, misschien wel, zegt Merel
God o god wat laat die vent zich kennen zeg
Maar............. hij is wel blij dat ze doorheeft dat ze onredelijk is
Merel overdrijft natuurlijk wel een beetje.....quote:Op zondag 22 september 2019 13:11 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Zo erg is het.....
Ik snap hem niet!
Ik denk dat hij nog gek op haar isquote:
Hoe ze ook zei dat ze gister de hele dag gehuild had......met moeite wist ze vijf minuten tranen eruit te persen.....quote:Op zondag 22 september 2019 13:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, hij is redelijk, kan ze niet tegen
Merel overdrijft natuurlijk wel een beetje....BB gasten mogen overal slapen was volgens mij de afspraak....Daar hoort ook de boot bij..quote:Op zondag 22 september 2019 13:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe ze ook zei dat ze gister de hele dag gehuild had......met moeite wist ze vijf minuten tranen eruit te persen.....
Gek op haar is?quote:Op zondag 22 september 2019 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog gek op haar is
Ze wil dat hij op zijn knieen gaat voor hem en eerlijk, ik zie het hem al doen,
Door het stof kruipen moet hij voor haar
Ik ga me jas wel verkopen dan kan ik een nieuwe ikussen voor je kopen
Stap op sukkel, ze ligt toch ook in de kast op een kussen waar andere op gelegen hebben
Staan ze allebeiquote:Op zondag 22 september 2019 13:12 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Hij moest eens weten hoe voor schut hij staat
Het bootgevalletje ligt een beetje anders, die meiden waren campinggasten maar onvoorbereid en zonder kennis.....veels te koud en toen heeft hij zijn slaapplek aangeboden....quote:Op zondag 22 september 2019 13:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Merel overdrijft natuurlijk wel een beetje....BB gasten mogen overal slapen was volgens mij de afspraak....Daar hoort ook de boot bij..
Maar heeft hij ertussen gelegen...........Niet toch?quote:Op zondag 22 september 2019 13:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het bootgevalletje ligt een beetje anders, die meiden waren campinggasten maar onvoorbereid en zonder kennis.....veels te koud en toen heeft hij zijn slaapplek aangeboden....
quote:Op zondag 22 september 2019 13:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar heeft hij ertussen gelegen...........Niet toch?
Jessie en zijn jas verkopen..... hij betaald dat kussen gewoon van de bvquote:Op zondag 22 september 2019 13:08 schreef Dotteke het volgende:
Jessie had niet over het kussen na gedacht, hij gaat wel een nieuwe voor haar kopen
Hij gaat zijn jas wel verkopen en koopt een nieuw kussen voor haar
Wat een idiote mafklapper die Jessie
Een rechtoploop tuigje , kost een drol, is verzekeringswerkquote:Op zondag 22 september 2019 13:17 schreef formule het volgende:
Maris heeft een soort van ding zodat ze rechtop gaat lopen, ik denk dat ze straks pijn heeft in haar oksels, je kunt erop wachten
Waarom moet die bitch een nieuw kussen hebben, ze slaapt er nu toch ook op 1quote:Op zondag 22 september 2019 13:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie en zijn jas verkopen..... hij betaald dat kussen gewoon van de bv
Ja. Ze hebben zichzelf tot elkaar veroordeeld.quote:Op zondag 22 september 2019 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staan ze allebei
Zij omdat ze zo ophef over niets maakt
Hij dat hij zich uit de naad loopt achter haar aan om het weer goed te krijgen
Hij wringt zich in allerlei bochten om het weer goed te krijgen met haar
Nee hoor, netjes in het andere bed waar Gerrit wel eens ligt.....heeft geen vinger naar ze uitgestoken.....bedoelde het waren geen B&B gasten die moeten veel meer betalen dan campinggasten.quote:Op zondag 22 september 2019 13:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar heeft hij ertussen gelegen...........Niet toch?
'n lange bezemsteel met zwenkwieltjesquote:Op zondag 22 september 2019 13:17 schreef formule het volgende:
Maris heeft een soort van ding zodat ze rechtop gaat lopen, ik denk dat ze straks pijn heeft in haar oksels, je kunt erop wachten
Dus wat is dan het probleem.......Snap je er is geen probleem, Merel maakt er een probleem van...quote:
Die komt niet verder dan fluffer, het oog wil ook wat en zo knap is ze nietquote:Op zondag 22 september 2019 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar die Franny toch.....Die moet naar Canada verhuizen en de pornoindustrie gaan.....Kan ze veel geld mee verdienen....
Ze kunnen overal wat van maken Fritsie, ze kunnen overal wat van maken....quote:Op zondag 22 september 2019 13:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die komt niet verder dan fluffer, het oog wil ook wat en zo knap is ze niet
Jessie vroeg of Dree geil was, ja dat was ze.. waarom ze geen man nam, die waren er niet.. kom hier zegt Jessie, en slaat arm om Dree heen..quote:Op zondag 22 september 2019 13:21 schreef sjampoeh het volgende:
jess en andrea gaan seksen vanavond zeggen ze
Merel is een jaloers kreng en wil geen anderen op haar bed hebben.....en vooral niet als ze net ruzie heeft met Jessie.quote:Op zondag 22 september 2019 13:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus wat is dan het probleem.......Snap je er is geen probleem, Merel maakt er een probleem van...
Omdat een van die camping gasten op haar kussen heeft gelegenquote:Op zondag 22 september 2019 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom moet die bitch een nieuw kussen hebben, ze slaapt er nu toch ook op 1
Ze denken elkaar nodig te hebben voor de finale, denk Jessie meer als Merelquote:Op zondag 22 september 2019 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben zichzelf tot elkaar veroordeeld.
Het is niet eens haar bed....Ze is gewoon jaloers...Kun je nagaan als een andere vrouw Jessie op zijn wang zoent.....Ik zou gek worden van zo'n jaloerse vrouw....quote:Op zondag 22 september 2019 13:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Merel is een jaloers kreng en wil geen anderen op haar bed hebben.....en vooral niet als ze net ruzie heeft met Jessie.
Echt he. Abnormaal. Bij zo'n persoon is het toch niet uit te houden?quote:Op zondag 22 september 2019 13:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is niet eens haar bed....Ze is gewoon jaloers...Kun je nagaan als een andere vrouw Jessie op zijn wang zoent.....Ik zou gek worden van zo'n jaloerse vrouw....
Ik heb in een ver verleden een relatie gehad met een meid, bloedmooi en waar ik tot over mijn oren verliefd op was, maar ze was strontjaloers en ik mocht niets...Ik heb het uitgemaakt omdat ze zo jaloers was en heb 3 weken lopen janken van liefdesverdriet....Maar soms moet je verstandige keuzes maken.....Jaloezie maakt veel kapot...quote:Op zondag 22 september 2019 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he. Abnormaal. Bij zo'n persoon is het toch niet uit te houden?
Ze pompen vies piswater uit de jacuzzie in de vijvertquote:Op zondag 22 september 2019 13:29 schreef schizolientje het volgende:
waar stroomt al dat water nou vandaan?
U bent gehoord.quote:
quote:Op zondag 22 september 2019 13:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier staan alvast een aantal ruzies van gisteren ..... UTO / Streamverslagen UTO2 #2
Ze heette niet toevallig Merel ....quote:Op zondag 22 september 2019 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb in een ver verleden een relatie gehad met een meid, bloedmooi en waar ik tot over mijn oren verliefd op was, maar ze was strontjaloers en ik mocht niets...Ik heb het uitgemaakt omdat ze zo jaloers was en heb 3 weken lopen janken van liefdesverdriet....Maar soms moet je verstandige keuzes maken.....Jaloezie maakt veel kapot...
3 weken valt best mee,aansteller.quote:Op zondag 22 september 2019 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb in een ver verleden een relatie gehad met een meid, bloedmooi en waar ik tot over mijn oren verliefd op was, maar ze was strontjaloers en ik mocht niets...Ik heb het uitgemaakt omdat ze zo jaloers was en heb 3 weken lopen janken van liefdesverdriet....Maar soms moet je verstandige keuzes maken.....Jaloezie maakt veel kapot...
Toppie, hartelijk dankquote:Op zondag 22 september 2019 13:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier staan alvast een aantal ruzies van gisteren ..... UTO / Streamverslagen UTO2 #2
quote:Op zondag 22 september 2019 13:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze heette niet toevallig Merel ....
quote:Op zondag 22 september 2019 13:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
3 weken valt best mee,aansteller.
Dan laat ik je 3 maanden janken.quote:Op zondag 22 september 2019 13:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Pas maar op als ik ga meppen...........
Mooi mooi zeg maar....quote:Op zondag 22 september 2019 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry, je zei dat ze bloedmooi was .....
quote:Op zondag 22 september 2019 13:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan laat ik je 3 maanden janken.
Dat het putje verstopt zit?quote:Op zondag 22 september 2019 13:34 schreef 5thencounter het volgende:
Regie probeert iets te vertellen.. geen idee wat
[ afbeelding ]
Het putje van Dre niet meer.quote:
die is nog wat psychedelisch van gisternacht van een of wat, de reflecties van de bomen in dat waterquote:Op zondag 22 september 2019 13:34 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Pis en vocht.......quote:Op zondag 22 september 2019 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat er vies jacuzziewater het terrein vervuild?
Zwarte envelop in de brievenbusquote:Op zondag 22 september 2019 13:34 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Jess... een mooie dag voor een ZBquote:Op zondag 22 september 2019 13:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zwarte envelop in de brievenbus
Nu zou het heerlijk zijn om er in te zitten.quote:
Ik heb het niet op dat soort chloorbaden , geef mij maar koud waterquote:Op zondag 22 september 2019 13:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu zou het heerlijk zijn om er in te zitten.
Tranny heeft vaker met chicks gekust en seks gehad met een man en een vrouwquote:Op zondag 22 september 2019 13:38 schreef 5thencounter het volgende:
Frustie moet zóów hard lagge als ze Gerrie ziet elke keer.. jaja, Frustie is een Bi geworden in één nacht.. Gerrie krijgt er ineens een Bi Bij
Zei ze dat?quote:Op zondag 22 september 2019 13:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tranny heeft vaker met chicks gekust en seks gehad met een man en een vrouw
eerder beweerde ze het dat het de eerste keer was ookquote:Op zondag 22 september 2019 13:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoezo vertelt iemand dat?quote:Op zondag 22 september 2019 13:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Om in te zitten?quote:Op zondag 22 september 2019 13:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het niet op dat soort chloorbaden , geef mij maar koud water
En beide, Fruts&Dree blijven de "Ik weet nix" kaart spelen , een beetje knullig en lafjes na de hele dag genieten van de aandachtquote:Op zondag 22 september 2019 13:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat mokkel draait en liegt wat afquote:Op zondag 22 september 2019 13:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
eerder beweerde ze het dat het de eerste keer was ook
Richting Gerrit?quote:Op zondag 22 september 2019 13:39 schreef Bramenstruik het volgende:
volgens mij was het gewoon een haantjesactie gisternacht van Andrea
Daarom vraag ik mij af of ze dat zelf gezegd heeft.quote:Op zondag 22 september 2019 13:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
eerder beweerde ze het dat het de eerste keer was ook
yupquote:Op zondag 22 september 2019 13:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Richting Gerrit?
Dan denk ik hetzelfde.
Dat mens liegt echt over alles.quote:
Precies dat iddquote:Op zondag 22 september 2019 13:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En beide, Fruts&Dree blijven de "Ik weet nix" kaart spelen , een beetje knullig en lafjes na de hele dag genieten van de aandacht
Het is zondag. In dit geval zouden ze van mij ook het heen en weer kunnen krijgen.quote:
Voor Shell is het elke dag Zondagquote:Op zondag 22 september 2019 13:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is zondag. In dit geval zouden ze van mij ook het heen en weer kunnen krijgen.
zondag maandag dinsdag woensdag, wat telt dat daar nou? bij hun is het al iedere dag weekendquote:Op zondag 22 september 2019 13:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is zondag. In dit geval zouden ze van mij ook het heen en weer kunnen krijgen.
Dan nog heeft ze vandaag een excuus.quote:Op zondag 22 september 2019 13:45 schreef formule het volgende:
[..]
Voor Shell is het elke dag Zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |