Ze vroeg vanmorgen, "Wat wil je op je broodje Jes". Waarop hij zei "kaas"quote:Op zondag 22 september 2019 12:03 schreef formule het volgende:
[..]
Nee, hij kreeg een mes van haar,en smeerde zelf zijn broodje, waar hebben we het eigenlijk over
Ach, hij speelde zijn spel en dan nog, hoeveel mannen vinden dat niet. En nee, dan zegt dat niets over het nep-onschuldige meisje Franny. Ik heb nog liever te maken met Tim, dan met Franny. Bij Tim hoef je misschien alleen je vingers na te tellen. Hij speelt geen mooiweer. Er zijn echter mannen die doen alsof de vrouw boven ze staat, ondertussen..... moet er wel geneukt worden. Gelijk hebben ze.quote:Op zondag 22 september 2019 12:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tim kwam binnen met vrouwen horen in de keuken toch... dat is een best behoorlijk statement die hij daar maakte, tegenover IEDERE vrouw
Met boter, maar daar bleef het bijquote:Op zondag 22 september 2019 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vroeg vanmorgen, "Wat wil je op je broodje Jes". Waarop hij zei "kaas"
Over onderdanig gesproken.quote:Op zondag 22 september 2019 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vroeg vanmorgen, "Wat wil je op je broodje Jes". Waarop hij zei "kaas"
Tim is in de buitenwereld verketterd om wat hij franny " had aangedaan " Hij heeft zich maandenlang niet buiten kunnen vertonen, is uitgejouwd toen hij een nieuwe vriendin had, Er is haast aangifte tegen hem gedaan om verkrachting enz.quote:Op zondag 22 september 2019 12:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach, hij speelde zijn spel en dan nog, hoeveel mannen vinden dat niet. En nee, dan zegt dat niets over het nep-onschuldige meisje Franny. Ik heb nog liever te maken met Tim, dan met Franny. Bij Tim hoef je misschien alleen je vingers te tellen. Hij speelt geen mooiweer. Er zijn echter mannen die doen alsof de vrouw boven ze staat, ondertussen..... moet er wel geneukt worden. Gelijk hebben ze.
Ik ben het verhaal van de Love - Love, nu al zat. Zo'n uitgemolken script. Ik wil er niet aan denken dat wij er moet boter en suiker in trappen.
Moeten neuken , zou willen neuken horen te zijn.. it takes two to tango..quote:Op zondag 22 september 2019 12:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach, hij speelde zijn spel en dan nog, hoeveel mannen vinden dat niet. En nee, dan zegt dat niets over het nep-onschuldige meisje Franny. Ik heb nog liever te maken met Tim, dan met Franny. Bij Tim hoef je misschien alleen je vingers na te tellen. Hij speelt geen mooiweer. Er zijn echter mannen die doen alsof de vrouw boven ze staat, ondertussen..... moet er wel geneukt worden. Gelijk hebben ze.
Ik ben het verhaal van de Love - Love, nu al zat. Zo'n uitgemolken script. Ik wil er niet aan denken dat wij er moet boter en suiker in trappen.
Duurt niet lang meer die twee hebben het zo weer goedquote:
quote:Op zondag 22 september 2019 12:10 schreef Dotteke het volgende:
"Ik heb de hele nacht in de spleet gelegen", zegt Mylene.
"Ik ook", zegt Andrea lachend.
Ja, er staat teveel op het spel en nu het een gelijkspel.quote:Op zondag 22 september 2019 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer die twee hebben het zo weer goed
Is in opdracht van Hiske, die heeft Jessie aangespoord om er voor te zorgen dat mensen kistjes gingen makenquote:Op zondag 22 september 2019 12:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik hoop dat Jens niet doet wat Jessie wil; mensen aan het werk zetten om kistjes te maken.
Vond het toen al twijfelachtig toen Jessie Jens erbij betrok, maar dacht zeg maar niet.
Anderen moeten altijd de kastanjes uit het vuur halen. Jessie denkt mensen te gebruiken als voetvolk/soldaten/werker met een aantal aanjagers en hij strijkt de eer voor het binnenharken van het geld, terwijl hij ze allemaal afkat en afbrandt in het proces en ze lui te noemen.
Word zo moe van die mensen daar. Alex moet je gewoon niet serieus nemen. Die lult om het lullen en laat zich zo gemakkelijk voeren. Betrekt ook alles op zichzelf.quote:Op zondag 22 september 2019 12:12 schreef Dotteke het volgende:
Lex over de ruzie gisteren tussen haar en Merel
EN dat er oud zeer boven is gekomen van wat in het verleden van Merel is gebeurd
Jessie zegt dat hij daar de dupe van is
[ afbeelding ]
EN toch hoor ik hem nu zeggen dat hij het zat isquote:Op zondag 22 september 2019 12:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, er staat teveel op het spel en nu het een gelijkspel.
Ze denken daar allemaal te weten wat goed is voor een ander.quote:Op zondag 22 september 2019 12:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wordt zo moe van die mensen daar. Alex moet je gewoon niet serieus nemen. Die lult om het lullen en laat zich zo gemakkelijk voeren. Betrekt ook alles op zichzelf.
Ja, klopt, Hiske wil het Jessie nu inpeperen. Jessie ging toen gelijk proberen Jens voor zijn karretje te spannen. Dat heeft hij goed geregeld. Dit zie ik vaker gebeuren. Zolang iemand anders verantwoordelijk gesteld wordt, dan valt je weinig te verwijten.quote:Op zondag 22 september 2019 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is in opdracht van Hiske, die heeft Jessie aangespoord om er voor te zorgen dat mensen kistjes gingen maken
Het is een idee van Jens en Jessie dus moeten ze er ook achter aan
Jessie zegt dat hij het echt helemaal zat is met Merel
Hij weet niet of het opnieuw beginnen wel verstandig is en beginnen ze opnieuw dan moet ze steoppen met de drank
Ik hoop het, ik hoop het!quote:Op zondag 22 september 2019 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN toch hoor ik hem nu zeggen dat hij het zat is
Hij is het ook zat alleen maar negatief over hem zelf te horen, het emmertje is een keertje vol
Leipe Lexie, jammer dat we haar 50ste verjaardag missen, zal een geweldig drama wordenquote:Op zondag 22 september 2019 12:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wordt zo moe van die mensen daar. Alex moet je gewoon niet serieus nemen. Die lult om het lullen en laat zich zo gemakkelijk voeren. Betrekt ook alles op zichzelf.
Echte liefdequote:Op zondag 22 september 2019 12:17 schreef puzziepie het volgende:
Jessie vindt Merel absoluut een leuke meid maar hij moet de voors en tegens tegen elkaar afwegen
quote:Op zondag 22 september 2019 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, schuim wil weer stoken met dit soort berichten door te geven.
Ze kunnen het niet laten. Ik vind het zulke zielige figuren die dat doen.
Ben het helemaal met je eens. Ik ga niet mee in die hysterie van die schuimpjes.quote:Op zondag 22 september 2019 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Tim is in de buitenwereld verketterd om wat hij franny " had aangedaan " Hij heeft zich maandenlang niet buiten kunnen vertonen, is uitgejouwd toen hij een nieuwe vriendin had, Er is haast aangifte tegen hem gedaan om verkrachting enz.
en dat was niet omdat hij neerbuigend gezegd zou hebben dat vrouwen in de keuken thuishoren.
Zal helemaal een jankdrama wordenquote:Op zondag 22 september 2019 12:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Leipe Lexie, jammer dat we haar 50ste verjaardag missen, zal een geweldig drama worden
Dan vraag je nu weet teveelquote:Op zondag 22 september 2019 12:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Moeten neuken , zou willen neuken horen te zijn.. it takes two to tango..
Love-love is toch het gay feest van jordi?
Ik vind dingen zo tegenstrijdig. Jessie zei dat hij buiten Utopia ook dronk.. En ik las ergens dat Merel's ouders uit elkaar gingen toen Merel 21 was?quote:Op zondag 22 september 2019 12:17 schreef Dotteke het volgende:
Jessie vindt Merel een hele leuke meid, maar je moet de voors en de tegens tegen elkaar afwegen.
Lex nogmaals dat ze weer geschrokken is van zichzelf
Je hebt nogal heftig zegt Jessie, kap eens met drinken
Dat zal een jankboel van jewelste worden.quote:Op zondag 22 september 2019 12:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Leipe Lexie, jammer dat we haar 50ste verjaardag missen, zal een geweldig drama worden
Dan gaat Mariska toch schuren?quote:Op zondag 22 september 2019 12:23 schreef zodeju het volgende:
Mariska zit zich te verbijten al schurend......als enige en met een kop op onweer.![]()
Waarom zijn Mariska en Jessie niet bezig met het podium??
Jessie lekker sporten en Mariska kan niet alleen beginnen.
Daar is ze mee bezig.....heel fanatiek......maar dat was niet haar bedoeling....gister dacht ze nog lekker met Jessie het podium bouwen en de rest aan het werk met schuren......quote:
Staat op shownieuws.quote:Op zondag 22 september 2019 12:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zag Meertje dus?
Ik dacht weer van die berichtjes bij bestellingen.
Filmpje?quote:Op zondag 22 september 2019 12:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, die reacties van Shelley vannacht op het verhaal van Andrea ......
Alex is bang voor de mini-alliantie die ze pas nog gesmeed heeft met Merel.quote:Op zondag 22 september 2019 12:17 schreef Dotteke het volgende:
Jessie vindt Merel een hele leuke meid, maar je moet de voors en de tegens tegen elkaar afwegen.
Lex nogmaals dat ze weer geschrokken is van zichzelf
Je hebt nogal heftig zegt Jessie, kap eens met drinken
quote:Op zondag 22 september 2019 12:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vind dingen zo tegenstrijdig. Jessie zei dat hij buiten Utopia ook dronk.. En ik las ergens dat Merel's ouders uit elkaar gingen toen Merel 21 was?
Eet smakelijk.quote:Op zondag 22 september 2019 12:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Komt er zo aan, ben nu aan het lunchen ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |