SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In 63, toen was het pas koudquote:
Zwaktebod! Niet alleen toen. Je nog nogsteeds lijdenquote:
Wtf is dat voor zinquote:Op zondag 22 september 2019 03:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zwaktebod! Niet alleen toen. Je nog nogsteeds lijden
Ben jij altijd een bitch? Altijd gelijk zo. De boodschap is toch duidelijk.quote:
Hey dev !quote:Op zondag 22 september 2019 04:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Die zitten in het nachtbagger topic.
Beter begin je eraan denk je oja dit heb ik ook nog 😜 uitstel komt afstel en word een kwelling 😜quote:Op zondag 22 september 2019 04:21 schreef devzero het volgende:
Ik heb nog 2 manden met schone was die nog moet worden opgevouwen. Maar totaal geen zin inDie zal er dus nog wel een week of zo liggen dus.
Klopt, want 1 mand is nog van vorige weekquote:Op zondag 22 september 2019 04:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Beter begin je eraan denk je oja dit heb ik ook nog 😜 uitstel komt afstel en word een kwelling 😜
Oh dat is niet goed. Hopelijk als je wakker wordt minder boos. Slaap lekkerquote:Op zondag 22 september 2019 04:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb nu beetje opgekropte woede maar ik ga proberen te slapen.. spreek je een andere keertje x
Niet persoonlijk bedoeld iig x slaap lekker en dankjewelquote:Op zondag 22 september 2019 04:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dat is niet goed. Hopelijk als je wakker wordt minder boos. Slaap lekker
Sterkte you can do iT.quote:Op zondag 22 september 2019 04:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt, want 1 mand is nog van vorige week
Wat heb je geflikt?quote:Op zondag 22 september 2019 04:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dat is niet goed. Hopelijk als je wakker wordt minder boos. Slaap lekker
Zo vat ik het ook niet op 😊quote:Op zondag 22 september 2019 04:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld iig x slaap lekker en dankjewel
Waarom heb ik wat gefliktquote:
Niks. Ik ben miss een slechte dronk nu en wil alles in elkaar meppen is dat raar?quote:
Sleutelpuntje nemen.quote:Op zondag 22 september 2019 04:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niks. Ik ben miss een slechte dronk nu en wil alles in elkaar meppen 😎 is dat raar?
Hallo zusje van omgevallenflat2quote:Op zondag 22 september 2019 04:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niks. Ik ben miss een slechte dronk nu en wil alles in elkaar meppen is dat raar?
Een beetje maar wat is de achterliggende reden?quote:Op zondag 22 september 2019 04:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niks. Ik ben miss een slechte dronk nu en wil alles in elkaar meppen is dat raar?
Ik wil niet vaag doen maar geen zin om emo te praten..quote:Op zondag 22 september 2019 04:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een beetje maar wat is de achterliggende reden?
Slaap lekker!quote:Op zondag 22 september 2019 04:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Killemwieft mijn 2pacmuziekvriend 😜
Okéquote:Op zondag 22 september 2019 04:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik wil niet vaag doen maar geen zin om emo te praten..
Nogmaals slaap lekkerquote:Op zondag 22 september 2019 04:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga slapen beste, sorry als ik lastig was. Fijne nacht nog x
Moet jij wetenquote:Op zondag 22 september 2019 07:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nuchter en weer bij zinnen ga niet teruglezen 😜 Man man man. Niet goed.
Het viel wel mee hoorquote:Op zondag 22 september 2019 07:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nuchter en weer bij zinnen ga niet teruglezen 😜 Man man man. Niet goed.
Mogguh.quote:
Jaa.. laatste dag mooi weer dus zonde om dat ze verslapen al stort ik later wel in.. iig weinig op straat nuquote:Op zondag 22 september 2019 07:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mogguh.
Dat was een korte nacht voor je
Haagsiequote:
Ik vond het wel meevallen.quote:
En nu ga je zonnen of zo?quote:Op zondag 22 september 2019 07:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jaa.. laatste dag mooi weer dus zonde om dat ze verslapen al stort ik later wel in.. iig weinig op straat nu [ afbeelding ]
Zelfs al op straat. Ik sta in de keuken danerolles te maken.quote:Op zondag 22 september 2019 07:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jaa.. laatste dag mooi weer dus zonde om dat ze verslapen al stort ik later wel in.. iig weinig op straat nu [ afbeelding ]
Wat gaat de tijd snelquote:Op zondag 22 september 2019 07:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, die is nu wel voorbij hoor. Na twee vrije dagen.
ZEGGEN WIJ GEEN GEDAG MEER?????quote:Op zondag 22 september 2019 07:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelfs al op straat. Ik sta in de keuken danerolles te maken.
Daarna aankleden en richting dierentuin. Vroeg er zijn voor de drukte. En rond lunch weer naar huis
Wat zeg ik hier dan blinde tamme!quote:Op zondag 22 september 2019 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haagsie
[..]
Ik vond het wel meevallen.
Misschien ben ik gewoon veel erger gewend 🤪
🐣 dat vind ik wel fijn on te horen ja voor mijzelf maar erger is wel minder 😜quote:Op zondag 22 september 2019 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haagsie
[..]
Ik vond het wel meevallen.
Misschien ben ik gewoon veel erger gewend 🤪
eten halen straks beetje nadenken en bijkomen ja in de zon 😜quote:Op zondag 22 september 2019 07:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En nu ga je zonnen of zo?
Lekkaaaaaahhhhquote:Op zondag 22 september 2019 07:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
🐣 dat vind ik wel fijn on te horen ja voor mijzelf maar erger is wel minder 😜
[..]
eten halen straks beetje nadenken en bijkomen ja in de zon 😜
Wat ga je voor lekkers halen? Zijn er al winkels open dan?quote:Op zondag 22 september 2019 07:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
🐣 dat vind ik wel fijn on te horen ja voor mijzelf maar erger is wel minder 😜
[..]
eten halen straks beetje nadenken en bijkomen ja in de zon 😜
Hele fijne dag iig toegewenst met je kleine 🕺🏿quote:Op zondag 22 september 2019 07:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelfs al op straat. Ik sta in de keuken danerolles te maken.
Daarna aankleden en richting dierentuin. Vroeg er zijn voor de drukte. En rond lunch weer naar huis
Heb je het nou over zijn piemel?quote:Op zondag 22 september 2019 07:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hele fijne dag iig toegewenst met je kleine 🕺🏿
Ja tochquote:
eerst naar huis 😜 want ben nog niet thuis aangekomenquote:Op zondag 22 september 2019 07:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ga je voor lekkers halen? Zijn er al winkels open dan?
Leer lezen dikkopquote:
Dank jequote:Op zondag 22 september 2019 07:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hele fijne dag iig toegewenst met je kleine 🕺🏿
Haaaaaahahahahahaquote:Op zondag 22 september 2019 07:59 schreef dud0r het volgende:
@:flippiee Haags doet stom tegen mij. Doe er wat aan
Lekker verblind worden 🤪quote:
Smeerkees 😂quote:Op zondag 22 september 2019 07:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je het nou over zijn piemel?
Zit je weer ongevraagd foto's van jezelf naar vrouwen te sturen?quote:
Ik ben jou niet.quote:Op zondag 22 september 2019 08:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit je weer ongevraagd foto's van jezelf naar vrouwen te sturen?
En nee Haags ik doe dat niet voordat je komt met "ik ben jou niet"
Eens maar de bron van ons leven 😜quote:Op zondag 22 september 2019 08:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vreemd verschijnsel blijft dat toch, wanneer het licht wordt.
thuglife 😎quote:
Wat is er aan de hand. Ik zie zowaar een vrolijke Haags ochtends 🐣👻quote:
Ben ik.quote:Op zondag 22 september 2019 08:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Eens maar de bron van ons leven 😜
[..]
thuglife 😎
Ik ben goed uitgerust na twee vrije dagenquote:Op zondag 22 september 2019 08:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand. Ik zie zowaar een vrolijke Haags ochtends 🐣👻
Ohhh lekker man, en vandaag nog vrij?quote:Op zondag 22 september 2019 08:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben goed uitgerust na twee vrije dagen
Neen.quote:Op zondag 22 september 2019 08:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ohhh lekker man, en vandaag nog vrij?
Gebakken spek en eierenquote:Op zondag 22 september 2019 08:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ja wat te eten nu ik mij zo voel krijg ik spijt 😜 en moet weer rust reinheid en regelmaat.. gezond en ongezond eten allebei zin in 😂
Ja 😜 liefst met kaas erbij, geroosterd broodjequote:
8 uur zijn de supers open hier.quote:Op zondag 22 september 2019 08:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Weet niet hoe laat de winkels opengaan maar eerst ff douchen en chille outfit aandoen, en de zonnebril leef aangaan 😜
Ahh naja jammer. Werk of dingen gepland vandaag?quote:
Gepocheerd ei op een croissant met hollandaisesaus is ook lekkerquote:Op zondag 22 september 2019 08:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja 😜 liefst met kaas erbij, geroosterd broodje
Ja moet straks wat dingen voor werk doen. Maar even rustig aan nu.quote:Op zondag 22 september 2019 08:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ahh naja jammer. Werk of dingen gepland vandaag?
Oh dan zal dat hier ook wel zijn.quote:Op zondag 22 september 2019 08:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
8 uur zijn de supers open hier.
Sow! Jaloers, zondag eet genotquote:Op zondag 22 september 2019 08:08 schreef dud0r het volgende:
Klinkt als een goed plan. Hier zitten de croissants in de oven. Kan ik ondertussen aankleden en m'n ogen in doen zodat ik meer dan. Een halve meter scherp zie
HOE MOET IK DAT WETEN?quote:Op zondag 22 september 2019 08:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oh dan zal dat hier ook wel zijn.
[..]
Sow! Jaloers, zondag eet genot
Omg watertanden nu 🥰quote:Op zondag 22 september 2019 08:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gepocheerd ei op een croissant met hollandaisesaus is ook lekker
Retorische vraag. Rustig. Houd je hart kalm 👏quote:
Ik heb er genoeg als je ook wil.quote:Op zondag 22 september 2019 08:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oh dan zal dat hier ook wel zijn.
[..]
Sow! Jaloers, zondag eet genot
Klamquote:Op zondag 22 september 2019 08:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Retorische vraag. Rustig. Houd je hart kalm 👏
Komt door dud0rquote:Op zondag 22 september 2019 08:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ben je nu al hitsig. 😜 nou nou nou
Hoe laat ben je hier? Maak ik ze vers voor je. Nog voorkeur voor een chocolade en/of kaascroissant?quote:Op zondag 22 september 2019 08:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja lekker, attent van je 😎
Weet ik sexyboyquote:
Allebei of ben ik nu iets te gewillig 😜quote:Op zondag 22 september 2019 08:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe laat ben je hier? Maak ik ze vers voor je. Nog voorkeur voor een chocolade en/of kaascroissant?
En dat op zondagmorgenquote:Op zondag 22 september 2019 08:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mooi die liefde, hartverwarmend
Geen probleem.quote:Op zondag 22 september 2019 08:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Allebei of ben ik nu iets te gewillig 😜
Lekker tochquote:
Ik God.quote:Op zondag 22 september 2019 08:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
De dag van de heer, prijs je maar weer 🙌
Sorry dat ik lelijk tegen jou deed gister 🙃quote:
Ben ik ook.quote:Op zondag 22 september 2019 08:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Fijn dat je blij met jezelf bent
Geilquote:Op zondag 22 september 2019 08:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Indirect noemde ik hem een bitch
Ho ho ho, 4,5 mm hè!quote:Op zondag 22 september 2019 08:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor jou misschien, met je 2 mm pik.
Zal hij wel verdiend hebben dan.quote:Op zondag 22 september 2019 08:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sorry dat ik lelijk tegen jou deed gister 🙃
Maakt al geen indruk meerquote:Op zondag 22 september 2019 08:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ho ho ho, 4,5 mm hè!
[..]
Zal hij wel verdiend hebben dan.
Ik ga ontbijten lieve mensen en haags. Fijne dag.
quote:
quote:Op zondag 22 september 2019 08:11 schreef Solotovski het volgende:
Die haags hè, echt een user naar mn hart
Zal me aan den anus oxiderenquote:Op zondag 22 september 2019 08:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sorry dat ik lelijk tegen jou deed gister 🙃
Fijne dag he! xquote:Op zondag 22 september 2019 08:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ho ho ho, 4,5 mm hè!
[..]
Zal hij wel verdiend hebben dan.
Ik ga ontbijten lieve mensen en haags. Fijne dag.
Leeeeeeuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkquote:Op zondag 22 september 2019 08:19 schreef dud0r het volgende:
Oh nootje, weet je wat we voor de kleine man hebben besteld, omdat hij er zelf om vroeg? Roze Vans.
Is goed, maakt niet uitquote:Op zondag 22 september 2019 08:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok nouja wou het toch gezegd hebben 😜
Echte mannen dragen roze 🕺🏿quote:Op zondag 22 september 2019 08:19 schreef dud0r het volgende:
Oh nootje, weet je wat we voor de kleine man hebben besteld, omdat hij er zelf om vroeg? Roze Vans.
Binnen paar maanden weer uitgegroeid. Zondequote:Op zondag 22 september 2019 08:19 schreef dud0r het volgende:
Als een bossie rooie siepels in augustusquote:
Levert je wel een note opquote:
Ga niet kijken.quote:Op zondag 22 september 2019 08:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als een bossie rooie siepels in augustus
PSV - Ajax vandaag
Gouden filmpjes.quote:
Als je nou door rijdt naar Amersfoort kan je mee naar de dierentuin 🤪quote:Op zondag 22 september 2019 08:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
trein Is uitgestorven, maarja is ook veel te vroeg
Ik denk dat het leuker is dat jullie samen quality time hebben 😜quote:Op zondag 22 september 2019 08:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je nou door rijdt naar Amersfoort kan je mee naar de dierentuin 🤪
quote:Op zondag 22 september 2019 08:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je nou door rijdt naar Amersfoort kan je mee naar de dierentuin 🤪
Ander keertje dan maarquote:Op zondag 22 september 2019 08:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik denk dat het leuker is dat jullie samen quality time hebben 😜
Nou en.quote:Op zondag 22 september 2019 08:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Laatste mooie dag mooi weer, word er melancholisch van 😭
Wie zit er in godsnaam op zondagochtend om half 9 in de treinquote:Op zondag 22 september 2019 08:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
trein Is uitgestorven, maarja is ook veel te vroeg
Welk dier in de dierentuin vind hij het leukst om naar toe te gaan en.. heb jij een favo?quote:
Ik laat de grap maar achterwegequote:Op zondag 22 september 2019 08:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wie zit er in godsnaam op zondagochtend om half 9 in de trein
Zomertijd mooiste tijd.. net als het voor jou lunchgenot beste genot is 🤓quote:
Alle seizoenen hebben wel wat.quote:Op zondag 22 september 2019 08:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zomertijd mooiste tijd.. net als het voor jou lunchgenot beste genot is 🤓
Ja ik weet doe het mijzelf aan 😜quote:Op zondag 22 september 2019 08:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wie zit er in godsnaam op zondagochtend om half 9 in de trein
Klopt wel maar logistiek zijn herfst en winter lastiger.quote:Op zondag 22 september 2019 08:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alle seizoenen hebben wel wat.
Ja bespaar ons je waardeloze grappenquote:Op zondag 22 september 2019 08:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik laat de grap maar achterwege
Homoquote:Op zondag 22 september 2019 08:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja bespaar ons je waardeloze grappen
Voor jou wel ja.quote:Op zondag 22 september 2019 08:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt wel maar logistiek zijn herfst en winter lastiger.
witte kerst met een meter sneeuw op de wegquote:Op zondag 22 september 2019 08:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou wel een keer leuk zijn ja.
De piek staat, de ballen hangen, toch nog een witte kerstquote:Op zondag 22 september 2019 08:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
witte kerst met een meter sneeuw op de weg
Jij hoeft maar een lijntje uit te gooien en dan is dat geregeld ja.quote:
Geilquote:Op zondag 22 september 2019 08:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De piek staat, de ballen hangen, toch nog een witte kerst
De olifanten vindt hij helemaal geweldig. En het dinobosquote:Op zondag 22 september 2019 08:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Welk dier in de dierentuin vind hij het leukst om naar toe te gaan en.. heb jij een favo?
Zo is datquote:Op zondag 22 september 2019 08:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hoeft maar een lijntje uit te gooien en dan is dat geregeld ja.
Ahhh cutequote:Op zondag 22 september 2019 08:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
De olifanten vindt hij helemaal geweldig. En het dinobos
Ik vind het reptielen huis altijd leuk.
Joeequote:Op zondag 22 september 2019 08:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Bedankt voor het gesprekje ben bijna thuis.. ik wens jullie een zonnige gezegende dag 👏🙌😎
SO KOM OP DAN VIEZE VUILE KANKERLIJER ALS DAT JASJE VAN JE BESCHADIGD IS EN JE WIL ER WAT AAN DOEN KOM OP DAN !!!!!!!quote:
Mooi filmpje is dat. Wat een debiel.quote:Op zondag 22 september 2019 10:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
SO KOM OP DAN VIEZE VUILE KANKERLIJER ALS DAT JASJE VAN JE BESCHADIGD IS EN JE WIL ER WAT AAN DOEN KOM OP DAN !!!!!!!
Je moest wel lachen.quote:Op zondag 22 september 2019 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mooi filmpje is dat. Wat een debiel.
DAT wel jaquote:
Na de sportschool zékerquote:Op zondag 22 september 2019 11:22 schreef dud0r het volgende:
Het is wel een beetje hoe ik me solo voorstel
Sjonnie?quote:
Oldskoolquote:Op zondag 22 september 2019 12:29 schreef stokj het volgende:
[..]
@:engine10
@:haags_kwartiertje
https://partyflock.nl/flocktopic/24458:Haagsche-Namen
en zn vader niehequote:Op zondag 22 september 2019 12:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heet Yvo en zijn ma Yvonne...
Die ouders waren heel vindingrijk.quote:Op zondag 22 september 2019 12:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heet Yvo en zijn ma Yvonne...
Waarschijnlijk hadden ze geen flauw idee wat ze er mee aan moesten en kozen voor het makkelijkste.quote:Op zondag 22 september 2019 12:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die ouders waren heel vindingrijk.
Man man man.quote:Op zondag 22 september 2019 12:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hadden ze geen flauw idee wat ze er mee aan moesten en kozen voor het makkelijkste.
jan en jannie hebben een kind gekregenquote:Op zondag 22 september 2019 12:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hadden ze geen flauw idee wat ze er mee aan moesten en kozen voor het makkelijkste.
(J)anusquote:Op zondag 22 september 2019 12:39 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
jan en jannie hebben een kind gekregen
rara hoe heet dit kind?
Wel geklikt... Heerlijk spelquote:
Allemaal onder invloed.quote:Op zondag 22 september 2019 13:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Op een gegeven moment viel het me op dat die Harry Potter die spreuken te blij uitspreekt.
Absoluut.. Heb je vandaag wat te doenquote:
quote:Op zondag 22 september 2019 13:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Op een gegeven moment viel het me op dat die Harry Potter die spreuken te blij uitspreekt.
Magic mushrooms?quote:Op zondag 22 september 2019 13:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Allemaal onder invloed.
Dat heb ik sowieso.quote:Op zondag 22 september 2019 13:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Absoluut.. Heb je vandaag wat te doen
[..]was toen nog een kind dus is mij toen niet opgevallen.
quote:Op zondag 22 september 2019 13:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso.
Uitbetaling genot
Bedoelde voor salaris. Morgen is mijn vakantie voorbij helaas.quote:Op zondag 22 september 2019 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus jij blijft vakantie vieren.
quote:
Ik nog niet.quote:Op zondag 22 september 2019 13:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nee grapje dat kan ik mentaal niet aan, ben wel weer genezen van een avond zuipen 🙃
Soort vanquote:Op zondag 22 september 2019 13:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Cheers broeder, ga je naar
de F1 ?
Ahh je ben zowaar thuis! Lekker manquote:Op zondag 22 september 2019 13:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Soort vanben onderweg naar huis om daar te kijken
Yes!!quote:Op zondag 22 september 2019 14:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey geerdmans lekker vrij vandaag?
ZOu wel kunnen alleen.,..ja zit je buiten alleen...beetje saai..quote:Op zondag 22 september 2019 14:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zit je al buiten? 😜 lekker man
Doe je een muziekje aan, is goed uit te houden dan 🕺🏿quote:Op zondag 22 september 2019 14:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
ZOu wel kunnen alleen.,..ja zit je buiten alleen...beetje saai..
Goeie wel !!!quote:Op zondag 22 september 2019 14:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Niet altijd gezellig hebben met je denkbeeldige vriend of vriendin 🙃👻
Goed plan. Kom net weer binnen lopen. Is het wel tijd voor.quote:
proost vriend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |