SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In 63, toen was het pas koudquote:
Zwaktebod! Niet alleen toen. Je nog nogsteeds lijdenquote:
Wtf is dat voor zinquote:Op zondag 22 september 2019 03:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zwaktebod! Niet alleen toen. Je nog nogsteeds lijden
Ben jij altijd een bitch? Altijd gelijk zo. De boodschap is toch duidelijk.quote:
Hey dev !quote:Op zondag 22 september 2019 04:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Die zitten in het nachtbagger topic.
Beter begin je eraan denk je oja dit heb ik ook nog 😜 uitstel komt afstel en word een kwelling 😜quote:Op zondag 22 september 2019 04:21 schreef devzero het volgende:
Ik heb nog 2 manden met schone was die nog moet worden opgevouwen. Maar totaal geen zin inDie zal er dus nog wel een week of zo liggen dus.
Klopt, want 1 mand is nog van vorige weekquote:Op zondag 22 september 2019 04:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Beter begin je eraan denk je oja dit heb ik ook nog 😜 uitstel komt afstel en word een kwelling 😜
Oh dat is niet goed. Hopelijk als je wakker wordt minder boos. Slaap lekkerquote:Op zondag 22 september 2019 04:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb nu beetje opgekropte woede maar ik ga proberen te slapen.. spreek je een andere keertje x
Niet persoonlijk bedoeld iig x slaap lekker en dankjewelquote:Op zondag 22 september 2019 04:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dat is niet goed. Hopelijk als je wakker wordt minder boos. Slaap lekker
Sterkte you can do iT.quote:Op zondag 22 september 2019 04:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt, want 1 mand is nog van vorige week
Wat heb je geflikt?quote:Op zondag 22 september 2019 04:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dat is niet goed. Hopelijk als je wakker wordt minder boos. Slaap lekker
Zo vat ik het ook niet op 😊quote:Op zondag 22 september 2019 04:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld iig x slaap lekker en dankjewel
Waarom heb ik wat gefliktquote:
Niks. Ik ben miss een slechte dronk nu en wil alles in elkaar meppen is dat raar?quote:
Sleutelpuntje nemen.quote:Op zondag 22 september 2019 04:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niks. Ik ben miss een slechte dronk nu en wil alles in elkaar meppen 😎 is dat raar?
Hallo zusje van omgevallenflat2quote:Op zondag 22 september 2019 04:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niks. Ik ben miss een slechte dronk nu en wil alles in elkaar meppen is dat raar?
Een beetje maar wat is de achterliggende reden?quote:Op zondag 22 september 2019 04:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niks. Ik ben miss een slechte dronk nu en wil alles in elkaar meppen is dat raar?
Ik wil niet vaag doen maar geen zin om emo te praten..quote:Op zondag 22 september 2019 04:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een beetje maar wat is de achterliggende reden?
Slaap lekker!quote:Op zondag 22 september 2019 04:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Killemwieft mijn 2pacmuziekvriend 😜
Okéquote:Op zondag 22 september 2019 04:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik wil niet vaag doen maar geen zin om emo te praten..
Nogmaals slaap lekkerquote:Op zondag 22 september 2019 04:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga slapen beste, sorry als ik lastig was. Fijne nacht nog x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |