Def die zijn pik bij de caissière in het gezicht loopt te vrotten is ook niet heel positief voor je bedrijfsimago natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 september 2019 00:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Het enige wat die reclame nog had kunnen redden - vrij gemakkelijk ook nog eens, als er ooit een inkopper was- was een cameo van Def als klant geweest. Welke oelewapper heeft dit dan weer bedacht/uitgevoerd?
Door dit nummer heeft iedereen die ooit met @DJ11 in aanraking is gekomen nu aids, bedankt.quote:Op vrijdag 27 september 2019 00:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Bizzey deed het onrinosch beter.Al was het maar vanwege de dames in de thumbnail.
![]()
Wie is @DJ11 en heeft hij niet gewoon herhaaldelijk onveilige anale seks met iedereen waarmee hij in aanraking komt?quote:Op vrijdag 27 september 2019 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Def die zijn pik bij de caissière in het gezicht loopt te vrotten is ook niet heel positief voor je bedrijfsimago natuurlijk.
[..]
Door dit nummer heeft iedereen die ooit met @:DJ11 in aanraking is gekomen nu aids, bedankt.
Dat zou je aan @Specularium moeten vragen, die weet alle ins en outs.quote:Op vrijdag 27 september 2019 09:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wie is @:DJ11 en heeft hij niet gewoon herhaaldelijk onveilige anale seks met iedereen waarmee hij in aanraking komt?
Maar niet hier.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:07 schreef RuigeRambo het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook pas 450 keer aangegeven.
Geen idee, ben de draad een beetje kwijt met al die figuren die op anoniem gaan als ze hun zin niet krijgen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:19 schreef RuigeRambo het volgende:
[..]
Echt wel, heul heul lang geleden al.
Wat is jouw reactie op het aftreden van alwayshappy met zijn toelichting dat hij te weinig steun van bovenaf voelde?quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Geen idee, ben de draad een beetje kwijt met al die figuren die op anoniem gaan als ze hun zin niet krijgen.
quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Geen idee, ben de draad een beetje kwijt met al die figuren die op anoniem gaan als ze hun zin niet krijgen.
Bijzonder, dat laatste is mij niet bekend.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat is jouw reactie op het aftreden van alwayshappy met zijn toelichting dat hij te weinig steun van bovenaf voelde?
Waarom gooi je dan al je accounts weg.quote:
Daar heb ik mijn redenen voor, en die hoeven hier niet openbaar gemaakt te worden.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom gooi je dan al je accounts weg.
Volgens mij gaat het daar gelijk al misquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bijzonder, dat laatste is mij niet bekend.
Niet echt, ik heb namelijk contact gehad met AH van het begin tot het eind dus of jij lult uit je nek of hij.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het daar gelijk al mis
Trek de aandacht dan ook niet.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:25 schreef RuigeRambo het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn redenen voor, en die hoeven hier niet openbaar gemaakt te worden.
Welke aandacht?quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Trek de aandacht dan ook niet.
Weet je hoe godverdomme vervelend het is als iemand om de haverklap op anoniem wil gaan? Nee? Dan weet je het nu.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb namelijk contact gehad met AH van het begin tot het eind dus of jij lult uit je nek of hij.
Om de haverklap zou ik het in mijn geval niet willen noemen. Maar ik snap dat het soms best vervelend kan zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Weet je hoe godverdomme vervelend het is als iemand om de haverklap op anoniem wil gaan? Nee? Dan weet je het nu.
Aha dan is de man ook nog eens niet eerlijk geweest. Doei doei dan maar.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:29 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Post 9
R&P / AlwaysHappy afscheidstopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |