Eens. AH is een baas.quote:Op maandag 23 september 2019 22:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind het oprecht jammer dat je gaat. Een van de fijnste modjes op dit forum. Bedankt voor je inzet!
Jammer vriend, je was echt een goeiequote:Op dinsdag 24 september 2019 13:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Bedankt voor de lieve woordenIk blijf gewoon actief in het zwart, ik haalde nog maar weinig voldoening (en waardering vanaf bovenaf) uit het blauw zijn, dus dan is het gewoon beter om te stoppen. R&P kan ik in goede handen achter laten bij CG en Armani.
Ja, heel jammer.quote:Op woensdag 25 september 2019 09:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Jammer vriend, je was echt een goeie
En jij ook bedankt voor je goede en objectieve inzet.quote:
Liefquote:Op woensdag 25 september 2019 16:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
En jij ook bedankt voor je goede en objectieve inzet.
Jammer dat er weinig waardering "van boven" kwam maar ik weet zeker dat er buiten de mensen die hier getypt hebben er nog veel meer mensen zijn die jou en jouw inzet waarderen.
Ik wel in ieder geval.
Ik ook! (lurk af en toe nog mee hierquote:Op woensdag 25 september 2019 16:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
En jij ook bedankt voor je goede en objectieve inzet.
Jammer dat er weinig waardering "van boven" kwam maar ik weet zeker dat er buiten de mensen die hier getypt hebben er nog veel meer mensen zijn die jou en jouw inzet waarderen.
Ik wel in ieder geval.
quote:Op maandag 23 september 2019 21:56 schreef madam-april het volgende:
Bedankt voor alle tijd en moeite die je in R&P hebt gestoken! Je bent een van de beste mods die ik hier heb meegemaakt!
@:AlwaysHappy
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |