Fantastische beelden wel. Exact niets wijzer geworden.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:54 schreef franklop het volgende:
Er is beeldtwitter:bayinganadavid twitterde op maandag 20-01-2020 om 13:49:42#TAB2020 @:tropicale2020 Etape 1 Victoire au sprint de @:AttilioViviani @:TeamCOFIDIS These Guys can Sprint🙆♂️🙆♂️.. Mbegaaaaa @:Radiotv10rwanda @:cyclingrwanda https://t.co/k6ue1KoWyg reageer retweet
Mooi schakelmoment ook.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fantastische beelden wel. Exact niets wijzer geworden.
Ook ander logo bovenin of niet?quote:
Ja ik ben nog niet helemaal thuis in de wereld van de Gabonese TVquote:
Blijkbaar, maar RTV Rwanda zit om de een of andere reden niet in mijn Ziggo pakket.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met je telefoon je TV filmen![]()
Er is dus overigens WEL livebeelden
Dat is net zoiets als zeggen "Kut ik kan de Volta Limburg Classic niet kijken, want ik heb de Griekse publieke omroep nietquote:Op maandag 20 januari 2020 14:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar RTV Rwanda zit om de een of andere reden niet in mijn Ziggo pakket.
Tsja. Toch klopt het volgens mij wel, de beelden die Franklop hier postte waren van RTV Rwanda toch?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen "Kut ik kan de Volta Limburg Classic niet kijken, want ik heb de Griekse publieke omroep niet"
Sinds ik de Volta heb gezien was ik fan van Patrick Müllerquote:Op maandag 20 januari 2020 14:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen "Kut ik kan de Volta Limburg Classic niet kijken, want ik heb de Griekse publieke omroep niet"
Mijn gok zou zijn:quote:
Na bestudering met de VAR?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn gok zou zijn:
1. Viviani
2. Manzin
3. Girmay
Nee, wel sterk overwogen in de laatste twee rondes.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft iemand nog Viviani gekocht bij de FPCL?
Huldequote:Op maandag 20 januari 2020 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn gok zou zijn:
1. Viviani
2. Manzin
3. Girmay
Woeste arbeid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |