Jammer zeg, begon Lexy net hoger te waarderen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Achjee, krijgen we dat weer... die Alex kan ook niet voet bij stuk houden.
Lex aan Merel, heb Merel nog niks horen zeggen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:58 schreef Crabapple het volgende:
Lexy valt Merel huilend in de armen en ze bieden elkaar excuses aan
Volgens mij nog niets?quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:59 schreef BarryOSeven het volgende:
De drank zit er weer in hoor. Wat een gekkenhuis.
Botox on exlpodequote:Op zaterdag 21 september 2019 20:00 schreef Dotteke het volgende:
Ik trek het niet meer, ik trek het niet meer, zegt Merel
[ afbeelding ]
die wallenquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ze zei 'voor jou ook sorry, had het niet moeten zeggen' zoietsquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lex aan Merel, heb Merel nog niks horen zeggen.
Jammer voor drquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Merel heeft wel echt verdriet om jessie
Dacht het niet......kost haar moeite om gelijk te krijgen.....en dat zit haar dwars.....quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ai ai ai lelijke botoxkopquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder verdriet om haar nederlaagquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik denk dat ze wel echt verdriet heeftquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht het niet......kost haar moeite om gelijk te krijgen.....en dat zit haar dwars.....
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:01 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Eerder verdriet om haar nederlaag
Kan ze eindelijk wat goeds doen... verpest ze het weer.quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:59 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Jammer zeg, begon Lexy net hoger te waarderen.
wallen?quote:
dreinen is ditquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:02 schreef formule het volgende:
Merel krijgt haar zin niet, dat is moeilijk hè
Door dat hoofddoekje?quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:01 schreef puzziepie het volgende:
Wow Merel![]()
![]()
Pas nu zie ik een echte Marokkaanse in haar qua gezicht
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja niet altijd kunnen winnen sucks , dan is het janken .. kutwijf
samen botox-injecties bestellenquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:03 schreef Schakeltopia het volgende:
zo samen lekker wijntje drinken
Lekker mannen afzeiken.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:03 schreef Schakeltopia het volgende:
zo samen lekker wijntje drinken
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik zie het wel.
[ afbeelding ]
Ik zie het wel.
[ afbeelding ]
Dat huggen nadat je een tering ruzie heb is best raarquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:04 schreef Dotteke het volgende:
Echt meid, je bent echt een dochter voor mij zegt Lex
[ afbeelding ]
Ik zie het wel.
[ afbeelding ]
Ons Vannes.quote:
de flesquote:
Maar eerst vragen hoe oud ze is.....quote:
Nee, Merel lijkt op die grote zwarte zangeres die op een verbouwde kerel leek....gosh kan niet op haar naam komen had opgeschoren haar met boven op een kuif.....quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik zie het wel.
[ afbeelding ]
Ja, en Merel moet Lex niet en Lex moet Merel nietquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat huggen nadat je een tering ruzie heb is best raar
jaquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Maar eerst vragen hoe oud ze is.....
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
'n lekke karbonkel.
[ afbeelding ]
niemand mag er in mijn bed slapenquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:07 schreef Dotteke het volgende:
Drama om wat, dat twee b&b gasten in je bed hebben gelegen
Grace Jones?quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Merel lijkt op die grote zwarte zangeres die op een verbouwde kerel leek....gosh kan niet op haar naam komen had opgeschoren haar met boven op een kuif.....
Als het daar nu om ging...quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niemand mag er in mijn bed slapen
en rap ookquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat ging van Hero naar zero, zo jammer die lexi
Ik heb buikpijn van het lachen, wat een zooitjequote:Op zaterdag 21 september 2019 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en Merel moet Lex niet en Lex moet Merel niet
Raar gedoe allemaal
Ondertussen staat Jessie niets vermoedend met Hiske te praten die de rol van psycholoog aan het uithangen is
Boek een hotel met nieuwe matrassen en kussensquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee, maar ze verplicht wel andere hun huisje en bed af te staan voor de B&B gastenquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat ging van Hero naar zero, zo jammer die lexi
Die kop van Merel is 2x zo bolquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou daar lijkt Merel heul niet op
Zelfde neus en kaaklijnquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ben haar zo beu, dat bemoeien met relaties, mensen koppelenquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:12 schreef MariaElena2018 het volgende:
Oh Hiske antwoord weer voor een ander, zo fout is dat
echt ook, en het waren zulke relaxte gastenquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:12 schreef Crabapple het volgende:
Die B&B ers zitten toch eerste rang nu
Die krijgen denk ik niets meee, die zitten in de silo en de rest speelt zich buiten en in de loopkast afquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:12 schreef Crabapple het volgende:
Die B&B ers zitten toch eerste rang nu
Die is een stuk slankerquote:
Hiske steekt overal haar neus in. Tuk op ruzietjes. Dan zie je haar genieten.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ben haar zo beu, dat bemoeien met relaties, mensen koppelentering
Pffff vermoeiend.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ben haar zo beu, dat bemoeien met relaties, mensen koppelentering
Ze moeten toch wel dat geschreeuw van net hebben gehoord?quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die krijgen denk ik niets meee, die zitten in de silo en de rest speelt zich buiten en in de loopkast af
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:14 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Die twee kampeersters hebben hun 2e avond van hun leven achter de streams, popcorn en wain
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:14 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Die twee kampeersters hebben hun 2e avond van hun leven achter de streams, popcorn en wain
dat boeit niemand . vreselijkquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:16 schreef Flow3r het volgende:
Ga je bezig houden met de B&B losers
gesjellughquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:14 schreef BakkieBaksteen het volgende:
there is no I in B&Bquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:16 schreef Flow3r het volgende:
Ga je bezig houden met de B&B losers
Pull up to the Bumperquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, die.....was het al aan het zoeken maar kon haar niet vinden. top.
Nee, normaal niet maar met die foto en die dot boven op haar voorhoofd.....en die dikke ogen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, normaal niet maar met die foto en die dot boven op haar voorhoofd.....en die dikke ogen.
Dus de febo moet het oplossen?quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
MeRoll
ik ging naar achter en zei
jullie moeten echt iets doen
ik flip de pan uit
het enige wat ik weet ..ik wil naar huis
Ze vertelde vanmiddag dat ze hem afgelopen Maandag 1 brief heeft geschreven met hele persoonlijke dingen erin, dat was het.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:16 schreef Jemoederniet het volgende:
Dus Merel schrijft stiekem dingen op papier voor Jessie of fluistert in bed, als de buitenwacht daar niets van mag weten. Snap niet dat de febo het allemaal toestaat.
blijkbaar..quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:20 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dus de febo moet het oplossen?
Lekker naar huis laten gaanquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:20 schreef sjampoeh het volgende:
merel wil naar huis![]()
5 min. geleden: ik ga niet naar huis lex, ik ben sterk
'Jij bent Tinky Winky ...oh nee Po ...oh nee Dree is dan Po 'quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gerrit doet weer aardig zijn best bij shelly
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:20 schreef sjampoeh het volgende:
merel wil naar huis![]()
5 min. geleden: ik ga niet naar huis lex, ik ben sterk
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:22 schreef Dotteke het volgende:
Ik denk dat Jessie haar zo weer terug neemt
Ik zie het voor me
Jessie loopt van a naar c
Merel loopt van c naar a
Bij B passeren ze elkaar, ze zeggen niets, twee stappen voorbij B roept Merel met een snik "Jessie"
Hij draait zich om, zij kijkt hem aan, hij kijkt haar aan, ziet de tranen in haar ogen en loopt naar haar toe en sluit haar weer in zijn armen. Zullen we weer normaal tegen elkaar doen Jes.
Natuurlijk, zegt Jessie. Gearmd lopen ze het terrein over naar de boot waar beide stoom afblazen, gehijg en gekreun komen uit de boot, De ruzie gesust, de druk van de ketel op naar ronde 10000000000
Denk dat je maar moet gaan denken op je anders je stem gaat geven, voor woensdag is het wel weer okequote:Op zaterdag 21 september 2019 20:23 schreef Crabapple het volgende:
[..]Als Jessie Merel links laat liggen krijgt hij mijn stem woensdag
Wie oh wie zal er in de boot belanden?quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
B&B Zwalkzooitje.. snel snel over 1½ uur naar bed en morgen om 09h oprotten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:23 schreef Crabapple het volgende:
Van mij ook.. opdonderen met dat kindquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:23 schreef Crabapple het volgende:
Nou Jessie gaat never en nooit mijn stem krijgenquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:25 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Van mij ook.. opdonderen met dat kind
Ben benieuwd, of Jessie voet bij stuk houdt. Merel kost hem puntenquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat je maar moet gaan denken op je anders je stem gaat geven, voor woensdag is het wel weer oke
En shelly kijken met haar grote ogen en net doen alsof ze het niet leukquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
'Jij bent Tinky Winky ...oh nee Po ...oh nee Dree is dan Po '
Wat een verdrietquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Even de wallen wegpoederen.
[ afbeelding ]
Nee hoor het kost hem punten als hij haar weer terug neemtquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:26 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ben benieuwd, of Jessie voet bij stuk houdt. Merel kost hem punten
Ik weet 100% zeker dat hij geen voet bij stuk gaat houden en Merel ook nietquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:26 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ben benieuwd, of Jessie voet bij stuk houdt. Merel kost hem punten
En om zijn kwakkie kwijt te kunnenquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat hij geen voet bij stuk gaat houden en Merel ook niet
Die twee hebben elkaar nodig voor de stemmingen
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
Verrek, Hisss legt stiekum klaar te komen in het heetbad
Maar niet voor lang.. Geile Gerrie en HuisHoertje Frustie komen storen
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik ook, als hij haar links laat liggen kan hij er alleen maar beter van wordenquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor het kost hem punten als hij haar weer terug neemt
Je kunt zomaar zwanger worden in dat bad.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
Verrek, Hisss legt stiekum klaar te komen in het heetbad
Maar niet voor lang.. Geile Gerrie en HuisHoertje Frustie komen storen
[ afbeelding ]
zijn het geen led-lichtjes in die tanden?quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
HIts in ut Badje ?
of tegen de rand aan hangen
dr Tandjes glimmen dr van
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gerrit zit allen met z'n dikke teen bij haar freggelgrotjequote:Op zaterdag 21 september 2019 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
En Neuk Is In The Air Tonight …
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf ?quote:
De 2 logeetjes van Jessie zeiden gister al dat ze er maar een extra lepel chloor in moesten doen om dingen te voorkomenquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kunt zomaar zwanger worden in dat bad.
Ja, daar zou je ook het beste kunnen slapen daar als je het al zou willen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:34 schreef puzziepie het volgende:
Lex weer in haar huisje aan het vegen
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
En Neuk Is In The Air Tonight …
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
ze vertelde veel BeenHaar te hebbenquote:
dank jequote:Op zaterdag 21 september 2019 20:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze vertelde veel BeenHaar te hebben
geen doorkomen aan om dat te shaven
dan kon ze wel iedere dag shaven
..
.. heb beeld nu
van onder heeft ze ook veel haar
zelfde verhaal
dik rood haar
"dr eigen woorden
heb je Beeld ?
Dit. Terwijl ze elkaar inmiddels wel kunnen schieten. Monsterverbond.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik zo dom benquote:
maar jij bent een slimmertquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik zo dom ben
Lexie valt in de val die ze voor Franny heeft opgezet.quote:
quote:
is voor acteren zekerquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:42 schreef sjampoeh het volgende:
shel wult op de titanic
[ afbeelding ]
hoogspanning krijgt ze ervanquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:42 schreef sjampoeh het volgende:
lex: jullie moeten t oplossen jess![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:42 schreef sjampoeh het volgende:
shel wult op de titanic
[ afbeelding ]
dat kan nooit, gerrit liegtquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit is het Fries spreken verleerd.Ja,doei.
Onzin.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit is het Fries spreken verleerd.Ja,doei.
Denk dat het onbewoonde eiland het daar niet mee eens is.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:47 schreef Schakeltopia het volgende:
sjellie wult ook met expeditie robinson meedoen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:48 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Denk dat het onbewoonde eiland het daar niet mee eens is.
Ben er ook bang voorquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een mooi setje.. tuurlijkquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:51 schreef zodeju het volgende:
Whaaa, Merel wilde in het bad mooi setje aan zit Jessie erbij op het droge nou wil ze niet meer...dus weer zielig.......
Zeker weten, alles ook hardop benoemen wat ze allemaal doet.....ook gelijk maar dat ook doen....Triest mens.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ik blijf die mariska een rare een vinden
ah gelijk alweer een pleisterquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mail van Saunders voor MeRoll
hij komt dr Hontie Tatoei zetten
Een kuttenlikkertje levensverminkingquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
liev van benquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hij zat er al voordat Merel er naar toe liep, hij kan niet ruiken dat ze ineens in een mooi setje erin wilde.....quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:00 schreef KeesAnders het volgende:
Gaat Jessie nu express bij het zwembadje zitten om soort van Merel te "pesten" zodat zij er niet bij kan/wil? Want Jessie doet nooit gezellig met de groep mee en heeft helemaal niks met dit soort baden zij hij net, maar nu wel opeens pontificaal op een stoel naast dat bad zitten.
echt jonge, heb een tijdje niet gekeken, maar tering wat een tieten heeft die vrouwquote:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt jonge, heb een tijdje niet gekeken, maar tering wat een tieten heeft die vrouw
Hij had haar al voor die tijd zien rondlopen toch in die badjas. En toen ze richting bad liep en hem daar zag staan ging ze er weer vandoor, daarna pakte Jessie een stoel en ging er bijzitten. Merel is weer afgedropen naar de PC nu en zit volgens mij soort van te wachten tot Jessie weer weg zou gaan.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij zat er al voordat Merel er naar toe liep, hij kan niet ruiken dat ze ineens in een mooi setje erin wilde.....
De reguliere beloning van Achter is meestal "iets leuks" door de Poort , kan soms een dagje kosten .. morgen is een mooie dooie dag..quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:03 schreef DKUp het volgende:
Karbonkel krijgt allemaal cadeautje voor deze act.
Vreselijk
Hij zat er al toen ze er rond liep.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:04 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Hij had haar al voor die tijd zien rondlopen toch in die badjas. En toen ze richting bad liep en hem daar zag staan ging ze er weer vandoor, daarna pakte Jessie een stoel en ging er bijzitten. Merel is weer afgedropen naar de PC nu en zit volgens mij soort van te wachten tot Jessie weer weg zou gaan.
hij stijgt mee met zijn bitcoinsquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:08 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar Djezzie is er weer voor extra drama
bezoekers van utopia zijn echt raarquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
B & B gast gaat een ietsen meuk kopen
ik wult nieuwe schoenequote:Op zaterdag 21 september 2019 21:12 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Djezzie Ik WULT, lekker voor Karbonkel KARMA
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:12 schreef Inca het volgende:
[..]![]()
ze bewegen niet eens als ik zo dans krijg ik spierpijn in me tietten
afleiding werkt het bestequote:Op zaterdag 21 september 2019 21:13 schreef DKUp het volgende:
Karbonkel doet opeens alsof ze hard werkt.
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:15 schreef DKUp het volgende:
Karbonkel loopt bijna in haar blote vagina.
Lekker luchtig tochquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:15 schreef DKUp het volgende:
Karbonkel loopt bijna in haar blote vagina.
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht het niet......kost haar moeite om gelijk te krijgen.....en dat zit haar dwars.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |