WoW. Is dat zijn plan ?quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:04 schreef Mumbojumbo het volgende:
Nou kom Jess, shirtje drukken.
Live is to short
to dance with fat chicks.
Commercieel niet heel handig als je het gemiddelde schuimpje kent.
Maar ik zou er 1 bestellen.
Merel kreeg precies waar ze recht op heeft : een koekje van eigen deegquote:Op zaterdag 21 september 2019 11:07 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Maar als iedereen daar dat niet fijn vindt dan ga je toch een aparte B&B maken of ben ik gek.
Dan zorg je toch dat gasten in niemands bed hoeven?
Voor haar wel.....viel ze over....ook weer over de foto's die te zien waren....quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks te maken met het niet fijn vinden dat iemand in je eigen bed slaapt.
Zelfs Billy die ze ook niet kendequote:Op zaterdag 21 september 2019 11:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Er hebben toch al eerder mensen in haar bed geslapen, toen ze nog met Frann in het huisje sliep?
Heeft zij in het begin niet op een kringloop matras hoeven slapen, of kreeg zij weer als enige een gekochte matras?quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Merel kreeg precies waar ze recht op heeft : een koekje van eigen deeg
ik denk dat, als je daar zit, elk contact met familie gewoon fijn is.quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie er het probleem niet in , ze vierde de afgelopen 4 jaar haar verjaardag niet
Ja, maar ze heeft vooral de P in, dat er in de bootbed geslapen is...quote:
Ja, maar ja kledingkast is ook belangrijk.quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:07 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Maar als iedereen daar dat niet fijn vindt dan ga je toch een aparte B&B maken of ben ik gek.
Dan zorg je toch dat gasten in niemands bed hoeven?
Nja nu hangen er geen foto's meer in dat huisje.. en toen welquote:Op zaterdag 21 september 2019 11:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zelfs Billy die ze ook niet kende
Bovendien was dit Jessie's bed
Ja, maar dat heeft toch niks te maken met je eigen matras meenemen op vakantiequote:Op zaterdag 21 september 2019 11:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor haar wel.....viel ze over....ook weer over de foto's die te zien waren....
En volgende week moest het matras weer omgewisseld worden....voor de B&B gasten.
Ziheeft voor zichzelf speciaal een matras laten komenquote:Op zaterdag 21 september 2019 11:09 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Heeft zij in het begin niet op een kringloop matras hoeven slapen, of kreeg zij weer als enige een gekochte matras?
Dat dusquote:Op zaterdag 21 september 2019 11:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft vooral de P in, dat er in de bootbed geslapen is...
Ongelooflijk, dat er niet gewoon een plek is voor B & B, waar iedereen verder weg van blijft...
Dan breekt ze haar moeders huis maar af voor een inloopkast!quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar ja kledingkast is ook belangrijk.
Al zal het maar bevestiging zijn dat ze aan je denken......zo mee eens.quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:09 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat, als je daar zit, elk contact met familie gewoon fijn is.
En dat ze de afgelopen jaar haar verjaardag misschien niet met de familie heeft gevierd, wil natuurlijk niet zeggen dat ze dan nu haar verjaardag niet wel met familie zou willen vieren
Ik vind het dus sneu voor haar, vandaag 21 worden en dan geen bezoek en geen post mogen ontvangen.
Vooral ook omdat zij haar bezoek had uitgesteld tot haar verjaardag en niet naar voren had gehaald.
Maar dat is mijn bescheiden mening. Mijn moederhart speelt hier op denk ik, Ik zou het sneu vinden als ik mijn dochter om die reden verdrietig zou zien en ik zou het als moeder verdrietig vinden als ik, door een kronkel van de Febo, niet mijn dochter een knuffel mocht geven op haar 21e verjaardag.
Vanaf het begin?quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ziheeft voor zichzelf speciaal een matras laten komen
Message in a tennisball; gewoon vindingrijk zijn 😁quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Al zal het maar bevestiging zijn dat ze aan je denken......zo mee eens.
Tja, als moeder zijnde vloog er vanmiddag toch echt een vliegtuigje over voor mijn 21 jarige kind...quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die bevestiging heeft ze in haar hart toch allang van haar mama ?quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gewoon aan het hek komen, als dat voor de een mag mag dat ook voor de ander!quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:13 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Message in a tennisball; gewoon vindingrijk zijn 😁
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |