Ik denk dat jij mij niet begrijpt.quote:Op zaterdag 21 september 2019 10:51 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Maar als het bed in de boot zoals je zei van Jessie is en niet van Merel dan is het bed van Merel toch blijkbaar ergens anders? Dus in dit geval de inloopkast. Dan mag ze daar toch mee doen wat ze wil?
Ja, de foto's en het matras.....Merel heeft geen eisen hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2019 10:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Jessie heeft in dat bed in het vooronder gelegen, waar Gerrit ook wel eens heeft geslapen. De dames vroegen zelf om een "omboeking" omdat ze natuurlijk nooit met z'n tweeen in dat speelgoedtentje konden slapen,
En zelfs als Jessie ineens in de yurt was gaan slapen of in de caravan, dan nog had Merel er een probleem van gemaakt, denk ik
Dan gaat Meertje lekker buiten in een tent slapen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 10:53 schreef Dotteke het volgende:
Het moet vanavond goed zijn, zegt Jens want ze hebben B&B en Lex moet in de kast slapen
Is al boos vanaf donderdag avond.quote:Op zaterdag 21 september 2019 10:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Meertje was daarvoor al boos op Djezzie.
Dat zou ik niet doen als ik Lex was.quote:Op zaterdag 21 september 2019 10:53 schreef Dotteke het volgende:
Het moet vanavond goed zijn, zegt Jens want ze hebben B&B en Lex moet in de kast slapen
Geloof toch ook niet dat Merel problemen maakt over het in de kast slapen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 10:54 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij niet begrijpt.
Merel mag met dat bed doen wat ze wil, dus lekker daar slapen.
Maar dan moet er niet heel verontwaardigd gezegd worden dat ze in een kast moest slapen toch?
Of zie ik dat verkeerd.
Die kast heeft ze n.l. zelf gemaakt dan had ze dat niet moeten doen!
Dat is ook zo raar, ze wil niemand in haar bedquote:Op zaterdag 21 september 2019 10:56 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen als ik Lex was.
Alhoewel Lex kan beter in de kast dan eruit!
Het gaat weer een helemaal niet goed met het jank muiltje ...want geen bezoek ,geen postquote:Op zaterdag 21 september 2019 10:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze had liever 'n "Sweet Sixteen" party gehad, ookal is ze nu 21 geworden
Heb het idee dat ze het van de andere medebewoners niet zo erg vindt, ook Gerrit sliep regelmatig in haar bed.quote:Op zaterdag 21 september 2019 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook zo raar, ze wil niemand in haar bed
Fran heeft er al geslapen, Billy heeft er al in geslapen, vanavond gaat Lex er in
Dat vindt ze dan niet vies?
Ik voel aan m'n theewater dat ze post krijgt vandaag............. zwarte envelopquote:Op zaterdag 21 september 2019 10:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat weer een helemaal niet goed met het jank muiltje ...want geen bezoek ,geen post
Djezzie moet het lekker uitmaken wat een heks (Karbonkel) die Meertje.quote:Op zaterdag 21 september 2019 10:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is al boos vanaf donderdag avond.
Grootste smoes ooit.....wat dacht je dat ze op al haar vakantie's een eigen matras mee nam in het vliegtuig.quote:Op zaterdag 21 september 2019 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook zo raar, ze wil niemand in haar bed
Fran heeft er al geslapen, Billy heeft er al in geslapen, vanavond gaat Lex er in
Dat vindt ze dan niet vies?
Oh, ook geen post natuurlijk......vindt dat wel heel triest....waarom niet gewoon verjaarskaarten met gefeliciteerd.....quote:Op zaterdag 21 september 2019 10:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat weer een helemaal niet goed met het jank muiltje ...want geen bezoek ,geen post
quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik voel aan m'n theewater dat ze post krijgt vandaag............. zwarte envelop![]()
Dat heeft toch niks te maken met het niet fijn vinden dat iemand in je eigen bed slaapt.quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Grootste smoes ooit.....wat dacht je dat ze op al haar vakantie's een eigen matras mee nam in het vliegtuig.
Ik zie er het probleem niet in , ze vierde de afgelopen 4 jaar haar verjaardag nietquote:Op zaterdag 21 september 2019 11:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, ook geen post natuurlijk......vindt dat wel heel triest....waarom niet gewoon verjaarskaarten met gefeliciteerd.....
Ja, Merel welquote:Op zaterdag 21 september 2019 11:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Grootste smoes ooit.....wat dacht je dat ze op al haar vakantie's een eigen matras mee nam in het vliegtuig.
en dat eigen bed staat waar?quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks te maken met het niet fijn vinden dat iemand in je eigen bed slaapt.
Maar als iedereen daar dat niet fijn vindt dan ga je toch een aparte B&B maken of ben ik gek.quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks te maken met het niet fijn vinden dat iemand in je eigen bed slaapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |