SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
I'm just bad.....quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe durf je die 2 merken in een post te zetten
Daar is het nog niet koud genoeg voorquote:
Mijn CV is wit, daar ga ik niks op zettenquote:Op vrijdag 20 september 2019 21:42 schreef peaceman het volgende:
3000...? congrats... mooie prestatie... staat toch leuk op je CV.
Straks heeft R49 wel 900.000 posts gefabriceerd. Met hoogstaande muziek-kritieken.quote:
Als ik voor mezelf spreek zeker!quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Straks heeft R49 wel 900.000 posts gefabriceerd. Met hoogstaande muziek-kritieken.
Voor Fok-standaarden zekerquote:Op vrijdag 20 september 2019 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Straks heeft R49 wel 900.000 posts gefabriceerd. Met hoogstaande muziek-kritieken.
dank je welquote:Op vrijdag 20 september 2019 21:44 schreef ok01 het volgende:
Ik zit nu in de Sportschool dus kan niet meeluisteren![]()
Ik wil uiteraard wel even m'n radio 49 vrienden feliciteren met topic 3000![]()
Zonder jou was het niet geluktquote:Op vrijdag 20 september 2019 21:44 schreef ok01 het volgende:
Ik zit nu in de Sportschool dus kan niet meeluisteren![]()
Ik wil uiteraard wel even m'n radio 49 vrienden feliciteren met topic 3000![]()
Oké, jij ligt voor. Hij was hier nog niet eens begonnen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:47 schreef brother52 het volgende:
Fleetwood Mac - Need your love so bad
1 topic met goede grappen?quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat ik wel 1 vol topic mag claimen.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:47 schreef brother52 het volgende:
Fleetwood Mac - Need your love so bad
Neh, ik heb hooguit 2 goede grappen gemaakt.quote:
Euh.. misschien lig jij achter?quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oké, jij ligt voor. Hij was hier nog niet eens begonnen.
oh ik was nog mild, merk ik...quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neh, ik heb hooguit 2 goede grappen gemaakt.
Ik heb de stream net nog geresetquote:Op vrijdag 20 september 2019 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Euh.. misschien lig jij achter?
Dat kan bijna niet, ik lig normaal toch zeker een halve minuut achter op de rest.quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oké, jij ligt voor. Hij was hier nog niet eens begonnen.
Het moet wel helemaal naar de outback hè.quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb de stream net nog gereset
quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neh, ik heb hooguit 2 goede grappen gemaakt.
Volgens mij ligt peaceman 47 seconden achter op zichzelf.quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet, ik lig normaal toch zeker een halve minuut achter op de rest.
Nee dat was Randy Newman - Bet no one ever hurt this badquote:Op vrijdag 20 september 2019 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht even dat je Tommy Emanuel draaide
Hallo bordspelquote:Op vrijdag 20 september 2019 21:53 schreef Fogel het volgende:
3 luisteraars present
Achtergrondmuziek bij bordspel
29quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:52 schreef CindieY het volgende:
Hoeveel van de 90 hebben we eigenlijk al gehad?
heyquote:Op vrijdag 20 september 2019 21:53 schreef Fogel het volgende:
3 luisteraars present
Win ze!quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:53 schreef Fogel het volgende:
3 luisteraars present
Je bent in ieder geval in goed gezelschapquote:Op vrijdag 20 september 2019 21:54 schreef CindieY het volgende:
Pink - bad influence
Waarom weet ik dit
Ik weet het zelfsquote:Op vrijdag 20 september 2019 21:54 schreef CindieY het volgende:
Pink - bad influence
Waarom weet ik dit
Ja, maar jij weet alles.quote:
Ik weet zelfs dat dit Oceansize - You can't keep a bad man down isquote:
I rest my casequote:Op vrijdag 20 september 2019 21:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik weet zelfs dat dit Oceansize - You can't keep a bad man down is
quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik weet zelfs dat dit Oceansize - You can't keep a bad man down is
Een van mijn favoriete bands.quote:
Ik heb haar ook live gezien. Was heel erg goed.quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken mensen die naar Pink zijn geweest
quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken mensen die naar Pink zijn geweest
quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben ooit wel naar Deep Purple geweest, om maar even in de kleurensfeer te blijven.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:01 schreef peaceman het volgende:
Ben wel grotendeels door de bekendere Bad nummers heen trouwens.
Ken je deze niet dan?quote:
Nope. My bad. Pun intended.quote:
Misschien kunnen we de hele regenboog wel vullen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben ooit wel naar Deep Purple geweest, om maar even in de kleurensfeer te blijven.
Color Me Badd?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:01 schreef peaceman het volgende:
Ben wel grotendeels door de bekendere Bad nummers heen trouwens.
de bandnamen tellen niet meequote:
Telt Golden Earring mee?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de hele regenboog wel vullen.
Admiral Freebee heeft er nog eentje met Badquote:
Wolfmother ook.quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Admiral Freebee heeft er nog eentje met Bad
quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:06 schreef spijkerbroek het volgende:
James Brown, en het liedje zal wel Super Bad heten.
Beter dan dat het Super Bad is.quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:06 schreef spijkerbroek het volgende:
James Brown, en het liedje zal wel Super Bad heten.
AC/DC ook wel een paarquote:
ZwemBADquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bestaan er geen liedjes over BADminton?
Of over BADr Hari?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bestaan er geen liedjes over BADminton?
Trustequote:Op vrijdag 20 september 2019 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik ga slapen, dank u voor de muziekjes en de rest van het vermaak
welterusten!quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik ga slapen, dank u voor de muziekjes en de rest van het vermaak
Hij begint net?quote:
Het ging nog over Badlands... Kennelijk lig ik echt achterquote:
Hij kon inderdaad wat korterquote:
mist in de collectie zie ikquote:
Wham! hoort echt in elke gerespecteerde platencollectiequote:
Wham staat er ook wel in, maar niet dat nummerquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wham! hoort echt in elke gerespecteerde platencollectie
Het is meer dat elk nummer van Bruce Springsteen te lang duurtquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:16 schreef peaceman het volgende:
Dit nummer duurt lang CindieY...8:34
ben ook geen groot fan, op een paar liedjes naquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is meer dat elk nummer van Bruce Springsteen te lang duurt
Ik heb ze met het opschonen eruit gegooidquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wham! hoort echt in elke gerespecteerde platencollectie
ga je nu dromen over mij, nu ik zo lang bij je op TV geweest ben?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Dank peaceman voor de fijne muziek![]()
Ik kan mijn ogen niet meer openhouden
Trustequote:Op vrijdag 20 september 2019 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Dank peaceman voor de fijne muziek![]()
Ik kan mijn ogen niet meer openhouden
Je bent helemaal ingebrand bij zequote:Op vrijdag 20 september 2019 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
ga je nu dromen over mij, nu ik zo lang bij je op TV geweest ben?
welterusten
arme DDM en Symphquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je bent helemaal ingebrand bij ze
ongeveer 20-30 minquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:20 schreef CindieY het volgende:
Tot hoe laat ga je nog door? Ik zie dat mijn geplande film toch ook nog wel bijna 2 uur duurt
The Good, the Bad and the Ugly?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:20 schreef CindieY het volgende:
Tot hoe laat ga je nog door? Ik zie dat mijn geplande film toch ook nog wel bijna 2 uur duurt
De vrijdagavondmoeheid heeft hier onverbiddelijk toegeslagen. Ik ga zo afsluiten na Tears for Fears.quote:
Hmmm volgende keer misschien dan maar een Good showquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:23 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga ervandoor. Bedankt Peace, de show was verre van bad
Die had ik geraden hoorquote:
truste livelinkquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
De vrijdagavondmoeheid heeft hier onverbiddelijk toegeslagen. Ik ga zo afsluiten na Tears for Fears.
Dank je wel peaceman! Dat was helemaal niet slecht
ow over het hoofd gezien, inderdaadquote:
2016 was dat jaarquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:25 schreef brother52 het volgende:
Admiral Freebee - It's a bad year for rock n roll
quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
The Good, the Bad and the Ugly?
Volgens Bart Chabot vast wel.. die heeft m in april nog staan..quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Even iets anders: kan de kerstboom al opgezet worden?
#ikvraagditvooreenvriend
ja wat goed van je.. maar wie is het?quote:
Geen idee, mijn ding is het niet namelijkquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja wat goed van je.. maar wie is het?
Joss Stonequote:Op vrijdag 20 september 2019 22:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen idee, mijn ding is het niet namelijk
Dan sluit ik aan bij de kleurenparade, want ik heb ze eens live gezien, jaren geleden in de HMHquote:
jammer... wit is geen kleurquote:Op vrijdag 20 september 2019 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan sluit ik aan bij de kleurenparade, want ik heb ze eens live gezien, jaren geleden in de HMH
Dat kun je wel zeggen.quote:
Oh wow. Om hier mee wakker te mogen wordenquote:Op zaterdag 21 september 2019 08:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen.
Wat een mooie dag
Een prachtige dag
Het is er één uit een miljoen
Wat een heerlijke dag
De ideale dag
Om helemaal niets te doen
Nou, hier moet genoeg gedaan worden. Nou ja, moeten is ook weer zo.... maar goed, standaard zaterdag dingen, boodschappen (reeds gedaan), beetje opruimen en dan lekker wandelen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 08:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen.
Wat een mooie dag
Een prachtige dag
Het is er één uit een miljoen
Wat een heerlijke dag
De ideale dag
Om helemaal niets te doen
quote:Op zaterdag 21 september 2019 09:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh wow. Om hier mee wakker te mogen worden![]()
![]()
Goedemorgen Oscar en Melting. De dag kan nu echt niet meer mis gaan.
Goedemorgen livelink en just me.quote:Op zaterdag 21 september 2019 09:20 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Wat een feestelijke reeks
![]()
Goedemorgen Fogel.quote:Op zaterdag 21 september 2019 09:28 schreef Fogel het volgende:
Alsnog bedankt voor de show gister
En goedemorgen allemaal
Heb gister ook r49 in mijn nieuwe auto getest en dat werkt prima. Weten we dat ook alvast.
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2019 09:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, hier moet genoeg gedaan worden. Nou ja, moeten is ook weer zo.... maar goed, standaard zaterdag dingen, boodschappen (reeds gedaan), beetje opruimen en dan lekker wandelen.
En 1-4 voorsprong halverwegequote:Op zaterdag 21 september 2019 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
We staan langs het voetbalveld. Heerlijk weer
quote:
Combi van beide.quote:Op zaterdag 21 september 2019 10:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn zij zo goed, of de tegenstander zo slecht?
Hoera! En nu trakteren op iets lekkers natuurlijk.quote:
Hij krijgt weer een week eten, dankzij zijn twee doelpunten.quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoera! En nu trakteren op iets lekkers natuurlijk.
quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij krijgt weer een week eten, dankzij zijn twee doelpunten.
Jazekerquote:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij krijgt weer een week eten, dankzij zijn twee doelpunten.
Ik zIt ook te kijken maar ben vanmorgen eerst lekker gaan fietsenquote:Op zaterdag 21 september 2019 12:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, indrukwekkend weer, die herdenking, met nog steeds veteranen aanwezig
Heerlijk fietsweer. Ik heb nogal wat mensen op facebook die in de buurt van de Ginkelse heide wonen die er de laatste dagen wat over hebben bericht, dus ik was het zowaar niet vergetenquote:Op zaterdag 21 september 2019 12:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zIt ook te kijken maar ben vanmorgen eerst lekker gaan fietsen
quote:Op zaterdag 21 september 2019 12:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, indrukwekkend weer, die herdenking, met nog steeds veteranen aanwezig
Oh ja, jij ging ook. Wat mooiquote:Op zaterdag 21 september 2019 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de Ginkelse Heide vandaag. Indrukwekkend...
quote:Op zaterdag 21 september 2019 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep.quote:Op zaterdag 21 september 2019 16:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh ja, jij ging ook. Wat mooi
Tofquote:Op zaterdag 21 september 2019 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep.
Ruim een uur vast gestaan rond Ede, geparkeerd op een Mobilisatie Complex daar en met pendelbussen naar de Ginkelse Heide.
Het was vele malen drukker dan ze verwacht hadden. Maar zeer de moeite waard...
Zal wel weer 19:00 uur zijn. #gewoontedierquote:
zaterdag vaak 21.00 uurquote:Op zaterdag 21 september 2019 18:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zal wel weer 19:00 uur zijn. #gewoontedier
Ik zie Spijkerbroek al helemaal klaar zitten en verbaasd zijn dat Melting om 19.00 uur nog niet begonnen isquote:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie Spijkerbroek al helemaal klaar zitten en verbaasd zijn dat Melting om 19.00 uur nog niet begonnen is
Ik had het wel druk verwacht, maar Google Maps had uiteindelijk geen sluiproutes meer over en toen was het gewoon aansluiten bij de rest.quote:Op zaterdag 21 september 2019 18:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tof![]()
Men zei op tv iets als "De Ginkelse Heide is nu al net zo moeilijk bereikbaar als 75 jaar geleden"
quote:Op zaterdag 21 september 2019 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit al drie kwartier zelf te zingen, in afwezigheid van Melting.quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie Spijkerbroek al helemaal klaar zitten en verbaasd zijn dat Melting om 19.00 uur nog niet begonnen is
dan heb je in ieder geval alle plaatjes goedquote:Op zaterdag 21 september 2019 19:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zit al drie kwartier zelf te zingen, in afwezigheid van Melting.
zou misschien wel weer eens leuk zijnquote:Op zaterdag 21 september 2019 19:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Misschien dat ik ook weer een keertje ga draaien....
quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Misschien dat ik ook weer een keertje ga draaien....
Misschien?quote:Op zaterdag 21 september 2019 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
zou misschien wel weer eens leuk zijn
Je zei niet dat je weer ging draaien maar misschien, dus hou ik het ook op misschienquote:
ABBA?quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet even een test uurtje
Rock Mequote:
Oscar draait niet echt, hij test alleenquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, een testuurtje, dan luister ik
Het is al meer dan misschienquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
Oscar draait niet echt, hij test alleen
voordeel van de twijfelquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is al meer dan misschien
Oh, spannend!!quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga binnenkort een make-up workshop volgen. Ik hoop dat het beter is dan die ik ooit met een vriendin bij Ariane Inden volgde, dat was echt zo’n aanfluiting. Dit merk spreekt me wat meer aan en het is ook veel uitgebreider.
Guns n Roses toch?quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Komen de muziekjes goed door?
Dat moet iedereen toch lekker zelf weten.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
Oh, spannend!!
Ik kreeg laatst een opmerking dat ik nooit make-up gebruik
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Primaquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:
Ik probeer het wel eens maar ik weet niet hoe ik het moet doenquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat moet iedereen toch lekker zelf weten.
Ik draag meestal wel lipstick (en mijn wimpers en wenkbrauwen zijn geverfd) en ik heb van die fases dat ik wat meer moeite doe. Heb onlangs ook nog wat nieuwe dingetjes gescoord (uit de aanbiedingenbakken bij Kruidvat en Prijsmepper). Vroeger was het simpel: flinke zwarte randen om mijn ogen en donkerrode (en soms zwarte) lippen.
Dit idd. Het maakt mij niet uit dat Symph eruit ziet als een Thaise prostituee. Leven en laten leven!quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat moet iedereen toch lekker zelf weten.
Geintjequote:
Kon zijn dat je ergens anders naar luisterde he?quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geintje
Muziekjes komen goed door
Ik ben die stemmen in m'n hoofd nu wel een keer beu, hoor!quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kon zijn dat je ergens anders naar luisterde he?
Een lik mascara doet al heel veelquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik probeer het wel eens maar ik weet niet hoe ik het moet doenDie aanbiedingsbakken zijn leuk
oh ja en dan mag ik weer niet in mijn ogen wrijvenquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een lik mascara doet al heel veel
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:
wiieeewwwwiiieeeewwwwiiieeeewww
PSB-alarm!
Je mag mee hoor, het is op 4 oktober. Ik kan helemaal niks met al die hippe make-up artists met hun tutorials op youtube, iedereen wordt een glitterbalquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik probeer het wel eens maar ik weet niet hoe ik het moet doenDie aanbiedingsbakken zijn leuk
Wimpers laten verven, veel makkelijkerquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:26 schreef just me het volgende:
[..]
oh ja en dan mag ik weer niet in mijn ogen wrijven
Oh, nouja, dat doe ik sowieso nietquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:26 schreef just me het volgende:
[..]
oh ja en dan mag ik weer niet in mijn ogen wrijven
+1quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
*input van een man*
Een beetje make-up kan nog wel, maar dan wel zo dat het niet opvalt dat iemand make-up draagt. Verder vind ik au naturel nog altijd het mooist.
Ik was vanmiddag aan het winkelen en ik zag in een winkel een dame van mijn leeftijd met zo'n lelijke laag foundation op, waardoor je al haar poriën kon tellenquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
*input van een man*
Een beetje make-up kan nog wel, maar dan wel zo dat het niet opvalt dat iemand make-up draagt. Verder vind ik au naturel nog altijd het mooist.
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Veel wat au naturel lijkt is dat niet. Just sayin’. En wat accentjes zorgen vaak voor iets meer uitdrukking in iemands gezicht.
Dat is dan ook prima.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Veel wat au naturel lijkt is dat niet. Just sayin’. En wat accentjes zorgen vaak voor iets meer uitdrukking in iemands gezicht.
"just me, ben jij het?"quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:32 schreef just me het volgende:
Volgende meet zal ik het eens uitproberen
Brrr. De jongste van Symph droeg ook altijd lagen make-up die je er met een schuurmachine af moest boenen. En wat nou mascara verwijderen? Gewoon na het douchen er een laag bij smeren. Alle handdoeken zaten ook vol make-upvlekken die er nooit meer uit gingen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag aan het winkelen en ik zag in een winkel een dame van mijn leeftijd met zo'n lelijke laag foundation op, waardoor je al haar poriën kon tellen
Er worden hele features tevoorschijn getoverd met make upquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is dan ook prima.
Maar zoveel make-up op het gezicht dat je amper meer features kunt zien, dat is echt niet mijn ding.
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"just me, ben jij het?"
[ afbeelding ]
En nogmaals: dat vind ik prima.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er worden hele features tevoorschijn getoverd met make upEen scherpe kaaklijn, een smallere neus, je hebt geen idee wat je allemaal met make up kunt doen
Dat is zo niet goed voor je huid. Hoe moe (en soms dronken) ik ook ben, ik haal altijd mijn make up er af. Met een fris en schoon gezicht het bed in.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Brrr. De jongste van Symph droeg ook altijd lagen make-up die je er met een schuurmachine af moest boenen. En wat nou mascara verwijderen? Gewoon na het douchen er een laag bij smeren. Alle handdoeken zaten ook vol make-upvlekken die er nooit meer uit gingen.
Ik heb eerbied voor jouw grij.. rode harenquote:
Logicaquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:37 schreef just me het volgende:
Jeuh, Oscar draait en het gaat opeens over make-up
![]()
Kijk maar naar de Kardashians en hun halfzusjes die door make-up net zo’n etniciteit lijken te hebben als de Kardashiansquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er worden hele features tevoorschijn getoverd met make upEen scherpe kaaklijn, een smallere neus, je hebt geen idee wat je allemaal met make up kunt doen
Dat is dan weer spuuglelijk.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kijk maar naar de Kardashians en hun halfzusjes die door make-up net zo’n etniciteit lijken te hebben als de Kardashians
quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is dan weer spuuglelijk.
Less is more.
Dit spreekt elkaar anders tegenquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En nogmaals: dat vind ik prima.
quote:
we hebben het over make-up, gebruik jij dat ?quote:
Nee, ik zeg constant dat ik subtiele make-up prima vind. 35 lagen is spuuglelijk.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Dit spreekt elkaar anders tegen
Nee, hij test. Hij draait niet echt.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:41 schreef livelink het volgende:
Oscar aan het draaien? Dat is echt lang geleden
Ik geloof meer dan een jaarquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:41 schreef livelink het volgende:
Oscar aan het draaien? Dat is echt lang geleden
Ik kan niks met make-upquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Welkom bij de show van Oscar: ‘wat je met make-up allemaal wel niet kunt’ deel 1
Ssttt. Ik moedig hem aanquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, hij test. Hij draait niet echt.
Ja, die wel. Die gaat de deur niet uit zonder make-up. Maar inmiddels ziet het er prima uit. Ze heeft de ontwikkeling van veel te veel naar subtiel al lang gemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die wel. Die gaat de deur niet uit zonder make-up. Maar inmiddels ziet het er prima uit. Ze heeft de ontwikkeling van veel te veel naar subtiel al lang gemaakt.
Knapquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die wel. Die gaat de deur niet uit zonder make-up. Maar inmiddels ziet het er prima uit. Ze heeft de ontwikkeling van veel te veel naar subtiel al lang gemaakt.
Hier ook al een tijdjequote:Op zaterdag 21 september 2019 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat opgeschoten jochies hebben hier weer wat zwaar vuurwerk weten te bemachtigen.
De dreunen zijn alweer dagen te horen. Kutjeugd hier
Oh, daar zou ik ook niet blij mee zijn. Hier wordt het hele jaar door wel wat geknald, maar dat ontstijgt het rotjes-niveau nog niet. En ergens achter ons wordt zeer regelmatig siervuurwerk afgestoken. Ze hebben kennelijk vaak wat te vieren. Daar kan ik wel van genieten eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat opgeschoten jochies hebben hier weer wat zwaar vuurwerk weten te bemachtigen.
De dreunen zijn alweer dagen te horen. Kutjeugd hier
Rotjes worden hier niet afgestoken. Dat is te min voor ze. Moeten minimaal knallen zijn die het gemiddelde raam doet bewegen, zeg maar.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:45 schreef livelink het volgende:
Oh, daar zou ik ook niet blij mee zijn. Hier wordt het hele jaar door wel wat geknald, maar dat ontstijgt het rotjes-niveau nog niet. En ergens achter ons wordt zeer regelmatig siervuurwerk afgestoken. Ze hebben kennelijk vaak wat te vieren. Daar kan ik wel van genieten eigenlijk.
Ik had gisteren toevallig een dun laagje mascara op en ik zag weinig verschil. Nu gebruik ik ook al vrij lang een wimperserum, dat helpt ook nog wel mee. Maar probeer het verven een keertje, kost bij mijn schoonheidsspecialiste ¤10. Meestal doe ik het tussendoor nog een keertje zelf met van dat spul van swiss-o-par, maar dat geeft een minder resultaat.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:43 schreef CindieY het volgende:
Maar DDM, geverfde wimpers... Zijn ze dan ook voller, zoals met mascara?
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Oei, het jubileumtopic is alweer bijna vol.
Hm, ik lees dat het vooral voor lichte wimpers fijn kan zijn, en die heb ik niet. Ik vind mascara vooral fijn voor lengte en volume.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had gisteren toevallig een dun laagje mascara op en ik zag weinig verschil. Nu gebruik ik ook al vrij lang een wimperserum, dat helpt ook nog wel mee. Maar probeer het verven een keertje, kost bij mijn schoonheidsspecialiste ¤10. Meestal doe ik het tussendoor nog een keertje zelf met van dat spul van swiss-o-par, maar dat geeft een minder resultaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |