Zijn werken in Harrogate en hier zijn netjes, ik kan niet anders zeggen.quote:
Duidelijk.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Heel goed Alvaro en Nando, we boeken alvast vijf tickets naar Tokyo.
Waar is die sniper?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 16:35 schreef Mani89 het volgende:
Renners worden afgeschoten in Kroatie.
Waarom?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Egan Bernal wordt Olympisch kampioen.
Durven we Sem al overbodig te noemen?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zijn werken in Harrogate en hier zijn netjes, ik kan niet anders zeggen.
Kan je over twijfelen. Het niveau van de vrouwensport is bedroevend. Je kan gerust een solo van 100 km beginnen zonder dat je wordt bijgehaald. 9/10 keer wint er een Nederlandse wat een indicatie is dat de prestatiedichtheid gering is. De dames rijden halve afstanden terwijl vrouwen lichamelijk beter zijn ingesteld op duursport dan mannen. Doe gewoon een man als het over de algemene categorie gaat.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 08:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is deze prijs voor wegwielrennen of wielrennen in het algemeen? Als het over alle categorieën gaat, lijkt de winnaar me gekend
Alleen jammer dat de punten van Sosa dan weer wegvallen voor ranking.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Heel goed Alvaro en Nando, we boeken alvast vijf tickets naar Tokyo.
Als jij dat wilt doen, ga je gang.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 16:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Durven we Sem al overbodig te noemen?
quote:
Kevin is zoek.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:41 schreef showtimer het volgende:
Gidich lijkt er eindelijk weer een beetje door.
Hij had wat minder kopwerk mogen doen (en meer moeten etenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Thijs heeft het over een tactische fout, dat vind ik dan weer onzin.
Waarom de parcourswijziging er zo doordrukken als ploegen daardoor wegblijven?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 15:54 schreef showtimer het volgende:
https://www.paris-tours.fr/en/riders
Die startlijst van Parijs Tours.Waarom houdt ASO dit in leven?
Aan wie vraag je dit?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 15:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom de parcourswijziging er zo doordrukken als ploegen daardoor wegblijven?
Weet jij het?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 15:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom de parcourswijziging er zo doordrukken als ploegen daardoor wegblijven?
Prima productie weer.quote:
Prachtig, een van mijn favoriete Johan kwoots.quote:
Dit is echt geweldig.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:25 schreef Mani89 het volgende:
Vijf jaar Roompot: van Groenewegen tot Weening
Highlights met 2 overwinningen en voor de rest beelden uit de mongolenvlucht.Good riddance.
quote:Dramatisch nieuws uit Catalonië. De amper 23-jarige Modest Capell is overleden na een ongeval tijdens een trainingstocht.
De renner van Team Compak Campo Claro was samen met een vriend op pad in de buurt van Santa Pau toen ze in elkaar haakten. Capell kwam in het midden van de weg terecht en werd aangereden door een auto die uit de tegenovergestelde richting kwam. De Catalaan, geboren in Torregrossa, werd in kritieke toestand met een helikopter naar het ziekenhuis in Girona gevlogen maar daar kon alle hulp niet baten. Capell overleed aan zijn verwondingen.
De 23-jarige renner won vorig jaar nog het Catalaans kampioenschap tijdrijden bij de beloften. Verder was hij de beste in de GP de l’Ajuntament dels Pallaresos en het algemene klassement van de Criterium Cup.
Broertjes Roodhooft zullen toch niet echt geloven dat ze Direct Energie en Wanty nog kunnen achterhalen?quote:Mathieu van der Poel breit nog een kort verlengstuk aan zijn wegcampagne: hij rijdt zondag ook La DH Famenne Ardenne Classic. Hij is in laatste instantie toegevoegd aan de selectie
Het is een parcours waar je eigenlijk verwacht dat hij iedereen op een hoop gaat rijdenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 10:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Broertjes Roodhooft zullen toch niet echt geloven dat ze Direct Energie en Wanty nog kunnen achterhalen?
Voor een aspirant Olympisch kampioen kan ik me een betere voorbereiding bedenken dan de Giro, laat staan als je kort daarvoor ook nog uit een piek komt van het voorjaar.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:19 schreef Momo... het volgende:
Wanneer neemt hij rust dan? Veldritseizoen begint voor hem op 20 oktober ofzo toch? En dan na het veldrit seizoen begint de voorjaarsklassiekers. Willen ze een startticket voor de Giro regelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |