abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 september 2019 @ 16:10:35 #151
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189192952
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 11:21 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Het is inderdaad de vraag hoe eerlijk Shokin is. Hij heeft in ieder geval wel een officiele verklaring afgegeven waarin hij deze beweringen doet, het is dus geen tweetje of kranteninterview.

David Cameron kan zoveel zeggen. Die was ongetwijfeld ook betrokken in de Oekrainse putsch, zoals hij ook betrokken was bij het omverwerpen van Khadaffi en probeerde oorlog tegen Syrie uit te lokken.

Ook al gaat het Burisma onderzoek over een eerdere periode, het zou zeker allerlei belangen kunnen schaden in het heden.
Wat een BS!
Als Victor Shokin meineed heeft gepleegd -het is namelijk een beëdigde verklaring- laat men maar met het bewijs komen waaruit dit blijkt.
Neem niet zomaar iets aan van die Russia collusion delusion conspiracy theoristen. Die hebben het al drie jaar lang fout. En dat is een hele prestatie.
Enige wat er bij hen gebeurt is het opjutten van emoties en nul feiten.
Cohen went to Prague, Don Jr. will be arrested, Mueller time!!!, the walls are closing in en zelfs Micheal Avenatti die het zou gaan opnemen tegen Donald Trump.

Heb je al vernomen precies welk wetsartikel zou zijn overtreden bij deze nieuwe hoax?
Nee, dat dacht ik al.

Laat je niks wijsmaken door die losers!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 30 september 2019 @ 16:12:32 #152
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189192994
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 14:14 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Naja, het dingetje is meer dat Biden een potentiële presidentskandidaat is.

Ik denk dat Trump het verzoek niet had gedaan als Biden teamleider zou zijn bij de lokale supermarkt in een klein stadje in Ohio.

Dus ja, dat is het denk ik.
Als Biden teamleider zou zijn bij de lokale supermarkt in een klein stadje in Ohio, had zijn zoon nooit in de directie van een Oekrainse gasreus gezeten voor $50.000 per maand.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_189193006
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2019 16:10 schreef dellipder het volgende:

Neem niet zomaar iets aan van die Russia collusion delusion conspiracy theoristen. Die hebben het al drie jaar lang fout. En dat is een hele prestatie.

Wat hebben ze dan precies fout of ben je alweer vergeten wat er in dat Mueller rapport stond en dat dit rapport Trump volgens Mueller zelf totaal niet vrijpleit?

Of is dit weer ouderwets dom rechts blijven herhalen, zonder feiten, dat het allemaal een leugen is in de hoop dat dit bij genoeg mensen blijft hangen?
pi_189193052
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2019 16:10 schreef dellipder het volgende:

[..]

Wat een BS!
Als Victor Shokin meineed heeft gepleegd -het is namelijk een beëdigde verklaring- laat men maar met het bewijs komen waaruit dit blijkt.
Enige wat er bij hen gebeurt is het opjutten van emoties en nul feiten.
Cohen went to Prague, Don Jr. will be arrested, Mueller time!!!, the walls are closing in en zelfs Micheal Avenatti die het zou gaan opnemen tegen Donald Trump.

Heb je al vernomen precies welk wetsartikel zou zijn overtreden bij deze nieuwe hoax?
Nee, dat dacht ik al.

Laat je niks wijsmaken door die losers!
Wil niet vervelend doen, maar er is ook gewoon geen bewijs van wrongdoing door Biden. Als de beste man bepaalde (ongeschreven) wetten heeft overtreden, dan dient hij wat mij betreft te hangen, maar niets lijkt daarop te wijzen.

Wat betreft het wetsartikel dat Trump zou hebben overtreden: een strafbaar feit plegen is geen voorwaarde voor impeachment.

De procedure die in gang is gezet is het gevolg van de uitspraken die Trump heeft gedaan richting de president van Oekraïne. Voldoende volksvertegenwoordigers vinden die uitspraken dusdanig ernstig dat zij een impeachmentprocedure wenselijk achten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 30 september 2019 @ 16:18:16 #155
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189193100
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wil niet vervelend doen, maar er is ook gewoon bewijs van wrongdoing door Biden. Als de beste man bepaalde (ongeschreven) wetten heeft overtreden, dan dient hij wat mij betreft te hangen, maar niets lijkt daarop te wijzen.

Wat betreft het wetsartikel dat Trump zou hebben overtreden: een strafbaar feit plegen is geen voorwaarde voor impeachment.

De procedure die in gang is gezet is het gevolg van de uitspraken die Trump heeft gedaan richting de president van Oekraïne. Voldoende volksvertegenwoordigers vinden die uitspraken dusdanig ernstig dat zij een impeachmentprocedure wenselijk achten.
Joe Biden is voor mij totaal oninteressant in deze kwestie.
En het is niet eens het belangrijkste van deze nieuwe hoax.
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
  maandag 30 september 2019 @ 16:21:24 #156
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189193136
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2019 16:13 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Wat hebben ze dan precies fout of ben je alweer vergeten wat er in dat Mueller rapport stond en dat dit rapport Trump volgens Mueller zelf totaal niet vrijpleit?

Vooral in je alternatieve realiteit blijven hangen!
pi_189193143
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2019 16:18 schreef dellipder het volgende:

[..]

Joe Biden is voor mij totaal oninteressant in deze kwestie.
En het is niet eens het belangrijkste van deze nieuwe hoax.
Wat is precies de hoax.

Trump vroeg zijn Oekraïense ambtsgenoot 'to look into that', doelend op de Biden's. Dat staat letterlijk te lezen in de transcript die is vrijgegeven door het Witte Huis.

Aangezien die uitspraken van Trump de directe aanleiding zijn voor de impeachment, kan van een hoax dus onmogelijk sprake zijn.
  maandag 30 september 2019 @ 16:22:32 #158
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189193154
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2019 16:13 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Of is dit weer ouderwets dom rechts blijven herhalen, zonder feiten, dat het allemaal een leugen is in de hoop dat dit bij genoeg mensen blijft hangen?
Whatever jij wil.
Robert Mueller special counsel is closed up shop.
Ondertussen 6 maanden geleden, maar blijf gerust je mantra herhalen.

Crooked Hillary
  maandag 30 september 2019 @ 16:23:03 #159
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189193164
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is precies de hoax.

Trump vroeg zijn Oekraïense ambtsgenoot 'to look into that', doelend op de Biden's. Dat staat letterlijk te lezen in de transcript die is vrijgegeven door het Witte Huis.

Aangezien die uitspraken van Trump de directe aanleiding zijn voor de impeachment, kan van een hoax dus onmogelijk sprake zijn.
De Democraten zoeken in alles een reden voor impeachment.

Als het dit 'schandaal' niet zou zijn, werd er wel iets anders gevonden.
  maandag 30 september 2019 @ 16:23:48 #160
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189193177
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2019 16:21 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Vooral in je alternatieve realiteit blijven hangen!
Maar ik meen het serieus!

Laat je niks wijsmaken door die losers die enkel de spoon fed BS narratief van de baggermedia napapagaaien!
Crooked Hillary
  maandag 30 september 2019 @ 16:24:58 #161
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189193197
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2019 16:23 schreef dellipder het volgende:

[..]

Maar ik meen het serieus!

Laat je niks wijsmaken door die losers die enkel de spoon fed BS narratief van de baggermedia napapagaaien!
Dat doe ik heus niet. Mijn BS-detector heeft het meestal bij het juiste eind.
pi_189193198
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:23 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

De Democraten zoeken in alles een reden voor impeachment.

Als het dit 'schandaal' niet zou zijn, werd er wel iets anders gevonden.
De werkelijkheid is anders. De Democraten hebben juist uitzonderlijk gewacht met impeachment, Trump vertoont aan de lopende band grensoverschrijdend gedrag. Een normale westerse leider was inmiddels al 23 keer uit z'n ambt gezet.

Maar wees gerust: de kans dat Trump daadwerkelijk wordt afgezet is nihil.
  maandag 30 september 2019 @ 16:25:01 #163
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189193199
quote:

[..]

Wat is precies de hoax.

Niks.
Impeeetsjzzz vortieeeveeiveee!!!
Crooked Hillary
  maandag 30 september 2019 @ 16:25:51 #164
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189193208
quote:

Prima.
Precies welk wetsartikel kun je citeren dat is overtreden?

Pending...
Crooked Hillary
pi_189193216
quote:
13s.gif Op maandag 30 september 2019 16:25 schreef dellipder het volgende:

[..]

Niks.
Impeeetsjzzz vortieeeveeiveee!!!
Vraagje: waarom trek jij je het persoonlijk aan? Je wordt enorm boos omdat bepaalde users jouw kijk op zaken niet delen.

Ik vind ook dat jij onzin verspreidt, maar dat staat je verder helemaal vrij.
  maandag 30 september 2019 @ 16:27:12 #166
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189193223
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:24 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dat doe ik heus niet. Mijn BS-detector heeft het meestal bij het juiste eind.
Klasse!

Ik heb inderdaad jou weleens opgemerkt met goede bijdragen. Ook in mijn reeks.

The reckoning is coming!!!
Crooked Hillary
pi_189193231
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2019 16:25 schreef dellipder het volgende:

[..]

Prima.
Precies welk wetsartikel kun je citeren dat is overtreden?

Pending...
Vervelend dat ik mijzelf telkens moet herhalen.

De overtreding van een wetsartikel is geen voorwaarde voor impeachment. Een politieke meerderheid is van mening dat Trump een grens heeft overschreden. Daarom wordt dit proces in gang gezet.
  maandag 30 september 2019 @ 16:32:09 #168
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189193281
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vraagje: waarom trek jij je het persoonlijk aan? Je wordt enorm boos omdat bepaalde users jouw kijk op zaken niet delen.

Ik vind ook dat jij onzin verspreidt, maar dat staat je verder helemaal vrij.
Drie jaar voor rotte vis uitgemaakt, omdat ik toevallig niet de BS napraat van looneys Seth en Rachel en de baggermedia zoals MSNBC en The New York Times maakt je wat rancuneus.
Maar niet persoonlijk tegn iemand, maar tegen het BS-narratief en degenen die dit verkopen.
De hapklare brokken-eters neem ik niks kwalijk. Imo kunnen die niet beter.
Crooked Hillary
  maandag 30 september 2019 @ 16:34:15 #169
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189193310
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vervelend dat ik mijzelf telkens moet herhalen.

De overtreding van een wetsartikel is geen voorwaarde voor impeachment. Een politieke meerderheid is van mening dat Trump een grens heeft overschreden. Daarom wordt dit proces in gang gezet.
Het proces in de Senaat is gelijk aan een rechtszaak.
Het juridische argument moet wel op een wetsartikel gebaseerd zijn om een zaak rond te krijgen, zoals bijvoorbeeld meineed of valsheid in gschrifte.
Maar goed. Feiten zijn inderdaad weer teveel gevraagd.
Crooked Hillary
pi_189193344
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2019 16:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het proces in de Senaat is gelijk aan een rechtszaak.
Het juridische argument moet wel op een wetsartikel gebaseerd zijn om een zaak rond te krijgen, zoals bijvoorbeeld meineed of valsheid in gschrifte.
Maar goed. Feiten zijn inderdaad weer teveel gevraagd.
In onderstaande artikel wordt het helder uitgelegd:

quote:
In the coming days, opinions sections and cable news shows will be inundated with discussion about whether President Trump’s attempt to pressure the Ukrainian president, Volodymyr Zelenskiy, into investigating Joe Biden’s role in a supposed conspiracy was a criminal act. However, the answer to this question alone does not tell us whether Trump should be impeached. The constitutional standard of impeachment – “high crimes and misdemeanors” – is not a legal one. Rather, an impeachable offense occurs when a president violates the oath to abide by the constitution’s limits and respect its values. Trump’s use of political pressure on a foreign power to further his own re-election chances clearly fits.

Bron
Je kunt dus wel blijven vragen om een wetsartikel, maar dat raakt kant noch wal. Het doet simpelweg niet ter zake en het plegen van een strafbaar feit is ook geen voorwaarde voor impeachment,
  maandag 30 september 2019 @ 16:38:55 #171
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189193378
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In onderstaande artikel wordt het helder uitgelegd:
[..]

Je kunt dus wel blijven vragen om een wetsartikel, maar dat raakt kant noch wal. Het doet simpelweg niet ter zake en het plegen van een strafbaar feit is ook geen voorwaarde voor impeachment,
Misschien had MSNBC of Adam Schiff dit vertelt. Ik was simpelweg benieuwd.

impeachment *O*
Crooked Hillary
pi_189193402
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2019 16:38 schreef dellipder het volgende:

[..]

Misschien had MSNBC of Adam Schiff dit vertelt. Ik was simpelweg benieuwd.

impeachment *O*
Wees gerust: de kans is klein dat het daadwerkelijk tot een afzetting komt. Zolang de Republikeinen Trump blijven steunen, heeft hij weinig te vrezen. Je held blijft dus nog wel even zitten waar hij zit.
  maandag 30 september 2019 @ 16:41:38 #173
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189193421
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wees gerust: de kans is klein dat het daadwerkelijk tot een afzetting komt. Zolang de Republikeinen Trump blijven steunen, heeft hij weinig te vrezen. Je held blijft dus nog wel even zitten waar hij zit.
Zullen jouw heldin Rachel en jouw held Adam Schitt het dan weer fout hebben?
Crooked Hillary
pi_189193450
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2019 16:41 schreef dellipder het volgende:

[..]

Zullen jouw heldin Rachel en jouw held Adam Schitt het dan weer fout hebben?
Moet bekennen dat ik nog nooit ook maar een seconde van die show van Maddow heb gezien. De enige reden dat ik weet wie ze is, is omdat figuren zoals jij haar er altijd bij de haren bijslepen.

Trump is trouwens aardig z'n verstand aan het verliezen. Tientallen tweets en retweets in twee dagen tijd. Het gaat niet goed met die man.
  maandag 30 september 2019 @ 16:47:09 #175
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189193509
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Moet bekennen dat ik nog nooit ook maar een seconde van die show van Maddow heb gezien. De enige reden dat ik weet wie ze is, is omdat figuren zoals jij haar er altijd bij de haren bijslepen.

Trump is trouwens aardig z'n verstand aan het verliezen. Tientallen tweets en retweets in twee dagen tijd. Het gaat niet goed met die man.
Whatever.
Jouw analyse over Twitterberichten is imo totaal oninteressant en wat jouw held Adam Schitt allemaal verkondigt is in dit vergelijk iets beter.
Crooked Hillary
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')