quote:
Zoutloze week?! We hebben twee niet te versmaden stream avonden gehad.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:39 schreef freaky40 het volgende:
Wat een zouteloze week was dit. Weer geen zwarte enveloppe of andere twisten van de Febo. Op naar volgende week, dan wordt alles anders, vanaf maandag...
Niets van gezien, zie ik wel op TV. En waarom niet overdag zulke 'niet te versmaden streams'.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:41 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Zoutloze week?! We hebben twee niet te versmaden stream avonden gehad.
Als het zo blijft mogen ze van mij die enveloppen nog even bewaren.
Nah denk dat je er weinig van op tv ziet. Hoe leuker de stream hoe minder je terug ziet.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets van gezien, zie ik wel op TV. En waarom niet overdag zulke 'niet te versmaden streams'.
Wat zou ze willen?quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:48 schreef Mjelleke het volgende:
En Shelly hangt er ook weer bij... dacht dat ze nergens iets mee te maken wilde hebben
quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:53 schreef sjampoeh het volgende:
vind hem echt niet knap
[ afbeelding ]
Angstzweet.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:54 schreef MacDeMarco het volgende:
Gerrit moet om de zoveel tijd worden gepoederd want hij zweet heel erg..
Brandoffs Darkroomquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Gym wordt omgetoverd tot een laagdrempelig bordeel?
tattoo a la een shellquote:
Ik wilde het net tikken, we staan er weer als eerste te vreten, iemand die op patty brard wil lijken en iemand die vindt dat ze dikke benen heeftquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:02 schreef Giggio het volgende:
en wie loopt er weer de broodjes van de crew op te kanen?
enquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:03 schreef DKUp het volgende:
Brandoff neemt nog maar een tattoo, wat leuk. Gelukkig kost hij alleen maar geld.
Wat nou weer?quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:02 schreef Lelie68 het volgende:
niet te geloven wat Merel allemaal krijgt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |