Nee, ik ben niet gemaakt voor vroeg opstaan.quote:Op vrijdag 20 september 2019 08:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
word je niet ongelukkig dan als je hele week zo laat opstaat
lekker hoorquote:
FIFAquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:20 schreef Kiid het volgende:
Mensen die nog geen volwaardige BBVA team hebben op Fifa 2k20
Voor iedere speler die PES speelt zijn er 1000 die Fifa spelenquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker hoor
[..]
FIFA
PES is al jaren superieur
En voor iedereen die gezond eet zijn er 1000 die het niet doen. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 20 september 2019 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor iedere speler die PES speelt zijn er 1000 die Fifa spelen___!
Gewoon FM spelen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker hoor
[..]
FIFA
PES is al jaren superieur
Gewoon goede games spelen ipv voetbal games.quote:
Stardew Valley, Minecraft, Witcher 3.quote:Op vrijdag 20 september 2019 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon goede games spelen ipv voetbal games.
FIFAquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je ander werk? Of mis ik iets?
Hij heeft ander werk jaquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat was mn volgende gok, maar ik had meer hoop![]()
Zeker. Over twee weken ga ik daar beginnenquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je ander werk? Of mis ik iets?
Een fantastisch voorstel voor hun jaquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:46 schreef Fushia2 het volgende:
Recruiters zijn wel vaak best arrogante mensen. Bellen je op met een fantastisch voorstel. Wanneer je deze weglacht omdat het echt een slecht voorstel is worden ze pissed.![]()
@:kiid
ben je ook zo?
Zou jij het niet vervelend vinden als mensen je uitlachen om de kutzooi die jij probeert te verkopen?quote:Op vrijdag 20 september 2019 09:46 schreef Fushia2 het volgende:
Recruiters zijn wel vaak best arrogante mensen. Bellen je op met een fantastisch voorstel. Wanneer je deze weglacht omdat het echt een slecht voorstel is worden ze pissed.![]()
@:kiid
ben je ook zo?
Nee, woon gewoon in Nederlandquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ahh oke, bel jij ook mensen op in Zuid-Limburg voor vacatures in Haarlem enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |