De hysterie komt van die jankers die op basis van religie of met het racisme kaart trekken proberen het land te verzieken. Als je in burka of Nikaab wilt rondlopen, doe dat dan in een land die bij die gewoonte past. Maar doe het niet in een land als Nederland waar vrijheid en gelijkheid belangrijk is. Als je een religie wilt aanhangen die op ongelijkwaardigheid en Dogma is gebaseerd. Dan ben je in het verkeerde land.quote:
Het is gewoon toegestaan om in een nikab rond te lopen in Nederland, dus ik weet niet waar jij het over hebt.quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:44 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
De hysterie komt van die jankers die op basis van religie of met het racisme kaart trekken proberen het land te verzieken. Als je in burka of Nikaab wilt rondlopen, doe dat dan in een land die bij die gewoonte past. Maar doe het niet in een land als Nederland waar vrijheid en gelijkheid belangrijk is. Als je een religie wilt aanhangen die op ongelijkwaardigheid en Dogma is gebaseerd. Dan ben je in het verkeerde land.
Maar het past veel beter in Iran ofzoquote:Op vrijdag 20 september 2019 20:46 schreef azzmy1993 het volgende:
Het is gewoon toegestaan om in een nikab rond te lopen in Nederland, dus ik weet niet waar jij het over hebt.
Niet echt, in Iran hebben ze ook hun eigen zwarte piet waar jij een fan van bent, dus wanneer vertrek jij.quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:47 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Maar het past veel beter in Iran ofzo
Gast,quote:Op donderdag 19 september 2019 21:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je begint vervelend te worden met je domme opmerkingen. Het is allereerst een niqaab en geen burka. Ten tweede draagt ze dit uit geloofsovertuiging wat dus per definitie een grondrecht is.
Iran is niet echt een land voor iemand die vrijheid en gelijkheid nastreeft.quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:48 schreef azzmy1993 het volgende:
Niet echt, in Iran hebben ze ook hun eigen zwarte piet waar jij een fan van bent, dus wanneer vertrek jij.
Vrouwen verbieden om een nikab te dragen op bepaalde plekken zie ik niet echt als vrijheid.quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:48 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Iran is niet echt een land voor iemand die vrijheid en gelijkheid nastreeft.
De nikaab staat juist voor onvrijheid. Voor ongelijkwaardigheid, voor sexisme.quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:49 schreef azzmy1993 het volgende:
Vrouwen verbieden om een nikab te dragen op bepaalde plekken zie ik niet echt als vrijheid.
Subjectieve nonsens.quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:50 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
De nikaab staat juist voor onvrijheid. Voor ongelijkwaardigheid, voor sexisme.
Zwarte Piet is racisme, en vrouwen verbieden om een nikab te dragen is geen vrijheid.quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:51 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Tuurlijk, slaap lekker verder
Waarom bedekt ze haar gezicht? En waarom mag niemand haar gezicht zien dan?quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:52 schreef azzmy1993 het volgende:
n vrouwen verbieden om een nikab te dragen is geen vrijheid.
ZwartePiet staat symbool voor het bevrijden van Moorse slaven. Het is het tegenovergestelde van racisme. Het is een symbool voor bevrijding.quote:
Ze bedekt haar gezicht omdat het moet van God (haar religie/interpretatie).quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:54 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Waarom bedekt ze haar gezicht? En waarom mag niemand haar gezicht zien dan?
[..]
ZwartePiet staat symbool voor het bevrijden van Moorse slaven. Het is het tegenovergestelde van racisme. Het is een symbool voor bevrijding.
Ik mag Chantal Janzen niet swaffelen. Dat zie ik ook niet echt als vrijheid.quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:49 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Vrouwen verbieden om een nikab te dragen op bepaalde plekken zie ik niet echt als vrijheid.
Mijn punt is dat hij niet moet dwepen met termen als vrijheid terwijl hij vrouwen verbiedt om zich te kleden zoals ze zelf willen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:58 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik mag Chantal Janzen niet swaffelen. Dat zie ik ook niet echt als vrijheid.
Wat is je punt eigenlijk?
Maar Chantal swaffelen moet volgens mijn religie.quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:59 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Mijn punt is dat hij niet moet dwepen met termen als vrijheid terwijl hij vrouwen verbiedt om zich te kleden zoals ze zelf willen.
Precies. Dwang, ongelijkwaardigheid en sexisme. Waarom moeten vrouwen zich bedekken en mannen niet?quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:56 schreef azzmy1993 het volgende:
Ze bedekt haar gezicht omdat het moet van God (haar religie/interpretatie).
"Spanje en Portugalquote:Op vrijdag 20 september 2019 20:56 schreef azzmy1993 het volgende:
Moren die Spanje waren binnengevallen, en Zwarte Piet moet dan het bevrijden van Moorse slaven voorstellen
Je bent gestoord.quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:00 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Maar Chantal swaffelen moet volgens mijn religie.
Ik spiegel. En niets anders.quote:
Mannen en vrouwen moeten zich aan verschillende regels houden.quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:00 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Precies. Dwang, ongelijkwqaardigheid en sexisme. Waarom moeten vrouwen zich bedekken en mannen niet?
Als je vrijheid wil ga je maar in Afghanistan wonen oid.quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:59 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Mijn punt is dat hij niet moet dwepen met termen als vrijheid terwijl hij vrouwen verbiedt om zich te kleden zoals ze zelf willen.
tegen discriminatie, sexisme en ongelijkwaardigheid zijn is vrijheid nastreven. Jij ziet faciliteren van onvrijheid als vrijheid. Je snapt het niet he?quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:59 schreef azzmy1993 het volgende:
Hendrik dweept met vrijheid, niet ik.quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:02 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Als je vrijheid wil ga je maar in Afghanistan wonen oid.
Hier heb je nu eenmaal wetten en geen absolute vrijheid.
Ja en dat is dus geen vrijheid. Dat is sexisme, discriminatie!!! In Nederland ben je gelijkwaardig, ongeacht sexe, religie, geaardheid, etcetera.quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:01 schreef azzmy1993 het volgende:
Mannen en vrouwen moeten zich aan verschillende regels houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |