quote:Op donderdag 19 september 2019 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
EttoSlettoooo, nog 6 daagjes
Hahahaquote:Op donderdag 19 september 2019 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
taartjes met de hagedissen
Ze vind het wel veel te boeiend als er 's nachts beweging in het terrarium komt.quote:
pootjes ertegen zekerquote:Op donderdag 19 september 2019 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze vind het wel veel te boeiend als er 's nachts beweging in het terrarium kom.Maar ik probeer het af te leren.
quote:Op donderdag 19 september 2019 19:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze probeert er tegenaan te springen
Nee wilde gewoon ff JAAAAAAAAAAA MALEN typenquote:
homoquote:Op donderdag 19 september 2019 19:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee wilde gewoon ff JAAAAAAAAAAA MALEN typen
JALALALALALALALALALALALALALALALALALALLAquote:
met je kut lampiesquote:Op donderdag 19 september 2019 19:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
JALALALALALALALALALALALALALALALALALALLA
quote:Op donderdag 19 september 2019 19:24 schreef Solotovski het volgende:
Nu moet je ff op je tellen passen haagsie
Het vak waar ie zelf ook zit, het kindervakquote:Op donderdag 19 september 2019 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haags. Welke vakken raad je aan in ADO stadion?
Netjesquote:Op donderdag 19 september 2019 19:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het vak waar ie zelf ook zit, het kindervak
Die Hendrix jonge, waardeloze spelerquote:
Geen idee kijk Ar5enalquote:Op donderdag 19 september 2019 19:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die Hendrix jonge, waardeloze speler
Ja,nr 8quote:
Ja zo help je ze natuurlijk in het zadelquote:Op donderdag 19 september 2019 19:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja,nr 8
Kind van de club maar pfff. Dankzij hem pingel sporting. Totaal onnodig weer
Ik zat zelf altijd vak D, lekker rustig. Maar weet niet hoe dat met AZ supporters is.quote:Op donderdag 19 september 2019 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haags. Welke vakken raad je aan in ADO stadion?
Ik denk M en dan J/Hquote:Op donderdag 19 september 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zat zelf altijd vak D, lekker rustig. Maar weet niet hoe dat met AZ supporters is.
Jep, das bij Ado ook zo.quote:Op donderdag 19 september 2019 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk M en dan J/H
Als de Benside boys weer korte zijde zitten en mijn vakkie op M
U, V, W zal wel bijzonder rustig zijn
Leuk.quote:
Nee hij was aan het opruimenquote:Op donderdag 19 september 2019 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk.
Uit zijn verzameling, voor je verjaardag of iets?
Zitten wel echt klassiekers tussen zoals Contract with God.
Heb ze nooit in het Nederlands gezien, maar zullen wel oudere uitgaves zijn dan.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee hij was aan het opruimen![]()
![]()
Zijn 2 boeken van the spirit (in het Nederlands)
WPquote:Op donderdag 19 september 2019 20:16 schreef wietparkiet het volgende:
Nee hij was aan het opruimen![]()
![]()
Zijn 2 boeken van the spirit (in het Nederlands)
81 en 83 zijn ze uitgegeven maar wel in kleur en het zijn hardcoversquote:Op donderdag 19 september 2019 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ze nooit in het Nederlands gezien, maar zullen wel oudere uitgaves zijn dan.
Zwart wit?
wel goed hoorquote:
Dat zullen dan een van de eerste hardcovers zijn.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
81 en 83 zijn ze uitgegeven maar wel in kleur en het zijn hardcovers
Ja goed, morgen vertrekkenquote:Op donderdag 19 september 2019 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
wel goed hooren met jou vakantiegangster?
als je niks van me hoort gaat het vaak sowieso wel goed
links en rechtsback van rangers.quote:
Hoiquote:Op donderdag 19 september 2019 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
Hallons Mensjes![]()
Is er hier nog wat gezelligheid?
Hahaha nice. zal ze van het weekend eens even gaan lezen danquote:Op donderdag 19 september 2019 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zullen dan een van de eerste hardcovers zijn.
Nice.
Ohja, dat begint om 21.00 he?quote:Op donderdag 19 september 2019 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
links en rechtsback van rangers.
Fabrizioquote:
Ja ken echt nietquote:Op donderdag 19 september 2019 19:53 schreef Solotovski het volgende:
Die toto reclame ook hè met john de wolf
oeh nice gewoon met de auto toch?quote:Op donderdag 19 september 2019 20:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja goed, morgen vertrekken![]()
Fijn dat het goed gaat met je. Labyrinth al gekeken met je date?
Lekker hoorquote:
Oeh, je hebt een datequote:Op donderdag 19 september 2019 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oeh nice gewoon met de auto toch?
en nee![]()
maar heb hem maar met een vriend gekeken
die vond het maar een vage film
Neequote:Op donderdag 19 september 2019 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oeh, je hebt een date![]()
Please do tell
Ja, met de autoquote:Op donderdag 19 september 2019 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
oeh nice gewoon met de auto toch?
en nee![]()
maar heb hem maar met een vriend gekeken
die vond het maar een vage film
Hoe lang ga je weg?quote:Op donderdag 19 september 2019 20:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Nog niet erg veel gedaan, maar morgen vertrekken we. Moet alleen nog wel even mijn koffer pakken, heb nog niets gepakt
quote:Op donderdag 19 september 2019 20:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, met de auto![]()
Nouja zeg, dat soort mensen moet je bannen uit je leven
Niet meer? Heb ik teveel gezegd? Haat je me nu?quote:
Ow, jammer. Ik had smeuïge verhalen verwachtquote:
Echt hequote:Op donderdag 19 september 2019 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
Ow, jammer. Ik had smeuïge verhalen verwacht
Ik heb laatste tijd alleen wat omnibussen gekocht met oud materiaal uit de jaren 70 en 80.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hahaha nice. zal ze van het weekend eens even gaan lezen dan
Hehehe ach ja over smaak valt niet te twistenquote:Op donderdag 19 september 2019 20:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, met de auto![]()
Nouja zeg, dat soort mensen moet je bannen uit je leven
oh nee hoorquote:Op donderdag 19 september 2019 20:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet meer? Heb ik teveel gezegd? Haat je me nu?
Valt mooi wel over te twisten.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hehehe ach ja over smaak valt niet te twisten
[..]
oh nee hoor
oh tofquote:Op donderdag 19 september 2019 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb laatste tijd alleen wat omnibussen gekocht met oud materiaal uit de jaren 70 en 80.
Ik moet nu denken aan de tijd dat ik voor het laatst aan het daten was en realiseer me ineens dat dat ook alweer bijna 2 jaar geleden is. Wat gaat de tijd toch snelquote:
Waar ging het mis?quote:Op donderdag 19 september 2019 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan de tijd dat ik voor het laatst aan het daten was en realiseer me ineens dat dat ook alweer bijna 2 jaar geleden is. Wat gaat de tijd toch snel
Ja maar, jij hebt een vriendin nu. Ik ben al bijna vier jaar aan het daten zonder resultaatquote:Op donderdag 19 september 2019 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet nu denken aan de tijd dat ik voor het laatst aan het daten was en realiseer me ineens dat dat ook alweer bijna 2 jaar geleden is. Wat gaat de tijd toch snel
Komt wel goedquote:Op donderdag 19 september 2019 20:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar, jij hebt een vriendin nu. Ik ben al bijna vier jaar aan het daten zonder resultaat
Vast wel, altijd hoop blijven houden. Er bestaat vast wel iemand die mij kan tolererenquote:
Ik ben ook meer vrijgezel hoor dan dat ik relaties hebquote:Op donderdag 19 september 2019 20:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vast wel, altijd hoop blijven houden. Er bestaat vast wel iemand die mij kan tolereren
Komt voor ons beiden wel goed, dat weet ik zekerquote:Op donderdag 19 september 2019 20:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben ook meer vrijgezel hoor dan dat ik relaties heb
Ohja vast wel.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Komt voor ons beiden wel goed, dat weet ik zeker
quote:Op donderdag 19 september 2019 20:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vast wel, altijd hoop blijven houden. Er bestaat vast wel iemand die mij kan tolereren
quote:Op donderdag 19 september 2019 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh tof
ik heb kingdome come gekregen van mijn grootouders en ze hebben het zelf eerst gelezen
Komt wel goed, je bent het wachten waard!quote:Op donderdag 19 september 2019 20:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar, jij hebt een vriendin nu. Ik ben al bijna vier jaar aan het daten zonder resultaat
yupquote:Op donderdag 19 september 2019 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ohja, dat begint om 21.00 he?
Ik tot dit jaar wel, maar heb besloten dat het mij geen zak meer uitmaakt, dus ben me gaan richten op de dingen die er wel toe doen. Bevalt me veel beterquote:Op donderdag 19 september 2019 20:38 schreef Amarantha het volgende:
Ohja vast wel.Moet zeggen dat ik 90% van de tijd ook niet bezig geweest ben met daten ofzo.
quote:
Dat kijk ik niet.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerst moet Psv even winnen.
Hoe gaat het met jouw rechterhand?quote:
Liefquote:Op donderdag 19 september 2019 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
Komt wel goed, je bent het wachten waard!![]()
Ik mis de periode wel toen we nog in de date en friemel fase zaten
BURNquote:Op donderdag 19 september 2019 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw rechterhand?
ze vonden vooral de illustraties erg mooiquote:Op donderdag 19 september 2019 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vonden ze er van?
KC is een van mijn favorieten, ondanks dat het geschreven is door die teringhoer Waid.
Die is in optimale conditiequote:Op donderdag 19 september 2019 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw rechterhand?
Ik vind dat wel de leukste periode van een relatie, al is de periode dat je echt steady gaat wel lekker als je elkaar eenmaal echt goed kent.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lief![]()
Dat is wel de leukste periode, denk ik? Maar de periode daarna lijkt mij ook zo tof
Als ik wil lachen om zijn gifjes, dan doe ik datquote:
Alex Ross baas.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze vonden vooral de illustraties erg mooi
het verhaal ging een beetje aan ze voorbij volgens mij
Je weet wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:49 schreef Solotovski het volgende:
Als ik wil lachen om zijn gifjes, dan doe ik dat
Zo belangrijk ben je niet, dat het contant betrekking op jou heeft hoorquote:
misschien als je er een sneu verhaaltje bij verzint dat je korting krijgtquote:Op donderdag 19 september 2019 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alex Ross baas.
Ben benieuwd hoeveel het zou kosten om hem een professionele tekening te laten maken van iemand die jij kiest. Sowieso te veel
quote:Op donderdag 19 september 2019 20:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik tot dit jaar wel, maar heb besloten dat het mij geen zak meer uitmaakt, dus ben me gaan richten op de dingen die er wel toe doen. Bevalt me veel beter
[..]
[ afbeelding ]
👍quote:Op donderdag 19 september 2019 20:54 schreef Solotovski het volgende:
Zo belangrijk ben je niet, dat het contant betrekking op jou heeft hoor
Zou liever Scott J. Campbell hebben, maar die gaat ook never nooit naar Nederland komen.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien als je er een sneu verhaaltje bij verzint dat je korting krijgt
Niet meerquote:Op donderdag 19 september 2019 21:03 schreef Solotovski het volgende:
There is only one Fernando Ricksen
je weet maar nooit misschien een keer met comic con of zoquote:Op donderdag 19 september 2019 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou liever Scott J. Campbell hebben, maar die gaat ook never nooit naar Nederland komen.
Hahaquote:Op donderdag 19 september 2019 20:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zo belangrijk ben je niet, dat het contant betrekking op jou heeft hoor
uiteraard.quote:
Hij doet alleen niet echt werk meer in de industrie.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je weet maar nooit misschien een keer met comic con of zo
dat wordt volgens mij ook steeds groter
dan is het wel onwaarschijnlijk ja, toch maar een mailtje sturen danquote:Op donderdag 19 september 2019 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij doet alleen niet echt werk meer in de industrie.
Af en toe een covertje hier en daar. Dat is het.
Zou dan ook mijn Danger Girl nummer 1 Oversized Treasury Edition laten signerenquote:Op donderdag 19 september 2019 21:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan is het wel onwaarschijnlijk ja, toch maar een mailtje sturen dan
Je bent toch geen klein kind meer met je stripboekjesquote:Op donderdag 19 september 2019 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou dan ook mijn Danger Girl nummer 1 Oversized Treasury Edition laten signeren
Zo onzeker zijn dat je geen kinderboeken meer durft te lezenquote:Op donderdag 19 september 2019 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent toch geen klein kind meer met je stripboekjes
Nee maar dat trekt dan automatisch niet meer als je ouder wordtquote:Op donderdag 19 september 2019 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo onzeker zijn dat je geen kinderboeken meer durft te lezen
Niet van tijd tot tijd je childhood herbelevenquote:Op donderdag 19 september 2019 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee maar dat trekt dan automatisch niet meer als je ouder wordt
Ben jij altijd zo emotioneel?quote:Op donderdag 19 september 2019 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet van tijd tot tijd je childhood herbeleven![]()
Een kut jeugd hebben gehad
Ik ben gewoon helemaal in lijn met mijn innerlijke vrouwquote:Op donderdag 19 september 2019 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo emotioneel?
quote:Op donderdag 19 september 2019 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben gewoon helemaal in lijn met mijn innerlijke vrouw
Woest aantrekkelijkquote:Op donderdag 19 september 2019 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerder dit joh
[ afbeelding ]
Leest hij ook stripboeken?quote:Op donderdag 19 september 2019 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerder dit joh
[ afbeelding ]
Iewquote:Op donderdag 19 september 2019 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerder dit joh
[ afbeelding ]
Heh?quote:Op donderdag 19 september 2019 21:46 schreef Flippiee het volgende:
Had beter date nummer 15 kunnen hebben vanavond. Had ik tenminste allemaal kusjes gehad
Soms.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leest hij ook stripboeken?
Het gaat wel hard, met die aantallen.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:46 schreef Flippiee het volgende:
Had beter date nummer 15 kunnen hebben vanavond. Had ik tenminste allemaal kusjes gehad
Je hebt die met dezelfde persoon gehad?quote:Op donderdag 19 september 2019 21:46 schreef Flippiee het volgende:
Durft ze nog niet aan. Ze wil de status heel graag weten maar is pussy.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:47 schreef Amarantha het volgende:
Bestaat er zoiets als date 15? Dan heb je toch gewoon een relatie inmiddels?
Wel he.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat wel hard, met die aantallen.
Jaaquote:Op donderdag 19 september 2019 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt die met dezelfde persoon gehad?
Geen flauw idee.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:47 schreef Amarantha het volgende:
Bestaat er zoiets als date 15? Dan heb je toch gewoon een relatie inmiddels?
Omdat ik vanmorgen zijn bed verliet voor werk en we niet meer hebben afgesproken.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap het niet. Waarom heb je nu geen kusjes gehad?
Jajajajajaquote:Op donderdag 19 september 2019 21:48 schreef I. het volgende:
[..]
Durft ze nog niet aan. Ze wil de status heel graag weten maar is pussy.
Ieieieiequote:
Ik wel. Echt genot Stengs, Boadu en Idrissiquote:Op donderdag 19 september 2019 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap serieus niet waarom AZ bestaat.
Nou ik vind dat eerste al behoorlijk klinken alsof het je vriendje is hoor.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:48 schreef Flippiee het volgende:
Omdat ik vanmorgen zijn bed verliet voor werk en we niet meer hebben afgesproken.
Oeh, vertel!quote:Op donderdag 19 september 2019 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel he.Ik heb ze even geteld van de week
[..]
Jaa
[..]
Geen flauw idee..
Even wachten totdat je getrouwd bent he.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:48 schreef Flippiee het volgende:
Omdat ik vanmorgen zijn bed verliet
Stuur hem anders even een appje; Lieve X, wil je alsjealsjealsjealsjeblieeeef vurkeeringg met meiijquote:
Wat puberaalquote:Op donderdag 19 september 2019 21:48 schreef I. het volgende:
[..]
Durft ze nog niet aan. Ze wil de status heel graag weten maar is pussy.
2 die chronisch geblesseerd zijn. Lol.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ieieieie
[..]
Ik wel. Echt genot Stengs, Boadu en Idrissi
Het is ook geen topclub hequote:Op donderdag 19 september 2019 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 die chronisch geblesseerd zijn. Lol.
En dan hele jaar strijden zonder enige kans op een prijs. Blij zijn met Europees en dan weer falen.
En dan hoor je "Gewoon vrienden"quote:Op donderdag 19 september 2019 21:50 schreef Amarantha het volgende:
Ja wel lastig. Bij mijn ex vroeg ik het gewoon 'wat zijn we nou eigenlijk?'
En toen kwam het antwoord; broer en zus?quote:Op donderdag 19 september 2019 21:50 schreef Amarantha het volgende:
Ja wel lastig. Bij mijn ex vroeg ik het gewoon 'wat zijn we nou eigenlijk?'
Weetje wel meteen waar je aan toe bent.. Hoe kut het ook is.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:51 schreef I. het volgende:
[..]
En dan hoor je "Gewoon vrienden"
Heel je droom in duigen rip.
Haha nee toen zei die dat we een relatie hebben als het aan hem lag.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En toen kwam het antwoord; broer en zus?
En jij; haha ik bedank je de koekoek!quote:Op donderdag 19 september 2019 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee toen zei die dat we een relatie hebben als het aan hem lag.
Echt hequote:Op donderdag 19 september 2019 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En jij; haha ik bedank je de koekoek!
Ja precies, fuck relaties enz.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach ja, gekko's zijn ook leuk
Ik wel, relaties pfffff, zo vermoeiendquote:Op donderdag 19 september 2019 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Nee grapje meen ik geen fuck van hoor.
quote:Op donderdag 19 september 2019 21:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja precies, fuck relaties enz.
Is inderdaad geen toeval dat je tweemaal fuck in de mond neemtquote:Op donderdag 19 september 2019 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Nee grapje meen ik geen fuck van hoor.
Ik vind daten enz vermoeiender.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:54 schreef I. het volgende:
[..]
Ik wel, relaties pfffff, zo vermoeiend
quote:Op donderdag 19 september 2019 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Is inderdaad geen toeval dat je tweemaal fuck in de mond neemt
Ik vind alles aan en om liefde vermoeiend.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind daten enz vermoeiender.
Laat Kopje dit maar niet lezenquote:Op donderdag 19 september 2019 21:55 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vind alles aan en om liefde vermoeiend.
Kopje kent mij door en door.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laat Kopje dit maar niet lezen
Beetje maar het is wel leuk.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:55 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vind alles aan en om liefde vermoeiend.
En gezien het beleid ook 0 intentie om die richting op te gaan.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is ook geen topclub he
🥰quote:Op donderdag 19 september 2019 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik vind dat eerste al behoorlijk klinken alsof het je vriendje is hoor.
Het is een manquote:
:squote:Op donderdag 19 september 2019 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even wachten totdat je getrouwd bent he.
Hahahahaha neequote:Op donderdag 19 september 2019 21:50 schreef I. het volgende:
[..]
Stuur hem anders even een appje; Lieve X, wil je alsjealsjealsjealsjeblieeeef vurkeeringg met meiij
Nee joh.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 die chronisch geblesseerd zijn. Lol.
En dan hele jaar strijden zonder enige kans op een prijs. Blij zijn met Europees en dan weer falen.
Hebben ze die mogelijkheden wel denk je? Zodra die talentjes verkocht worden zakken ze weer weg, en dan is het hopen op weer wat leuks met een hoop geluk.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En gezien het beleid ook 0 intentie om die richting op te gaan.
Als je op de laatste dag nog je beste speler verkoopt wil je ook gewoon niet omhoog.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hebben ze die mogelijkheden wel denk je? Zodra die talentjes verkocht worden zakken ze weer weg, en dan is het hopen op weer wat leuks met een hoop geluk.
Beetje zoals het stadion dat ze gebouwd hebben haha, ze doen maar watquote:Op donderdag 19 september 2019 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je op de laatste dag nog je beste speler verkoopt wil je ook gewoon niet omhoog.
En als vervanger haal je dan een Dani de Wit, nadat je eerst zegt interesse te hebben in een anonieme nobuddy van Fortuna.
Nee, dan klopt er geen kut van je beleid.
Denk dat je daar AZ best tekort mee doet. Ze missen misschien de omslag die Ajax wel maakte als in goede ervaren spelers halen, maar verder.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En gezien het beleid ook 0 intentie om die richting op te gaan.
Hehehequote:Op donderdag 19 september 2019 22:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje zoals het stadion dat ze gebouwd hebben haha, ze doen maar wat
Verliefdheid is een toverbal.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje maar het is wel leuk.
Hahaha ja nou.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vanbinnen en vanbuiten ahuh
Maar, kusjes zeggen niks over de huidige stand van zaken :squote:Op donderdag 19 september 2019 21:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahahaha nee
Alleen dat ik kusjes wil
Enige reden dat AZ nog hoog staat de laatste jaren, is omdat clubs als Heerenveen, Vitesse en Feyenoord net zo hard falen.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk dat je daar AZ best tekort mee doet. Ze missen misschien de omslag die Ajax wel maakte als in goede ervaren spelers halen, maar verder.
Fushia kan dus ook wel complimenteus zijnquote:Op donderdag 19 september 2019 22:07 schreef I. het volgende:
Ik kreeg vanmiddag weer een compliment over m'n baard van een maat, ben nu wel overtuigd dat m'n ma geen smaak heeft wbt. baarden.
Je hebt een prima baard hoor.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:07 schreef I. het volgende:
Ik kreeg vanmiddag weer een compliment over m'n baard van een maat, ben nu wel overtuigd dat m'n ma geen smaak heeft w.b. baarden.
Haha.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Fushia kan dus ook wel complimenteus zijn
Thanksquote:Op donderdag 19 september 2019 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt een prima baard hoor.
altijd tochquote:Op donderdag 19 september 2019 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Van jou krijg ik tenminste wel liefde hier
waar ga je heen?quote:Op donderdag 19 september 2019 22:21 schreef Kopjechino het volgende:
Heb nog steeds mijn koffer niet gepakt
Nee, vooral wandelenquote:Op donderdag 19 september 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Leuk, ga je ook mountainbiken
Ja hoe veel klb topics heb je ermee gevuld denk jequote:Op donderdag 19 september 2019 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
hou van de ardennen... zeker omgeving bouillon en luxemburg
quote:Op donderdag 19 september 2019 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja hoe veel klb topics heb je ermee gevuld denk je
[ afbeelding ]
thnx (:quote:Op donderdag 19 september 2019 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Fijn dat je Jimmy eindelijk eens goed aanpakt
En dan even laten schrikken door dr bijna erin te laten flikkeren hahaquote:Op donderdag 19 september 2019 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
met m'n meisje over de brug van Bouillon wandelen over de Semois![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 september 2019 22:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan even laten schrikken door dr bijna erin te laten flikkeren haha
quote:Op donderdag 19 september 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh dat is iemand anders geloof ik
Nee, mijn ouders en broer zijn er ook.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh wat heerlijk, alleen jij met de honden?
zijn ook honden ja!!!quote:Op donderdag 19 september 2019 22:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders en broer zijn er ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verwijder dit account.
quote:Op donderdag 19 september 2019 22:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zijn ook honden ja!!!Op het randje ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!quote:Op donderdag 19 september 2019 22:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders en broer zijn er ook.
Was het eerst niet te doen dan daar?quote:Op donderdag 19 september 2019 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leuk!Is het weer een beetje te doen daar nu?
Wow en tegen mij zeg je ga weg.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Van jou krijg ik tenminste wel liefde hier
gemeenquote:Op donderdag 19 september 2019 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow en tegen mij zeg je ga weg.
lelijke 'apostrof' broquote:Op donderdag 19 september 2019 23:02 schreef Fok-it het volgende:
Wel leuk Ardennen. d`ardennen is overigens ook een uitstekende filmtip
Ja je kan er ook voor kiezen om inhoudelijk erop in te gaan.quote:
quote:Op donderdag 19 september 2019 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je kan er ook voor kiezen om inhoudelijk erop in te gaan.
Apostrofjes kunnen aan mijn anus oxideren eigenlijk
Praten Limburgers zo Engels?quote:
quote:
https://www.facebook.com/watch/?v=787526894791428quote:Op donderdag 19 september 2019 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Je kan zeggen wat je wilt over hem maar hij kan wel speechen
Ik krijg hier kromme tenen vanquote:Op donderdag 19 september 2019 23:09 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/watch/?v=787526894791428
bie os in de buurt
is een taal broquote:Op donderdag 19 september 2019 23:14 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat krijg ik ook van Fries, Drents, Zeeuws en Twents. Ik ben geen liefhebber van dialecten
Vind je van niet dan??quote:Op donderdag 19 september 2019 23:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
ben je ook zo iemand die duits lelijk vindt?
Fries is geen dialectquote:Op donderdag 19 september 2019 23:14 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat krijg ik ook van Fries, Drents, Zeeuws en Twents. Ik ben geen liefhebber van dialecten
Alleen Limburgers noemen het een taalquote:
Ja sjonge het kan niet altijd rozengeur en maneschijn zijn, het was gewoon niet het moment voor dit kleffe gedoequote:Op donderdag 19 september 2019 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow en tegen mij zeg je ga weg.
en de eu en de nederlandse overheid broquote:Op donderdag 19 september 2019 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen Limburgers noemen het een taal
Alsof iemand die instanties serieus neemt.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
en de eu en de nederlandse overheid bro
quote:Op donderdag 19 september 2019 22:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
zijn ook honden ja!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schijnt sowieso de eerste paar dagen heerlijk weer te worden. Dus denk het wel. En als het wat kouder is, is dat ook niet erg. Vooral als je gaat wandelen vind ik het wel fijn als de temperaturen niet zo hoog zijn.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
Leuk!Is het weer een beetje te doen daar nu?
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Ik zie dat Limburgs inderdaad gelijkstaat met het Fries als het om officiële minderheidstalen gaat. Excuusquote:Op donderdag 19 september 2019 23:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
en de eu en de nederlandse overheid bro
net zoiets als haha achter een zin zetten hahaquote:Op donderdag 19 september 2019 23:17 schreef Le_Professeur het volgende:
bro, vriend, maat geforceerd achter een zin het is om te janken en tegelijkertijd om te kotsen
Zeker niet voor actieve shit, maar een zonnetje maakt het leven wel gelijk een stuk aangenamer.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Schijnt sowieso de eerste paar dagen heerlijk weer te worden. Dus denk het wel. En als het wat kouder is, is dat ook niet erg. Vooral als je gaat wandelen vind ik het wel fijn als de temperaturen niet zo hoog zijn.
Dat gaat nog wel om niet gelijk als een botte mongool over te komen hahaquote:Op donderdag 19 september 2019 23:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
net zoiets als haha achter een zin zetten haha
OUWE REUSquote:Op donderdag 19 september 2019 23:17 schreef Le_Professeur het volgende:
bro, vriend, maat geforceerd achter een zin het is om te janken en tegelijkertijd om te kotsen
maakt niet uit mattiquote:Op donderdag 19 september 2019 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie dat Limburgs inderdaad gelijkstaat met het Fries als het om officiële minderheidstalen gaat. Excuus
Ja is ook wel redelijk legendarisch hahaquote:Op donderdag 19 september 2019 23:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Moet nog steeds iedere keer gniffelen om dit kutgifje
Als ik de titel zo lees dan heb ik niet de neiging om te klikkenquote:
quote:Op donderdag 19 september 2019 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja is ook wel redelijk legendarisch haha
Ik ben raar, maar ik houd van herfstachtig weerquote:Op donderdag 19 september 2019 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Zeker niet voor actieve shit, maar een zonnetje maakt het leven wel gelijk een stuk aangenamer.
Cold as icequote:Op donderdag 19 september 2019 23:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als ik de titel zo lees dan heb ik niet de neiging om te klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |