Er zijn wel meer zaken die heel lang blijven liggenquote:Op donderdag 19 september 2019 20:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, niet willekeurig. Dit is een noodkreet die op het moment heel hard klinkt. Als Akerboom 1 deel van de politie mag noemen waar meer heen moet is het de zedenpolitie, ondanks de tekorten die er ook op alle andere plekken in de politie zijn. Er zijn zedenzaken die meer dan een jaar blijven liggen op het moment, dat kan niet.
Ah, dat had ik gemist. Dan is het wel onderbouwd. (geen cynisme)quote:Op donderdag 19 september 2019 20:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, niet willekeurig. Dit is een noodkreet die op het moment heel hard klinkt. Als Akerboom 1 deel van de politie mag noemen waar meer heen moet is het de zedenpolitie, ondanks de tekorten die er ook op alle andere plekken in de politie zijn. Er zijn zedenzaken die meer dan een jaar blijven liggen op het moment, dat kan niet.
Ja, maar een diefstal die blijft liggen is vele malen minder erg dan een zedenzaak die lang blijft liggen.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:28 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Er zijn wel meer zaken die heel lang blijven liggen
Diefstal etc.
Leeuwarden ja, vanaf mei toch? Das toch niet behoorlijk langquote:Op donderdag 19 september 2019 20:25 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Al behoorlijk lang
Buma is burgervader van Ljouwert geworden.
Denk dat het goed is voor de cda dat het niet definitief isquote:Op donderdag 19 september 2019 20:26 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
O, en ik maar denken dat hij dat definitief is
Mwah vond zijn bijdrages best positief.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:30 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Denk dat het goed is voor de cda dat het niet definitief is
Niemand kan Jan vervangenquote:Op donderdag 19 september 2019 20:35 schreef Geytenbeekje het volgende:
Beetje hetzelfde praatje weer van Marijnissen
Behoorlijk voorspelbaar weer.
Tja, wat moet ze anders? De draagt SP standpunten uit!quote:Op donderdag 19 september 2019 20:35 schreef Geytenbeekje het volgende:
Is zoquote:Op donderdag 19 september 2019 20:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Tja, wat moet ze anders? De draagt SP standpunten uit!
Als politici onvoorspelbaar zijn, zijn ze slecht. Want dan houden ze hun eigen standpunten niet vast.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:35 schreef Geytenbeekje het volgende:
Van der Staaij heeft altijd verrassende openingen, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:37 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als politici onvoorspelbaar zijn, zijn ze slecht. Want dan houden ze hun eigen standpunten niet vast.
volgens mij moet er een minimum aantal zetels er achter staanquote:Op donderdag 19 september 2019 20:39 schreef Postbus100 het volgende:
Wat betekent dat toch eigenlijk dat Arib dat steeds zegt: 'Wordt de indiening van deze motie voldoende ondersteund?' etc.
Oh? Dan is die grens niet hoog. Want motie van Marijnissen net was door SP en 50Plus gesteund.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:40 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
volgens mij moet er een minimum aantal zetels er achter staan
ook ivm 30 leden debat
Ah, ja goedquote:Op donderdag 19 september 2019 20:41 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oh? Dan is die grens niet hoog. Want motie van Marijnissen net was door SP en 50Plus gesteund.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |