Wilders en Baudet kunnen op bepaalde gebieden best gaan samenwerken!quote:Op donderdag 19 september 2019 17:12 schreef Hanca het volgende:
Wilders is wel actief en scherper dan lange tijd. Ik heb niks met hem en ben het inhoudelijk zelden met hem eens, maar hij lijkt wel op te leven. Zeker vlak na de provinciale verkiezingen en de europese verkiezingen was het helemaal niks. Zijn angst voor Baudet lijkt over en dat lijkt hem vrijer te maken. Tenminste, daar lijkt het op.
Nee, dat zijn 2 zulke narcisten dat ze geen tweede kapitein op het schip accepteren. Maar goed, Wilders zijn kans op echte invloed was al nihil en die van Baudet is daar misschien nog wel onder gezakt, gelukkig.quote:Op donderdag 19 september 2019 17:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wilders en Baudet kunnen op bepaalde gebieden best gaan samenwerken!
Geen enkele organisatie kan die grootschalige complotten in het geniep uitvoeren. Dat zit gewoon niet in de menselijke aard.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen het idee dat de VVD af en toe zo rommelig is georganiseerd dat ze al die mooie complotten helemaal niet uit kan voeren. Opstelten die een complot moet uitvoeren, dat wordt toch altijd een puinhoop?
23:00 stopt het pas.... ze zullen zo wel gaan avondeten...quote:Op donderdag 19 september 2019 18:09 schreef Postbus100 het volgende:
Tot hoelaat gaan ze door (zowel de pauze als de hele dag bedoel ik). Tenminste, ik neem aan dat er gegeten wordt en dat ze vanavond nog verder gaan?
Och mensenquote:Op donderdag 19 september 2019 18:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
23:00 stopt het pas.... ze zullen zo wel gaan avondeten...
Regelmatig 2 uur 's nachts, maar ze hebben vandaag een behoorlijk tempo dus ik denk dat het wel mee zal vallen.quote:Op donderdag 19 september 2019 18:09 schreef Postbus100 het volgende:
Tot hoelaat gaan ze door (zowel de pauze als de hele dag bedoel ik). Tenminste, ik neem aan dat er gegeten wordt en dat ze vanavond nog verder gaan?
Ik heb het even nagekeken: vorig jaar was die om 19:15 afgelopen en begon daarna ook de tweede kamer. Gelet op de komende hoofdelijke stemming en de waarschijnlijke derde ronde met een motie van wantrouwen is 23:30 misschien wel krap, al weet ik niet meer hoeveel ze vorig jaar hoofdelijk stemden.quote:
Vooral moties indienen en wat vragen die zijn blijven liggen stellen.quote:
Motie van wantrouwen ?quote:Op donderdag 19 september 2019 19:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Vooral moties indienen en wat vragen die zijn blijven liggen stellen.
Die moties krijgen daarna allemaal een appreciatie van Rutte (na weer een pauze) en de vragen krijgen nog een antwoord en daarna gaan ze stemmen. En daarna dus misschien een derde termijn met een motie van wantrouwen.
Edit: vorig jaar waren er 41 moties.
Ja, Rutte gaat Wilders zijn vraag over zijn rechtzaak niet beantwoorden en dus gaat Wilders een motie van wantrouwen indienen.quote:Op donderdag 19 september 2019 19:32 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Motie van wantrouwen ?
Ik had nog een vraag aan jou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |