abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 september 2019 @ 08:07:33 #201
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189034751
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ze zijn al weken in de wijk bezig dus het was geen totale verrassing, maar er lijkt niet echt een systeem in te zitten, ofzo.

Ik zou nog steeds naar binnen loeren, als schilder. Of ramenwasser. Altijd boeiend, hoe andere mensen leven. :Y
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ze zijn al weken in de wijk bezig dus het was geen totale verrassing, maar er lijkt niet echt een systeem in te zitten, ofzo.

Ik zou nog steeds naar binnen loeren, als schilder. Of ramenwasser. Altijd boeiend, hoe andere mensen leven. :Y
Hier op dit moment koffie-loos met halfdichte ogen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189034758
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:07 schreef fietsie het volgende:

[..]

[..]

Hier op dit moment koffie-loos met halfdichte ogen.
Koffie op. :9
Ik hou niet van wakkere levende wezens in mijn ochtend. Leave me alone.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189034796
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 07:17 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Allereerst:
[ afbeelding ]

8-)

Dank voor de tips! *O* Ik twijfelde nog over Schönbrunn, maar dat klinkt wel als een aanrader dus. Ik heb al een tour door de Spaanse Rijschool geboekt, mijn moeder en ik hebben allebei paard gereden en ze ook wel eens ergens zien optreden. We gaan tot zondag, dus niet zo heel veel tijd jammer genoeg.
Dankjewel!

Ik vond schönbrunn wel tof. Wij hebben alleen de Sisi en Frans Josef tour gedaan. Dat vonden we wel genoeg.

Boek je kaartjes alvast en ga vroeg!

Heel veel plezier *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189034802
Dank jullie allemaal :@

Ben zo gaar als iets.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189034835
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Koffie op. :9
Ik hou niet van wakkere levende wezens in mijn ochtend. Leave me alone.
Katten zijn de enige zoogdieren die ik dan om me heen kan hebben. O+
Weg met drukte en blijheid :{w

Koffie in de ochtend :X

Daar moet mijn maag toch minstens drie uur voor wakker zijn. Thee O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189034859
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Katten zijn de enige zoogdieren die ik dan om me heen kan hebben. O+
Weg met drukte en blijheid :{w

Koffie in de ochtend :X

Daar moet mijn maag toch minstens drie uur voor wakker zijn. Thee O+
Ziva moet in de ochtend ALITJD op schoot. Zo dichtbij mogelijk. Liefst al trappelend. Nope nope nope.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189034871
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 07:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gefeliciteerd TP *O*

Fijne trip Clubsoda. Wenen is prachtig.

Ben blij dat het vrijdag is. Mijn universum klopt weer. Tijd voor een dutje.
Dank! Paar uurtjes werken nog en door naar het vliegveld. Oh, en okonomiyaki is fijn he? O+ ik wil nog een keer van die tonijnflakes halen om erop te doen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_189034885
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ziva moet in de ochtend ALITJD op schoot. Zo dichtbij mogelijk. Liefst al trappelend. Nope nope nope.
:D

Zachte pluizige liefde in de ochtend O+
Stukken beter dan een ongeschoren vent, me dunkt :+

Satsu hier heeft wel altijd zijn gekke vijf minuten. Zolang hij een vage vlek is die alleen trap op en af, en krabpaal in en uit sjeest vind ik het best.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189034898
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:28 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dank! Paar uurtjes werken nog en door naar het vliegveld. Oh, en okonomiyaki is fijn he? O+ ik wil nog een keer van die tonijnflakes halen om erop te doen.
Fijne vakantie! Veel te kort, wel :D Schönbrunn gaat je al een dag kosten.
Doe dan vooral geen boottochtje op de Donau. Daarvoor moet je in Budapest zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189034918
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:D

Zachte pluizige liefde in de ochtend O+
Stukken beter dan een ongeschoren vent, me dunkt :+

Satsu hier heeft wel altijd zijn gekke vijf minuten. Zolang hij een vage vlek is die alleen trap op en af, en krabpaal in en uit sjeest vind ik het best.
Die ongeschoren vent laat me met rust in de ochtend. He knows.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189034926
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:34 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Die ongeschoren vent laat me met rust in de ochtend. He knows.
^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189034931
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Fijne vakantie! Veel te kort, wel :D Schönbrunn gaat je al een dag kosten.
Doe dan vooral geen boottochtje op de Donau. Daarvoor moet je in Budapest zijn.
Klopt, maar het stond al drie jaar en het kwam er maar niet van. Dus beter te kort gaan dan niet gaan en een weekend in een mooie omgeving is altijd prima.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_189034934
Mogge

T vast heel koud buiten maar er schijnt een heerlijk zonnetje.

De katten kan ik ‘s morgens prima hebben, alleen Elin wil om 630 eten en laat dat luidkeels weten (verder miauwt ze zonder geluid alleen ‘s morgens voor eten)

Maar als ik naar kantoor fiets heb ik er een bloedhekel aan als ik hoor “he Kaatje” en dan een collega die meefietst. Laat me met rust, straks is vroeg genoeg.
We have far more in common than that which devides us..
pi_189035125
Ik heb een blije hond. Maar die wordt ook wat ouder dus is ook niet meer zo hysterisch _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 20 september 2019 @ 09:10:30 #215
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189035208
Over een maand ofzo weer een kat O+

Weet iemand hoe dat eigenlijk werkt in een asiel? Kan je langskomen en er dan (na goedkeuring etc) 1 meenemen? Of zit er dan een soort van wachttijd op?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 september 2019 @ 09:11:05 #216
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189035217
TP gefeliciteerd *O* en welkom bij de dertigers. Ik zit er ook al een jaartje in en dat gaat prima :P.

Vandaag begint het WK Rugby *O*.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_189035224
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 09:10 schreef Barreltje het volgende:
Over een maand ofzo weer een kat O+

Weet iemand hoe dat eigenlijk werkt in een asiel? Kan je langskomen en er dan (na goedkeuring etc) 1 meenemen? Of zit er dan een soort van wachttijd op?
Asielen hebben verschillende beleiden. (Is dat correct? Klinkt raar.) Dus ik zou even op de website van het asiel kijken. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189035226
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 09:11 schreef borisz het volgende:
TP gefeliciteerd *O* en welkom bij de dertigers. Ik zit er ook al een jaartje in en dat gaat prima :P.

Vandaag begint het WK Rugby *O*.
Cool *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 20 september 2019 @ 09:15:08 #219
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189035251
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2019 09:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Asielen hebben verschillende beleiden. (Is dat correct? Klinkt raar.) Dus ik zou even op de website van het asiel kijken. :Y
We hebben hier 3 asiels geloof ik.. dus ik zal ze van de week even bellen wat hun beleid is en wat voor katten er beschikbaar zijn..

Ik blijf het lastig vinden om een keus te naken voor een kat(of 2 O+ ) want er staat vaak bij dat ze niet met andere katten kunnen of niet met kinderen.. en dat laatste is natuurlijk nog redelijk een vraagteken.. maar als we daar rekening mee houden dan wordt de keuze ineens een stuk kleiner.. da's niet een issue voor mij, maar ik vind het dan zo snue voor de katten die daardoor blijven zitten..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189035271
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 09:10 schreef Barreltje het volgende:
Over een maand ofzo weer een kat O+

Weet iemand hoe dat eigenlijk werkt in een asiel? Kan je langskomen en er dan (na goedkeuring etc) 1 meenemen? Of zit er dan een soort van wachttijd op?
Varieert per asiel. Zelfs gehoord over een asiel waar je alleen een kat meekrijgt als er minimaal 2 katten zijn. Raar, veel katten hoeven geen gezelschap.
Vaak kan je ze meteen meenemen en soms kan je er over denken. Ook kan je ze wel eens terugbrengen als het niet klikt. Gewoon gaan kijken, asiels hebben ook websites of anders de website dierzoektbaas met asieldieren uit het hele land.
We have far more in common than that which devides us..
pi_189035273
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:35 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Klopt, maar het stond al drie jaar en het kwam er maar niet van. Dus beter te kort gaan dan niet gaan en een weekend in een mooie omgeving is altijd prima.
Zeker!
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 09:10 schreef Barreltje het volgende:
Over een maand ofzo weer een kat O+

Weet iemand hoe dat eigenlijk werkt in een asiel? Kan je langskomen en er dan (na goedkeuring etc) 1 meenemen? Of zit er dan een soort van wachttijd op?
Leuk vooruitzicht! En fijn dat je via het asiel adopteert.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189035274
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 09:15 schreef Barreltje het volgende:

[..]

We hebben hier 3 asiels geloof ik.. dus ik zal ze van de week even bellen wat hun beleid is en wat voor katten er beschikbaar zijn..

Ik blijf het lastig vinden om een keus te naken voor een kat(of 2 O+ ) want er staat vaak bij dat ze niet met andere katten kunnen of niet met kinderen.. en dat laatste is natuurlijk nog redelijk een vraagteken.. maar als we daar rekening mee houden dan wordt de keuze ineens een stuk kleiner.. da's niet een issue voor mij, maar ik vind het dan zo snue voor de katten die daardoor blijven zitten..
Ik denk dat je de 'kan niet tegen kinderen' ook wel met een korreltje zout kunt nemen, zeker als je nog niet eens een kind hebt. Een kat die een baby vanaf de start meemaakt is heel wat anders dan een kat bij een grijpgrage 3-jarige zetten of een schreeuwlelijk van een 5-jarige.
pi_189035289
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 09:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik denk dat je de 'kan niet tegen kinderen' ook wel met een korreltje zout kunt nemen, zeker als je nog niet eens een kind hebt. Een kat die een baby vanaf de start meemaakt is heel wat anders dan een kat bij een grijpgrage 3-jarige zetten of een schreeuwlelijk van een 5-jarige.
Dit. Maar soms kan het ook echt niet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189035295
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 09:15 schreef Barreltje het volgende:

[..]

We hebben hier 3 asiels geloof ik.. dus ik zal ze van de week even bellen wat hun beleid is en wat voor katten er beschikbaar zijn..

Ik blijf het lastig vinden om een keus te naken voor een kat(of 2 O+ ) want er staat vaak bij dat ze niet met andere katten kunnen of niet met kinderen.. en dat laatste is natuurlijk nog redelijk een vraagteken.. maar als we daar rekening mee houden dan wordt de keuze ineens een stuk kleiner.. da's niet een issue voor mij, maar ik vind het dan zo snue voor de katten die daardoor blijven zitten..
Koppeltje adopteren O+ Ikzoekbaas is een goed te van Kaatje, daar kun je volgens mij ook op koppels selecteren. Want die vinden lastiger een plekje.
Als mijn duo hier ooit wegvalt ga ik waarschijnlijk voor een trio. Zou nu al een kat erbij willen maar met mijn asociale stel wordt dat oorlog.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189035297
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 09:15 schreef Barreltje het volgende:

[..]

We hebben hier 3 asiels geloof ik.. dus ik zal ze van de week even bellen wat hun beleid is en wat voor katten er beschikbaar zijn..

Ik blijf het lastig vinden om een keus te naken voor een kat(of 2 O+ ) want er staat vaak bij dat ze niet met andere katten kunnen of niet met kinderen.. en dat laatste is natuurlijk nog redelijk een vraagteken.. maar als we daar rekening mee houden dan wordt de keuze ineens een stuk kleiner.. da's niet een issue voor mij, maar ik vind het dan zo snue voor de katten die daardoor blijven zitten..
Heh. Dat sneu dat je voor de een kiest en dat de ander dan blijft zitten herken ik wel.
Wel bonuspunte omdat je voor asielkat kiest O+
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')