Ja lekker hequote:Op woensdag 18 september 2019 21:04 schreef Amarantha het volgende:
De rest klinkt wel goed Kopje. Zalm
Wilde ik ook doen, maar toch geen zin hahaquote:
Nee geen plannen eigenlijk meer. Laatste was gaat er zo inquote:Op woensdag 18 september 2019 21:41 schreef I. het volgende:
Nog twee nachtjes slapen.![]()
Nog plannen voordat je weggaat? Of flink voorbereidingen treffen?
Lekker toch, nog even helemaal niks doen.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee geen plannen eigenlijk meer. Laatste was gaat er zo in
Opzich wel jaquote:Op woensdag 18 september 2019 21:59 schreef I. het volgende:
Lekker toch, nog even helemaal niks doen.
Trots op jou pluisjequote:Op woensdag 18 september 2019 22:02 schreef I. het volgende:
Ik dacht net nog dat ik een wasje moest doen, maar die heb ik gisteren al gedaan.
#trots
heb je toch tijd genoeg voor zonder werk.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:02 schreef I. het volgende:
[..]
Ik dacht net nog dat ik een wasje moest doen, maar die heb ik gisteren al gedaan.
#trots
Lekker manquote:Op woensdag 18 september 2019 22:41 schreef I. het volgende:
En dit dus. Anders lekker kotsen de hele avond. Genot.
Pechvogel ben je ook hequote:Op woensdag 18 september 2019 22:46 schreef I. het volgende:
Nu al de hele dag kotsmisselijkEcht genieten.
Haha ama, jij gelooft alleen in etenquote:
Oh ziet hij anders niet hoe beeldschoon je bent hehequote:
Dat weet hij alquote:Op woensdag 18 september 2019 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh ziet hij anders niet hoe beeldschoon je bent hehe
quote:Op woensdag 18 september 2019 22:57 schreef I. het volgende:
Wil net zeggen, dat heb ik allang mogen aanschouwen.
Hoeft niet hoorquote:Op woensdag 18 september 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh ik laat jullie wel even alleen
Nee, blijf.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh ik laat jullie wel even alleen
Wel leuk hoe mensen al vanaf het begin dat wij met elkaar praten denken dat wij daten ofzo. Elke keer weer.quote:
We weten allang dat er sprake is van een friendzone maar we spelen het spelletje graag meequote:Op woensdag 18 september 2019 23:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wel leuk hoe mensen al vanaf het begin dat wij met elkaar praten denken dat wij daten ofzo. Elke keer weer.
Niets mis met gewoon vrienden zijn. Snap niet waar mensen altijd zo moeilijk over doen.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:16 schreef Kiid het volgende:
We weten allang dat er sprake is van een friendzone maar we spelen het spelletje graag mee
Het zal wel de manier waarop we met elkaar praten zijn ofzo.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wel leuk hoe mensen al vanaf het begin dat wij met elkaar praten denken dat wij daten ofzo. Elke keer weer.
Rtquote:Op woensdag 18 september 2019 23:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niets mis met gewoon vrienden zijn. Snap niet waar mensen altijd zo moeilijk over doen.
Geen ideequote:Op woensdag 18 september 2019 23:18 schreef I. het volgende:
Het zal wel de manier waarop we met elkaar praten zijn ofzo.
Rare mensen.
Nou dan.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2019 23:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niets mis met gewoon vrienden zijn. Snap niet waar mensen altijd zo moeilijk over doen.
Timon en Pumbaaquote:
We hebben denk ik wel Prof weggejaagdquote:
Was gewoon kinderbedtijd voor hem, dit was z'n smoes.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
We hebben denk ik wel Prof weggejaagd
quote:Op woensdag 18 september 2019 23:29 schreef I. het volgende:
Was gewoon kinderbedtijd voor hem, dit was z'n smoes.
Hij wel hoor, maar hij ligt al te slapen denk ik @Le_Professeurquote:Op woensdag 18 september 2019 23:36 schreef I. het volgende:
Nu durft ie hier natuurlijk nooit meer op te reageren.
rip
Jeetje. Kan toch niet.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij wel hoor, maar hij ligt al te slapen denk ik @:Le_professeur
Als ik geen vakantie had, dan had ik FOK nu ook al wel afgesloten denk ik.quote:
't is een beetje dooie boel hier nu ja.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als ik geen vakantie had, dan had ik FOK nu ook al wel afgesloten denk ik.
Wat.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
In R&P werd ik getagd trouwens
Ja. Nee.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:48 schreef I. het volgende:
Wat.
Klinkt ook wel oprecht geïnteresseerd, die vraag.
Ik heb nog altijd die drang te reageren. Ook op MCHquote:Op woensdag 18 september 2019 23:49 schreef I. het volgende:
Ik negeer mentions nu steeds vaker, ik begin er goed in te worden.
Leer het af! Straf jezelf als je het tóch doet.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd die drang te reageren. Ook op MCH
Moet ik eigenlijk gewoon niet doen.
Brr.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga denk ik kakkerlakken kopen voor mijn gekko's. Zijn ook goor maar ja zijn krekels enz ook en die springen.
En eerst zei je nog dat ik lief moest zijn voor mezelfquote:Op woensdag 18 september 2019 23:53 schreef I. het volgende:
Leer het af! Straf jezelf als je het tóch doet.
Volgens mij gelijk aan krekels enz maar kakkerlakken springen niet dus beter te vangen voor mij. :p En voor de gekko's denk ik ook wel beetje dan want die krekels kunnen overal in het terrarium komen nu.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:55 schreef I. het volgende:
[..]
Brr.
Oké, ja, in feite hetzelfde natuurlijk. Beiden bah.
Maar zijn de kakkerlakken beter voor de gekko's? Of beter te vangen oid?
Zou echt geen klusje voor mij zijnquote:Op woensdag 18 september 2019 23:57 schreef Amarantha het volgende:
Heb gewoon zo weinig zin om steeds die overgebleven krekels te gaan vangen na 2 dagen, wat ik morgen dus ook kan doen. Ze zijn zo snel.
Ik zie er ook wel beetje tegenop.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou echt geen klusje voor mij zijn
Moet ook, maar ook wel een beetje streng soms.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En eerst zei je nog dat ik lief moest zijn voor mezelf
Ahh, ja, net iets praktischer dan idd.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij gelijk aan krekels enz maar kakkerlakken springen niet dus beter te vangen voor mij. :p En voor de gekko's denk ik ook wel beetje dan want die krekels kunnen overal in het terrarium komen nu.
1 gekko zit me ook aan te loeren, die wil volgens mij eten. Morgen maar even doen. Scheelt dat ze even zonder kunnen.quote:Op donderdag 19 september 2019 00:00 schreef Kopjechino het volgende:
Klinkt heel luguber allemaal haha
Oh ik denk die reageert niet meer, is een heel verhaal aan het typen. Beetje anticlimax dit wel.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2019 23:57 schreef Amarantha het volgende:
Heb gewoon zo weinig zin om steeds die overgebleven krekels te gaan vangen na 2 dagen, wat ik morgen dus ook kan doen. Ze zijn zo snel.
Zo'n mini-stofzuigertje kopen.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie er ook wel beetje tegenop.Even bedenken hoe.
Ik heb ook gelezen dat als je ze in de diepvries doet, ze helemaaaal heel rustig zijn.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:59 schreef Amarantha het volgende:
Maar heb wel trucje gelezen dat je krekels even in de koelkast kan zetten en dan worden ze rustiger. Dus dat doe ik volgende keer maar en voer ik ze wel met de "hand" (pincet).
Oh echt, hoelang kunnen ze zonder eten dan?quote:Op donderdag 19 september 2019 00:02 schreef Amarantha het volgende:
1 gekko zit me ook aan te loeren, die wil volgens mij eten. Morgen maar even doen. Scheelt dat ze even zonder kunnen.
Mensen zeiden wel stofzuigen..quote:
Ik las tijdje terug dat iemand haar luipaardgekko was kwijtgeraakt, die was ontsnapt, na 2 maanden had ze hem teruggevonden en hij leefde nog. Beestje was wel mager maar leefde nog. Als hun staart mooi dik is dan hebben ze wel reserve.quote:Op donderdag 19 september 2019 00:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh echt, hoelang kunnen ze zonder eten dan?
Wow dat is echt lang jaquote:Op donderdag 19 september 2019 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik las tijdje terug dat iemand haar luipaardgekko was kwijtgeraakt, die was ontsnapt, na 2 maanden had ze hem teruggevonden en hij leefde nog. Beestje was wel mager maar leefde nog. Als hun staart mooi dik is dan hebben ze wel reserve.
Jaquote:
Moet je ook niet aan denken, dat je je beestje kwijt raakt.. Erg bijzonder dat ie nog leefde ja, na twee maanden is dat wel geluk hebben denk ik. Want dat is wel erg langquote:Op donderdag 19 september 2019 00:07 schreef Amarantha het volgende:
JaGewoon in een woonkamer ofzo ergens verstopt. Netjes hoor dat hij/zij nog leefde.
quote:Op donderdag 19 september 2019 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen zeiden wel stofzuigen..Maar dan moet je die beesten er wel uithalen en ik heb A) nog geen bak om ze in te doen B) geeft ook teveel stress want heb ze net dus wil ze nog niet zomaar oppakken ofzo.
Ze zijn wel vrij klein dus snap best hoe iemand één kwijt kan raken.quote:Op donderdag 19 september 2019 00:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moet je ook niet aan denken, dat je je beestje kwijt raakt.. Erg bijzonder dat ie nog leefde ja, na twee maanden is dat wel geluk hebben denk ik. Want dat is wel erg lang
Ja haha. Ik kijk sinds jaren weer een seizoen want allemaal leuke kandidaten.quote:Op donderdag 19 september 2019 00:10 schreef I. het volgende:
[..]
Deze vent zit nu dus gewoon in Expeditie Robinson. Man man man.
Ja snel en klein. Geen goede combiquote:Op donderdag 19 september 2019 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Ze zijn wel vrij klein dus snap best hoe iemand één kwijt kan raken.
Ja, okéquote:Op donderdag 19 september 2019 00:10 schreef I. het volgende:
Ik dacht dat dit inmiddels wel allang duidelijk was.
Wel sneu voor Dionne vorige keer.quote:Op donderdag 19 september 2019 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja haha. Ik kijk sinds jaren weer een seizoen want allemaal leuke kandidaten.
Ik had het echt met Dionne te doen.quote:Op donderdag 19 september 2019 00:11 schreef I. het volgende:
[..]
Wel sneu voor Dionne vorige keer.
Maar KalvijnBoh, die was wel echt als een baas bezig.
En ik vind Hugo tof.
Jaquote:Op donderdag 19 september 2019 00:11 schreef Amarantha het volgende:
Rob ging op de 2de dag al bloem weggooien.![]()
Want ze kregen wel nieuwe zei die. Haha nee.
Rob Geus (Smaakpolitie)quote:Op donderdag 19 september 2019 00:12 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ken al deze mensen niet volgens mij
Die twee ken ikquote:Op donderdag 19 september 2019 00:13 schreef I. het volgende:
Rob Geus (Smaakpolitie)
OnneDi (Youtuber)
Kalvijn (Youtuber)
Hugo Kennis (TV-kok 24 kitchen)
Ik ookquote:Op donderdag 19 september 2019 00:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had het echt met Dionne te doen.Ik was ook zo hard in huilen uitgebarsten. En Kelvin is een baasje ja, ik erger me alleen beetje aan dat er steeds Kalvijn staat en geen Kelvin want Kalvijn is zijn YouTube naam.
50/50quote:
Trusten!quote:Op donderdag 19 september 2019 00:15 schreef Kopjechino het volgende:
Maar ik ga slapen, morgen mijn beurt om met de hondjes te wandelen.
Slaap lekker
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 september 2019 00:15 schreef Kopjechino het volgende:
Maar ik ga slapen, morgen mijn beurt om met de hondjes te wandelen.
Slaap lekker
Ik zag vandaag dus haar YouTube filmpje waar ze de aflevering terugkijkt en ze zei dus dat ze echt doodsbedreigingen heeft gekregen en mensen stuurde echt naar haar ze dat ze een ******hoer is enz. Wtf man.quote:Op donderdag 19 september 2019 00:15 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ookVond het echt sneu. Je zag ook echt dat ze uit paniek gewoon geen stap meer verder kwam.
En ja, dat vond ik dus ook al een beetje raar.Maar, misschien krijgen ze daarin zelf de keuze wel? Ik weet nog wel dat vorige keer bepaalde rappers ook afwisselend hun artiestennaam en eigen naam hadden.
quote:Op donderdag 19 september 2019 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zag vandaag dus haar YouTube filmpje waar ze de aflevering terugkijkt en ze zei dus dat ze echt doodsbedreigingen heeft gekregen en mensen stuurde echt naar haar ze dat ze een ******hoer is enz. Wtf man.
Die heb ik ook gezien.quote:Op donderdag 19 september 2019 00:23 schreef I. het volgende:
[..]Wat een triest gedoe joh. Echt, kansloos. Mja, hoor je wel vaker, ontkom je tegenwoordig niet aan, hoe bizar het ook is.
Kwam dat filmpje ook al tegen in m'n suggesties, nog niet gekeken. Wel die van Kalvijn gezien, dat hij samen met Rijk Hofman terugblikt.Ze hebben zich stuk gelachen om dat gedoe met Rob Geus en z'n bloem.
Hij heeft ook al een nieuwe, met Thomas Berge volgens mij. Zo ook maar even kijken.quote:Op donderdag 19 september 2019 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien.Ook leuk ja
Zooooo Thomas/Chiel zijn tanden zijn zo gruwelijk wit daar, niet te zuinig.quote:Op donderdag 19 september 2019 00:26 schreef I. het volgende:
[..]
Hij heeft ook al een nieuwe, met Thomas Berge volgens mij. Zo ook maar even kijken.
of je kruipt er een keer vroeg in kan je morgen wat nuttigs doen.quote:Op donderdag 19 september 2019 00:26 schreef I. het volgende:
[..]
Hij heeft ook al een nieuwe, met Thomas Berge volgens mij. Zo ook maar even kijken.
Neem zelf het voorbeeld even dan.quote:Op donderdag 19 september 2019 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
of je kruipt er een keer vroeg in kan je morgen wat nuttigs doen.
ik ga morgen zeker wat nuttigs doen.quote:Op donderdag 19 september 2019 00:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neem zelf het voorbeeld even dan.
Topquote:Op donderdag 19 september 2019 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik ga morgen zeker wat nuttigs doen.
Zag het ook al ja.quote:Op donderdag 19 september 2019 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zooooo Thomas/Chiel zijn tanden zijn zo gruwelijk wit daar, niet te zuinig.
Dit is echt te.quote:Op donderdag 19 september 2019 00:31 schreef I. het volgende:
[..]
Zag het ook al ja.Niet best. Snap niet dat je dat mooi kan vinden.
Wat heb jij voor nuttigs bijgedragen aan de maatschappij vandaag dat je chiel zijn tanden zo afvalt.quote:Op donderdag 19 september 2019 00:31 schreef I. het volgende:
[..]
Zag het ook al ja.Niet best. Snap niet dat je dat mooi kan vinden.
Hmm?quote:Op donderdag 19 september 2019 00:36 schreef I. het volgende:
Of dat van die vent met z'n facings op z'n 18e.
Dat van dat filmpje hierboven dus.quote:
50/50?quote:Op donderdag 19 september 2019 01:55 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ieeeeeesamen twee vierde deel
Nog wat leuks gedaan?quote:
Moet af en toe ookquote:Op donderdag 19 september 2019 04:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, rustig aan. Was wel ff chill.
💪💪💪quote:Op donderdag 19 september 2019 04:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan er weer voor de volle 110% tegenaan.
quote:Op donderdag 19 september 2019 05:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen?
quote:
quote:Op donderdag 19 september 2019 05:52 schreef I. het volgende:
[..]
Jup, doe je weinig aan. Medicatiegenot
Preciesquote:Op donderdag 19 september 2019 06:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]hele dag brak zijn, ANTI-genot.
Ja dat zal je nu wel nodig hebben jaquote:Op donderdag 19 september 2019 06:06 schreef I. het volgende:
[..]
PreciesAch, ik overleef het wel.
Voor het eerst sinds tijden maar weer eens aan de koffie denk ik.
Dat zeker.quote:Op donderdag 19 september 2019 06:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat zal je nu wel nodig hebben ja
Regen? Het zou droog blijvenquote:
quote:Op donderdag 19 september 2019 07:45 schreef I. het volgende:
Hier ist nu ook droog. Zonnetje komt er zelfs even door.
Hier in het zonnige zuiden heb ik de zonopkomst mogen aanschouwen onderwegquote:Op donderdag 19 september 2019 07:58 schreef dud0r het volgende:
Weet niet waar die gekke Haags zit maar hier zie ik ook zon door komen.
Neequote:Op donderdag 19 september 2019 08:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iemand @:cinderelladreamer gezien?
Nouja, meestal kwam ze tussendoor nog wel even op fok.quote:Op donderdag 19 september 2019 08:24 schreef I. het volgende:
Die is vast weer heel druk aan het werk.
Wat een goed teken is.
Hmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 19 september 2019 08:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja, meestal kwam ze tussendoor nog wel even op fok.
Nieuwe vriend en gelijk komt ze niet meer onlinequote:
Dan ga je niet.quote:
Goedemorgen Kopjeeequote:Op donderdag 19 september 2019 09:05 schreef I. het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 19 september 2019 09:04 schreef Kopjechino het volgende:
Ook goedemorgen hier
MOET JE EEN NOTE OFZO JOHquote:
Gadverdammequote:Op donderdag 19 september 2019 09:09 schreef Solotovski het volgende:
Ik zit nu al aan de andijviestamppot
quote:Op donderdag 19 september 2019 09:09 schreef Solotovski het volgende:
Met spek en worst?quote:Op donderdag 19 september 2019 09:09 schreef Solotovski het volgende:
Virgil van Dijk is echt een Godquote:Op donderdag 19 september 2019 09:12 schreef I. het volgende:
Ik heb dus op Spotify, Discover Weekly aanstaan, en ik krijg nu dus constant voetbal-chants te horen.
Net al iets over Roberto Firmino, nu Virgil van Dijk.
Wat is dit joh.
Hij is de laatste man, onze nummer 4.quote:Op donderdag 19 september 2019 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Virgil van Dijk is echt een God
Voetbalquote:Op donderdag 19 september 2019 09:12 schreef I. het volgende:
Ik heb dus op Spotify, Discover Weekly aanstaan, en ik krijg nu dus constant voetbal-chants te horen.
Wat is dit joh.
Kreeg kippenvel toen ik dat nummer voor de 1e keer hoorde. Wel in het Engels natuurlijkquote:Op donderdag 19 september 2019 09:14 schreef I. het volgende:
[..]
Hij is de laatste man, onze nummer 4.
Verdedigt fenomenaal, en scoort met plezier.
Hij passt de bal, is rustig tegelijk.
Da's Virgil van Dijk, ja Virgil van Dijk!
'T is net een leeuw, die recht op z'n prooi afgaat.
En als ie kopt, dan ook nog z'n goaltjes maakt.
De borst vooruit, zo stapt hij weer op 't gras.
Ik wou zo graag, dat ik Virgil was!
Niemand krijgt hem klein, z'n tackles die zijn niet mis.
'T is niet voor niets, dat hij onze captain is.
Oranje speelt, dus heffen wij weer het glas.
Ik wou zo graag, dat ik Virgil was!
We klappen met z'n allen, de handen op elkaar.
Het stadion zal beven, Oranje maakt het waar!
Nederland zal juichen, we gaan er tegenaan.
We laten toch dat leeuwtje, niet in z'n hempie staan!
Naar voren met die bal, dwars over 't veld.
Ja wij gaan weer scoren, 't enige dat telt!
Oranje legioen, we klappen er nu op.
Nu echt alles geven, LET THE BEAT DROP!!!
HAKKUH!!!
Ja. FIFAquote:
@Kiidquote:Op donderdag 19 september 2019 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. FIFA![]()
Mensen die extra geld er in pompen voor pakjes![]()
![]()
Jouw hobby is werkenquote:Op donderdag 19 september 2019 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook niet mijn hobby hoor.
En soms neuken.quote:
Gehaktbal ipv worstquote:
Ook lekker.quote:
Krijg je last van je rug vanquote:Op donderdag 19 september 2019 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook niet meer te vaak op onze leeftijd.
Precies, moeten we niet hebben.quote:Op donderdag 19 september 2019 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook lekker.
[..]
Krijg je last van je rug van
WE'VE CONQUERED ALL OF EUROPEE WE NEVER GONNA STOP FROM PARIS DOWN TO TURKEY, WE'VE WON A FUCKING LOTquote:Op donderdag 19 september 2019 09:12 schreef I. het volgende:
Wat is dit joh.
Doe even rustig!quote:Op donderdag 19 september 2019 09:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
WE'VE CONQUERED ALL OF EUROPEE WE NEVER GONNA STOP FROM PARIS DOWN TO TURKEY, WE'VE WON A FUCKING LOT
ALLEZZ ALLEZZ ALLEZZZZ
quote:Op donderdag 19 september 2019 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sowieso zitten we op een leeftijd dat onze nek vaker stijf is dan onze lul.
@:gianni
@:kiid
@:dud0r
Homo'squote:
Jaloezie is voor zwakkelingenquote:
Kom, we gaan al zn posts verwijderenquote:
Ik wil niet stoken @Kiid, maar dit had ik niet gepikt!!!quote:
quote:Op donderdag 19 september 2019 09:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kom, we gaan al zn posts verwijderen
Wat heeft onze mooiboy er mee te maken?quote:Op donderdag 19 september 2019 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken @:kiid, maar dit had ik niet gepikt!!!
Lolquote:Op donderdag 19 september 2019 09:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kom, we gaan al zn posts verwijderen
Dankquote:Op donderdag 19 september 2019 09:07 schreef I. het volgende:
[..]
NiceeZie, volgende keer weet je aan wie je advies moet vragen.
Maar lekker bezig Flips
De ondergang, nu alquote:Op donderdag 19 september 2019 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sowieso zitten we op een leeftijd dat onze nek vaker stijf is dan onze lul.
@:gianni
@:kiid
@:dud0r
Durven jullie toch niet in @Flippiee haar koninkrijkquote:
Echt hequote:Op donderdag 19 september 2019 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Durven jullie toch niet in @:flippiee haar koninkrijk
Haagsieeequote:
Wel lief doen hequote:Op donderdag 19 september 2019 09:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt he
Dan verzoeken we gewoon een FA om modrechten te ontnemen in ONZ
Zulke dreiging werkt meestal wel effectief, toch @:Haags_kwartiertje
[..]
Haagsieee
Klinkt als een prima planquote:Op donderdag 19 september 2019 09:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Haagsieee
Ik ken alleen dat eerste gedeelte...quote:Op donderdag 19 september 2019 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kreeg kippenvel toen ik dat nummer voor de 1e keer hoorde. Wel in het Engels natuurlijk
Dan verwijder ik jouw posts ook gewoon easy as pie, simple as cakequote:Op donderdag 19 september 2019 09:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Haagsieee
Ik ga vast de popcorn pakkenquote:Op donderdag 19 september 2019 09:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan verwijder ik jouw posts ook gewoon easy as pie, simple as cake
Ik ben er al mee gestopt. Als het zo gaat, hoef ik niet te snuivenquote:Op donderdag 19 september 2019 09:53 schreef skysherrif het volgende:
https://www.parool.nl/col(...)je-handen~b7231f07a/
Bij solo blijkbaarquote:
Misschien wil hij het komen brengenquote:
Hij is wel een beetje verliefd op ama hequote:
Wie nietquote:Op donderdag 19 september 2019 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje verliefd op ama he
Hij vindt haar het aardigst van allemaal denk ik, dat sowieso.quote:Op donderdag 19 september 2019 10:01 schreef dud0r het volgende:
Hij is wel een beetje verliefd op ama he
Ze is wel lief en schattigquote:
Altijd, sinds ik die foto van je heb gekregenquote:Op donderdag 19 september 2019 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wist niet dat je naar mijn piemel cake
quote:Op donderdag 19 september 2019 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 19 september 2019 10:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij vindt haar het aardigst van allemaal denk ik, dat sowieso.
quote:Op donderdag 19 september 2019 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag ik je eens echte traditionele couscous komen brengen?quote:
quote:Op donderdag 19 september 2019 10:14 schreef Fushia2 het volgende:
Mag ik je eens echte traditionele couscous komen brengen?
Lam,kip,rund,vegetarisch. Aan jou de keuze
Uhhhhquote:Op donderdag 19 september 2019 10:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Altijd, sinds ik die foto van je heb gekregen
Maak je dat altijd helemaal zelf dan?quote:
Daar bestaan vrouwen voor,toch?quote:Op donderdag 19 september 2019 10:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maak je dat altijd helemaal zelf dan?
FOK! is onrein he, server wordt met biogas gestookt, van onder andere varkensmest.quote:Op donderdag 19 september 2019 10:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Daar bestaan vrouwen voor,toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |