Ja lekker hequote:Op woensdag 18 september 2019 21:04 schreef Amarantha het volgende:
De rest klinkt wel goed Kopje. Zalm
Wilde ik ook doen, maar toch geen zin hahaquote:
Nee geen plannen eigenlijk meer. Laatste was gaat er zo inquote:Op woensdag 18 september 2019 21:41 schreef I. het volgende:
Nog twee nachtjes slapen.![]()
Nog plannen voordat je weggaat? Of flink voorbereidingen treffen?
Lekker toch, nog even helemaal niks doen.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee geen plannen eigenlijk meer. Laatste was gaat er zo in
Opzich wel jaquote:Op woensdag 18 september 2019 21:59 schreef I. het volgende:
Lekker toch, nog even helemaal niks doen.
Trots op jou pluisjequote:Op woensdag 18 september 2019 22:02 schreef I. het volgende:
Ik dacht net nog dat ik een wasje moest doen, maar die heb ik gisteren al gedaan.
#trots
heb je toch tijd genoeg voor zonder werk.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:02 schreef I. het volgende:
[..]
Ik dacht net nog dat ik een wasje moest doen, maar die heb ik gisteren al gedaan.
#trots
Lekker manquote:Op woensdag 18 september 2019 22:41 schreef I. het volgende:
En dit dus. Anders lekker kotsen de hele avond. Genot.
Pechvogel ben je ook hequote:Op woensdag 18 september 2019 22:46 schreef I. het volgende:
Nu al de hele dag kotsmisselijkEcht genieten.
Haha ama, jij gelooft alleen in etenquote:
Oh ziet hij anders niet hoe beeldschoon je bent hehequote:
Dat weet hij alquote:Op woensdag 18 september 2019 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh ziet hij anders niet hoe beeldschoon je bent hehe
quote:Op woensdag 18 september 2019 22:57 schreef I. het volgende:
Wil net zeggen, dat heb ik allang mogen aanschouwen.
Hoeft niet hoorquote:Op woensdag 18 september 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh ik laat jullie wel even alleen
Nee, blijf.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh ik laat jullie wel even alleen
Wel leuk hoe mensen al vanaf het begin dat wij met elkaar praten denken dat wij daten ofzo. Elke keer weer.quote:
We weten allang dat er sprake is van een friendzone maar we spelen het spelletje graag meequote:Op woensdag 18 september 2019 23:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wel leuk hoe mensen al vanaf het begin dat wij met elkaar praten denken dat wij daten ofzo. Elke keer weer.
Niets mis met gewoon vrienden zijn. Snap niet waar mensen altijd zo moeilijk over doen.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:16 schreef Kiid het volgende:
We weten allang dat er sprake is van een friendzone maar we spelen het spelletje graag mee
Het zal wel de manier waarop we met elkaar praten zijn ofzo.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wel leuk hoe mensen al vanaf het begin dat wij met elkaar praten denken dat wij daten ofzo. Elke keer weer.
Rtquote:Op woensdag 18 september 2019 23:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niets mis met gewoon vrienden zijn. Snap niet waar mensen altijd zo moeilijk over doen.
Geen ideequote:Op woensdag 18 september 2019 23:18 schreef I. het volgende:
Het zal wel de manier waarop we met elkaar praten zijn ofzo.
Rare mensen.
Nou dan.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2019 23:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niets mis met gewoon vrienden zijn. Snap niet waar mensen altijd zo moeilijk over doen.
Timon en Pumbaaquote:
We hebben denk ik wel Prof weggejaagdquote:
Was gewoon kinderbedtijd voor hem, dit was z'n smoes.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
We hebben denk ik wel Prof weggejaagd
quote:Op woensdag 18 september 2019 23:29 schreef I. het volgende:
Was gewoon kinderbedtijd voor hem, dit was z'n smoes.
Hij wel hoor, maar hij ligt al te slapen denk ik @Le_Professeurquote:Op woensdag 18 september 2019 23:36 schreef I. het volgende:
Nu durft ie hier natuurlijk nooit meer op te reageren.
rip
Jeetje. Kan toch niet.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij wel hoor, maar hij ligt al te slapen denk ik @:Le_professeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |