abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 september 2019 @ 21:44:16 #101
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_189030263
Scoort ook nog eens Marcel Ritzmaier... die kennen we toch??
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_189031694
Nou, het leek weer nergens op maar toch weer de 3 punten binnen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189031755
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 20:53 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ihattaren was geweldig. Maar kom op Rosario en Hendrix is toch comedy capers. Hoe kan je dit de fans week op week voorschotelen. Vooral Rosario was super kut. Constant balverlies. Dat gaat Ajax zondag hard afstraffen.
Tja, blijkbaar vond de technische staf dat we voldoende capaciteit op het middenveld hadden, want er is werkelijk nul moeite geïnvesteerd in het halen van een middenvelder van enig niveau.

Ik verwacht overigen binnenkort als dat gemis zich ook op de ranglijst laat voelen wel een of andere verklaring van J. de Jong. Dan zal hij wel gaan verhalen dat ze er echt wel naar gekeken hebben maar dat het allemaal niet haalbaar was en dat ze beter nog een 10e aanvallende speler konden halen :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 19 september 2019 @ 23:51:04 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189033257
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:02 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Dit begrijp ik dan wel weer. Dat knerpje is 17 jaar.
hij is wel goed
pi_189033325
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 23:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij is wel goed
Talent zat, maar moet ook nog heel veel leren. En zondag heb je 'm ook weer nodig. Moet zo'n jong niet over z'n toeren jagen.
  donderdag 19 september 2019 @ 23:59:37 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189033358
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Talent zat, maar moet ook nog heel veel leren. En zondag heb je 'm ook weer nodig. Moet zo'n jong niet over z'n toeren jagen.
nee heel begrijpelijk dat Van Bommel zuinig op hem is, wel 1 van de spelers waar ik vandaag van heb genoten, eigenlijk de speler waar ik vandaag van heb genoten
pi_189033390
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 23:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee heel begrijpelijk dat Van Bommel zuinig op hem is, wel 1 van de spelers waar ik vandaag van heb genoten, eigenlijk de speler waar ik vandaag van heb genoten
Het is ook niet alleen 'zuinig zijn'. Je moet zo'n jong ook nog gewoon een beetje tegen zichzelf beschermen. Wat mij betreft laten ze hem voorlopig ook niet voor de camera's.
  vrijdag 20 september 2019 @ 00:03:32 #108
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189033400
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is ook niet alleen 'zuinig zijn'. Je moet zo'n jong ook nog gewoon een beetje tegen zichzelf beschermen. Wat mij betreft laten ze hem voorlopig ook niet voor de camera's.
jij hebt nog een Bakkali trauma :)
pi_189033414
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 00:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nee joh. Maar het is gewoon nog een gastje. Die moet je ook effe lekker laten ballen en genieten en niet meteen met al die voetbalwereldbullshit belasten. Dat gezever over het kiezen van een voetbalnationaliteit is al erg genoeg :')
pi_189033437
Knappe zege
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  vrijdag 20 september 2019 @ 00:07:59 #111
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189033448
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee joh. Maar het is gewoon nog een gastje. Die moet je ook effe lekker laten ballen en genieten en niet meteen met al die voetbalwereldbullshit belasten. Dat gezever over het kiezen van een voetbalnationaliteit is al erg genoeg :')
ja dat is moeilijk, als je met de grote jongens mee doet wordt je er ook als één behandeld.
pi_189033465
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 00:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja dat is moeilijk, als je met de grote jongens mee doet wordt je er ook als één behandeld.
Ja snap ik, maar je mag als club zo'n gastje best nog een beetje uit de wind houden. Zeker wat media-aandacht betreft.
pi_189034660
Onana heeft gister ook de aanval van psv gezien

pi_189034722
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 00:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het is geen populaire mening hier maar ik denk dat Ihatarren een groot risico loopt om net zo te eindigen als al die tientallen andere Marrokaanse supertalenten. (Inclusief Ibi.)

Maakt op mij in zijn interviews een vervelende en nu al arrogante indruk.

Dat blijven factoren waar je ook rekening moet houden. Het is niet alleen voetbal, maar ook mentaliteit.
pi_189034732
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:03 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is geen populaire mening hier maar ik denk dat Ihatarren een groot risico loopt om net zo te eindigen als al die tientallen andere Marrokaanse supertalenten. (Inclusief Ibi.)

:')

Hoe dan??
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_189034808
Het is ook gewoon een beetje dat accentje. Dat blijft een beetje arrogant, agressief klinken
pi_189034916
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2019 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, het leek weer nergens op maar toch weer de 3 punten binnen.
Aanvallend was het gewoon prima. Iets teveel zaalvoetbal gezien van Ihattaren, Bergwijn en Malen, maar dat geeft ook aan hoeveel vertrouwen ze hebben.

Verdedigend was het ook niet eens zo slecht. Alleen geeft die lul van een Hendrix totaal onnodig een penalty weg en dat schot dat erin gaat, tsja... kan gebeurden. Zo’n bal gaat doorgaans net naast, of is voor de doelman, maar nu viel ie precies zoals het moet.

Rosario was wel hemeltergend slecht gisteren. Die moet je gewoon de aanvoerdersband afnemen. Doet hem duidelijk geen goed.
pi_189034946
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, blijkbaar vond de technische staf dat we voldoende capaciteit op het middenveld hadden, want er is werkelijk nul moeite geïnvesteerd in het halen van een middenvelder van enig niveau.

Ik verwacht overigen binnenkort als dat gemis zich ook op de ranglijst laat voelen wel een of andere verklaring van J. de Jong. Dan zal hij wel gaan verhalen dat ze er echt wel naar gekeken hebben maar dat het allemaal niet haalbaar was en dat ze beter nog een 10e aanvallende speler konden halen :D
Afellay, Thomas, Ihattaren, Sadilek, Guti, Rosario en Hendrix.

Dat zijn 7 namen die mits wedstrijdfit in de basis kunnen starten.
  vrijdag 20 september 2019 @ 08:40:31 #119
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189034969
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Pereiro is er ook nog maar eentje die op de positie van Rosario een verbetering is heb je niet
pi_189035291
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Rosario was wel hemeltergend slecht gisteren. Die moet je gewoon de aanvoerdersband afnemen. Doet hem duidelijk geen goed.
Dit blijft voor mij wel het raadsel van PSV. Speelt echt al een jaar ontzettend slecht en is gewoon aanvoerder. :') Een huis- tuin en keukenvoetballer die net zo goed bij Groningen had kunnen spelen. (En daar ook niet zou opvallen.)
pi_189035527
quote:
Ik kan het moeilijk uitleggen maar het komt gemaakt en arrogant over. Het lachje ofzo. Vervelend agressief accentje erbij.

Dit wordt hem niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2019 09:41:56 ]
pi_189036016
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 09:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik kan het moeilijk uitleggen maar het komt gemaakt en arrogant over. Het lachje ofzo. Vervelend agressief accentje erbij.

Dit wordt hem niet.
Op mij maakt hij die indruk niet. En op grond van een accent al helemaal niet.
pi_189036027
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 10:28 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Op mij maakt hij die indruk niet. En op grond van een accent al helemaal niet.
Het is aan hem om het tegendeel te bewijzen. ;) Als hij over een jaar of 5 bij een internationale topclub speelt geef ik graag mijn ongelijk toe. Tot nu toe biedt het verleden daar weinig hoop op.
pi_189036082
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 09:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit wordt hem niet.
Beetje arrogantie kan geen kwaad. Al interpreteer ik zijn houding persoonlijk niet als arrogant, beetje meer het standaard Nederlandse tienervoetballertje met buitenlandse roots. Volgens mij is het in die kringen ook 'stoer' om zo'n accentje een beetje extra te benadrukken.

Hele talentvolle speler verder, dat lijkt me duidelijk. Verder even afwachten hoe hij zich gaat ontwikkelen om de lange termijn, bij PSV hebben natuurlijk ook jongens zoals Aissati, Labyad, Bakkali en Maher rondgelopen wat een minder leuke of succesvolle wending kreeg. Dit kereltje krijgt nu ook enorm veel over zich heen en dat zal er niet minder op worden als hij zijn keuze gaat bekend maken voor Marokko of Nederland. Afwachten hoe hij hier mee om weet te gaan, en tevens natuurlijk de bekende mindere fase die bijna elk talent wel krijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2019 10:37:40 ]
pi_189036099
quote:

[..]

Dat blijven factoren waar je ook rekening moet houden. Het is niet alleen voetbal, maar ook mentaliteit.
Kutzooi. Ik dacht dat we goud in handen hadden maar dit verandert alles
pi_189036111
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Hoe dan??
OMDAT HIJ EEN ACCENT HEEFT!!! LET GOFFETOMME EENS OP.
pi_189036194
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 10:35 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Beetje arrogantie kan geen kwaad. Al interpreteer ik zijn houding persoonlijk niet als arrogant, beetje meer het standaard Nederlandse tienervoetballertje met buitenlandse roots. Volgens mij is het in die kringen ook 'stoer' om zo'n buitenlands accentje een beetje extra te benadrukken.

Hele talentvolle speler verder, dat lijkt me duidelijk. Verder even afwachten hoe hij zich gaat ontwikkelen om de lange termijn, bij PSV hebben natuurlijk ook jongens zoals Aisatti, Labyad, Bakkali en Maher rondgelopen wat een minder leuke of succesvolle wending kreeg. Dit kereltje krijgt nu ook enorm veel over zich heen en dat zal er niet minder op worden als hij zijn keuze gaat bekend maken voor Marokko of Nederland. Afwachten hoe hij hier mee om weet te gaan, en tevens natuurlijk de bekende mindere fase die bijna elk talent wel krijgt.
Natuurlijk kan hij de uitzondering op de regel worden, maar het gaat mij een beetje om een algemene indruk. Hij heeft datzelfde wat jongens als Aisatti en inderdaad Bakkali ook hadden. Iets onverschilligs, iets van schopperigs en arrogants. Daar heb ik niet zoveel vertrouwen in. (En daar zijn ook prima redenen voor, want hoeveel Marrokaanse supertalenten hebben we wel niet gehad de laatste 20 jaar?)

En er zijn ook positieve Marrokanen waar ik wel blij van word: Spelers als El Ahmadi en Sinouh maakten op mij een hele goede indruk.
pi_189036204
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 10:30 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is aan hem om het tegendeel te bewijzen. ;) Als hij over een jaar of 5 bij een internationale topclub speelt geef ik graag mijn ongelijk toe. Tot nu toe biedt het verleden daar weinig hoop op.
Dat is wel heel makkelijk gelijk krijgen natuurlijk. De meeste spelers halen immers de top niet.
pi_189036241
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 10:37 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Kutzooi. Ik dacht dat we goud in handen hadden maar dit verandert alles.
Ja, je kunt een karikatuur van mijn argument maken maar dit is een ontzettend belangrijke factor bij de ontwikkeling van dit soort jongens. Net als mensen die bij Willems nog steeds roepen: Hoe kan het nou dat dat niks geworden is?

Ja gek hé, met zo’n mentaliteit. :') Dat zag je toch 7 jaar geleden al aankomen man.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2019 10:47:33 ]
pi_189036744
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 10:47 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, je kunt een karikatuur van mijn argument maken maar dit is een ontzettend belangrijke factor bij de ontwikkeling van dit soort jongens. Net als mensen die bij Willems nog steeds roepen: Hoe kan het nou dat dat niks geworden is?

Ja gek hé, met zo’n mentaliteit. :') Dat zag je toch 7 jaar geleden al aankomen man.
Je hebt mij niet nodig om een karikatuur van jezelf te maken hoor.

Jij ziet spoken blijkbaar, want niemand ziet een probleem in de mentaliteit van Ihattaren behalve jij. Dan is jouw beste argument 'ER IS NOOIT EEN MAROKKAAN IN DE VOETBALTOP GEWEEST'. Tsjah, dan houdt de discussie toch al op als je dat soort nonsens op tafel brengt?

En hoezo is Willems niks geworden? Die heeft bij Frankfurt gespeeld en nu bij Newcastle. Je doet net alsof hij bij Jodan Boys speelt man :') Die gast speelde gewoon in de Bundesliga en Premier League. Nou nou, wat een failure ben je dan.
pi_189036947
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 23:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij is wel goed
Wel he.
  vrijdag 20 september 2019 @ 11:48:24 #133
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_189037001
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 20:50 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat is er nou aan de hand met MitroGOD?
zondag vriend... zondag.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_189037211
quote:

[..]

Het is geen populaire mening hier maar ik denk
_O-
pi_189037273
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:05 schreef PSVCL het volgende:

[..]

_O-
Jij bent een succesverhaal dus voel je niet aangesproken als Marokkaan aub. :)
pi_189037285
quote:

[..]

Niks geworden? Wanneer is het voor jou goed genoeg dan? Als een speler bij de top10 van Europa speelt? Want dan heb ik een geheim voor je: dat haalt bijna niemand. Daarom is het ook de 'top'.
pi_189037298
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:13 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Niks geworden? Wanneer is het voor jou goed genoeg dan? Als een speler bij de top10 van Europa speelt? Want dan heb ik een geheim voor je: dat haalt bijna niemand. Daarom is het ook de 'top'.
Als je met middenmoot Duitsland (en daar vaak niet spelen) genoegen neemt dan is het inderdaad prima. Dat zie ik Ihatarren ook nog wel halen.

Het gaat om de mensen die hem rechtstreeks naar Barcelona of City schreeuwen.
pi_189037353
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als je met middenmoot Duitsland (en daar vaak niet spelen) genoegen neemt dan is het inderdaad prima. Dat zie ik Ihatarren ook nog wel halen.

Het gaat om de mensen die hem rechtstreeks naar Barcelona of City schreeuwen.
Mijn punt is dat jij zegt dat de 'Marokkaanse mentaliteit' (zo vat ik het even samen) zorgt dat hij niet op de absolute top komt. Terwijl ik stel dat dat een onzinnig argument is, omdat de top nu eenmaal bijna nooit - onafhankelijk van afkomst dus - wordt bereikt.
pi_189037475
quote:

[..]

Je vergeet alleen 1 belangrijk iets.
Jetro is nooit heel verstandig geweest. Die denkt in een Homer-shirt een contract te kunnen komen onderteken.

Onze grote vriend Ihattaren heeft er zelfs nog aan gedacht om jasje dasje te gaan. Uiteindelijk werd het zonder das.

Moraal van het verhaal; Ihattaren is een verstandige (en tevens hele lieve) jongen die ver gaat komen. En Generationalpha is een heel vreemd mannetje.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  vrijdag 20 september 2019 @ 12:33:19 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189037599
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Jetro is nooit heel verstandig geweest. Die denkt in een Homer-shirt een contract te kunnen komen onderteken.
[ afbeelding ]

Onze grote vriend Ihattaren heeft er zelfs nog aan gedacht om jasje dasje te gaan. Uiteindelijk werd het zonder das.
[ afbeelding ]

Moraal van het verhaal; Ihattaren is een verstandige (en tevens hele lieve) jongen die ver gaat komen. En Generationalpha is een heel vreemd mannetje.
sinds Jetro dat kampioenschap goed heeft voorspeld neem ik hem toch wel serieus
pi_189037630
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Succes ermee LBM. :)
  vrijdag 20 september 2019 @ 12:47:51 #142
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_189037811
Ihattaren is toch een mocro? Die gaat nooit de top halen, met zijn rare kutaccent.
AZ
ALKMAAR
  vrijdag 20 september 2019 @ 13:21:18 #143
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189038238
Zinedine Zidane, ook nooit de top gehaald met zijn Noordafrikaanse mentaliteit.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_189038241
Op zich is het wel lekker dat er nu eindelijk eens met enige regelmaat (Ajax ook vorig seizoen) wordt afgerekend met Portugese clubs. Maar wat blijven die gasten toch ontzettend lastig te bespelen voor Nederlandse clubs.
pi_189038272
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:21 schreef -XOR- het volgende:
Zinedine Zidane, ook nooit de top gehaald met zijn Noordafrikaanse mentaliteit.
Wat heeft dit te maken met zijn accent? Door zijn accent heeft hij juist wel de top gehaald.
pi_189038524
Zoals mijn maat LBM al zei: verstandige jongen die ver gaat komen.

En daar is de discussie mee klaar.
pi_189038535
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Jij bent een succesverhaal dus voel je niet aangesproken als Marokkaan aub. :)
Neem jou sowieso niet serieus :s)
pi_189038545
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:24 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Wat heeft dit te maken met zijn accent? Door zijn accent heeft hij juist wel de top gehaald.
Dat Amsterdamse accent dan. Je hoort gewoon de arrogantie! Nee, die Cruijff gaat nooit wat worden, dat hoor je meteen.
pi_189038576
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

sinds Jetro dat kampioenschap goed heeft voorspeld neem ik hem toch wel serieus
:D
pi_189039300
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ibi en Ihat zijn puur aanvallende spelers. Die zullen als controleurs het niet bol werken. Verder is het zeer de vraag of Ibi ooit nog wedstrijdfit wordt. Thomas is een beetje een onbekende grootheid maar daar verwacht ik nog weinig van ivm nog niet fit en heel lang eruit geweest.

Dus voor de 2 middenveldposities houd je realistisch gezien Sadilek, Guti, Rosario en Hendrix over. Van die 4 vind ik alleen Guti basiswaardig. Dat Rosario en Hendrix het niet kunnen lieten ze gisteren voor de zoveelste keer zien.
pi_189039568
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ibi en Ihat zijn puur aanvallende spelers. Die zullen als controleurs het niet bol werken. Verder is het zeer de vraag of Ibi ooit nog wedstrijdfit wordt. Thomas is een beetje een onbekende grootheid maar daar verwacht ik nog weinig van ivm nog niet fit en heel lang eruit geweest.

Dus voor de 2 middenveldposities houd je realistisch gezien Sadilek, Guti, Rosario en Hendrix over. Van die 4 vind ik alleen Guti basiswaardig. Dat Rosario en Hendrix het niet kunnen lieten ze gisteren voor de zoveelste keer zien.
Ja hoe staat het met Ibi eigenlijk? ;)
pi_189039581
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:10 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja hoe staat het met Ibi eigenlijk? ;)
Gisteren 90 minuten gespeeld in oefenwedstrijd met Jong PSV. Net de samenvatting gekeken, Ibi niet gezien :D
pi_189039667
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gisteren 90 minuten gespeeld in oefenwedstrijd met Jong PSV. Net de samenvatting gekeken, Ibi niet gezien :D
Haha ja dat was bij de vorige samenvatting (waarin hij speelde) dus ook al zo. _O- Terwijl hij sowieso in beeld was gekomen als hij iets bijzonders had gedaan. Al was het maar een aardige pass.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2019 15:17:09 ]
pi_189039787
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:16 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Haha ja dat was bij de vorige samenvatting (waarin hij speelde) dus ook al zo. _O- Terwijl hij sowieso in beeld was gekomen als hij iets bijzonders had gedaan. Al was het maar een aardige pass.
Het was wel maar een hele korte samenvatting. :P Maar het lijkt er sterk op dat hij dus nog niet overtuigt. Het zal mij eerlijk gezegd verbazen als we er bij het eerste elftal veel van gaan zien.
  vrijdag 20 september 2019 @ 15:42:43 #155
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189040149
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het was wel maar een hele korte samenvatting. :P Maar het lijkt er sterk op dat hij dus nog niet overtuigt. Het zal mij eerlijk gezegd verbazen als we er bij het eerste elftal veel van gaan zien.
als hij voor de winterstop niet aansluit moet hij gewoon zelf de conclusie trekken dat het voorbij is
pi_189040166
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja ik gaf het al eerder aan. Die jongen heeft 3 volle seizoenen niet gevoetbald, dat wordt heel lastig.
pi_189040193
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja ik gaf het al eerder aan. Die jongen heeft 3 volle seizoenen niet gevoetbald, dat wordt heel lastig.
En z'n accent zit ook al niet mee.
pi_189041161
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:16 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Typisch weer iemand die mark van B wou hebben. Net als zijn andere tips uit Australie.. maar wel al z’n grootste losers aanvoerder en 2d aanvoerder maken.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_189041270
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:40 schreef RipCity het volgende:

[..]

Typisch weer iemand die mark van B wou hebben. Net als zijn andere tips uit Australie.. maar wel al z’n grootste losers aanvoerder en 2d aanvoerder maken.
Dat aanvoerder-verhaal is heel gek ja. Gebrek aan inschattingsvermogen.
pi_189041291
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:40 schreef RipCity het volgende:

[..]

Het lullige is dat je er ook niet zo maar op terug kan komen zonder je compleet ongeloofwaardig te maken. Maar Mark maakt wel rare beginnersfouten ja.
  vrijdag 20 september 2019 @ 17:47:34 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189042126
PSV twitterde op vrijdag 20-09-2019 om 14:07:30 'Ik vind dat Ajax favoriet is, omdat zij ontzettend veel geld hebben en uit kunnen geven. Zover zijn wij nog niet. Wij hebben ook heel veel kwaliteit in onze selectie, maar ik vind hun de favoriet'#PSVAJA https://t.co/NUHKgris1p reageer retweet
  vrijdag 20 september 2019 @ 17:52:35 #162
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189042187
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 17:47 schreef Tarado het volgende:
PSV twitterde op vrijdag 20-09-2019 om 14:07:30 'Ik vind dat Ajax favoriet is, omdat zij ontzettend veel geld hebben en uit kunnen geven. Zover zijn wij nog niet. Wij hebben ook heel veel kwaliteit in onze selectie, maar ik vind hun de favoriet'#PSVAJA https://t.co/NUHKgris1p reageer retweet
Treurig taalgebruik.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 20 september 2019 @ 17:52:55 #163
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_189042194
quote:
underdoggod
  vrijdag 20 september 2019 @ 17:54:29 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189042216
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 17:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

underdoggod
dit is wel heel treurig hoor
pi_189042217
quote:
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 20 september 2019 @ 18:02:17 #166
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_189042303
Hopelijk vindt Johan er ook iets van vanavond :P
pi_189042611
quote:
Wat de Fuck is dit joh, welke randdebiel gooit dit gezwets de wereld in :')
pi_189042671
quote:
Is dit de jeugdjournaal versie? Zo klinkt het wel.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_189042796
quote:
Beheert Scarface88 daar de Twitter?
pi_189043722
In principe klopt het gewoon. Maar PSV heeft nu veel talent rondlopen zelf opgeleid. Ajax is een koopclub geworden en PSV heeft het stokje van opleiden overgenomen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_189043731
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 19:46 schreef Scarface88 het volgende:
In principe klopt het gewoon. Maar PSV heeft nu veel talent rondlopen zelf opgeleid. Ajax is een koopclub geworden en PSV heeft het stokje van opleiden overgenomen.
Malen en Bergwijn zijn door Ajax opgeleid
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_189043795
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 19:46 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Volgens de Ajax redenatie waren bijvoorbeeld Frenkie en Eriksen ook eigen jeugd. Dan zijn Malen en Bergwijn dat dus ook voor PSV.
pi_189043815
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 19:46 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

pi_189043859
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 19:51 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Volgens de Ajax redenatie waren bijvoorbeeld Frenkie en Eriksen ook eigen jeugd.
Niet voor mij.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_189043924
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 september 2019 18:24 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Wat de Fuck is dit joh, welke randdebiel gooit dit gezwets de wereld in :')
Quote van van Bommel toch?
pi_189043975
quote:
Klopt natuurlijk dat Ajax (licht) favoriet is, de wedkantoren geven dat ook. Maar die redenatie is wel belachelijk.
pi_189044067
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Quote van van Bommel toch?
Dan kan je je titel beter aan hem geven
pi_189044085
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:09 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dan kan je je titel beter aan hem geven
Ik geef mijn titel aan niemand broer. :{w
pi_189044188
Alle Ajacieden hier die weglopen voor de favorietenrol, lol. Bange poeperts.
  vrijdag 20 september 2019 @ 20:20:49 #180
38496 Perrin
pi_189044213
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:18 schreef nickhguitar het volgende:
De heldhaftige favoriet mag de broekpoepende bangerik toch wel een beetje uitlachen?
pi_189044216
Het gaat 2-2 of 3-3 worden. Veel doelpunten beide hebben goede aanval en gatenkaas achterin.
  vrijdag 20 september 2019 @ 20:22:13 #182
38496 Perrin
pi_189044236
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:20 schreef Scarface88 het volgende:
Het gaat 2-2 of 3-3 worden. Veel doelpunten beide hebben goede aanval en gatenkaas achterin.
1-3 denk ik.
pi_189044276
Wat wordt hier nou vreemd gedaan ineens jongens. Dat Ajax de (titel) favoriet is, omdat ze veel meer geld hebben (uitgegeven) en daardoor betere spelers hebben kunnen halen, is toch niet gek?
  vrijdag 20 september 2019 @ 20:25:50 #184
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189044288
3-0
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 20 september 2019 @ 20:39:14 #185
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_189044514
0-3
AZ
ALKMAAR
  vrijdag 20 september 2019 @ 20:40:41 #186
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_189044550
4-2.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_189044664
Geen idee wat het wordt.
pi_189045151
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:25 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat wordt hier nou vreemd gedaan ineens jongens. Dat Ajax de (titel) favoriet is, omdat ze veel meer geld hebben (uitgegeven) en daardoor betere spelers hebben kunnen halen, is toch niet gek?
Echt hè :D

Wat moet je dan roepen? "JAHA WIJ ZIJN FUCKING GOED JONGUH! NEUZEN GAAN ERAAN LOL! DE KALE GAAT JANKEND TERUG DE BUS IN HAHAHAHA!" :')
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:14:25 #189
38496 Perrin
pi_189045169
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Echt hè :D

Wat moet je dan roepen? "JAHA WIJ ZIJN FUCKING GOED JONGUH! NEUZEN GAAN ERAAN LOL! DE KALE GAAT JANKEND TERUG DE BUS IN HAHAHAHA!" :')
Was nice geweest.
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:16:46 #190
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_189045208
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:25 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ja lekker voor je eigen spelers ook. Ajax is beter, jullie zijn allemaal minder.
AZ
ALKMAAR
  vrijdag 20 september 2019 @ 21:57:05 #191
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_189046031
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:18 schreef nickhguitar het volgende:
Ajax heeft het bijna altijd moeilijk in Eindhoven , dus ik denk dat PSV gaat winnen met 4-1
Ik ben inmiddels overleden
pi_189046106
Maurogod
pi_189046201
6-2
pi_189046475
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 22:06 schreef PSVCL het volgende:
6-2
Dat is wat overdreven, maar wij gaan veel goals tegen krijgen. Bij tijd en wijlen is de verdediging van ons echt zo lek als een mandje, ongelofelijk hoe makkelijk de spelers van de tegenpartij er door heen lopen bij een omschakeling. Ik gok 4-1 voor PSV. Jammer dat Ajax het niet voor elkaar heeft gekregen om een solide betrouwbare verdediger als Baumgartl te halen
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_189046559
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 21:16 schreef Durmada het volgende:

[..]

Ja lekker voor je eigen spelers ook. Ajax is beter, jullie zijn allemaal minder.
Het is wat.
pi_189046560
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 22:20 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dat is wat overdreven, maar wij gaan veel goals tegen krijgen. Bij tijd en wijlen is de verdediging van ons echt zo lek als een mandje, ongelofelijk hoe makkelijk de spelers van de tegenpartij er door heen lopen bij een omschakeling. Ik gok 4-1 voor PSV. Jammer dat Ajax het niet voor elkaar heeft gekregen om een solide betrouwbare verdediger als Baumgartl te halen
Ik zou Baumgartl anders graag ruilen voor Alvarez. Baumgartl is prima maar Alvarez is het neusje van de zalm.
pi_189046592
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 22:24 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik zou Baumgartl anders graag ruilen voor Alvarez. Baumgartl is prima maar Alvarez is het neusje van de zalm.
Appels met peren. Baumgartl is een verdediger, Alvarez middenvelder.
pi_189046624
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 22:25 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Appels met peren. Baumgartl is een verdediger, Alvarez middenvelder.
Dat Ten Hag hem daar neer zet is wat anders. Alvarez is beste als CV.
pi_189046648
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 22:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat Ten Hag hem daar neer zet is wat anders. Alvarez is beste als CV.
Hoe vaak heb jij hem zien spelen als CV dat je dat weet?
pi_189046720
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 22:28 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Hoe vaak heb jij hem zien spelen als CV dat je dat weet?
Mexicaanse nationaal elftal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')