Oh wacht, ik dacht dat twee teksten onder elkaar iets grappigs weergeven maar dat zal ergens anders zijn geweest.quote:
Ali B is ook verre van legendarisch. Dit topic niet waardig.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht dat twee teksten onder elkaar iets grappigs weergeven maar dat zal ergens anders zijn geweest.
Zijn veroordeling is wel legendarisch.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ali B is ook verre van legendarisch. Dit topic niet waardig.
Niet mee eens. Veel te kort in mijn ogen. Daarnaast is Ali een kleine speler, het wordt pas legendarisch als een Marco Borsato het gevang in moet voor zijn viererikerijquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zijn veroordeling is wel legendarisch.
316quote:Op dinsdag 1 april 2025 08:58 schreef TLC het volgende:
Blijft wel jammer dat 401 verdwenen is, de opmerkelijke nieuwtjes![]()
Alleen nieuwe graag.quote:
Nieuwe wat?quote:
Nieuwe 101'squote:
Nou, deze is wel wat meer definitief, gok ik.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nieuwe 101's
Het was een grapje omdat Omtzigt al eerder stopte
Hij heeft het nu eindelijk zelf door.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, deze is wel wat meer definitief, gok ik.
Als er iemand ongeschikt is.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij heeft het nu eindelijk zelf door.
Ik dacht wat doet ie nu stoer met die problemen in Amsterdam op de A10, maar toen keek ik naar beneden…quote:Op zondag 22 juni 2025 02:42 schreef heywoodu het volgende:
Even afwachten hoe het zich ontwikkeld, maar met wat pech kan dit wel een grote zijn
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |