Genderneutrale kalveren... Toch wel legendarisch.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Niet legendarisch qua nieuws, maar wel qua Teletekst-statistieken. Vandaag is de eerste normale TT101 zonder tussenkop sinds 27 februari 2020Sindsdien is er elke dag een belangrijk onderwerp geweest dat een eigen tussenkop kreeg (vrijwel altijd corona, maar ook Brexit, Peter R. de Vries, wateroverlast en recent Afghanistan).
[ afbeelding ]
Een paar dagen geleden, zondag 15 augustus, was zelfs de eerste geheel coronavrije TT101 sinds vorig jaar. Geen apart kopje, geen besmettingsupdate, geen vaccinatienieuws uit binnen- en buitenland.
[ afbeelding ]
Ben je zo'n teletekst fanaat dat je dat zelf bij houdt of haal je die info elders vandaan?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Niet legendarisch qua nieuws, maar wel qua Teletekst-statistieken. Vandaag is de eerste normale TT101 zonder tussenkop sinds 27 februari 2020Sindsdien is er elke dag een belangrijk onderwerp geweest dat een eigen tussenkop kreeg (vrijwel altijd corona, maar ook Brexit, Peter R. de Vries, wateroverlast en recent Afghanistan).
Ik heb liever de teletekst app dan een nieuwssite. Hoofdlijnen en beknopte samenvattingen, geen advertenties. Je mist nooit iets belangrijks. Krachtig en simpel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 september 2022 23:43 schreef DJ11 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie het niet meteen ziet: toelichting in de spoilerLongcovidtegemoetkoming is de meest vergezochte oplossing. Ik neem aan dat ze bij de teletekstredactie hebben staan juichenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was er hier niet een 101 van die 3 brekende zaken had?quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Was er hier niet een 101 van die 3 brekende zaken had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 21 december 2022 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]Net als dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:43 schreef DJ11 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie het niet meteen ziet: toelichting in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Je hebt bericht #58 zelfs een duimpje gegeven.quote:
Ja, gister pasquote:Op donderdag 22 december 2022 09:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt bericht #58 zelfs een duimpje gegeven.
Ik gebruik geen andere nieuwsapps momenteel en voor sport (met name voetbal) ben ik alweer een aantal jaar geleden overgestapt naar Flashscore app omdat het gewoon actueler en uitgebreider is. Mocht TT verdwijnen dan betwijfel ik of ik een andere nieuwsapp ga gebruiken. Misschien krijg ik wel gewoon een 'als het belangrijk is krijg ik het alsnog wel ergens mee'-mentaliteit. Scheelt dat ik veel meer gebruik maak van mijn pc dan van mijn mobiel.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:17 schreef Zwansen het volgende:
Vraagje aan de andere TT-fans hier. Wat zou jullie standaard website/app zijn als TT ooit zou stoppen?
Ik vind het gewoon ideaal dat vrijwel alle belangrijke informatie binnen mijn interesses in een paar seconden te zien is. Het binnenlandse en buitenlandse nieuws, sport en het weer van vandaag én van de komende dagen.
En als je tijd over hebt kun je ook nog verlekkeren aan de smog-informatie op 711.
https://3fm.veilet.com/item/7118/martijns-nos-teletekst-kersttruiquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Boh zou die ook ergens te koop zijn
Ik ben wel goed maar niet gekquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://3fm.veilet.com/item/7118/martijns-nos-teletekst-kersttrui
quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://3fm.veilet.com/item/7118/martijns-nos-teletekst-kersttrui
Huh wtf?quote:Sinds de start van NOS Teletekst in 1980 is er elk jaar een speciale kerstgroet te zien. Omdat het Teletekst-systeem wordt vervangen, komt er een einde aan deze traditie...
HUHWUTAAAAH?>1!?>?quote:
Ik interpreteerde het meer als "teletekst gaat werken volgens een ander systeem, waardoor de kerstgroet niet meer in deze vorm mogelijk is"quote:
Er staan op dit moment " " om de titel van dat bovenste berichtquote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:27 schreef Domnivoor het volgende:
Het zal wel met een sisser aflopen maar toch wel zorgwekkend.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |