Ja zo klinkt het wel heel simpel, bedanktquote:Op donderdag 18 februari 2021 15:31 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat kun je toch zelf bepalen?![]()
Ik bedoel, als je een flesje 10ml met 20mg nicotine mengt met een flesje 10ml base, dan heb je 20ml met 20mg nicotine. Wat neerkomt op 10ml met 10mg nicotine.
De laatste keer had ik 200 ml besteld. 140ml base en 6 flesjes nicotineboosters. Dus bij elkaar was het 200ml met 120mg nicotine. Per 10ml flesje 6mg nicotine.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:34 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ja zo klinkt het wel heel simpel, bedankt
Ik was er aan gewend geraakt dat het vóór mij werd bepaald, vandaar.
Gewoon keer 5? Of denk ik dan te simpel?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:20 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Begrijpelijk.ik zou nu met excel een beetje met de waarden spelen om te kijken hoeveel nicotineboosters je nodig hebt als je bijvoorbeeld 1000ml aan base gaat bestellen.
Ik heb even voor je uitgerekend.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:21 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Gewoon keer 5? Of denk ik dan te simpel?
-Edit- Ik dacht 1L samen. 700ml base en 300ml nicotine
Yes! Dankjewelquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:54 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik heb even voor je uitgerekend.
Base: 1000ml
Nicotineboost: 100 stuks van 10ml
Samen 2000ml
Nicotinegehalte per 10ml is 10mg
50 boosters-> 6,7 mg per 10ml
25 boosters -> 4 mg per 10ml
Base: 200ml
Boosters: 10 stuks van 10ml
Samen 300ml
Nicotinegehalte: 6,7mg per 10ml
15 boosters -> 8,6 mg per 10 ml
Formule:
Vloeistof= 10ml booster * aantal boosters + ml base
Nicotine = 20mg * aantal boosters
Nicotinesterkte per 10ml = nicotine / vloeistof * 10
Hopelijk is het een beetje duidelijk?
Eens!quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:21 schreef Atak het volgende:
Heel begrijpelijk dat ze het verbieden.
Ja waarom ?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:21 schreef Atak het volgende:
Heel begrijpelijk dat ze het verbieden.
Ik heb een Aspire Skystar Revvo. Wat een geweldig fijn ding! En heb 8 18650 oplaadbare batterijenquote:Op maandag 22 februari 2021 15:13 schreef Kanaroe het volgende:
Iedere keer die nieuwe modellen in mijn dampwinkel.....
Ben ooit begonnen met Vision/Vapros Spinners, die dampten heerlijk, maar gingen uit de handel. Toen een tijdje iSticks van Eleaf gehad, maar die gingen allemaal supersnel kapot. Nu heb ik Justfog Q16 en Q16pro batterijen, maar ik vind het maar niks, zo klein.
Ik ben het spoor helemaal bijster.
Plus, fysieke winkel is dicht, en de websites mogen geen foto's meer plaatsen. Superirritant vind ik het!
Oplaadbare batterijen? Die stop je dan weer in je Aspire?quote:Op maandag 22 februari 2021 18:23 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik heb een Aspire Skystar Revvo. Wat een geweldig fijn ding! En heb 8 18650 oplaadbare batterijen![]()
Ik heb trouwens 2 Aspire Skystar Revo's. Bij een webshop zijn ze rond de 85-90 euro.
Via Aliexpress, de echte Aspire, voor nog geen 30 euro besteld
Komen wel flinke wolken uit btw.
Oplaadbaar ja. Als ze leeg zijn doe ik er volle in en kan gewoon door dampen. En de lege laad ik dan weer op. Zo heb ik nooit een leeg apparaat.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:12 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oplaadbare batterijen? Die stop je dan weer in je Aspire?
Ik hang mijn E-peuken gewoon aan de lader, dus ik snap niet helemaal wat je bedoelt...
Maar iig bedankt voor je tip, flinke wolken is sws wat ik nodig heb
Is het wel een mouth-to-lung systeem? Want dat is mijn ding
Handig, ik snap het voordeel.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:29 schreef Cici het volgende:
[..]
Oplaadbaar ja. Als ze leeg zijn doe ik er volle in en kan gewoon door dampen. En de lege laad ik dan weer op. Zo heb ik nooit een leeg apparaat.
En nee. Is direct to lung. Maar wel flinke wolken.
Geen idee of mtl zulke grote wolken kunnen blazen eigenlijk.
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Handig, ik snap het voordeel.
Bedankt!
Daarvoor ookquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:03 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Och ben je nu zelf gestopt en dan is het gif ?
Nee.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:29 schreef Cici het volgende:
[..]
Oplaadbaar ja. Als ze leeg zijn doe ik er volle in en kan gewoon door dampen. En de lege laad ik dan weer op. Zo heb ik nooit een leeg apparaat.
En nee. Is direct to lung. Maar wel flinke wolken.
Geen idee of mtl zulke grote wolken kunnen blazen eigenlijk.
Nee hoor, tanks zijn niet op miraculeuze wijze 'begrenst'. Ze mogen in NL gewoon niet meer verkocht worden als ze groter zijn dan 2ml. Je kunt ze echter prima in het buitenland bestellen en importeren. Ze zijn niet illegaal ofzo.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:46 schreef mossad_agent het volgende:
Wellicht een domme vraag maar.... die tanks zijn hier gelimiteerd tot 2ml, is dat in het buitenland ook zo?
Dus als ik een tank uit Frankrijk bestel waarbij staat aangegeven dat er 3.7ml in kan, is die dan niet 'begrensd' of toch ook??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |