abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189011856
Met zijn allen aangeslagen doen maar wel ondertussen ieder weekend je neus vol stoppen met coke.

Er zijn 2 oplossingen:
- De doodstraf op gebruik van harddrugs (of zware straffen)
- Harddrug legaliseren en reguleren. In de gehele EU, anders krijg je dit geweld toch wel als doorvoerhaven.

Beide gaat niet gebeuren. Mensen zullen ook niet stoppen met het gebruiken van coke. Zolang er vraag is zal er aanbod zijn. Dit gaat nooit veranderen.
pi_189011859
Komt het wel uit de hoek van Taghi?

Op welke zaken zat hij nog meer?
pi_189012068
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 19:31 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

O jawel hoor. Alleen daar kan men zich enkel afzetten tegen de eigen roots, en dat is natuurlijk een stuk lastiger he? Maar ook in Marokko is drugcriminaliteit Maar arokko straft veel harder
Geen harddrugs criminaliteit en geen schietpartijen. Hoeveel schietpartijen zijn in Marokko per jaar ondanks meer dan 1 miljoen wapens.

The estimated total number of guns (both licit and illicit) held by civilians in Morocco is

2017: 1,690,0001
2007: 1,500,0002

In Morocco, annual firearm homicides total

2014: 36
2013: 2
2012: 16

De politie en inlichtingendienst is ook van een andere niveau. De Zuid Amerikaanse cartel weet dat de Nederlandse politie een lachertje is.
pi_189012198
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:49 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Het "marrokanenprobleem" bestaat daar iig niet.. En de kracht van het geweld ook niet..

Tuurlijk overal op de wereld word gesnoven.. er heeft alleen iemand ooit bedacht dat het niet mocht.. je mocht alleen comazuipen..
Nja, ook daar zijn dealers veelal migranten. Zal wel iets met sociaal-economische positie te maken hebben.

En die hypocrietie? Ja, eens.
pi_189012201
Opnieuw een schietpartij in Amsterdam, nu in Zuid-Oost.

https://www.parool.nl/ams(...)n-zuidoost~bd191a5f/
pi_189012221
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)n-zuidoost~bd191a5f/

Nog maar even een schietpartij erachter aan.
Ook toevallig, en dezelfde link .
pi_189012231
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:21 schreef hiburg het volgende:

[..]

Ook toevallig, en dezelfde link .
Ik heb een alibi hoor. Zit in het buitenland.
pi_189012249
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:13 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Je zal advocaat zijn van die gast zeg. Dan slaap je niet lekker meer. Stel je voor dat je iets zegt dat hem niet aanstaat.
Dat wijf heeft misschien nu haar vrijheid om de zaak te laten vallen wel verloren, maar ze heeft het uiteindelijk wel zelf aangenomen. Strafrechtadvocaten mogen zich na vandaag eens goed in de spiegel gaan kijken. Het verdedigen van dit soort types heeft helemaal niets meer te maken met het borgen van een eerlijk proces.
pi_189012273
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ah opdrachtgever dus
  woensdag 18 september 2019 @ 21:25:35 #286
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_189012296
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:22 schreef Confetti het volgende:

[..]

Dat wijf heeft misschien nu haar vrijheid om de zaak te laten vallen wel verloren, maar ze heeft het uiteindelijk wel zelf aangenomen. Strafrechtadvocaten mogen zich na vandaag eens goed in de spiegel gaan kijken. Het verdedigen van dit soort types heeft helemaal niets meer te maken met het borgen van een eerlijk proces.
Alleen gemene boeven betalen goed. Van toevoegingen alleen kan je nog geen Prius rijden.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 18 september 2019 @ 21:27:14 #287
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189012327
Politie_Adam twitterde op woensdag 18-09-2019 om 21:13:55 Er is sprake van één gewond slachtoffer op de Langbroekdreef. reageer retweet
pi_189012332
Ik vind het naïef van een strafrechtadvocaat, die een verklikker / kroongetuige of andere zware jongen verdedigt, om te denken dat hem niets kan overkomen en daarom maar nauwelijks tot geen beveiligingsmaatregelen treft. Iedereen die wel eens de serie Drugs Inc. heeft gekeken weet hoe hard verklikken wordt afgestraft.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
  woensdag 18 september 2019 @ 21:27:43 #289
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189012338
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik was net even weg.. :D
pi_189012360
Kan de volgende topic opener geliquideerd vervangen door vermoord?

Geliquideerd klinkt alsof het een afrekening was, of ben ik de enige die zich daaraan stoort?
  woensdag 18 september 2019 @ 21:30:37 #291
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189012397
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:29 schreef ootjekatootje het volgende:

Geliquideerd klinkt alsof het een afrekening was, of ben ik de enige die zich daaraan stoort?
Ja je bent de enige..

https://nl.wikipedia.org/wiki/Liquidatie_(moord)
"of een niet-crimineel die doelbewust door criminelen wordt omgebracht"
pi_189012444
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:29 schreef ootjekatootje het volgende:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Liquidatie_(moord)

denk inderdaad dat je de enige bent
  woensdag 18 september 2019 @ 21:35:51 #293
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189012509
quote:
Beschoten automobilist knalt tegen brandweerkazerne Zuidoost: slachtoffer zwaargewond
In de buurt van de Langbroekdreef in Zuidoost is vanavond een auto beschoten. Bij de schietpartij is een gewonde gevallen, meldt de politie.

Op foto's is te zien hoe een auto staat bij brandweerkarzerne Anton. De politie houdt er rekening mee dat de automobilist na de beschieting wilde wegrijden en daarna tegen de gevel van brandweerkazerne Anton gebotst is.

De politie heeft ook een Burgernet-melding uitgestuurd. Daarin wordt opgeroepen om uit te kijken naar een zwarte motorscooter met drie wielen, met daarop twee in het donker geklede mensen.

Volgens een getuige wordt het gewonde slachtoffer gereanimeerd door de hulpdiensten. Meerdere buurtbewoners melden aan AT5 in totaal vier schoten gehoord te hebben.

Later meer.
https://www.at5.nl/artike(...)chtoffer-zwaargewond
Burgernet_NH twitterde op woensdag 18-09-2019 om 20:49:47 Actie: Burgernet zoekt verdacht voertuig vanaf Langbroekdreef > Gooiseweg zwarte scooter met 3 wielen. 2 personen in donker gekleed zwarte helmen. Niet zelf handelen. https://t.co/9AsTqdC5cv reageer retweet
pi_189012558
Advocaat zei dat hij voor de underdog opkwam, en dat een verdachte automatisch de underdog is, maar dat vind ik ook nogal naief gedacht.

Het verbaast me dat Peter R. De Vries zo geschokt is, terwijl hier de meeste forummers niet eens zo verbaasd zijn. Oftewel de gewone man is helemaal niet zo verbaasd dat dit gebeurt. Ik bedoel: zij lezen toch ook de krant?
Deze jongens zijn nietsontziend, ik denk zodra ze weten dat de kans reeel is dat ze niet gepakt worden, bijvoorbeeld omdat er voldoende schuilplekken zijn e.d., gaan ze dit soort dingen doen.
pi_189012622
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:27 schreef vouwdeurtje het volgende:
Ik vind het naïef van een strafrechtadvocaat, die een verklikker / kroongetuige of andere zware jongen verdedigt, om te denken dat hem niets kan overkomen en daarom maar nauwelijks tot geen beveiligingsmaatregelen treft. Iedereen die wel eens de serie Drugs Inc. heeft gekeken weet hoe hard verklikken wordt afgestraft.
Ja, maar dan pakken ze je cliënt. Binnen de onderwereld heb je volgens mij ook nog wel soort van ongeschreven regels, en ik meen ook o.a. dat je van advocaten/onschuldigen afblijft (je hebt ze zelf ongetwijfeld ook een keer nodig). Naja, de onderwereld van Holleeder dan. Deze Marokkaanse onderwereld werkt blijkbaar weer anders.
Somebody that I used to know
  woensdag 18 september 2019 @ 21:40:54 #296
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189012633
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:38 schreef Loekie1 het volgende:
Advocaat zei dat hij voor de underdog opkwam, en dat een verdachte automatisch de underdog is, maar dat vind ik ook nogal naief gedacht.

Het verbaast me dat Peter R. De Vries zo geschokt is, terwijl hier de meeste forummers niet eens zo verbaasd zijn. Oftewel de gewone man is helemaal niet zo verbaasd dat dit gebeurt. Ik bedoel: zij lezen toch ook de krant?
Als je zelf even zou lezen dan zou je weten dat the underdog met name op de ter dood veroordeelden sloeg die hij bijstond

En als je niets van het conflict weet, zoals Peetuur, dan ben je vast verbaast.. Als je het volgt dan wist je dat het eraan komt want: "iedereen die zich hiermee bemoeit gaat slapen" zijn de woorden van Taghi
pi_189012725
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:40 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Als je zelf even zou lezen dan zou je weten dat the underdog met name op de ter dood veroordeelden sloeg die hij bijstond

En als je niets van het conflict weet, zoals Peetuur, dan ben je vast verbaast.. Als je het volgt dan wist je dat het eraan komt want: "iedereen die zich hiermee bemoeit gaat slapen" zijn de woorden van Taghi
Ik zag een interview waarbij hij volgens mij zei dat een verdachte automatisch een underdog was.
Natuurlijk vind ik het verschrikkelijk, maar ik ben niet zo geschokt en verbaasd als Grapperhaus en De Vries, en de vermoorde advocaat vind ik een nogal naief persoon als je hem hoort in een interview.

Het verbaast mij dat die advocaat niet allang een beveiliging had op Wilders-niveau.
  woensdag 18 september 2019 @ 21:48:38 #298
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189012804
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:44 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik zag een interview waarbij hij volgens mij zei dat een verdachte automatisch een underdog was.
Natuurlijk vind ik het verschrikkelijk, maar ik ben niet zo geschokt en verbaasd als Grapperhaus en De Vries, en de vermoorde advocaat vind ik een nogal naief persoon als je hem hoort in een interview.
Het kan best kloppen dat hij zijn clienten als underdog ziet.. dat zijn het ook altijd natuurlijk.. Ik dacht dat het puur om de ter dood veroordeelden in het buitenland zou gaan maar dat heb ik niet goed gelezen dan..

Waarom zou hij naief zijn? Het is nooit eerder gebeurd..

[ Bericht 1% gewijzigd door Zolderkamer op 18-09-2019 21:57:32 ]
pi_189012864
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:13 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Je zal advocaat zijn van die gast zeg. Dan slaap je niet lekker meer. Stel je voor dat je iets zegt dat hem niet aanstaat.
Het lijkt me vanaf nu aannemelijker dat ze beter kan uitkijken voor de gasten waar die Taghi mot mee heeft, wie weet is er nu een nieuwe trent ingezet...elkaars raadslieden afmaken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_189013062
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het lijkt me vanaf nu aannemelijker dat ze beter kan uitkijken voor de gasten waar die Taghi mot mee heeft, wie weet is er nu een nieuwe trent ingezet...elkaars raadslieden afmaken.
Ach, hoeveel bewijs heeft de rechtbank nog nodig om die twee per verstek te veroordelen? Met of zonder advocaat van de kroongetuige. Toon maar even ballen!

Daarnaast is een anonieme advocaat op een geheime locatie geen probleem. Maak een noodwet en pak ze bij de ballen. En elke opgepakte huurmoordenaar en handlanger, hulpje levenslang. En morgen dat feit op alle abri's en reclamezuilen in de grote steden.

Maar ja, pappen en nathouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')