Het is al te laat. De strijd wordt gestreden in de baarmoeder en de autochtone Nederlander is die strijd al verloren.quote:Op woensdag 18 september 2019 19:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Evident is dat er iets moet gebeuren.
Tijd voor een bril dan. Nog een keer.quote:Op woensdag 18 september 2019 19:09 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik lees geen enkele reden..
Nu duidelijk? Of blijf je je voor dom houden?quote:Op woensdag 18 september 2019 19:07 schreef Hendrik_Bever het volgende:
Legaliseren dan ook verkrachting maar gewoon. Dan zal het er een stuk netter aan toe als je er hokjes voor maakt waar dat kan.
Legaliseren omdat er criminaliteit is, is toegeven wegens terreur. Wat is de volgende stap. Voor sharia maar in want dan zijn er geen aanslagen meer?
De reden om eventueel te legaliseren moet zijn dat er meer controle is en eventueel betere kwaliteit en minder gevaar. En daar kun je dan een discussie over hebben of het wenselijk is om harddrugs te legaliseren ondanks het gevaar voor de volksgezondheid en wellicht meer verslaving en dergelijke.
Ik ben niet per se voor. Cocaiine sloopt je op de duur en de maatschappij betaald de tol daarvoor. Zeker als het legaal is, zullen er meer mensen het doen omdat het OK is.
Maar vanwege terreur legaliseren is het slechtste dat je kunt doen.
Bij wiet is het er ook niet beter op geworden. Illegale handel zal gewoon blijven wss.
Je hebt het over een stelling mbt Turken en begint nu over cijfers van Marrokanen?quote:Op woensdag 18 september 2019 19:15 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Je kent de cijfers niet waar marokkanen uitblinken in criminaliteit? heb je onder een steen geleefd?
Ik denk dat je vooral in intelligentie moet zoeken, of beter gezegd, het gebrek eraan en de beïnvloedbaarheid van deze mensen. Gemeenschappen in geïsoleerde gebieden trouwden regelmatig binnen de familie waardoor er inteelt ontstaat. Het mag algemeen bekend zijn wat daaruit voortvloeit. Als je uitgerekend deze mensen importeert, tja...... Je hebt ze overigens ook bij Turken, herkenbaar aan de geboortedatum van 1 januari. De burgerlijke stand kwam één keer per jaar in de dorpen om de geboortes op te nemen. Omdat meestal alleen het geboortejaar bekend was werd er maar 1 januari van gemaakt.quote:Op woensdag 18 september 2019 19:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat kan, dan nog mis ik waarom het vrijwel alleen deze groep marokkanen is terwijl er veel meer gastarbeiders zijn geweest maar goed. Evident is dat er iets moet gebeuren.
Het was jouw voorbeeld, niet de mijne. Waarom ga je niet in opquote:Op woensdag 18 september 2019 19:11 schreef Zolderkamer het volgende:
Een kleine hamer is niet zwaar en onhandig.. toch loopt er niemand mee..
Maargoed het gaat hier om coke..
Is dat omdat ik wel een punt heb?quote:Op woensdag 18 september 2019 19:09 schreef Hendrik_Bever het volgende:
Een voorhamer is zwaar en onhandig. Een mes is handiger, traangas ook. Maar dat mag niet. Maar geloof maar dat wanneer een taser of traansgas legaal is. Er veel mensen dat bij zich zouden houden.
Als je nou eerst even antwoord op mn vraag over turken geeft, dan zal ik niet over dom beginnen...quote:Op woensdag 18 september 2019 19:18 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Tijd voor een bril dan. Nog een keer.
[..]
Nu duidelijk? Of blijf je je voor dom houden?
Knap hoor. Uri Geller kan in de vuilnisbak. We hebben een betere. Deze weet precies wat iedereen gaat doen in de toekomst!quote:Op woensdag 18 september 2019 19:16 schreef Zolderkamer het volgende:
Dat weet ik wel.. is geen inschatting want bewijs ligt er aan alle kanten en is zo sterk dat als je het ontkent ik graag bronnen wil zien..
En toch doen die het ook. Jouw oplossing. legaliseren ook voor kinderen?quote:En dat kinderen geen snuif moeten nemen snapt iedereen..
Koop een hamer.. het gaat om cokequote:Op woensdag 18 september 2019 19:21 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Het was jouw voorbeeld, niet de mijne. Waarom ga je niet in op
[..]
Is dat omdat ik wel een punt heb?
Nee, want in Marokko heb je dit soort ongein niet...quote:Op woensdag 18 september 2019 18:15 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Maar de Hamvraag is. Is het wel toeval dat het Marokkanen zijn? Of speelt Islam en berbercultuur hier ook een rol in?
Je zei er niet bij dat je de cijfers van Duitsland wilde/quote:Op woensdag 18 september 2019 19:18 schreef Zolderkamer het volgende:
Je hebt het over een stelling mbt Turken en begint nu over cijfers van Marrokanen?
https://www.bild.de/regio(...)r-55027748.bild.htmlquote:Op woensdag 18 september 2019 19:22 schreef Zolderkamer het volgende:
Als je nou eerst even antwoord op mn vraag over turken geeft, dan zal ik niet over dom beginnen...
Gebruikers zal het een zorg zijn of de kwaliteit klopt, want als het niet klopt dan is er direct een ander met beter spul.. controle is ook niet nodig.. het loopt prima nu..
Het enige punt is het geweld.. en dat stop je maar op 1 manier..
quote:Op woensdag 18 september 2019 19:18 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Tijd voor een bril dan. Nog een keer.
[quote]Legaliseren dan ook verkrachting maar gewoon. Dan zal het er een stuk netter aan toe als je er hokjes voor maakt waar dat kan.
Legaliseren omdat er criminaliteit is, is toegeven wegens terreur. Wat is de volgende stap. Voor sharia maar in want dan zijn er geen aanslagen meer?
De reden om eventueel te legaliseren moet zijn dat er meer controle is en eventueel betere kwaliteit en minder gevaar. En daar kun je dan een discussie over hebben of het wenselijk is om harddrugs te legaliseren ondanks het gevaar voor de volksgezondheid en wellicht meer verslaving en dergelijke.
Ik ben niet per se voor. Cocaiine sloopt je op de duur en de maatschappij betaald de tol daarvoor. Zeker als het legaal is, zullen er meer mensen het doen omdat het OK is.
Maar vanwege terreur legaliseren is het slechtste dat je kunt doen.
Bij wiet is het er ook niet beter op geworden. Illegale handel zal gewoon blijven wss.
??quote:Nu duidelijk? Of blijf je je voor dom houden?
quote:Op woensdag 18 september 2019 19:26 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Je zei er niet bij dat je de cijfers van Duitsland wilde/
https://www.bild.de/regio(...)r-55027748.bild.html
quote:Op woensdag 18 september 2019 19:05 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
In Duitsland zitten voornamelijk Turken. En daar zijn het de Turken waar de problemen mee zijn.
quote:Op woensdag 18 september 2019 19:07 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Kom eens met een bron waar door 1 groep stelselmatig vergelijkbaar geweld gebruikt word?
Dat heb ik net gedaan.. ga jij eerst maar een poosje lezen.. Ik kom later wel een keer terugquote:
quote:Op woensdag 18 september 2019 19:22 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als je nou eerst even antwoord op mn vraag over turken geeft, dan zal ik niet over dom beginnen...
Gebruikers zal het een zorg zijn of de kwaliteit klopt, want als het niet klopt dan is er direct een ander met beter spul.. controle is ook niet nodig.. het loopt prima nu..
Het enige punt is het geweld.. en dat stop je maar op 1 manier..
O jawel hoor. Alleen daar kan men zich enkel afzetten tegen de eigen roots, en dat is natuurlijk een stuk lastiger he? Maar ook in Marokko is drugcriminaliteit Maar arokko straft veel harderquote:Op woensdag 18 september 2019 19:24 schreef SwitchSwatch het volgende:
Nee, want in Marokko heb je dit soort ongein niet...
Moet je je wonden likken?quote:Op woensdag 18 september 2019 19:30 schreef Zolderkamer het volgende:
Dat heb ik net gedaan.. ga jij eerst maar een poosje lezen.. Ik kom later wel een keer terug
Lees maar even wanneer ik begonnen ben.. daaagquote:Op woensdag 18 september 2019 19:32 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Moet je je wonden likken?
Ik lees dat je argumentjes op zijnquote:Op woensdag 18 september 2019 19:33 schreef Zolderkamer het volgende:
Lees maar even wanneer ik begonnen ben.. daaag
Het was jouw voorbeeld die hamer. Niet de mijne. Zijn je argumenten op en ga je nu doen of ik met dat achterlijke voorbeeld van die hamer kwam joh?quote:Op woensdag 18 september 2019 19:23 schreef Zolderkamer het volgende:
Koop een hamer.. het gaat om coke
Nee hoor.. Ik maak je later wel even in..quote:Op woensdag 18 september 2019 19:34 schreef Hendrik_Bever het volgende:
[..]
Ik lees dat je argumentjes op zijn
Je moet toch het nieuws wat meer volgen het comazuipen is toegenomen door het verbod.quote:Op woensdag 18 september 2019 19:14 schreef Hendrik_Bever het volgende:
Comazuipers? Men heeft alcohol aan banden gelegd tot 18 jaar. En sinds die tijd zijn er inderdaad veel minder berichten over comazuipende jeugd, Dus verbieden werkt deels wel.
Tja, maar is er een casuaal verband?quote:Op woensdag 18 september 2019 19:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je moet toch het nieuws wat meer volgen het comazuipen is toegenomen door het verbod.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)er-jonge-comazuipers
Juist verboden werken een wens naar gebruik in de hand.
Dat hebben we ook met het alcoholverbod in de vs gezien en de opkomst van de maffia.
Uiteraard kan de toegenomen welvaart medeoorzaak zijn, maar je kan het eenvoudig testen door de maatregel weer ongedaan te maken.quote:Op woensdag 18 september 2019 19:40 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Tja, maar is er een casuaal verband?
Kan dat geen andere (mede)oorzaak hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |