En waarom snappen mijn borsten zelfs bij baby 3 niet dat ook dit geen tweeling is
 En waarom snappen mijn borsten zelfs bij baby 3 niet dat ook dit geen tweeling is  

) en ik voed 'm nog altijd elke middag en elke avond in slaap. En 's nachts ook als -ie wakker wordt.
) en ik voed 'm nog altijd elke middag en elke avond in slaap. En 's nachts ook als -ie wakker wordt.  

stom allemaal
 stom allemaal 

Al gevraagd of de medicatie later kan, maar er werd aangegeven dat dat het risico vergroot dat het donderdag niet zo opschiet. Dus tsja, prioriteitenquote:Op zaterdag 28 september 2019 05:58 schreef pinquit het volgende:
Die medicatie van dinsdagavond kan in principe ook best woensdag eind vd middag (was bij mij geen andere optie toen omdat de apotheek het niet op voorraad had, en dat spul werkte keisnel), maar ik kan me voorstellen dat je je liever aan het voorgeschreven protocol houdt.
Ik begrijp dat gunther wel afgekolfde melk uit een fles? Drinkt? Is evt koeien- of geitenmelk een optie? Of een beroep doen op een vriendin die nog een kolfvoorraadje heeft?stom allemaal

met terugwerkende kracht voor jou!
 met terugwerkende kracht voor jou! 

. Ik zou me nog kunnen voorstellen dat hij makkelijker zonder jouw melk weer in slaap valt als je er niet bent, maar dat is dus dinsdag en woensdag niet het geval.
 . Ik zou me nog kunnen voorstellen dat hij makkelijker zonder jouw melk weer in slaap valt als je er niet bent, maar dat is dus dinsdag en woensdag niet het geval.  

Inderdaad duimen voor flexibiliteit zowel bij Günther als bij mijn boobs, want ik zou het wel retezonde vinden als deze situatie een blijvende invloed heeft op het borstvoeden, want daar hebben we allebei nog zoveel lol in
 Inderdaad duimen voor flexibiliteit zowel bij Günther als bij mijn boobs, want ik zou het wel retezonde vinden als deze situatie een blijvende invloed heeft op het borstvoeden, want daar hebben we allebei nog zoveel lol in 

Welke dosis krijg je @minilot , eenmalig 200 mg of 600 mg? In onderzoek was de werkzame stof bij 200 mg niet te detecteren zo weinig aanwezig in moedermelk (ook op de eerste dag). Bij 600 mg was het iets meer (maar nog steeds zo weinig dat er eigenlijk geen nadelige effecten worden verwacht) aanwezig in de melk, met een piek 6 tot 9 uur na inname, na 9 uur werden de hoeveelheden beduidend minder.quote:Op zaterdag 28 september 2019 07:07 schreef Lemijn het volgende:
Als dat misschien een optie voor je is dan lok ik @:ViviRAWRS even, die heeft misschien betere zoekskills/bronnen in deze!
 ).
 ). 

Fokkers
 Fokkers   

Maar die hoef je uberhaupt niet in te vriezen toch? Da's vijf dagen...quote:Op maandag 30 september 2019 11:46 schreef Rebubbled het volgende:
Ik heb een constante roulatie waarbij ik op donderdag gekolfde melk voor dinsdag ontdooi. Ik heb ietsiepietsie meer dan ze drinkt, voor als ik een keer melk voor een puree ofzo nodig heb.

Bij ro is het me de eerste 2 maanden niet gelukt om voldoende te kolven op een dag om haar hier van te kunnen voeden. Dat gaf me zo enorm veel stress dat ik echt overspannen rondliep.quote:Op maandag 30 september 2019 10:42 schreef Ticootje het volgende:
Heb je zoveel in de vriezer dan?
Ik heb nog helemaal niks aan voorraad, vraag en aanbod is nu zo lekker afgestemd, ik zie het niet zitten om dat te verstoren.
Afgekolfde melk bewaar ik 5 dagen in de koelkast en maximaal 24 uur buiten de koelkast.
Ik kolfde de eerste 2 weken af om bij te voeden, dan lieten ze af en toe wat staan, dat zette ik dan niet in de koelkast en warmde ik ook niet op. Dat gaf ik gewoon zodra ze weer honger hadden.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder hoop geen leven.

Ik heb toch een paar keer gehad dat melk die iets langer stond al wat anders rook en dan weigert Bug helemaal.quote:Op maandag 30 september 2019 12:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maar die hoef je uberhaupt niet in te vriezen toch? Da's vijf dagen...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |