Ja gisteren.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Door die val van de trap? Of was je gisteren zwaar naar de tering?
Nee niet echt. Had liever een reactie van je moeder.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:tjacka was je blij met mijn vriendenboek reactie?
Yvonne heeft een tvp geplaatst zag ik. Ben benieuwd naar haar reactie.
Uh, oke. ZO DAN!!quote:Op woensdag 18 september 2019 10:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee niet echt. Had liever een reactie van je moeder.
Hey topperquote:Op woensdag 18 september 2019 10:15 schreef Charlotte3 het volgende:
@:ggmm tijd voor een nieuwe pic van Benji
Bedankt maat.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
OP gelezen, dus afgehandeld.
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op woensdag 18 september 2019 10:15 schreef Charlotte3 het volgende:
@:ggmm tijd voor een nieuwe pic van Benji
quote:There was blood upon the risers, there were brains upon the chute,
Intestines were a-dangling from his paratroopers suit,
He was a mess, they picked him up, and poured him from his boots,
And he ain't gonna jump no more.
quote:Op woensdag 18 september 2019 12:42 schreef kapiteintje het volgende:
RIP Fernando Ricksen.
https://www.ad.nl/nederla(...)-overleden~adaed8bf/
als jij zo doorgaat ben jij de volgendequote:Op woensdag 18 september 2019 16:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom?
Moet toch zelf weten of ik op je link klik.
Zoals je weet word ik minister van FEE.quote:Op woensdag 18 september 2019 16:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als jij zo doorgaat ben jij de volgende
ik zou maar oppassen
van waar komt die GROOT PROBLEEM memequote:Op woensdag 18 september 2019 16:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zoals je weet word ik minister van FEE.
Jij hebt dan een GROOT PROBLEEM.
@Zipportalquote:Op woensdag 18 september 2019 16:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
van waar komt die GROOT PROBLEEM meme
@:wereldgozer
Deze post is al afgehandeld door mijn vriend @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 18 september 2019 16:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
van waar komt die GROOT PROBLEEM meme
@trein2000 weigert ook om er iets aan te doen. Walgelijkquote:Op woensdag 18 september 2019 16:41 schreef Doublepain het volgende:
Gvd weer vertraging
Tering @:trein2000
Die meme heb ik niet verzonnen. Jij begon er al wat eerder mee. Dan borduur ik wel voort.quote:
Hoop dat ie trots opzichzelf isquote:Op woensdag 18 september 2019 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:trein2000 weigert ook om er iets aan te doen. Walgelijk
bom bom bomeroniquote:Op woensdag 18 september 2019 17:07 schreef KingRoland het volgende:
RIP die advocaat
trouwens deed me denken aan deze held
@:napoleonfour
@:doublepain
@:jancees
@:zipportal
@:lenny_leonard
@:coco.
Lekker bezig maatquote:Op woensdag 18 september 2019 17:42 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Lenny_Leonard ik ben bezig in Python
Eerst nog een EKquote:Op woensdag 18 september 2019 17:38 schreef KingRoland het volgende:
Als Malen dit niveau gaat aanhouden dan durf ik wel te stellen dat wij het WK gewoon pakken hoor boys
eerlijk gezegd Wereldgozer boeit dat EK mij niet echt. hebben wij (jij en ik) al een keer gewonnenquote:
Pas als Ihattaren dit niveau ook vast gaat houden.quote:Op woensdag 18 september 2019 17:38 schreef KingRoland het volgende:
Als Malen dit niveau gaat aanhouden dan durf ik wel te stellen dat wij het WK gewoon pakken hoor boys
als hij voor oranje kiest dan is de kans dat wij wereldkampioen worden 70%.quote:Op woensdag 18 september 2019 18:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pas als Ihattaren dit niveau ook vast gaat houden.
Maar die hebben wij niet live meegemaaktquote:Op woensdag 18 september 2019 18:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
eerlijk gezegd Wereldgozer boeit dat EK mij niet echt. hebben wij (jij en ik) al een keer gewonnen
nu WK
Hij kiest niet voor oranje.quote:Op woensdag 18 september 2019 18:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als hij voor oranje kiest dan is de kans dat wij wereldkampioen worden 70%.
Ach maakt niet uit, we hebben Unuvar. Dat is een nog groter talentquote:Op woensdag 18 september 2019 18:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als hij voor oranje kiest dan is de kans dat wij wereldkampioen worden 70%.
Jaaaa NaciGODquote:Op woensdag 18 september 2019 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit, we hebben Unuvar. Dat is een nog groter talent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |