Ik geef alleen paracetamol als hij echt ergens last van heeft. De koorts dient een doel, en dat onderdrukken vind ik niet noodzakelijk. Mijn mini had vandaag ook koorts, 39.4. Pas toen hij naar bed ging een paracetamol gegeven...quote:Op zondag 22 september 2019 19:47 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, vraagje. Onze dochter is nu voor het eerst vanuit zichzelf 'ziek', in die zin dat ze koorts heeft. Nu net gemeten, op voorhoofd want ik heb zo snel niets anders bij de hand en dan is t 38,4. Ze speelt wel, de hele dag, maar is mekkerig etc.
Ze is nu 14,5 maand oud ongeveer, en ik heb geen idee, maar mij lijkt paracetamol het beste? Wat jullie?

Ja, hebben we zojuist al gedaan. Nu heeft ze afgelopen woensdag 2 inentingen gehad, maar de ene zou pas na 7 tot 10 dagen ziekteverschijnselen (if any) moeten geven, en de andere vrijwel direct maar zou na 48 uur weer weg moeten zijn. Beiden lijken dus niet de oorzaak te kunnen zijn, maar toch.quote:Op zondag 22 september 2019 19:49 schreef Aure het volgende:
Leuk dat je er weer bij bent Peace! Gefeliciteerd
En ja CG, ik zou in dat geval paracetamol geven.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, en zowel de heenreis als de terugreis heeft hij zich keurig gedragen en niet een keer gehuild. 💙Protčge moi de mes désirs.

Ik had altijd het idee dat onze meer schelen, maar is maar 2 weken.
 Ik had altijd het idee dat onze meer schelen, maar is maar 2 weken. 

Fijn dat het allemaal goed ging
 Fijn dat het allemaal goed ging   

Hij heeft wel een schoonmaakupdate;
 Hij heeft wel een schoonmaakupdate;   

Ik hoop nog steeds dat m'n vriend zo'n update krijgt...quote:Op zondag 22 september 2019 22:31 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik had een soort van dreumesloos weekend wegens 2 dagen masseren voor het KWF, nouja afgelopen nacht heb ik ‘m langer gezien dan me lief wasHij heeft wel een schoonmaakupdate;
- Zet beker op bordje en loopt ermee naar de keuken en zet het op het aanrecht.
- Pakt swiffer en gaat ermee door het huis.
- Pakt vervolgens stoffer en blik
- Gooit hoopje was in de droger
Ik moet vaker weggaan

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ik gooi altijd schone theedoeken/handdoeken/microvezeldoekjes en dweildoeken naar beneden (anders moet ik 100x lopen) en dat had meneer gezien... afgelopen keer lag dus de halve kledingkast onderaan de trap
 ik gooi altijd schone theedoeken/handdoeken/microvezeldoekjes en dweildoeken naar beneden (anders moet ik 100x lopen) en dat had meneer gezien... afgelopen keer lag dus de halve kledingkast onderaan de trap  

Wij hebben er 1 van Nijntje en zowel dreumes als peuter zijn gek op dat ding! Verder speelt Vlokje het liefst met bouwblokken, de regenboog van grimm of auto's.
 Wij hebben er 1 van Nijntje en zowel dreumes als peuter zijn gek op dat ding! Verder speelt Vlokje het liefst met bouwblokken, de regenboog van grimm of auto's.

) en ze is 5 keer achter elkaar in de draaimolen geweest. Dat genietende koppie
) en ze is 5 keer achter elkaar in de draaimolen geweest. Dat genietende koppie 
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ze vertrouwt me thuis niet meer.
 Ze vertrouwt me thuis niet meer.  Zodra ik begin te "praten" gaat ze er vandoor! Heel onhandig.
 Zodra ik begin te "praten" gaat ze er vandoor! Heel onhandig.  

en die foto’s, was al heel leuk om het op IG te volgen
 en die foto’s, was al heel leuk om het op IG te volgen  Wat fijn dat de reis ook zo goed ging!
 Wat fijn dat de reis ook zo goed ging! Stuur die update eens door naar hier, hier is ze juist dol op rommel maken
 Stuur die update eens door naar hier, hier is ze juist dol op rommel maken 

Wat worden ze alweer groot zeg!
 Wat worden ze alweer groot zeg! Gekke wezens die dreumesen!
 Gekke wezens die dreumesen! Maar ze is ook echt héél ondeugend;
 Maar ze is ook echt héél ondeugend; 

Wel handig voor als ze een driftbui heeftquote:Op maandag 23 september 2019 15:23 schreef NicolasJoy het volgende:
Heb een heel interessant weekend gehad...
Ben zelf al sinds een dag of vier-vijf schor tot vrijwel m'n stem kwijt. Nu is dat al heel interessant als je werk bestaat uit veel communiceren, aansturen en praten.. maar thuis nog leukerZe vertrouwt me thuis niet meer.
Zodra ik begin te "praten" gaat ze er vandoor! Heel onhandig.

Bekkie.
 Bekkie.  Wanneer wordt ze 2?
 Wanneer wordt ze 2? 

Oftewel, ik kom me melden met Welpje.
 Oftewel, ik kom me melden met Welpje.  We hebben zijn verjaardag zondag al gevierd met de familie, maar vandaag mag hij nog trakteren bij de GO (lot van de tweede: ik was het compleet vergeten, maar gelukkig hadden we nog appels en bladerdeeg, dus trakteert hij appelflapjes vandaag
 We hebben zijn verjaardag zondag al gevierd met de familie, maar vandaag mag hij nog trakteren bij de GO (lot van de tweede: ik was het compleet vergeten, maar gelukkig hadden we nog appels en bladerdeeg, dus trakteert hij appelflapjes vandaag  ). En vandaag eten we pannenkoeken voor de feeststemming.
 ). En vandaag eten we pannenkoeken voor de feeststemming. 

Aah, die snoet!quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:36 schreef NicolasJoy het volgende:
Nog steeds amper stem hier! Dus extra veel tijd kwijt met werken zo zonder communicatie.
Maar altijd tijd voor DFD!
[ afbeelding ]

[ Bericht 18% gewijzigd door minilot op 24-09-2019 14:48:16 ]Let me see you stripped down to the bone

De Hema! Weet alleen niet of het een blouse is die groot valt of officieel een jurkje is.quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Aah, die snoet!
En wat een tof jurkje, waar is die van?

Ahw, leuke foto!quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:39 schreef DonnaRush het volgende:
Gefeliciteerd en welkom luna!
DFD. Even mijn grote trots showen
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 24 september 2019 14:41 schreef minilot het volgende:
DFD wat lastig, dude bevindt zich al twee dagen in plakknuffelmodusIs 'ie verder wel een beetje te genieten, maar vooral knuffelig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto is goedgekeurd hoor!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |