Wat zeg je?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:56 schreef Simmertje het volgende:
Jullie mogen ons bedanken in het Ajax topic, we hebben het verlies van Feyenoord morgen alvast goed gemaakt
Mijn bewering dat we Portugal gingen pakken lijkt toch opeens een stuk realistischer hequote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel lekker als we elke week gemiddeld een vol punt pakken
Vooral omdat Benfica er weer niks van lijkt te bakken in de CL.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn bewering dat we Portugal gingen pakken lijkt toch opeens een stuk realistischer he
Het kan volgend jaar natuurlijk zomaar ook weer anders zijn als er weer wat chokes voorbij komen in de voorrondes. Of denk je dat die tijd voorbij is?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral omdat Benfica er weer niks van lijkt te bakken in de CL.
Maar een Porto kan nog wel ver komen in de EL natuurlijk.
Half uur gestaakt vanwege vlag van omstreden regio in Azerbeidzjan aan een drone boven het veld lolquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:17 schreef NaturalScience het volgende:
Wat is er gebeurd bij Dudelange - Qarabag, dat het daar nu nog altijd rust is?
Nee dat kan altijd weer opspelen natuurlijk, is elk jaar weer zoeken met bepalende spelers die dan worden weggekocht. Al zijn dan de kampioen en bekerwinnaar wel rechtstreeks geplaatst, dus dat scheelt wel en komt de #2 hopelijk ook de vCL door.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kan volgend jaar natuurlijk zomaar ook weer anders zijn als er weer wat chokes voorbij komen in de voorrondes. Of denk je dat die tijd voorbij is?
Dan weet je dat alles op z'n kop staat.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:01 schreef standaard-viezerik het volgende:
Nu begint zelfs Rosario te scoren.
Mja was afgelopen jaren meer motivatie dingetje dan de kwaliteit op het veldquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat kan altijd weer opspelen natuurlijk, is elk jaar weer zoeken met bepalende spelers die dan worden weggekocht.
Welnee, dat is te makkelijk. Het lag er meer aan dat de selectie vaak niet op tijd in orde was en met matige trainers die tactisch er niks van begrepen waardoor we vrij ouderwets voetbal speelden wat makkelijk te verdedigen was.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja was afgelopen jaren meer motivatie dingetje dan de kwaliteit op het veld
Plus het beleid van je beste spelers last minute verkopen en er niks voor terughalen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welnee, dat is te makkelijk. Het lag er meer aan dat de selectie vaak niet op tijd in orde was en met matige trainers die tactisch er niks van begrepen waardoor we vrij ouderwets voetbal speelden wat makkelijk te verdedigen was.
de doden zullen opstaan, de doven gaan horen de blinden gaan zienquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan weet je dat alles op z'n kop staat.
Zoals AZ vorig jaar die Jahanbahksh en Weghorst verkochten en uiteindelijk tegen dat Karat speelden met Fred Friday in de spits die al te licht bevonden wasquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Plus het beleid van je beste spelers last minute verkopen en er niks voor terughalen.
Woutje Weghorstquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals AZ vorig jaar die Jahanbahksh en Weghorst verkochten en uiteindelijk tegen dat Karat speelden met Fred Friday in de spits die al te licht bevonden was![]()
Net als Ajax jarenlang dat probleem had dat de selectie niet op tijd in orde was voor die voorrondes, bij PSV moest er ook nog een hoop gebeuren voor ze aantraden tegen Basel dit jaar.
Kundige comment van een kundige user.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat een onzekerheid, momenteel zijn we de sterkste competitie van Europa. Alledrie de ploegen winnen met gemak.
Even wachten tot Dudelange afgelopen is en dan...quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:01 schreef NaturalScience het volgende:
Waar is het huidige overzicht te vinden?
Zijn ook wel prima groepen waar we inzitten.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
Weer lekker gepresteerd Bois!![]()
Het Nederlands voetbal is niet failliet, het Europees voetbal is failliet.
twitter:uefacoef twitterde op donderdag 03-10-2019 om 22:57:07We verstevigen #1 op de Coëfficiëntenranglijst over 19/20! De top 5 na vanavond:1. 🇳🇱 Nederland 6.400 (+1.000)2. 🇪🇸 Spanje 5.928 (+0.857)3.🏴 Schotland 5.750 (+0.500)4.🏴 Engeland 5.928 (+0.857)5. 🇷🇸 Servië 5.250 (+0.500)#coefficientenpolonaise reageer retweet
Geen weldenkend persoon die Feyenoord - Porto goed heeft voorspeld.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:12 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Zijn ook wel prima groepen waar we inzitten.
De alom bekende aloude Nederlandse traditie van de 'inhaalslag'.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:uefacoef twitterde op donderdag 03-10-2019 om 22:57:07We verstevigen #1 op de Coëfficiëntenranglijst over 19/20! De top 5 na vanavond:1. 🇳🇱 Nederland 6.400 (+1.000)2. 🇪🇸 Spanje 5.928 (+0.857)3.🏴 Schotland 5.750 (+0.500)4.🏴 Engeland 5.928 (+0.857)5. 🇷🇸 Servië 5.250 (+0.500)#coefficientenpolonaise reageer retweet
Fair enough. AZ en Feyenoord presteren boven verwachting. PSV en Ajax hebben vooral prima groepen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geen weldenkend persoon die Feyenoord - Porto goed heeft voorspeld.
Hoezo doet AZ het boven verwachting? Valt toch wel mee.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:16 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Fair enough. AZ en Feyenoord presteren boven verwachting. PSV en Ajax hebben vooral prima groepen.
Naja misschien is ManU gewoon nóg slechter dan ik al dacht, maar ik had daar geen 0-0 uit zien komenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo doet AZ het boven verwachting? Valt toch wel mee.
Die moeten wel uit die twee potjes met Astana minimaal 4 punten halen.
Ik had verwacht dat AZ zou winnen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:19 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Naja misschien is ManU gewoon nóg slechter dan ik al dacht, maar ik had daar geen 0-0 uit zien komen
Zo erg? Naja wederom een bevestiging dat die PL altijd zo geroemd wordt dat het de zwaarste competitie ter wereld is, terwijl ik Engelse ploegen nooit écht goed zie spelen tegen Nederlandse clubs.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat AZ zou winnen.
Kenners wisten al dat Porto niet meer zoveel voorsteltquote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Manchester United is toch al jaren een parodie op een voetbalclub.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:22 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Zo erg? Naja wederom een bevestiging dat die PL altijd zo geroemd wordt dat het de zwaarste competitie ter wereld is, terwijl ik Engelse ploegen nooit écht goed zie spelen tegen Nederlandse clubs.
Eredivisie is de zwaarste competitie ter wereld!
Mensen geven daar vaak van Gaal de schuld van, maar ik weet niet hoe slecht het voor hem was? Hoe lang is het daar al zo'n zooi eigenlijk?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Manchester United is toch al jaren een parodie op een voetbalclub.
De niet-kenners waren ondertussen al op de hoogte van de staat van Feyenoord.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kenners wisten al dat Porto niet meer zoveel voorstelt
De schuld lag er vooral bij Ferguson die het slecht achtergelaten heeft, hij kon nog wel een trucje met wat oude spelers door kampioen te worden maar de organisatie was toen al ruk en werden ze al minder. Toen met andere trainers bleek pas hoe groot het een chaos was, maar United-supporters waren zelfs al anti-Glazers in 2008/2009 toen ze nog wel wereldtop waren.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:24 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Mensen geven daar vaak van Gaal de schuld van, maar ik weet niet hoe slecht het voor hem was? Hoe lang is het daar al zo'n zooi eigenlijk?
Damn, dan snap ik wel waarom vd Sar heeft bedankt.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De schuld lag er vooral bij Ferguson die het slecht achtergelaten heeft, hij kon nog wel een trucje met wat oude spelers door kampioen te worden maar de organisatie was toen al ruk en werden ze al minder. Toen met andere trainers bleek pas hoe groot het een chaos was, maar United-supporters waren zelfs al anti-Glazers in 2008/2009 toen ze nog wel wereldtop waren.
Nja dat snap ik sowieso wel, die zijn net lekker bezig bij Ajax.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:27 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Damn, dan snap ik wel waarom vd Sar heeft bedankt.
Feyenoord ook niet per definitie boven verwachting. Als het om punten gaat iig.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:16 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Fair enough. AZ en Feyenoord presteren boven verwachting. PSV en Ajax hebben vooral prima groepen.
Nu nog 4 punten pakken tegen Jonge Jongens.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord ook niet per definitie boven verwachting. Als het om punten gaat iig.
3 thuis tegen Rangers en 3 thuis tegen Jonge Jongens moet iig kunnen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu nog 4 punten pakken tegen Jonge Jongens.
Ja maar uit moet je ook nog ergens wat sprokkelen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:31 schreef fetX het volgende:
[..]
3 thuis tegen Rangers en 3 thuis tegen Jonge Jongens moet iig kunnen.
9 punten kunnen makkelijk genoeg zijn hoor. Zeker als Porto verder alles wint of er een paar gelijke spelen vallen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar uit moet je ook nog ergens wat sprokkelen.
Zeker. Had niet eens verwacht vanavond te winnen. Maar ging echt prima.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar uit moet je ook nog ergens wat sprokkelen.
Denk het niet, Porto wint wel alles thuis en dan uit bij Rangers waarschijnlijk, als Young Boys ook uit van Rangers wint en thuis van Feyenoord en dan een punt pakt tegen Porto ben je nog niet door.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
9 punten kunnen makkelijk genoeg zijn hoor. Zeker als Porto verder alles wint of er een paar gelijke spelen vallen.
Ik had het aan op het tweede scherm, maar jullie zijn net als Ajax ook wel af en toe flink ontsnapt hèquote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker. Had niet eens verwacht vanavond te winnen. Maar ging echt prima.
Ik heb de wedstrijd eerlijk gezegd niet gezien, maar gezien de samenvatting idd ontsnapt, maar zelf ook eea gemist.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het niet, Porto wint wel alles thuis en dan uit bij Rangers waarschijnlijk, als Young Boys ook uit van Rangers wint en thuis van Feyenoord en dan een punt pakt tegen Porto ben je nog niet door.
[..]
Ik had het aan op het tweede scherm, maar jullie zijn net als Ajax ook wel af en toe flink ontsnapt hèverder prima overwinning hoor.
Denk niet dat Young Boys uit bij Rangers wintquote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het niet, Porto wint wel alles thuis en dan uit bij Rangers waarschijnlijk, als Young Boys ook uit van Rangers wint en thuis van Feyenoord en dan een punt pakt tegen Porto ben je nog niet door.
[..]
Ik had het aan op het tweede scherm, maar jullie zijn net als Ajax ook wel af en toe flink ontsnapt hèverder prima overwinning hoor.
Kan best hoor, dat Rangers is echt heel erg slecht.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 00:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk niet dat Young Boys uit bij Rangers wint
Rangers is volgens mij een beetje eenzelfde soort team als Feyenoord. Voor eigen publiek (als die er ook achter gaan staan) een stuk beter dan uit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan best hoor, dat Rangers is echt heel erg slecht.
We hebben echt gemazzeld ja! Moet wel zeggen dat het pas na 60 minuten begon met kansen voor Porto, de eerste helft was gelijkwaardig en in de tweede helft kwam Feyenoord voor en hadden ze al kunnen/moeten uitlopen. Daarna ging Porto opportunistischer spelen en kon Feyenoord het niet meer echt belopen, maar we hadden echt een engeltje op de lat. Als je dan nog 2-0 maakt en het volhoudt, is het inderdaad een prima overwinning, op basis van instelling en een hoop gelukquote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hard gelachen om die 2-0 wel, zo slecht verdedigt zelfs RKC niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 00:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben echt gemazzeld ja! Moet wel zeggen dat het pas na 60 minuten begon met kansen voor Porto, de eerste helft was gelijkwaardig en in de tweede helft kwam Feyenoord voor en hadden ze al kunnen/moeten uitlopen. Daarna ging Porto opportunistischer spelen en kon Feyenoord het niet meer echt belopen, maar we hadden echt een engeltje op de lat. Als je dan nog 2-0 maakt en het volhoudt, is het inderdaad een prima overwinning, op basis van instelling en een hoop geluk
Die vielen tegen Feyenoord al ver terug in de tweede helft, alleen was Feyenoord te pover om er iets mee te doen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 00:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rangers is volgens mij een beetje eenzelfde soort team als Feyenoord. Voor eigen publiek (als die er ook achter gaan staan) een stuk beter dan uit.
Porto is als club zwaar overschat, ze verloren van een matig Krasnodar dat vervolgens kansloos verloor van Olympiakosquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hard gelachen om die 2-0 wel, zo slecht verdedigt zelfs RKC niet.
Dacht dat die Portugezen daar altijd zo goed in waren
Zo zie je maar weer dat Pepe er eigenlijk geen kut van kan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is 36 ofzo johquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 00:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat Pepe er eigenlijk geen kut van kan.
Dat was lachwekkend ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het Portugese voetbal sowieso ernstig op zijn retour natuurlijk, zal wel te maken hebben met het verbieden van die investeringsmaatschappijen waardoor ze altijd pareltjes konden halen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 00:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Porto is als club zwaar overschat, ze verloren van een matig Krasnodar dat vervolgens kansloos verloor van Olympiakos
Ook al bejaard natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 00:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat Pepe er eigenlijk geen kut van kan.
Die gozer van die verkeerde pass gaf het daarna ook meteen op en was boos op zijn ploeggenotenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 00:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was lachwekkend ja.
Verder ben ik het niet met je eens en denk ik dat dit precies even slecht is als hoe RKC verdedigt.
Dit dusquote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een NL club die op zn portugees wint. Weggespeeld worden en winnen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zolang je vier teams hebt die het goed doen is dat allemaal zo relevant niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 06:26 schreef Gutanoth het volgende:
Het kutte aan onze nieuwe plaats is dat je volgend jaar 6 teams Europa in stuurt. Dat wordt dus een Twente of vitesse erbij, die gaan er weer geen klote van bakken en dan zijn je punten weer een stuk lastiger te houden
Hoe bedoel je. Alles wat ze behalen is extra?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 06:26 schreef Gutanoth het volgende:
Het kutte aan onze nieuwe plaats is dat je volgend jaar 6 teams Europa in stuurt. Dat wordt dus een Twente of vitesse erbij, die gaan er weer geen klote van bakken en dan zijn je punten weer een stuk lastiger te houden
Dat ook weer niet. Je deelt het aantal punten immers door het aantal teams. Heb je een team dat het concequent af laat weten betekent het automatisch dus ook dat je als land gemiddeld minder punten haalt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 06:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je. Alles wat ze behalen is extra?
delen door vier of delen door zes, dat is wel een verschil inderdaad. hopelijk is wat er nu gebeurt een stimulans voor clubs als vitesse / utrecht / ..... om die EL voorrondes wel serieus te nemen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 06:26 schreef Gutanoth het volgende:
Delen door 5 is het dit seizoen hequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 06:41 schreef manny het volgende:
[..]
delen door vier of delen door zes, dat is wel een verschil inderdaad. hopelijk is wat er nu gebeurt een stimulans voor clubs als vitesse / utrecht / ..... om die EL voorrondes wel serieus te nemen.
6? Dat is pas vanaf plaats 6 en hoger. Access list is veranderd, pas als je plekje van Rusland over neemt gaan we 6 ploegen Europa in sturen, en dan moeten we nog 12 punten inlopen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 06:26 schreef Gutanoth het volgende:
Wutquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 01:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een NL club die op zn portugees wint. Weggespeeld worden en winnen.
Prima.
Het blijven 5 teams, pas bij plek 6 krijg je een extra plekquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 06:26 schreef Gutanoth het volgende:
Check. En als ik de andere reacties lees blijft het zelfs 5.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Delen door 5 is het dit seizoen he
En die clubs nemen de EL-voorrondes wel serieus, maar die clubs zitten dan midden in de voorbereiding eigenlijk, er zijn spelers vertrokken, nieuwe spelers gekomen, dat loopt niet altijd soepel. En je zag het afgelopen jaren ook gewoon bij AZ, Feyenoord, Ajax en PSV gebeuren..
(Al had Utrecht sowieso wel 1 ronde door moeten komen, maar waarschijnlijk hadden die de groepsfase toch niet gehaald)
Nederlandse clubs hebben volgens mij een beetje het probleem dat ze pas laat in de transferwindow hun beste spelers verliezen. Ze kunnen daarom pas een beetje gaan opbouwen wanneer de voorrondes al begonnen zijn. Natuurlijk kan je dan als club zeggen dat je na een bepaalde datum geen spelers meer laat vertrekken, maar zo werkt het helaas niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:51 schreef manny het volgende:
[..]
Check. En als ik de andere reacties lees blijft het zelfs 5.
Wat betreft dat niet serieus nemen. Tja. Je weet maanden van te voren al wanneer die eerste voorronde wedstrijd is; en als je dan de boel niet op orde hebt... neem je het dan serieus ?
Makkelijker gezegd dan gedaan voor clubs als vitesse, Twente en Utrecht. Vaak staan spelers van for clubs als 2e of 3e keus op iemand zijn lijstje en wordt daar pas aangeklopt als de 1e keus niet door bleek te gaan. Dan ben je al een behoorlijk eind in de transferperiodequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:51 schreef manny het volgende:
[..]
Check. En als ik de andere reacties lees blijft het zelfs 5.
Wat betreft dat niet serieus nemen. Tja. Je weet maanden van te voren al wanneer die eerste voorronde wedstrijd is; en als je dan de boel niet op orde hebt... neem je het dan serieus ?
Het achterliggende probleem is te weinig inkomsten. Veel clubs zijn gedwongen te verkopen als een speler goed in de markt ligt om geen verlies te maken. Dat moet dus als eerste aangepakt worden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:33 schreef Gutanoth het volgende:
re reacties lees blijft het zelfs 5.
Makkelijker gezegd dan gedaan voor clubs als vitesse, Twente en Utrecht. Vaak staan spelers van for clubs als 2e of 3e keus op iemand zijn lijstje en wordt daar pas aangeklopt als de 1e keus niet door bleek te gaan. Dan ben je al een behoorlijk eind in de transferperiode
Maar dat geldt neem ik aan ook voor de 5e/6e/7e club in Portugal. De meeste landen drijven op de resultaten van de 2 à 3 beste clubs met een incidenteel goed seizoen van een andere deelnemer. Het niveau van PSV (in Europa) en met name Feyenoord moet omhoog. AZ presteert naar hun mogelijkheden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het achterliggende probleem is te weinig inkomsten. Veel clubs zijn gedwongen te verkopen als een speler goed in de markt ligt om geen verlies te maken. Dat moet dus als eerste aangepakt worden.
Dat is zinloos inderdaad. Is ook gebleken in het verleden. Leuk voor de wat kleinere clubs om "europees" te spelen, maar ze voegen helemaal niks toe.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:59 schreef Simmertje het volgende:
Prima, hoef echt geen 6 teams weer in Europa.
Daarom, de vaste CL en EL plek is het doel om vast te houden. Wel jammer dat die vaste EL plek verplicht naar de bekerwinnaar moet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:47 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat is zinloos inderdaad. Is ook gebleken in het verleden. Leuk voor de wat kleinere clubs om "europees" te spelen, maar ze voegen helemaal niks toe.
Klopt maar volgens mij niet verplicht naar de bekerverliezer. Dat was toch wel een fout van de KNVB.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarom, de vaste CL en EL plek is het doel om vast te houden. Wel jammer dat die vaste EL plek verplicht naar de bekerwinnaar moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |