Ja toch ?quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Blijf t maar een bizarre naam vinden
Ja, dat was me al een tijdje duidelijk. Ik wens je volop pijnloze jaren toe.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het gaat op en afyeah voor fibro en hypermobiliteit.
Het gek genoeg ook normaal hoor, ik leef al sinds kindzijn met pijn. Als ik klaag is het wel wat heftig
Maar goed, het was een fijne schilderdag!
BADEEND taalquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrige? Is dat straattaal? Codetaal?
Ik houd het allemaal niet meer bij.
thx L2Bquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat was me al een tijdje duidelijk. Ik wens je volop pijnloze jaren toe.
want?quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen ik je naam voor het eerst tegenkwam.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja toch ?En ik moet steeds aan de Adams Family denken bij hem. Hij is te groot voor zijn pak ook ofzo, en is bleek rond de ogen.
Blijf daar eens wegquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:20 schreef mario390 het volgende:
wat en volk in voetbaltopic, schreeuwen ze "jode,joden![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
Vrigistance is futile. You will be assimilated
Laat ze maar oppassen, ik ga er zo met mijn zakdoek op af.quote:
Ik bedoelde schoppen figuurlijk, niet letterlijk!quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:22 schreef mario390 het volgende:
en heeft bij ajax 3:0 dit gemakt![]()
[ afbeelding ]
Amper gesprokenquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij liet je uit de bezemkast?
Hij kreeg het vriendelijke advies van een mod alhier om daar eens heen te gaan met zijn voetbal.quote:
Ah nee joh. Daar hebben jullie al teveel contact voor gehad.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Amper gesproken![]()
Ik heb hem denk ik weggejaagd ofzo.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:23 schreef mario390 het volgende:
in voetbaltopic zijn zeker somige gastwerker-kinderen
Welke niet dan?quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Vraag je om een topictitel aan te passen en het gebeurd niet. Vraag je het niet en het gebeurd.![]()
![]()
Doe nou niet, zo meteen zit al dat gajes weer hier.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:23 schreef mario390 het volgende:
in voetbaltopic zijn zeker somige gastwerker-kinderen
Is hier een schuilkelder?quote:
Is Haags een beetje je kumpel?quote:
Dank je Nizno.quote:
waar zit die niet kun je beter vertellenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |