hmmm wellicht dat dan weer welquote:
Net na het schilderen.quote:
En dan nog hier posten. Hoe durf je?quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:02 schreef Nizno het volgende:
euh... nee ik ben nog geen 40 dus dat lukt niet
hmhm zo is het wel, mijn hoofd stond wel goedquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net na het schilderen.
Dat bedoelde ik met afwachten wat de dag je te bieden heeft.
ik heb ontheffingquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan nog hier posten. Hoe durf je?
Ik geloof er niets van. Heeft chufi je die gegeven?quote:
nee hoor veronica is gewoon een open kanaalquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
somige salzburgfans zijn zeker boos om dat het spel op premium tv is
Nee, yv, omdat ik moest moddenquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Heeft chufi je die gegeven?
maar dat weten de oostenrijker nietquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hoor veronica is gewoon een open kanaal
onziNquote:
Net als Til met haar handen, maar dan je hele lijf. Strontvervelend.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:09 schreef Voxs het volgende:
Het is het veranderende weer, dat vindt het lijf even niet leuk
haaiquote:
dan moeten ze kijkenquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar dat weten de oostenrijker niet
Ik moest zo lachen toen ik je naam voor het eerst tegenkwam.quote:
Blijf t maar een bizarre naam vindenquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, dat belooft nog wat als Wopke zich verkiesbaar stelt.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:15 schreef mario390 het volgende:
dit kreg ik in voetbaltopic als ik salzburg 5:2 plaats
spoiler, permban
Het gaat op en afquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net als Til met haar handen, maar dan je hele lijf. Strontvervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |