Ik hou denk ik gewoon niet van de structuur ervan ofzo?quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:18 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
waarom hou je niet van couscous???
Sorry nogmaalsquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:20 schreef skysherrif het volgende:
Gelijk die smaak in mn gedachten buhhhhh
Semoule lijkt op kleine zacht rijst.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hou denk ik gewoon niet van de structuur ervan ofzo?
Nou mocht iemand het ooit zo maken dat ik het lekker vind dan trouw ik er mee.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Semoule lijkt op kleine zacht rijst.
Couscous vlees is altijd heel erg mals
je maakt het zo pittig als je zelf wilt
groenten moeten lang stoven
Nogmaals, ga je vanavond?quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zie het voor dit keer doo rde vingers
ben je man of vrouw? Ik vind heus wel iemand die heerlijke couscous kan maken?quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou mocht iemand het ooit zo maken dat ik het lekker vind dan trouw ik er mee.
Verder vind ik bijna alles wel lekker ik ben geen moeilijke eter
hij ging net even checken of zijn dochtertje nog niet bekeerd isquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij er ook helemaal klaar mee
Hoeft niet, leer haar onder andere dat ze een jongen moet vinden met blauwe ogen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
hij ging net even checken of zijn dochtertje nog niet bekeerd is
Oh. Ik ga het vanavond bij vrienden in Rotterdam kijkenquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nogmaals, ga je vanavond?
Ik zou ook alles aangrijpen om aan Haags te ontsnappenquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
hij ging net even checken of zijn dochtertje nog niet bekeerd is
Na een vechtpartij blauwe ogen?quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hoeft niet, leer haar onder andere dat ze een jongen moet vinden met blauwe ogen.
Gelukkigquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:23 schreef skysherrif het volgende:
Ik zie het voor dit keer doo rde vingers
Een jongemanquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ben je man of vrouw? Ik vind heus wel iemand die heerlijke couscous kan maken?
Couscous moet je niet uit een pakje eten of bij een Nederlandse took he.
EDIT: moet hij/zij wel of geen papieren hebben
Dat is vloeken, vriend.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh. Ik ga het vanavond bij vrienden in Rotterdam kijken
Nee de iris enzoquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na een vechtpartij blauwe ogen?
Heb jij een zwart snorretje?quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hoeft niet, leer haar onder andere dat ze een jongen moet vinden met blauwe ogen.
Hij woont in Limburg, hij kan zomaar familie zijn van Adolfquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, en een scheiding. Hoezo?
Ik geloof dat niet helemaal.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hij woont in Limburg, hij kan zomaar familie zijn van Adolf
Dat moet je dan wel kunnen onderbouwenquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet helemaal.
Goeie, kom er nog op terug.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat moet je dan wel kunnen onderbouwen
Mijn achternaam komt niet echt in de buurt, ook de familie lijn komt niet in de buurt van Dolfjequote:Op dinsdag 17 september 2019 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goeie, kom er nog op terug.
Gaat goed! Heb lekker vakantie nuquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:31 schreef skysherrif het volgende:
Hoeeeeeee is het. Vandaag weer vioolles?
lolquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mijn achternaam komt niet echt in de buurt, ook de familie lijn komt niet in de buurt van Dolfje
Top, bedankt.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:41 schreef Fushia2 het volgende:
Boyyssss, kan echt iedereen Airpods aanraden.
Beste aankoop sinds Jaren
![]()
Hehe eindelijk, lekker hoorquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat goed! Heb lekker vakantie nu![]()
En ja, vandaag weer les.
Hoe is het met jou?
Ja, heerlijkquote:Op dinsdag 17 september 2019 16:07 schreef skysherrif het volgende:
Hehe eindelijk, lekker hoor![]()
Ook nog leuke dingen geplanned of ga je gewoon uitrusten?
Jaaaa gaat wel priem hoor, even wennen dat ik nu naar den haag moet voor uni
Klopt.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je het gezellig wil ouden kun je religie en politiek vaak beter vermeiden als gespreksonderwerpen
Hey halloquote:
Ga zo door, blijven zagenquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:31 schreef Solotovski het volgende:
Stumpies die eigen naamtopics maken
Koekoekquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent ook niet normaal ofwel
Hallo geflipt muntjequote:
Ik ben bijzonder normaal.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent ook niet normaal ofwel
Jazekerquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Ama, had je je gecko's al?
Heb je picca?quote:
Haha, gay.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:41 schreef UitStraling het volgende:
100 miljoen ton, zoveel wegen we met zijn allen als homo sapiens.
Kunnen we dit halverenquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:41 schreef UitStraling het volgende:
100 miljoen ton, zoveel wegen we met zijn allen als homo sapiens.
Mitsu en Nyokoquote:
Met ophalen:quote:
Wat een enge beesten.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mitsu en Nyoko
[..]
Met ophalen:
[ afbeelding ]
En vannacht zat er al één steeds voor het raampje te kijken:
[ afbeelding ]
Net kleine draakjes.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mitsu en Nyoko
[..]
Met ophalen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zien er leuk uitquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mitsu en Nyoko
[..]
Met ophalen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
XDquote:Op dinsdag 17 september 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Blijken die shakes toch niet voldoende te zijn om op gewicht te blijven
Haha. Prima hoorquote:
Oeh, sterkte Amaquote:Op dinsdag 17 september 2019 20:24 schreef Amarantha het volgende:
Haha. Prima hoorOma vandaag overleden.. minder leuk maar het gaat wel goed met me.
wow... gecondoleerdquote:Op dinsdag 17 september 2019 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha. Prima hoorOma vandaag overleden.. minder leuk maar het gaat wel goed met me.
93 is inderdaad een mooie leeftijd. Toch altijd naar dit soort nieuws. Gelukkig heb je leuke nieuwe dierenvriendjes nuquote:
Kerstmuziek genotquote:Op dinsdag 17 september 2019 20:42 schreef Kiid het volgende:
Ik ga maar weer lekker een uurtje Kerstmuziek luisteren vrienden
quote:Op dinsdag 17 september 2019 20:42 schreef Kiid het volgende:
Ik ga maar weer lekker een uurtje Kerstmuziek luisteren vrienden
Als ik dood ga dan wil ik dat ze Kerstmuziek draaien. Niks is beter dan een Driving Home of een Flappie om naar te luisterenquote:
Flappie, nee. De rest wel leuk. A spaceman came travelling is ook zo mooiquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:15 schreef Kiid het volgende:
Als ik dood ga dan wil ik dat ze Kerstmuziek draaien. Niks is beter dan een Driving Home of een Flappie om naar te luisteren
Flappie is een fantastisch meezing nummerquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Flappie, nee. De rest wel leuk. A spaceman came travelling is ook zo mooi
Moesten mijn ouders altijd afzetten vroeger, anders moest ik jankenquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:34 schreef Kiid het volgende:
Flappie is een fantastisch meezing nummer
Allichtquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou zeg.. kan het wat vrolijcker alhier
Wat liefquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moesten mijn ouders altijd afzetten vroeger, anders moest ik janken
quote:
Bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sneu is het juiste woord Scrup
Mijn favoriete kerstnummerquote:
Zal straks eens luisterenquote:
Kan niet wachten op je reviewquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:45 schreef Kiid het volgende:
Nog minder dan 100 dagen tot Kerst en minder dan 3 dagen voordat we Fifa kunnen spelen. What a time to be alive boys
De titel zegt me zo niks.quote:
Zal wel gewoon same old same old zijn vriend. 9.7/10 game, would recommend to friends and family, life is not the same without. Prefer the game over sex and enjoy every second of it.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kan niet wachten op je review
Dit nummer is beter. Het ultieme kerstnummer als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:48 schreef dud0r het volgende:
De titel zegt me zo niks.
Ik vind driving home for Christmas altijd erg fijn
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
De titel zegt me zo niks.
Ik vind driving home for Christmas altijd erg fijn
Uiteraard.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal wel gewoon same old same old zijn vriend. 9.7/10 game, would recommend to friends and family, life is not the same without. Prefer the game over sex and enjoy every second of it.
Liefst nooitquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Uiteraard.
Wanneer ga je trouwen?
Ik heb jou al jaren gemist in m'n levenquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit nummer is beter. Het ultieme kerstnummer als je het mij vraagt.
Weet zeker dat je het kent als je het hoort. En anders heb je altijd wat gemist in je leven.
Ja snap ik wel, ben ook zo'n delight.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:52 schreef dud0r het volgende:
Ik heb jou al jaren gemist in m'n leven
Geef je maar overquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Liefst nooit
Maar gaat sowieso nog heel wat jaren duren
Soms moet je opofferingen maken maar het enige waar ik weiger te compenseren is op mijn Fifa speeltijdquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat een lef.
Je bent mijn idool.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja snap ik wel, ben ook zo'n delight.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Soms moet je opofferingen maken maar het enige waar ik weiger te compenseren is op mijn Fifa speeltijd
quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:02 schreef Kopjechino het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
Liverpool kijken is nooit leukquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:07 schreef Kiid het volgende:
Ik ga zo kattenbakken verschonen en naar bed boys. Lpool vs Napoli is ook niet leuk genoeg om ervoor wakker te blijven
Wel als Napoli zou winnenquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Liverpool kijken is nooit leuk
Niet je katten in andermans tuin laten schijtenquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:07 schreef Kiid het volgende:
Ik ga zo kattenbakken verschonen en naar bed boys. Lpool vs Napoli is ook niet leuk genoeg om ervoor wakker te blijven
Asoquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet je katten in andermans tuin laten schijten
Komt nog wel als Loserpool tegen de betere clubs gaat spelenquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het gaat ze allemaal even net wat te lekker voor de wind momenteel
Hahaquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Komt nog wel als Loserpool tegen de betere clubs gaat spelen
Mijn poes wordt wel gewaardeerd ja. Wil er shows mee lopen, kijken hoeveel lintjes ik kan winnen.quote:
Euhhquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn poes wordt wel gewaardeerd ja. Wil er shows mee lopen, kijken hoeveel lintjes ik kan winnen.
Mijn lintje heb je al gewonnenquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn poes wordt wel gewaardeerd ja. Wil er shows mee lopen, kijken hoeveel lintjes ik kan winnen.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Ben je al wat dichterbij gekomen
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Je lijkt borrelnootje wel haha
Zonde dat je jouw kwaliteiten zo onbenut laat.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, is ook alweer lang geleden he.
Eigenlijk wel. Misschien carrière switch maken.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:29 schreef scrupuleus het volgende:
Zonde dat je jouw kwaliteiten zo onbenut laat.
Iemand zei ooit tegen me terwijl ik een werkelijk prachtige vrouw nastaarde, elke dag zonder seks haal je nooit meer in.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, is ook alweer lang geleden he.
Ik zag dat I. al mijlenver voor lag bij haar dus heb ik de hoop opgegeven. Die twee zijn jut en jolquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je al wat dichterbij gekomen
Zou betalenquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Misschien carrière switch maken.
Ja klopt, dat idee heb ik ook.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zag dat I. al mijlenver voor lag bij haar dus heb ik de hoop opgegeven. Die twee zijn jut en jol
Zijn heel wat dagen voor mij intussen danquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Iemand zei ooit tegen me terwijl ik een werkelijk prachtige vrouw nastaarde, elke dag zonder seks haal je nooit meer in.
I. en ik daten niet hoor. Ja, hij is wel een goede vriend van mijquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:32 schreef Kiid het volgende:
Ik zag dat I. al mijlenver voor lag bij haar dus heb ik de hoop opgegeven. Die twee zijn jut en jol
Raar woord eigenlijk verademing, alsof het een antagonist van kortademig is.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:33 schreef Le_Professeur het volgende:
scrupukneus is er weer, wat een verademing
Jij was ook lang wegquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:33 schreef Le_Professeur het volgende:
scrupukneus is er weer, wat een verademing
Niet mijn beste vriend nee. En leuk om hem te tergen.quote:
Nou dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja klopt, dat idee heb ik ook.
Mocht het je opvrolijken, voor mij is het nog geen dag geleden en mis het geen seconde. Kijk meer uit naar Fifa 20 dan de volgende vrijpartijquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zijn heel wat dagen voor mij intussen dan
[..]
I. en ik daten niet hoor. Ja, hij is wel een goede vriend van mij
Wel leuk koppeltje met minimaal een Papoea verschil in lengte.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zijn heel wat dagen voor mij intussen dan
[..]
I. en ik daten niet hoor. Ja, hij is wel een goede vriend van mij
Hoezo vrolijkt dat mij op?quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:36 schreef Kiid het volgende:
Mocht het je opvrolijken, voor mij is het nog geen dag geleden en mis het geen seconde. Kijk meer uit naar Fifa 20 dan de volgende vrijpartij
quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Wel leuk koppeltje met minimaal een Papoea verschil in lengte.
Je mist er niet zoveel aanquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoezo vrolijkt dat mij op?
Voor mij is het een dag +300 dagen geleden intussen ofzo
[..]
Ja maar daar zit gewoon wat gehunker naar zijn wortel in verborgenquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet mijn beste vriend nee. En leuk om hem te tergen.
[..]
Nou dat is dus niet zo.
Wat?quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar daar zit gewoon wat gehunker naar zijn wortel in verborgen
Nee, ik vind Fifa gewoon heel erg leukquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben je ook gewoon een beetje kut in bed samen.
@I. hoor je dit nou.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja maar daar zit gewoon wat gehunker naar zijn wortel in verborgen
Ik vind het beter aanvoelen dan 19, maar ja het is maar een demoquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, ik vind Fifa gewoon heel erg leuk
Geluisterd. Kende het niet. Klinkt wel lekkerquote:
Is ook offline natuurlijk en er zullen nog talloze patches volgenquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind het beter aanvoelen dan 19, maar ja het is maar een demo
Nee echt he.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:45 schreef I. het volgende:
Jeetje. Ik heb helemaal geen wortels in huis.
Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Denk dat hij het nu weleens wil meemaken
Vind het een erg mooi nummerquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:45 schreef dud0r het volgende:
Geluisterd. Kende het niet. Klinkt wel lekker
quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geluisterd. Kende het niet. Klinkt wel lekker
quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker naar de preut praten.
Het is maar net wat je ermee doet, jij zegt het bij allesquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed dat je het zelf begint te herkennen.
Ik zeg het alleen als het als plaatsvervangende schaamte voelt.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is maar net wat je ermee doet, jij zegt het bij alles
Maar die schaamte schakel je vervolgens uit wanneer je weer een post maakt waarbij je piemel uit je broek hangt, dat is wel weer erg vreemd.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg het alleen als het als plaatsvervangende schaamte voelt.
Ik gok dat hij al rukkend z'n eigen posts leest, dus heel verrassend is dat niet meer.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar die schaamte schakel je vervolgens uit wanneer je weer een post maakt waarbij je piemel uit je broek hangt, dat is wel weer erg vreemd.
Doe maar niet, we moeten wel de schijn ophouden dat we stiekem aan het daten zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:56 schreef I. het volgende:
Zwaar leven. Ik gooi mezelf wel weer van een brug.
Oh wacht.
Omdat ik voor mezelf geen schaamte ken maar ik vind naar de preut praten best wel sneu, doet me altijd aan die hyena's van The Lion King denken.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar die schaamte schakel je vervolgens uit wanneer je weer een post maakt waarbij je piemel uit je broek hangt, dat is wel weer erg vreemd.
Hard gewordenquote:Op dinsdag 17 september 2019 22:57 schreef I. het volgende:
[..]
Ik gok dat hij al rukkend z'n eigen posts leest, dus heel verrassend is dat niet meer.
Dit komt wel erg dicht in de buurt.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:57 schreef I. het volgende:
[..]
Ik gok dat hij al rukkend z'n eigen posts leest, dus heel verrassend is dat niet meer.
Oja. Ik zie je vrijdag hè. xoxo Zin in.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Doe maar niet, we moeten wel de schijn ophouden dat we stiekem aan het daten zijn.
Vrijdag vertrek ik. Morgen was de afspraak toch? Ohja, en ik bleef weer slapen toch?quote:
Deze handen verrichten alleen maar pure magie babequote:
Was een verrassing, ik kom je uitzwaaien.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vrijdag vertrek ik. Morgen was de afspraak toch? Ohja, en ik bleef weer slapen toch?
Ik zie ze mijn pik al bewerkenquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Deze handen verrichten alleen maar pure magie babe
Voor jezelf ken je geen schaamte maar plaatsvervangende schaamte ken je wel? Dus je bent wel in staat om kansloos gedraag te herkennen, maar vanwege je narcisme niet erkennen?quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat ik voor mezelf geen schaamte ken maar ik vind naar de preut praten best wel sneu, doet me altijd aan die hyena's van The Lion King denken.
Heb je ook een beetje gedegen mond en tong skillz?quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Deze handen verrichten alleen maar pure magie babe
quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:02 schreef I. het volgende:
Was een verrassing, ik kom je uitzwaaien.
Jaa, je mag hier altijd komen slapen, weet je inmiddels wel tochNa de eerste keer heb je me heel goed weten overtuigen.
![]()
quote:
Volgens mij wel, nog nooit klachten gehad.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:04 schreef UitStraling het volgende:
Heb je ook een beetje gedegen mond en tong skillz?
Dit kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Volgens mij wel, nog nooit klachten gehad.
Wat jij kansloos noemt daar verdien ik wat lekker belegde boterhammen mee dus het is maar net vanuit welk perspectief je kijkt mijn waarde Profje.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor jezelf ken je geen schaamte maar plaatsvervangende schaamte ken je wel? Dus je bent wel in staat om kansloos gedraag te herkennen, maar vanwege je narcisme niet erkennen?
Als je dit een jaar geleden had gezegd had ik je nog gelijk gegeven ook. Nu niet meer, heb mijn leven gebeterd.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Kopje is wel een beetje een slettebak zo te zien
Jammer dat je niet elke dag even bovenop een mooie man kan gaan zitten.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Volgens mij wel, nog nooit klachten gehad.
Kan wel, doe ik nietquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Jammer dat je niet elke dag even bovenop een mooie man kan gaan zitten.
Dit hoor je eigenlijk nooit te zeggen over een vrouw.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Kopje is wel een beetje een slettebak zo te zien
Ja iedere dag op een andere kerel dan blijft er na een paar jaar ook alleen maar filet americain over van je preutjequote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:10 schreef UitStraling het volgende:
Ja iedere dag op een andere kerel dan blijft er na een paar jaar ook alleen maar filet americain over van je preutje
Wist wel dat je iets met betaald seks deedquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat jij kansloos noemt daar verdien ik wat lekker belegde boterhammen mee dus het is maar net vanuit welk perspectief je kijkt mijn waarde Profje.
Valt scrup net buiten de boot hahaquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als je dit een jaar geleden had gezegd had ik je nog gelijk gegeven ook. Nu niet meer, heb mijn leven gebeterd.
Wil dit niet wetenquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:13 schreef UitStraling het volgende:
Kan me nog vaag ene D. uit Amsterdam herinneren
Zoveel mensen. Huilen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
Valt scrup net buiten de boot haha
Hehe nee hoor, ken er wel een paar op Fok! die met seks hun geld verdienen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wist wel dat je iets met betaald seks deed
Maar dat is met alles natuurlijk, weet niet of die belegde boterham nou een maatstaf is om de mate van kansloosheid te meten
Ettokequote:
Ik heb er 10 in de kast hangenquote:
Allemaal oude mensen zeker intussenquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe nee hoor, ken er wel een paar op Fok! die met seks hun geld verdienen.
Hoezo dan?quote:
Weer op één lijn wijquote:
Liever niet.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:18 schreef UitStraling het volgende:
Ware liefde klinkt altijd zo kinderachtig en dom, je neukt lekker met elkaar, je voelt je veilig en fijn bij elkaar en je maakt samen plannetjes voor de toekomst, dat kun je dus echt met honderdduizenden hebben.
Nah het gaat meer om een klik, een persoonlijkheid die je echt goed ligt. Beetje alsof je kan batsen met je beste vriend.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:18 schreef UitStraling het volgende:
Ware liefde klinkt altijd zo kinderachtig en dom, je neukt lekker met elkaar, je voelt je veilig en fijn bij elkaar en je maakt samen plannetjes voor de toekomst, dat kun je dus echt met honderdduizenden hebben.
Liever in een zwart gat.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Het is leuker als je niet aan de andere kant van een glory hole zit.
Ja datquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nah het gaat meer om een klik, een persoonlijkheid die je echt goed ligt. Beetje alsof je kan batsen met je beste vriend.
Wat is jouw ervaring hiermee dan?quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nah het gaat meer om een klik, een persoonlijkheid die je echt goed ligt. Beetje alsof je kan batsen met je beste vriend.
Ik kan mijn ervaring wel delen, toen ik mijn vriendin leerde kennen ging het meteen van een leien dakje, na 10 minuten was het alsof we al 10 jaar kennen, zo'n soort van klikquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is jouw ervaring hiermee dan?
Ik snap dat je dat denkt wanneer je gehele wereldbeeld bestaat uit preut.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:23 schreef UitStraling het volgende:
Het etiketje liefde van je leven moet wel van twee kanten komen, dat vergeten mensen wel eens, dat is namelijk maar zelden zo en dat is wel sneu.
Ja dit herken ik ook wel, weet ook altijd na een paar minuten al of het een nachtje of een paar jaar gaat worden.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan mijn ervaring wel delen, toen ik mijn vriendin leerde kennen ging het meteen van een leien dakje, na 10 minuten was het alsof we al 10 jaar kennen, zo'n soort van klik
Valt reuze mee beste Etto, je bent zelf wat je wil lezen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat denkt wanneer je gehele wereldbeeld bestaat uit preut.
De grap in deze is, ze was een tinderdate, dus sws waren we beide uit op scharrelen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit herken ik ook wel, weet ook altijd na een paar minuten al of het een nachtje of een paar jaar gaat worden.
Bootsy Collins?quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt reuze mee beste Etto, je bent zelf wat je wil lezen.
Hoe het is om echt verliefd te zijn, en dat de ander dat ook op jou is.quote:
Zullen we een band beginnenquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om basgitaar te spelen..
be right back y'all
Nooit een relatie gehad?quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoe het is om echt verliefd te zijn, en dat de ander dat ook op jou is.
Jawel, maar hij is nooit echt verliefd geweest op mij. En voor mij was het achteraf gezien ook meer om maar niet alleen te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jawel, maar hij is nooit echt verliefd geweest op mij. En voor mij was het achteraf gezien ook meer om maar niet alleen te zijn.
Ik heb wat dat betreft altijd wel mazzel gehad, echt passionele leuke wilde warme levensbepalende relaties altijd al gehad.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoe het is om echt verliefd te zijn, en dat de ander dat ook op jou is.
Sowieso wel.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ach, komt vast nog wel een keer
Levensbepalend was deze relatie wel, maar niet op een positieve manier.quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wat dat betreft altijd wel mazzel gehad, echt passionele leuke wilde warme levensbepalende relaties altijd al gehad.
Oh yes I dooooooquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
I'd rather beeeee wiiiiiith yooooooou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |