Ik hou denk ik gewoon niet van de structuur ervan ofzo?quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:18 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
waarom hou je niet van couscous???
Sorry nogmaalsquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:20 schreef skysherrif het volgende:
Gelijk die smaak in mn gedachten buhhhhh
Semoule lijkt op kleine zacht rijst.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hou denk ik gewoon niet van de structuur ervan ofzo?
Nou mocht iemand het ooit zo maken dat ik het lekker vind dan trouw ik er mee.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Semoule lijkt op kleine zacht rijst.
Couscous vlees is altijd heel erg mals
je maakt het zo pittig als je zelf wilt
groenten moeten lang stoven
Nogmaals, ga je vanavond?quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zie het voor dit keer doo rde vingers
ben je man of vrouw? Ik vind heus wel iemand die heerlijke couscous kan maken?quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou mocht iemand het ooit zo maken dat ik het lekker vind dan trouw ik er mee.
Verder vind ik bijna alles wel lekker ik ben geen moeilijke eter
hij ging net even checken of zijn dochtertje nog niet bekeerd isquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij er ook helemaal klaar mee
Hoeft niet, leer haar onder andere dat ze een jongen moet vinden met blauwe ogen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
hij ging net even checken of zijn dochtertje nog niet bekeerd is
Oh. Ik ga het vanavond bij vrienden in Rotterdam kijkenquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nogmaals, ga je vanavond?
Ik zou ook alles aangrijpen om aan Haags te ontsnappenquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
hij ging net even checken of zijn dochtertje nog niet bekeerd is
Na een vechtpartij blauwe ogen?quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hoeft niet, leer haar onder andere dat ze een jongen moet vinden met blauwe ogen.
Gelukkigquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:23 schreef skysherrif het volgende:
Ik zie het voor dit keer doo rde vingers
Een jongemanquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ben je man of vrouw? Ik vind heus wel iemand die heerlijke couscous kan maken?
Couscous moet je niet uit een pakje eten of bij een Nederlandse took he.
EDIT: moet hij/zij wel of geen papieren hebben
Dat is vloeken, vriend.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh. Ik ga het vanavond bij vrienden in Rotterdam kijken
Nee de iris enzoquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na een vechtpartij blauwe ogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |