ah.... da's minder Luckyquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Morgen zou ik 2 jaar getrouwd zijn geweest, dus dat scheelde maar een dag, @:FANN
Wopke is batterijvrij.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu nog op pad voor batterijen, of was dat included?
Ook al in September... ik op de 11e en Luckyquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:48 schreef FANN het volgende:
Trouwens........... Het is vandaag onze TrouwdagDie Griek is net de deur uit die gaat Papika's
halen... in die kou ... de Held![]()
ik denk dat hij het ook vergeten isik zat in het show topic... over Amanda en haar Griek
![]()
we zijn ongeveer 100 jaar getrouwd ofzo........ welk jaar ben ik vergeten
quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al in September... ik op de 11e en Lucky
Ja September.... a day to remember....... voor allemaal dan.. en ja Lucky ..quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al in September... ik op de 11e en Lucky
Het schoot in je rug toen je 'm over de drempel tilde.quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:02 schreef FANN het volgende:
mijn trouwdag was een ramp trouwens...... gelijk 's avonds Heibel
geen details verder
Dank Dank... ik ga alvast de koffie klaar zetten.. hij zal het wel koud hebbenquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank Dank... ik ga alvast de koffie klaar zetten.. hij zal het wel koud hebben![]()
laters dan maar weer
quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het schoot in je rug toen je 'm over de drempel tilde.
Ik denk ook dat Lille het nipt gaat redden.quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Vanavond Ajax mensenIk verwacht een kleine overwinning
quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Lille het nipt gaat redden.
laat ik over de 11e maar niet beginnenquote:Op dinsdag 17 september 2019 16:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja September.... a day to remember....... voor allemaal dan.. en ja Lucky ..![]()
mijn trouwdag was een ramp trouwens...... gelijk 's avonds Heibel![]()
geen details verder
quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Zou wel leuk zijn om mijn Amsterdamse vrienden te etteren
Was je erbij, je herhaalt deze dagelijks inmiddelsquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Was je erbij, je herhaalt deze dagelijks inmiddels
Waarom is dat logisch?quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Was je erbij, je herhaalt deze dagelijks inmiddels
Het restaurant was het er niet mee eens dat alle Griekse gasten hun bord kapot gooiden?quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja September.... a day to remember....... voor allemaal dan.. en ja Lucky ..![]()
mijn trouwdag was een ramp trouwens...... gelijk 's avonds Heibel![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Het restaurant was het er niet mee eens dat alle Griekse gasten hun bord kapot gooiden?
Anyway; gefeliciteerd!
En @:Lucky2Bastard
OH das nog wel net op tijd voor de avondwinkelquote:Op dinsdag 17 september 2019 16:35 schreef cafca het volgende:
Wij zijn er overigens ook wel eens 's-avonds achter gekomen dat het onze trouwdag was...
quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:35 schreef cafca het volgende:
Wij zijn er overigens ook wel eens 's-avonds achter gekomen dat het onze trouwdag was...
nee niet van lidlquote:Op dinsdag 17 september 2019 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de Lidl in de aanbieding nog.. Maar ik hou niet van kersen
Ja, iets minder lang dan FANNquote:Op dinsdag 17 september 2019 16:37 schreef espri het volgende:
[..]Dan ben je al een aardig tijdje getrouwd denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |