Ontlurk:quote:Op zaterdag 28 september 2019 14:28 schreef B.ertha het volgende:
Spannend hoor Taxi!
Kleurdoos gefeliciteerd
Ik heb vandaag een trouwjurk gekocht
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 16:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]Prachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ja, bij mij wel tenminste. Twee weken lang gedacht dat ik last van m’n darmen had. En toen was er ineens in twee uur onze zoonquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:46 schreef taxibabe het volgende:
Kan in het begin een wee aanvoelen als een darmkramp?
Heb al een maand last van obstipatie, maar nu heb ik 2 keer kramp gehad alsof ik aan de diarree ben. Maar er komt niets...quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:48 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ja, bij mij wel tenminste. Twee weken lang gedacht dat ik last van m’n darmen had. En toen was er ineens in twee uur onze zoon
Ja, ik denk dat ik dat maar ga doenquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:53 schreef Zo-is-dat het volgende:
Nou wie weet, ik zou me lekker op de bank of in bed nestelen en zoveel mogelijk proberen te ontspannen. Misschien een warme kruik, als het doorzet zet het door zo niet heb je hopelijk een goede nacht gemaakt morgen
Ik heb dat altijd als ik ongesteld ben en ik heb me laten vertellen dat dat hetzelfde voelt als rugweeën.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:48 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ja, bij mij wel tenminste. Twee weken lang gedacht dat ik last van m’n darmen had. En toen was er ineens in twee uur onze zoon
Rugweeën voelen helaas wel iets anders.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd als ik ongesteld ben en ik heb me laten vertellen dat dat hetzelfde voelt als rugweeën.
Geloof me, het verschil tussen weeën en menstruatiepijn is enorm. Ik heb zelf geen rugweeën gehad maar wel een constante weeën storm.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd als ik ongesteld ben en ik heb me laten vertellen dat dat hetzelfde voelt als rugweeën.
Ooooh, horror! Ik had ook obstipatie in mijn zwangerschap, ik vind koffie heul heul vies, nog steeds trouwens.. maar als ik een bakkie nam, toen moest ik wel..quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:51 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Heb al een maand last van obstipatie, maar nu heb ik 2 keer kramp gehad alsof ik aan de diarree ben. Maar er komt niets...![]()
Dat was in mijn geval toch wel zo. Weeën hoeven niet altijd te zijn zoals weeën beschreven worden. Ik heb nooit de golfbeweging ervaren bijvoorbeeld en regelmaat was er ook maar matig. Daarnaast heb ik geregeld darmkrampen die meer of evenveel pijn deden, dus ook qua pijn was ik niet echt onder de indruk. Juist doordat er ingeprent was (oa beval cursus van de verloskundige, die helemaal er op gericht dag je niet te vroeg moest bellenquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:27 schreef BellaaElisa het volgende:
Taxi ik zou gewoon lekker gaan ontspannen. Als de weeën zijn begonnen dan twijfel je niet meer hoor.
Nee maar zo begint het wel. Het eindigt met omg ik ga doodquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:36 schreef pinquit het volgende:
Ik zou 't zeker niet vergelijken met darmkrampen nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |