Nee moslims nemen geen gijzelaars. Jihadi John en de Beatles waren verbonden aan Hinduistische Staat, hotel mumbai. die joodse supermarkt in parijs, de aanslagen van 9/11. En dat zijn dan slechts enkele van de enorm beruchte voorbeelden die me direct te binnen schieten.quote:Op maandag 16 september 2019 20:47 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Nee, dat zijn onze Molukse medelanders.
Moslims nemen over het algemeen geen gijzelaars, maar gaan direct tot een stekende, schietende, zoutzuurgooiende, dan wel explosieve handeling over.
Die is makkelijk: Omdat gelovigen menen een monopolie op de waarheid te hebben.quote:Op maandag 16 september 2019 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom denken die gelovigen altijd meer rechten te hebben.
https://link.springer.com/article/10.1007/s40806-018-0158-4quote:Op maandag 16 september 2019 20:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ja, ja mein fuhrer het waren de joden met hun amerikaanse bilmaten![]()
quote:Op maandag 16 september 2019 20:50 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Hoe heb ik erover heen kunnen lezen... Spelen met taal altijd +1
Geen zin om stormfront te bezoeken dankje!quote:Op maandag 16 september 2019 20:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
https://link.springer.com/article/10.1007/s40806-018-0158-4
Omdat ze volgens hun god uitverkoren en dus superieur zijn.quote:Op maandag 16 september 2019 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom denken die gelovigen altijd meer rechten te hebben.
Journal waar joden Sam Harris en Steven Pinker in het redactieraad zitten heur.quote:Op maandag 16 september 2019 20:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Geen zin om stormfront te bezoeken dankje!
Sam "terug op de uni deed ik een keer een MDMA" Harrisquote:Op maandag 16 september 2019 20:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Journal waar joden Sam Harris en Steven Pinker in het redactieraad zitten heur.
Ik ken hem beter als ''We should pre-emptive nuke Iran'' Harris.quote:Op maandag 16 september 2019 20:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Sam "terug op de uni deed ik een keer een MDMA" Harris
Dus hij is op z'n minst 1/7e in voor de Wes Clarke 7?quote:Op maandag 16 september 2019 20:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ken hem beter als ''We should pre-emptive nuke Iran'' Harris.
De uitloop van +/- 15 jaar zal een bron van frustratie zijn.quote:Op maandag 16 september 2019 21:01 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dus hij is op z'n minst 1/7e in voor de Wes Clarke 7?
Fixed.quote:Op maandag 16 september 2019 21:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Echt over nagedacht die wet. islamitische massaimmigratie.
Maar vind jij van het idee om moslims subdermaal te taggen; zodat ze onbeperkt gezichtsbedekking kunnen dragen en toch makkelijk identificeerbaar zijn ?quote:
Vind wel dat ze dan een icoontje op hun kleding moeten dragen.quote:Op maandag 16 september 2019 21:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Maar vind jij van het idee om moslims subdermaal te taggen; zodat ze onbeperkt gezichtsbedekking kunnen dragen en toch makkelijk identificeerbaar zijn ?
Kunnen er zelfs een soort dating app aan koppelen.
Lijkt me wel. Als je een persoonlijke ov kaart hebt moet je je kunnen identificeren anders kan de hele familie met seniorenkorting op oma's 60+ kaart reizen.quote:
Komt die "vervoersplicht" van de NS ook meteen goed uit.quote:Op maandag 16 september 2019 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind wel dat ze dan een icoontje op hun kleding moeten dragen.
Een half maantje ofzo ?quote:Op maandag 16 september 2019 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een gele ster of zo?quote:Op maandag 16 september 2019 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geloof dat er voor die wet nooit om id werd gevraagd aan burqa draagsters vanwege deze mogelijke kansquote:Op maandag 16 september 2019 21:10 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Als je een persoonlijke ov kaart hebt moet je je kunnen identificeren anders kan de hele familie met seniorenkorting op oma's 60+ kaart reizen.
Denk je dat dit het enige punt van onenigheid is/waar het zal gaan schuren? Islam valt niet te rijmen met seculier pluralisme omdat er binnen islam altijd voortrekkers zullen zijn die hen die er losser mee omgaan met de koran in de ene hand en het kromzwaard in de andere terug bij de leer zul trekken. Soms zelfs al binnen de eigen familie maar anders toch zeker binnen de bredere 'gemeenschap'.quote:Op maandag 16 september 2019 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die paar burqa's massa-immigratie noemen
Mja ik zie het niet echt als een probleem.quote:Op maandag 16 september 2019 21:10 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Een half maantje ofzo ?
Helaas. Dan ben je niet identificeerbaar als persoon. Wat is jouw suggestie om dat probleem op te lossen ?
Dit. Ironisch genoeg was dit ook voor de invoering van de "boerkawet" een probleem geweest & dat had iedereen ook begrepen.quote:Op maandag 16 september 2019 21:10 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Als je een persoonlijke ov kaart hebt moet je je kunnen identificeren anders kan de hele familie met seniorenkorting op oma's 60+ kaart reizen.
Ja als ik het voor het zeggen had hadden we hier al geen enkele religie meer gehad.quote:Op maandag 16 september 2019 21:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Denk je dat dit het enige punt van onenigheid is/waar het zal gaan schuren? Islam valt niet te rijmen met seculier pluralisme omdat er binnen islam altijd voortrekkers zullen zijn die hen die er losser mee omgaan met de koran in de ene hand en het kromzwaard in de andere terug bij de leer zul trekken. Soms zelfs al binnen de eigen familie maar anders toch zeker binnen de bredere 'gemeenschap'.
Een meerderheid helaas wel.quote:Op maandag 16 september 2019 21:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja ik zie het niet echt als een probleem.
Werd er voor deze wet uberhaubt een burqa naar haar id gevraagd om te tonen dat zij ook de eigenaresse was van die kaart?quote:Op maandag 16 september 2019 21:12 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dit. Ironisch genoeg was dit ook voor de invoering van de "boerkawet" een probleem geweest & dat had iedereen ook begrepen.
Maarja. Nu ies het rassiesme.
Ja ik denk dat het probleem zo klein is dat dit echt een nutteloze wet is die niet eens helemaal is doorgevoerd.quote:Op maandag 16 september 2019 21:13 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Een meerderheid helaas wel.
Dus:
Ene kant: mensen die hun gezicht willen bedekken
Andere kant: een eis herkenbaar te zijn
Hoe geven we beide partijen wat ze willen ? Want anders krijgt partij 1 gewoon niets.
Nee, er werd gewoon verwacht dat mevrouw even haar gezicht liet zien. En dat gebeurde ook gewoon.quote:Op maandag 16 september 2019 21:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Werd er voor deze wet uberhaubt een burqa naar haar id gevraagd om te tonen dat zij ook de eigenaresse was van die kaart?
Hmm toen deden ze dat wel en nu niet meer?quote:Op maandag 16 september 2019 21:16 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Nee, er werd gewoon verwacht dat mevrouw even haar gezicht liet zien. En dat gebeurde ook gewoon.
Yep. Zegt iets he ?quote:Op maandag 16 september 2019 21:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm toen deden ze dat wel en nu niet meer?
Aantal is een kulargument.quote:Op maandag 16 september 2019 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het probleem zo klein is dat dit echt een nutteloze wet is die niet eens helemaal is doorgevoerd.
Zoveel moeite voor zon klein aantal?quote:Op maandag 16 september 2019 21:17 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Aantal is een kulargument.
En dan nog? Wanneer is het wél een grote groep?
En wat gebeurt er dan? Nee, dan moet het maar weer goed gekeurd worden.
Oh, zeker. An sich is dat positief.quote:Op maandag 16 september 2019 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dan zijn ze nu wat rebelser als het al zo is
De enige moeite is van die dramaqueens die schijt hebben aan de wet.quote:Op maandag 16 september 2019 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zoveel moeite voor zon klein aantal?
Maar goed ik heb er serieus geen last van als ze zo over straat gaan.
Nou ja denk niet dat het daarmee is begonnen. Dat ze dat zijn gaan dragen om te zuigen maar dat ze nu idd misschien wat rebelser zullen zijn vanwege die wet.quote:Op maandag 16 september 2019 21:19 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Oh, zeker. An sich is dat positief.
Maar ze doen het dus om te zuigen en niet omdat ze echt geloven dat het moet van Allah.
Optisch valt het niet heel ver naast in mindere mate gesluierde zusters maar toch vind ik het gedachtengoed dat eraan vasthangt schrijnend, een beetje vergelijkbaar met over straat gaan in een KKK-gewaad.quote:Op maandag 16 september 2019 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zoveel moeite voor zon klein aantal?
Maar goed ik heb er serieus geen last van als ze zo over straat gaan.
Ja nou je kan dan ook stellen dat de 'vijand' tenminste zichtbaar is. Beetje zoals met van die nazi skinheads..quote:Op maandag 16 september 2019 21:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Optisch valt het niet heel ver naast in mindere mate gesluierde zusters maar toch vind ik het gedachtengoed dat eraan vasthangt schrijnend, een beetje vergelijkbaar met over straat gaan in een KKK-gewaad.
Triest eigenlijk dat, dat laatste me veel meer zou storen, dat er mbt die misselijke rot islam dus al sprake is van gewenning.
Ja, minder fijn als je met vijanden omringt bent natuurlijk. (De hoofddoek is in principe eenzelfde symbool.) Dat doet best wel af aan het leef- en woonplezier.quote:Op maandag 16 september 2019 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja nou je kan dan ook stellen dat de 'vijand' tenminste zichtbaar is. Beetje zoals met van die nazi skinheads..
Nou het prille begin van de islamitische vroomheids olympiade in de Nederlandse openbare ruimte vind ik nou niet bepaald iets om te koesteren.quote:Op maandag 16 september 2019 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja nou je kan dan ook stellen dat de 'vijand' tenminste zichtbaar is. Beetje zoals met van die nazi skinheads..
Ja ik zie ze niet als de vijand maar als je dat wel zo ziet dan kan dat wel vervelend zijn jaquote:Op maandag 16 september 2019 21:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, minder fijn als je met vijanden omringt bent natuurlijk. (De hoofddoek is in principe eenzelfde symbool.) Dat doet best wel af aan het leef- en woonplezier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |