Je moet niks, maar als je de mogelijkheden van Tinder Gold wil ervaren zonder geld uit te geven, is deze werkwijze een goede demomethode. Zo complex is deze methode ook weer niet.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:47 schreef M1stral het volgende:
[..]
En waarom exact zou je dit moeten willen? Like gewoon wat je aantrekkelijk vind in plaats van allerlei omwegen uit te buiten een match te scoren.
Ik zou het vroeger geil hebben gevonden zonder erop in te spelen, nu zou ik wss toch wel een voorzetje geven.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:26 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
True, sommigen ervaren het misschien als geil.
Ik ben niet per se roomser dan de paus of superpreuts, maar het klinkt zo niet echt heel aantrekkelijk... Maar goed, zoveel mensen zoveel wensen
Complete drogreden natuurlijk, want als de persoon je in eerste instantie al zou aanstaan dan verzend je die like toch wel, ongeacht of die persoon jou al in zijn/haar kaartenstapel passage heeft laten plaatsvinden en zelfs als die like uiteindelijk niet wederzijds blijkt te zijn.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je moet niks, maar als je de mogelijkheden van Tinder Gold wil ervaren zonder geld uit te geven, is deze werkwijze een goede demomethode. Zo complex is deze methode ook weer niet.
Je vraag is meer op zijn plek bij de Tinder Gold gebruikers, maar ik kan wel bedenken waarom je dit zou willen gebruiken. Er zijn zoveel deelnemers dat je bij een grote straal bijna nooit door alle deelnemers heen zal komen en dus nooit zal weten of er nog meer mensen zijn die jij (nog) leuker vindt. Met Gold kan je zien wie jou liked en misschien bevalt die persoon jou ook wel, waardoor jij juist door die mogelijkheid in de gelegenheid bent terug te liken. Een kans die je zonder Gold niet zou hebben.
Dat veel mensen dit willen, spreekt voor zich. Immers zou Gold niet bestaan.
Net goed. Ik verwacht een DM van jequote:Op donderdag 19 september 2019 20:57 schreef Allures het volgende:
[..]
heb je de memo gemist? Ik ben een trut he![]()
Te weinig voor wat?quote:Op donderdag 19 september 2019 22:22 schreef ludovico het volgende:
23 matches, maar is te weinig.... Hmm.
Efficient tinderen!quote:
Die richt zich al op mij, de leukste.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Richt je gewoon op de leukste eerst
quote:Op vrijdag 20 september 2019 00:01 schreef ludovico het volgende:
Begint er ook ééntje "Wil dat zeggen 'uit op seks'?" uit het niets.Nadat ik zeg altijd raak te schieten bij een date.
Gewoon, scoren.quote:Op vrijdag 20 september 2019 00:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Ja wat schiet je anders raak dan
Als je dan een date met de leukste regelt zit je gelijk goed tochquote:Op vrijdag 20 september 2019 00:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gewoon, scoren.Dikke meerjarige relaties jonge. Kids.
Is het zo erg met je gesteld dan?quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:11 schreef Special-Tee het volgende:
Er moet een datingapp voor lelijke mensen komen. Er was al een advertentie voor 'lelijke meiden willen ook seks' maar die blijkt dikke nep.
Hoe moeilijk zou het zijn om zelf een datingsite te starten. En dan alle fotos met animalfilters te weren. En alle fotonodellen ook.
Is het zo erg met mensen in t algemeen gesteld dan?quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:17 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Is het zo erg met je gesteld dan?
Probeer happy pancake :pquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:11 schreef Special-Tee het volgende:
Er moet een datingapp voor lelijke mensen komen. Er was al een advertentie voor 'lelijke meiden willen ook seks' maar die blijkt dikke nep.
Hoe moeilijk zou het zijn om zelf een datingsite te starten. En dan alle fotos met animalfilters te weren. En alle fotonodellen ook.
Ik kan iets verzinnen... maar dan toch liever goede seksquote:Op vrijdag 20 september 2019 00:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Ja wat schiet je anders raak dan
Is er voor hen sowieso niet altijd wel een kerel die 'm er minstens eenmalig in wil hangen?quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:11 schreef Special-Tee het volgende:
Hmm beter zoekenquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:35 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Happy Hop, Pancake Tower maar ik zie geen Happy Pancake app.
Nou je zocht wat met euhm minder knappe mensen tochquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:39 schreef Special-Tee het volgende:
Ik heb de website gevonden. Wat is er speciaal aan?
De website is niet heel speciaal verder nee.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:39 schreef Special-Tee het volgende:
Ik heb de website gevonden. Wat is er speciaal aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |