True, sommigen ervaren het misschien als geil.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kan toch gewoon als geil ervaren worden?Misschien wilt ze hem ook uit de tent lokken... Wacht ze met smart op zijn paarsgepunte lans.
Thanks Cue.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap niet dat mensen hier uberhaupt zo moelijk doen en zolang erover doorgaan.
Sommigen mensen hebben gewoon nog contact of zijn gewoon benieuwd naar wat een ander doet en die ander vind het ook niet perse erg om dingen te delen.
Dat het allemaal niet hoeft of dat het allemaal niet is zoals een ieder hier zou doen, tja so be it
Context, daar draait het hier in dit geval om.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap niet dat mensen hier uberhaupt zo moelijk doen en zolang erover doorgaan.
Sommigen mensen hebben gewoon nog contact of zijn gewoon benieuwd naar wat een ander doet en die ander vind het ook niet perse erg om dingen te delen.
Dat het allemaal niet hoeft of dat het allemaal niet is zoals een ieder hier zou doen, tja so be it
Ach, je punt is wel duidelijk. Maar ik kan ook wel enorm genieten van alle grappige reacties in dit soort topics. Elke keer zo snel geïrriteerd zijn of jezelf aangevallen voelen schiet ook niet op.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:32 schreef M1stral het volgende:
[..]
Context, daar draait het hier in dit geval om.
Met wie en hoe is het makkelijker en veiliger om je stoutste gedachte/verlangen te delen.quote:Op donderdag 19 september 2019 14:21 schreef LuNaTiC het volgende:
Wat ik eerlijk gezegd niet zo snap is dat zij die behoefte voelt om jou zo op de hoogte te houden van haar rebound-drang, inclusief zo'n update als deze.
En ik zeg niet dat er geslutshamed moet worden ofzo, maar wat probeer je dan over te brengen precies?
Wie denk je voor de gek te houden? Ook met je 'ik ga nu echt voor diepgang ipv snelle seksquote:Op donderdag 19 september 2019 15:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ach, je punt is wel duidelijk. Maar ik kan ook wel enorm genieten van alle grappige reacties in dit soort topics. Elke keer zo snel geïrriteerd zijn of jezelf aangevallen voelen schiet ook niet op.
(Niet specifiek jij hoor.)
dat werd echt werkelijk nergens gedaan. Je stokpaard kan weer op stalquote:Op donderdag 19 september 2019 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
Oh help, het gaat weer over seks en “no slutshaming hoor”, maar een vrouw die met meerdere mannen seks heeft wordt wel meteen weer bestempeld als een hoer en een man die seks wil met een dergelijke vrouw is direct kansloos. Maak jullie toch niet zo druk zeg en geniet wat meer van het leven. Let it go. Heb een keer seks met een onbekende gewoon omdat het leuk is, jemig... Al doe je 3 mannen/vrouwen op 1 avond, who cares, het is maar seks.
Holy shit, over woorden in de mond leggenquote:Op donderdag 19 september 2019 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
Oh help, het gaat weer over seks en “no slutshaming hoor”, maar een vrouw die met meerdere mannen seks heeft wordt wel meteen weer bestempeld als een hoer en een man die seks wil met een dergelijke vrouw is direct kansloos. Maak jullie toch niet zo druk zeg en geniet wat meer van het leven. Let it go. Heb een keer seks met een onbekende gewoon omdat het leuk is, jemig... Al doe je 3 mannen/vrouwen op 1 avond, who cares, het is maar seks.
Tsja je quotet een heel precieze zinsnede die ik in m’n post gebruikte. Ik heb helemaal geen problemen met iemand die er lekker op rondneukt, 0,0, zolang er niemand geschaad wordt, more power to youquote:Op donderdag 19 september 2019 16:21 schreef Spirit82 het volgende:
Ach kom, er worden genoeg denigrerende opmerkingen gemaakt. Ik vind die stigmatisering gewoon jammer, thats all. Moet bekennen dat ik vroeger ook zo was hoor, dus ik herken het misschien ergens ook wel, maar het leven kan zoveel leuker.
En waarom exact zou je dit moeten willen? Like gewoon wat je aantrekkelijk vind in plaats van allerlei omwegen uit te buiten een match te scoren.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:38 schreef Gruj0 het volgende:
De tips van Themeparktommy en Yasmin23 zijn bruikbaar.
De blurred likes van Tinder kun je zichtbaar maken door via de devmode de 10px blur terug te brengen naar 0px en de personen die jou geliked hebben kun je snel in je swipelijst verkrijgen door de straal te verhogen en daarna terug te brengen naar 2km (het minimale).
Soms werkt het niet direct, dan moet je even opnieuw inloggen en hetzelfde nog een keer proberen (terug naar 2km).
Dit is pas goed adviesquote:Op donderdag 19 september 2019 20:47 schreef M1stral het volgende:
[..]
En waarom exact zou je dit moeten willen? Like gewoon wat je aantrekkelijk vind in plaats van allerlei omwegen uit te buiten een match te scoren.
Daten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |