Tja als je je kledingkeuze daardoor laat bepalen is een blote enkel op een gegeven moment aanleiding om te psssten.quote:Op maandag 16 september 2019 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen draagt krijg je de psst meisje brigade op je af.
Het is ook de bedoeling dat anderen zich hier niets van aantrekken, zodat ik gewoon mijn blote polsen kan blijven laten zien.quote:Op maandag 16 september 2019 16:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Tja als je je kledingkeuze daardoor laat bepalen is een blote enkel op een gegeven moment aanleiding om te psssten.
Ik compenseer wel even hoorquote:Op maandag 16 september 2019 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat anderen zich hier niets van aantrekken, zodat ik gewoon mijn blote polsen kan blijven laten zien.
Slijmbalquote:
Moet ik op je hont passen?quote:Op maandag 16 september 2019 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
KLM gaat mijn vlucht woensdag vast annuleren omdat het personeel wil gaan staken
Liever nu dan over een maandquote:Op maandag 16 september 2019 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
KLM gaat mijn vlucht woensdag vast annuleren omdat het personeel wil gaan staken
Wat dacht je anders van botsquote:Op maandag 16 september 2019 17:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent wel van de herhaling he?
Menseigenquote:Op maandag 16 september 2019 17:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent wel van de herhaling he?
Activiteit genereren voor een goede onderhandelingspositie bij de adboerquote:Op maandag 16 september 2019 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laatste strijdmiddel van Danny, kan ook natuurlijk. Niet eens aan gedacht.
25% van alle clicks ga ik sowieso al naar een of andere adverteerder. De Hummer van Danny zal wel een onderhoudsbeurt nodig hebben.quote:Op maandag 16 september 2019 17:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Activiteit genereren voor een goede onderhandelingspositie bij de adboer
Ik las chicksquote:Op maandag 16 september 2019 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
25% van alle clicks ga ik sowieso al naar een of andere adverteerder. De Hummer van Danny zal wel een onderhoudsbeurt nodig hebben.
Ik was er nietquote:Op maandag 16 september 2019 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die waren er in London ook wel.
Noem je dat afbranden?quote:Op maandag 16 september 2019 18:14 schreef MCH het volgende:
Haha, heerlijk hoe allures Yasmin23 afbrandt
Omdat je de klok gelijk er op kan zetten dat MCH weer stoer gaat doen hier.quote:Op maandag 16 september 2019 18:16 schreef Allures het volgende:
[..]
je komt er speciaal voor naar hier
Ik app jou dan gewoonquote:Op maandag 16 september 2019 18:20 schreef gcjoel het volgende:
Ook echt offtopic gaan om dr eigen onzekerheid over wat ze aan heeft tijdens een date weer even te bevestigen.
/care. Dit is 100% egoïsme. Ik moet mijn validatie toch ergens halenquote:
Het viel me al op dat @Citizen.Erased je de laatste tijd zo negeert, heeft er iets onbevredigends tussen jullie afgespeeldquote:Op maandag 16 september 2019 18:25 schreef Allures het volgende:
[..]
/care. Dit is 100% egoïsme. Ik moet mijn validatie toch ergens halen
En ik wil het dating topic daar niet voor opofferen
Ja, mijn geflirtquote:Op maandag 16 september 2019 18:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Het viel me al op dat @:Citizen.Erased je de laatste tijd zo negeert, heeft er iets onbevredigends tussen jullie afgespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |