Dat was ook ergernisbron #1 van ons. Nog erger dan bouwvolk die niet eens reageren.quote:Op maandag 21 oktober 2019 11:43 schreef SQ het volgende:
Wat is dat toch met bouwvolk en last minute cancelen / verzetten van afsprakenzo kun je toch helemaal geen project runnen
Kunt natuurlijk ook verlichting aanbrengenquote:Op zondag 20 oktober 2019 14:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee, dan hou ik het liever zo licht mogelijk, ik heb ooit een zwarte kast gehad maar dat wil ik echt nooit meer, je ziet nooit wat er in ligt
Ook met verlichting blijft een zwarte kast een lichtabsorberend gat.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kunt natuurlijk ook verlichting aanbrengen
Eens hoorquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Ook met verlichting blijft een zwarte kast een lichtabsorberend gat.
Voor boeken en snuisterijen vind ik het gaaf, in de woonkamer komt ook een donkere kast, maar voor kleding vind ik het echt kut
+1quote:Op maandag 21 oktober 2019 11:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Behangslaapkamer plannen
allemaal prachtig!
We hadden op die faux wengequote:Op maandag 21 oktober 2019 20:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kunt natuurlijk ook verlichting aanbrengen
Had blei mijn dm nog gelezen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:01 schreef SQ het volgende:
Ooh kennen jullie die grap van die metselaar die kwam helpen? En steeds weer een dagje uitstelde?
Wat ontzettend naarquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:20 schreef SQ het volgende:
Ja ik ben er best een beetje naar van. We hadden er zó op gerekend en nu is het gewoon wéér iemand die ons laat zitten. De markt is echt compleet verziekt op dit moment. Niet grappig. En ondertussen wordt het steeds kouder, hangen er nog geen radiatoren, de hele gevel ligt nog open.
De radiatoren worden over twee weken geplaatst maar ik zal me maar vast weer mentaal instellen op een afzegging 1 dag van te voren, dan kan het alleen maar meevallen.
Wat ontzettend afgrijselijk kut ! Das echt iets om blij van te worden !quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:20 schreef SQ het volgende:
Ja ik ben er best een beetje naar van. We hadden er zó op gerekend en nu is het gewoon wéér iemand die ons laat zitten. De markt is echt compleet verziekt op dit moment. Niet grappig. En ondertussen wordt het steeds kouder, hangen er nog geen radiatoren, de hele gevel ligt nog open.
De radiatoren worden over twee weken geplaatst maar ik zal me maar vast weer mentaal instellen op een afzegging 1 dag van te voren, dan kan het alleen maar meevallen.
Ik duim. Tevens duim dat ze vakwerk afleveren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:50 schreef SQ het volgende:
Ik heb net via werkspot 2! beschikbare metselaars gevonden. Duim mee.
Idd, hier ook nare ervaringenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:36 schreef miss_sly het volgende:
O, dat is echt heel rot, SQ
Het is echt absurd hoe oververhit de markt is.
Blijft bizar welquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 20:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Idd, hier ook nare ervaringen
Probeer al sinds april de voorgevel van de vve geschilderd te krijgen, steeds uitgesteld
Buurman wil dubbelglas in zijn etage, bij mij kostte dat 1800 euro hij krijgt geen offerte onder de 7000
Buurvrouw wilde kleine verbouwing, ze kwamen meteen en trokken de cv ketel eraf zodat de klus binnen wasen gingen toen weer aan het werk bij klus 1
Buurman wil woning verbouwen duurt twee maanden volgens offerte, in april gestart nu nog bezigen pas halverwege, en geen badkamer
Wat een volk die misbruiken hun positie ten volle om te
Als de schilder eindelijk komt kan hij ook 5 maanden wachten totdat er poen komtnadat alles klaar is en naar tevredenheid
Dat zal ze leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |