No worries, die komt er vanzelf weer bij. Baby, je weet toch...quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voorlopig nog even niet, maar wie weet. Je moet de bolognese wel voor lief nemen.
En eikenquote:Op dinsdag 17 september 2019 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Tropisch hardhout is nou niet bepaald een sustainable keuze, zeker niet met de prima lokale alternatieven die hier voorhanden zijn
Schaaf erover, bandschuurmachine, blik lak erover en klaar.quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, wij hebben nu al een vrij massief eiken tafel en dat bevalt goed. Hij is alleen rechthoekig, en hij is van robuust onbehandeld eiken (wagonplanken). Dat is helemaal prima als je geen kleine kinderen hebt, maar inmiddels heeft zich daar dusdanig veel yoghurt, rijst en bolognese in verschanst dat ik er zelfs een beetje rillingen van krijg. Wij gaan dus ook voor nieuw gelakt eiken dit keer
Ja, maar dat maakt m niet minder rechthoekigquote:Op dinsdag 17 september 2019 13:12 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Schaaf erover, bandschuurmachine, blik lak erover en klaar.
Volgieten met epoxy. Maar een rechte tafel, groter en ovaal maken...quote:Op dinsdag 17 september 2019 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt m niet minder rechthoekig
En je vergeet het afvullen van álle gaten en kieren
Hier komt onze tafel ook vandaag! Erg fijn bedrijf en 4 jaar later nog steeds tevreden.quote:Op maandag 16 september 2019 18:22 schreef bleiblei het volgende:
Bij Table Du Sud https://tabledusud.nl/ ! Erg mooi bedrijf, zitten in Heeze en als je naar de showroom gaat kan je zo in de werkplaats kijken waar de tafels gemaakt. Super mooi om te zien!
Ik wil jouw tijdmachine lenenquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:36 schreef VitaBella het volgende:
Hier komt onze tafel ook vandaag!
4 jaar later nog steeds tevreden.
Je hebt die draagbalken over het hoofd gezien?quote:Op zondag 22 september 2019 09:36 schreef seekelot het volgende:
Gaaf!
Is het niet een eng idee als ze zo'n hele hoek uit je huis slopen? Ik weet het, is allemaal berekend en zo, maar ik zou er toch slecht van slapen. Het ziet er erg wiebelig uit op zo'n bakstenen pilaartje.
Mwah, die stalen H-balkjes kunnen dat wel dragen hoor !quote:Op zondag 22 september 2019 09:36 schreef seekelot het volgende:
Gaaf!
Is het niet een eng idee als ze zo'n hele hoek uit je huis slopen? Ik weet het, is allemaal berekend en zo, maar ik zou er toch slecht van slapen. Het ziet er erg wiebelig uit op zo'n bakstenen pilaartje.
Het is niet eng meer, maar het moment dat alles op stempels hing en die balken er tussen gewurmd moesten worden was wel spannend. Ook voor de aannemer, die heeft daar wel wakker van gelegenquote:Op zondag 22 september 2019 09:36 schreef seekelot het volgende:
Gaaf!
Misschien was het al gevraagd, maar hoezo heb je handdoeken voor je tv in de badkamer hangen? Dat kijkt toch niet handig?!quote:Op zondag 22 september 2019 11:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het is niet eng meer, maar het moment dat alles op stempels hing en die balken er tussen gewurmd moesten worden was wel spannend. Ook voor de aannemer, die heeft daar wel wakker van gelegen.
Ja die horizontale balken had ik wel gezien, maar alles leunt toch maar op dat baksteen pilaartje in de hoek. Of zit daar nog een verticale H balk in verstopt?quote:Op zondag 22 september 2019 09:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Je hebt die draagbalken over het hoofd gezien?![]()
Tof, ben benieuwd hoe het eruit komt te zien in het echt SQ en Blei!
Die balken verdelen de krachten over die pilaar, de gevel links en rechts van de balk en de vloerconstructie. Dat zit echt wel prima als de balken er eenmaal in zittenquote:Op zondag 22 september 2019 14:13 schreef seekelot het volgende:
[..]
Ja die horizontale balken had ik wel gezien, maar alles leunt toch maar op dat baksteen pilaartje in de hoek. Of zit daar nog een verticale H balk in verstopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |