quote:Op zondag 15 september 2019 13:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
‘Wij hebben meteen aangegeven dat dit gedrag absoluut niet wenselijk is’, schrijft Hamelink. Na het horen over de actie, weigerde de vervang-juf om de kinderen vrijdag nog les te geven.
Zoals al de ouders die hun kind naar een salafistenschool sturen.quote:Op zondag 15 september 2019 14:00 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Opvoeden is dan ook een kunst, die niet voor iedereen weggelegd is.
Ik heb geen ervaring met salafisten/salafistenschool, maar ik vermoed dat de kinderen daar wel beter opgevoed worden dan op een openbare school.quote:Op zondag 15 september 2019 14:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zoals al de ouders die hun kind naar een salafistenschool sturen.
Het zullen vooral kutouders zijn, die vergeten zijn om hun kroost manieren en een gevoel voor eer bij te brengen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Oh, gaan we de lijfstraffen weer invoeren ja?quote:Op zondag 15 september 2019 14:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Kinderen verzinnen zoiets meestal niet zelf. Liniaal erover en ouders verplicht op opvoedcursus.
Misschien was de invaljuf wel een moslima die eiste dat de jongens en meisjes gescheiden gingen zitten en niet spraken met kleine Maikel; die zijn nageltjes graag lakte.quote:Op zondag 15 september 2019 14:06 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met salafisten/salafistenschool, maar ik vermoed dat de kinderen daar wel beter opgevoed worden dan op een openbare school.
Spreekwoordelijk.quote:Op zondag 15 september 2019 14:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, gaan we de lijfstraffen weer invoeren ja?
Dit.quote:Op zondag 15 september 2019 14:45 schreef Janneke141 het volgende:
Wat een verwende nesten, mijn hemel. Als ik die schooldirectie was dan zou ik een donderbrief naar de betreffende ouders sturen.
En de vervangjuf trouwens ook niet meer oproepen, maar goed.
Ik lees niet in de OP dat de (adjunct)directrice dat gedaan heeft?quote:Op zondag 15 september 2019 15:32 schreef probeer het volgende:
En je bent ook wel echt een ruggegraatloze lutser als je als directeur/trice aan die onzin toegeeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |