Die gaat later een paar katten verzuipen jaquote:Op zondag 15 september 2019 12:44 schreef Kopjechino het volgende:
Dat kind in de OP is tering creepy
Minstens. En in haar kelder cavia's vermoorden en skinnen. Zo'n creep is het wel.quote:Op zondag 15 september 2019 12:45 schreef Fok-it het volgende:
Die gaat later een paar katten verzuipen ja
Je bent zelf kapot gekookt onverkoopbaar fruitquote:Op zondag 15 september 2019 12:44 schreef UitStraling het volgende:
In suikerwater kapot gekookt reeds onverkoopbaar fruit.
En posten op Fok!quote:Op zondag 15 september 2019 12:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gaat later een paar katten verzuipen ja
Had deze ook in mijn hoofd, maar besloot het toch maar niet te zeggenquote:Op zondag 15 september 2019 12:46 schreef Fok-it het volgende:
Je bent zelf kapot gekookt onverkoopbaar fruit
Zo kijkt iedereen toch als er jam op brood gedaan wordt?quote:Op zondag 15 september 2019 12:44 schreef Kopjechino het volgende:
Dat kind in de OP is tering creepy
Watsmismetjouquote:
Hold my beerquote:
Nee. Of die mensen zijn echt niet goed snik.quote:Op zondag 15 september 2019 12:47 schreef dud0r het volgende:
Zo kijkt iedereen toch als er jam op brood gedaan wordt?
Mogelijkerwijs ook enorm laat..quote:Op zondag 15 september 2019 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje vroeg voor bier, niet?
Ja moet wel eerst wat eten in inderdaadquote:Op zondag 15 september 2019 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eng specifiek. Gerapporteerd aan de dierenbescherming en Partij voor de Dieren.quote:Op zondag 15 september 2019 12:46 schreef Kopjechino het volgende:
En in haar kelder cavia's vermoorden en skinnen.
Gewoon klodder bosbessenjam in je bier pleuren, gemak dient de mens.quote:Op zondag 15 september 2019 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja moet wel eerst wat eten in inderdaad
Dat vermindert het effect en ze noemen bier niet voor niets vloeibaar brood.quote:Op zondag 15 september 2019 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja moet wel eerst wat eten in inderdaad
Ok Wilfredquote:Op zondag 15 september 2019 12:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat vermindert het effect en ze noemen bier niet voor niets vloeibaar brood.
Heb nog nooit iemand bier zo horen noemenquote:Op zondag 15 september 2019 12:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat vermindert het effect en ze noemen bier niet voor niets vloeibaar brood.
Zelf gebruik ik amper drugs. Wel mee eens ja.quote:Op zondag 15 september 2019 12:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Aan het duimpje te zien sta jij er ook zo in
Ik heb vrijwilligerswerk gedaan in een dierenasiel een hele tijd en ben denk ik een van de grootste dierenvrienden die je ooit zal tegenkomenquote:Op zondag 15 september 2019 12:51 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Eng specifiek. Gerapporteerd aan de dierenbescherming en Partij voor de Dieren.
Jij bent alcoholist hequote:Op zondag 15 september 2019 12:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Doe mij anders maar een bierbrunch. Gewoon schultenbrau, niets speciaals.
Ik zit even in jouw pohi te gluren. En schultenbrau icm temptation island en jensen. Je maakt jezelf wel een easy target hier.quote:Op zondag 15 september 2019 12:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
..lees vooral ook mijn posts in de jensen topics.quote:Op zondag 15 september 2019 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit even in jouw pohi te gluren. En schultenbrau icm temptation island en jensen. Je maakt jezelf wel een easy target hier.
Daar moet ik nu even niet aan denken.quote:Op zondag 15 september 2019 12:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Doet mij goed dit, dierenvriend 🤗quote:Op zondag 15 september 2019 12:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik amper drugs. Wel mee eens ja.
[..]
Ik heb vrijwilligerswerk gedaan in een dierenasiel een hele tijd en ben denk ik een van de grootste dierenvrienden die je ooit zal tegenkomen
Hekel aan Jensenmensen?quote:Op zondag 15 september 2019 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit even in jouw pohi te gluren. En schultenbrau icm temptation island en jensen. Je maakt jezelf wel een easy target hier.
Is voor jezelf zeker zo maar hoe zit het met de omgevingquote:Op zondag 15 september 2019 12:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het is geen probleem als je er zelf geen probleem van maakt.
Sinds wanneer heb jij iets met dieren?quote:Op zondag 15 september 2019 12:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doet mij goed dit, dierenvriend 🤗
Nou hekel hekelquote:
Altijd gehad, waaruit blijkt van niet dan?quote:Op zondag 15 september 2019 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij iets met dieren?
Not my cup of tea.quote:Op zondag 15 september 2019 12:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Heb je z'n podcast/youtube showtje wel eens gekeken?
Kan maar heb je nog nooit over gehad, wat heb je voor een menagerie thuis dan?quote:Op zondag 15 september 2019 12:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Altijd gehad, waaruit blijkt van niet dan?
De frustratie spuit uit zijn neusgatenquote:Op zondag 15 september 2019 13:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Vroeger zette ie zwakbegaafden voor lul in de studio, nu lijken ze zijn doelgroep te zijn. Verschrikkelijke vent.
Als kopje thuis is een gnoe haha ;pquote:Op zondag 15 september 2019 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan maar heb je nog nooit over gehad, wat heb je voor een menagerie thuis dan?
Als je van een daadwerkelijke tv-studio naar een groen laken in je hobbykamer gaat zou jij waarschijnlijk ook gefrustreerd zijn..quote:Op zondag 15 september 2019 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De frustratie spuit uit zijn neusgaten
Jij ook dus?quote:Op zondag 15 september 2019 12:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Doet mij goed dit, dierenvriend 🤗
Bullshit dusquote:Op zondag 15 september 2019 13:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als kopje thuis is een gnoe haha ;p
Pardonquote:Op zondag 15 september 2019 13:02 schreef Le_Professeur het volgende:
Als kopje thuis is een gnoe haha ;p
Nee hoorquote:
Ja kan echt enorm genieten van het gedrag van dieren en hun welbevindenquote:Op zondag 15 september 2019 13:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij ook dus?![]()
Ben wel echt een hele grote dierenvriend ja
Jij verzuipt nog liever een nestje kittens dan dat Arsenal een puntje verliest.quote:Op zondag 15 september 2019 13:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Ja kan echt enorm genieten van het gedrag van dieren en hun welbevinden
Dat zijn al een hoop nestjes geweest danquote:Op zondag 15 september 2019 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij verzuipt nog liever een nestje kittens dan dat Arsenal een puntje verliest.
quote:Op zondag 15 september 2019 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn al een hoop nestjes geweest dan
En hier schiet je mensenkennis ernstig tekortquote:Op zondag 15 september 2019 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij verzuipt nog liever een nestje kittens dan dat Arsenal een puntje verliest.
Nee hoor, ik zal het zo vragen, hoeveel Arsenal memorabilia heb je in huis en hoeveel huisdieren?quote:Op zondag 15 september 2019 13:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En hier schiet je mensenkennis ernstig tekort
Leuk om te horenquote:Op zondag 15 september 2019 13:26 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja kan echt enorm genieten van het gedrag van dieren en hun welbevinden
Die heb ik inderdaad. Wacht maar als ik in galop ga, dan ben ik niet meer te stoppen!quote:Op zondag 15 september 2019 13:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Vanwege je mooie draf uiteraard
Maakt niet uit toch. Ik heb ook meer spullen van Bowie in huis (boeken, posters etc) dan huisdierenquote:Op zondag 15 september 2019 13:34 schreef UitStraling het volgende:
Nee hoor, ik zal het zo vragen, hoeveel Arsenal memorabilia heb je in huis en hoeveel huisdieren?
Dat is een graadmeter van niks Noëllequote:Op zondag 15 september 2019 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zal het zo vragen, hoeveel Arsenal memorabilia heb je in huis en hoeveel huisdieren?
Ja ik heb ook meer koffiemokken, boeken en vloerplanken in huis dan huisdieren, je mist het puntjequote:Op zondag 15 september 2019 13:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch. Ik heb ook meer spullen van Bowie in huis (boeken, posters etc) dan huisdieren
Oh, nou sorry danquote:Op zondag 15 september 2019 13:39 schreef UitStraling het volgende:
Ja ik heb ook meer koffiemokken, boeken en vloerplanken in huis dan huisdieren, je mist het puntje
Waarom haal je mij hierbijquote:Op zondag 15 september 2019 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is een graadmeter van niks Noëlle
Nee jij, het zit namelijk in je hart. Zo kan iemand die illegale streams kijkt een 'grotere' fan zijn dan iemand met een seizoenskaart van Arsenal.quote:Op zondag 15 september 2019 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik heb ook meer koffiemokken, boeken en vloerplanken in huis dan huisdieren, je mist het puntje
Hoeveel?quote:Op zondag 15 september 2019 13:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee jij, het zit namelijk in je hart. Zo kan iemand die illegale streams kijkt een 'grotere' fan zijn dan iemand met een seizoenskaart van Arsenal.
jammer weerquote:Op zondag 15 september 2019 13:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja zijn kortzichtigheid doet me denken aan jou onder invloed
quote:Op zondag 15 september 2019 13:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Leuk om te horen
[..]
Die heb ik inderdaad. Wacht maar als ik in galop ga, dan ben ik niet meer te stoppen!
quote:Op zondag 15 september 2019 12:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee. Of die mensen zijn echt niet goed snik.
quote:
Het is 12:00 uur geweest hoorquote:Op zondag 15 september 2019 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit zeg maar jouw non-seksuele orgasme?quote:Op zondag 15 september 2019 13:48 schreef UitStraling het volgende:
We're still alive![]()
https://www.scientias.nl/(...)ndag-langs-de-aarde/
Ik heb er ontelbaar veel, lopende encyclopedie hierquote:Op zondag 15 september 2019 13:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dit zeg maar jouw non-seksuele orgasme?
Jaquote:Op zondag 15 september 2019 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben jij wie ik denk dat je bent......?
Je raakt gemakkelijk opgewonden?quote:Op zondag 15 september 2019 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er ontelbaar veel, lopende encyclopedie hier
Ik heb een heel lijstje in de keuken liggen met dingen doe ik moet doen maar ben beetje lui.quote:
Gelukkig wel zeg.quote:Op zondag 15 september 2019 14:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je raakt gemakkelijk opgewonden?
Haha ik snap hemquote:Op zondag 15 september 2019 14:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Gelukkig kost eten niet al te veel moeite
Jij bent een vrouw toch?? Zoek dan ook een gifje met zo een erop, hier kan ik niet opgewonden van rakenquote:
Wel als dit haar belemmert om de keuken netjes te houdenquote:Op zondag 15 september 2019 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vrouw een lui dik varken noemen is geen humor.
quote:Op zondag 15 september 2019 14:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Jij bent een vrouw toch?? Zoek dan ook een gifje met zo een erop, hier kan ik niet opgewonden van raken
Als je een man bent moet je me maar in de waan laten trouwens
Vond het anders wel grappig als mijn ex dit tegen mij zeiquote:Op zondag 15 september 2019 14:05 schreef UitStraling het volgende:
Een vrouw een lui dik varken noemen is geen humor.
Poets op de kop tikken.quote:Op zondag 15 september 2019 14:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel als dit haar belemmert om de keuken netjes te houden
Voor of nadat hij je klappen gaf?quote:Op zondag 15 september 2019 14:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vond het anders wel grappig als mijn ex dit tegen mij zei
Haha nou zegquote:Op zondag 15 september 2019 14:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja was niet heel moeilijk dat pik jij zelfs op haha
Daarna, dat versterkt het effect zo lekker.quote:Op zondag 15 september 2019 14:10 schreef UitStraling het volgende:
Voor of nadat hij je klappen gaf?
Een bokkenrijderquote:
Wat een dierenbeulquote:
@Le_Professeur onderneem eens actie dan.quote:
Geen woorden maar daden inderdaadquote:Op zondag 15 september 2019 14:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
@:Le_Professeur onderneem eens actie dan.
De zweep erover!quote:
Privacy dingetjequote:Op zondag 15 september 2019 14:25 schreef I. het volgende:
[..]
Heftig. Zonde wel van je #ANONIEM dinges
Prof is meer van het aanschouwen dan van het handelen.quote:Op zondag 15 september 2019 14:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Liever lui dan moe die kerel volgens mijquote:Op zondag 15 september 2019 14:28 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
Prof is meer van het aanschouwen dan van het handelen.
quote:
Wat? Heeft hij jou geslagen?quote:Op zondag 15 september 2019 14:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Leeftijdsdingetje plus Arsenal speelt jonguh.quote:Op zondag 15 september 2019 14:28 schreef GCMS het volgende:
[..]
Liever lui dan moe die kerel volgens mij
Je hoerenmoederquote:
Half 6 pasquote:Op zondag 15 september 2019 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leeftijdsdingetje plus Arsenal speelt jonguh.
Ik weet vrij zeker dat mijn moeder niet op de foks zitquote:
Ik vind Marnix een rare naam om aan je kind te gevenquote:
De ma van solo wel?quote:Op zondag 15 september 2019 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat mijn moeder niet op de foks zit
Ik vind het ook marnixquote:Op zondag 15 september 2019 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind Marnix een rare naam om aan je kind te geven
Dacht altijd dat dat Knetterkrankjorum wasquote:
quote:
Hm die ken ik nietquote:Op zondag 15 september 2019 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht altijd dat dat Knetterkrankjorum was
Daar heb je vast flink op gebroed jaquote:
Kwam zo opzetten, ging best spontaan al zeg ik het zelfquote:Op zondag 15 september 2019 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je vast flink op gebroed ja
Meest rare namen zitten bij mij in de familie, sowieso al veel jongensnamen voor meisjes en andersom.quote:Op zondag 15 september 2019 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind Marnix een rare naam om aan je kind te geven
Ik krijg het gevoel dat je bang bent dat jouw naam gaat vallenquote:Op zondag 15 september 2019 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja leuk laten we allemaal kut namen opsommen
Ja dat zou ik wel awkward vinden kloptquote:Op zondag 15 september 2019 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat je bang bent dat jouw naam gaat vallen
Aad.quote:Op zondag 15 september 2019 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Jan.quote:Op zondag 15 september 2019 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Henk.quote:Op zondag 15 september 2019 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Johan.quote:Op zondag 15 september 2019 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Als het een albino is. En dan naar Urk verhuizenquote:
Joke mag ik je poken,quote:Op zondag 15 september 2019 14:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind Harm en Arie stomme namen.
En Joke.
Jammer..quote:Op zondag 15 september 2019 14:28 schreef M.Knetemann het volgende:
Prof is meer van het aanschouwen dan van het handelen.
Nee, hij niet hoor.quote:
Zong je moeder dat altijd toen je nog in je ledikantje lag?quote:Op zondag 15 september 2019 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joke mag ik je poken,
Met je hoornen bril, zo geil van bil,
Trek aan je pispot tot aan het kutsnot,
Daarna weg, heb jij weer pech.
Mijn moeder denkt dat ze enorm goed kan zingen maar ze is de enige die dat denkt.quote:Op zondag 15 september 2019 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zong je moeder dat altijd toen je nog in je ledikantje lag?
Ja ze denkt ook dat ze enorm goed kan pijpen helaasquote:Op zondag 15 september 2019 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder denkt dat ze enorm goed kan zingen maar ze is de enige die dat denkt.
Zo gaat ie niet hoorquote:Op zondag 15 september 2019 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joke mag ik je poken,
ayyquote:Op zondag 15 september 2019 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ze denkt ook dat ze enorm goed kan pijpen helaas
The VMBO is strong in you today.quote:Op zondag 15 september 2019 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ze denkt ook dat ze enorm goed kan pijpen helaas
Beetje raar dat je dan in het Engels tegen hem gaat pratenquote:Op zondag 15 september 2019 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The VMBO is strong in you today.
Ja sorry, af en toe moet het er even uit allemaalquote:Op zondag 15 september 2019 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The VMBO is strong in you today.
Gewoon in het Arabisch wat mensen uitschelden. Val je totaal niet op.quote:Op zondag 15 september 2019 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sorry, af en toe moet het er even uit allemaal
Inclusive Education bekt zo kut.quote:Op zondag 15 september 2019 14:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje raar dat je dan in het Engels tegen hem gaat praten
Je moeder bekt ookquote:Op zondag 15 september 2019 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Inclusive Education bekt zo kut.
Wee wie joke heeft geroke,quote:Op zondag 15 september 2019 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joke mag ik je poken,
Laat joke lekker met dr verlepte harses in de keuken staan.quote:Op zondag 15 september 2019 14:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo gaat ie niet hoor
Joke stop toch met koken
Kom uit de keuken m'n lieve Joke
Stop toch met koken
Kom uit de keuen
Want ik wil gezellig samen met je
Neutromenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken
Waarom I. Waarom.quote:
Met je wijde open vagina, je keek zo kwetsbaar lieve schat,quote:Op zondag 15 september 2019 14:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wee wie joke heeft geroke,
Tepels als netels,
Flamoes naar een tompouce,
Nee doe mij geen Joke, ik ben nog niet bezope.
Een schraal gat, een vereelde vuist; Wat maakt het uit, het is eruit.quote:Op zondag 15 september 2019 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je wijde open vagina, je keek zo kwetsbaar lieve schat,
Wat zou ik zonder jooouw lijf beginnen,
Voor mij ben jij niet meer dan een schraal gat,
Je ruikt vaak naar het huishouden en je hebt meerdere kinnen,
Toch ben ik aan je gehecht als ware je een hond,
Maar lieverd doe alsjeblieft eens wat aan die kont.
Denk dat ik zelf ook wel prima zulke records zou kunnen breken.quote:
Haha wil jou wel eens liters van dat spul weg ziet chappenquote:Op zondag 15 september 2019 14:56 schreef I. het volgende:
Denk dat ik zelf ook wel prima zulke records zou kunnen breken.Maar dan niet met gravy, maar met iets wat wel gewoon lekker is.
Van welke Ron Jeremy aflevering heb je deze?quote:Op zondag 15 september 2019 15:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens die Cinnamon Challenge gedaan, de receptioniste daagde me uit, daarna wel urenlang seks gehad
quote:Op zondag 15 september 2019 15:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Van welke Ron Jeremy aflevering heb je deze?
Oei waarom niet?quote:Op zondag 15 september 2019 15:07 schreef Kopjechino het volgende:
Ik moet zo naar een barbecue, maar niet echt zin in
Daarna heb je toch wel de vrouw van de agent geneukt toch?quote:Op zondag 15 september 2019 15:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb wel eens op een stier de Kalverstraat doorgereden. Na wat mensen omver gereden te hebben aangehouden door de politie maar toen ik zei dat ik uitstraling ken lieten ze me gaan met een waarschuwing.
Ja en een vrouwelijke agente tegelijk in de politiebus terwijl meneer agent wat te eten voor mij ging halen.quote:Op zondag 15 september 2019 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarna heb je toch wel de vrouw van de agent geneukt toch?
Damn dat had zomaar een echte uitstraling kunnen zijn.quote:Op zondag 15 september 2019 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Urenlang, ze bleef maar squirten totdat ze uitgedroogd was.
Ja die vieze gravy niet hoor. Dan ga ik wel snoeihard over m'n nek.quote:Op zondag 15 september 2019 14:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha wil jou wel eens liters van dat spul weg ziet chappen
Veel mensen die ik niet ken, en mijn broer wel. Dus zal wel een beetje alleen komen te zitten daarquote:
Ziekmelden danquote:Op zondag 15 september 2019 15:07 schreef Kopjechino het volgende:
Ik moet zo naar een barbecue, maar niet echt zin in
Ja dat is geen optie. Heb mijn broer beloofd mee te gaan naar de barbecue van zijn werkquote:
Bbq bij je broer? Mss kan die je introduceren bij wat leuke lui.quote:Op zondag 15 september 2019 15:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Veel mensen die ik niet ken, en mijn broer wel. Dus zal wel een beetje alleen komen te zitten daar
Euhh waaromquote:Op zondag 15 september 2019 15:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat is geen optie. Heb mijn broer beloofd mee te gaan naar de barbecue van zijn werk
Oei. Nooit verstandig.quote:Op zondag 15 september 2019 15:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat is geen optie. Heb mijn broer beloofd mee te gaan naar de barbecue van zijn werk
Bij zijn werkquote:Op zondag 15 september 2019 15:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Bbq bij je broer? Mss kan die je introduceren bij wat leuke lui.
Omdat ik aardig ben.quote:
Ja achquote:
Ja maar wat heb jij nou te maken met zijn werk en collega'squote:Op zondag 15 september 2019 15:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bij zijn werk
[..]
Omdat ik aardig ben.
[..]
Ja ach
Dan moet die je wel introduceren.quote:Op zondag 15 september 2019 15:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bij zijn werk
[..]
Omdat ik aardig ben.
[..]
Ja ach
Iedereen neemt zijn partner of iets van familie mee. En anders moest hij alleen gaan.quote:Op zondag 15 september 2019 15:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja maar wat heb jij nou te maken met zijn werk en collega's
Zeker, komt wel goed hoorquote:Op zondag 15 september 2019 15:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Dan moet die je wel introduceren.
familie ja? partner oke, maar als zus sta je daar een beetje dom bij terwijl hij met zn collega's praatquote:Op zondag 15 september 2019 15:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Iedereen neemt zijn partner of iets van familie mee. En anders moest hij alleen gaan.
Sister with benefits.quote:Op zondag 15 september 2019 15:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
familie ja? partner oke, maar als zus sta je daar een beetje dom bij terwijl hij met zn collega's praat
Lekkere collega van hem oplaaienquote:Op zondag 15 september 2019 15:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij hebt vast geen baan waarin een klein beetje kunnen netwerken een pré is.quote:Op zondag 15 september 2019 15:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
familie ja? partner oke, maar als zus sta je daar een beetje dom bij terwijl hij met zn collega's praat
Jezusquote:Op zondag 15 september 2019 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sister with benefits.
Urk-style.
Ik welquote:Op zondag 15 september 2019 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt vast geen baan waarin een klein beetje kunnen netwerken een pré is.
quote:Op zondag 15 september 2019 15:25 schreef I. het volgende:
Je bent weer veel te goed voor deze wereld
Ik kan tegenwoordig met iedereen wel een praatje maken. Heb sommigen wel eens gezien dus zal vast wel met iemand aanspraak hebben daar.quote:Op zondag 15 september 2019 15:26 schreef Le_Professeur het volgende:
DTS is dood toetjesgodquote:
Ik vind dit zo goor he vieze profiteurs hoop dat de belastingdienst ze pakt.quote:
Okéquote:Op zondag 15 september 2019 16:00 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
Ik vind dit zo goor he vieze profiteurs hoop dat de belastingdienst ze pakt.
Niet gelezenquote:Op zondag 15 september 2019 16:35 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Limburg groot en vrij! Verjaag de bezetter van ons fraaie heuvelland!
Wat is datquote:
heb je dat geleerd bij je cursus mindfullnessquote:Op zondag 15 september 2019 16:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Yoga flow radio.
Beetje naar de zee luisteren.
Dichter bij de kern van het bestaan te komen.
Dit keer komt het uit mijzelf, nog ergerquote:Op zondag 15 september 2019 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je dat geleerd bij je cursus mindfullness
Wat is er mis met mindfullness. Zo zweverig is dat niet hoorquote:Op zondag 15 september 2019 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je dat geleerd bij je cursus mindfullness
Echt mannelijk is het nu ook weer niet.quote:Op zondag 15 september 2019 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is er mis met mindfullness. Zo zweverig is dat niet hoor
Je moet ergens beginnenquote:Op zondag 15 september 2019 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt mannelijk is het nu ook weer niet.
quote:Op zondag 15 september 2019 17:39 schreef Solotovski het volgende:
Beter hou je dat hele guttmensch, linkse propaganda, rechtse dit dat uit ONZ![]()
Volgende keer gewoon geen vlees dan.quote:Op zondag 15 september 2019 18:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Godver twee gele pepers bij het vlees gedaan dat was toch wat té enthousiast![]()
![]()
Klinkt alsof je een mietje bentquote:Op zondag 15 september 2019 18:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Godver twee gele pepers bij het vlees gedaan dat was toch wat té enthousiast![]()
![]()
Alleen peperquote:Op zondag 15 september 2019 18:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon geen vlees dan.
Jij klinkt alsof je die grindtegelharses tegen mij dicht moet houden.quote:Op zondag 15 september 2019 18:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een mietje bent
quote:Op zondag 15 september 2019 18:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij klinkt alsof je die grindtegelharses tegen mij dicht moet houden, kutmod.
Hahahahquote:Op zondag 15 september 2019 18:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij klinkt alsof je die grindtegelharses tegen mij dicht moet houden.
Oquote:Op zondag 15 september 2019 19:01 schreef Amarantha het volgende:
Weet alleen niet zo goed wat ik mij erbij moet voorstellen.
Iemand met heel veel puistjes in z'n gezicht gok ikquote:Op zondag 15 september 2019 19:01 schreef Amarantha het volgende:
Weet alleen niet zo goed wat ik mij erbij moet voorstellen.
Hmm dat kan ja.quote:Op zondag 15 september 2019 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iemand met heel veel puistjes in z'n gezicht gok ik
Anders zou ik het ook niet weten.quote:
Primaquote:Op zondag 15 september 2019 19:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het afkicken?
Hoe gaat het met jou dan?quote:Op zondag 15 september 2019 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Als drugverslaafde zal Noel echt wel een mooie gladde huid hebben en een gezonde blos.
quote:Op zondag 15 september 2019 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Als drugverslaafde zal Noel echt wel een mooie gladde huid hebben en een gezonde blos.
hihiquote:
Gevonden in een vuilnisbak op straat?quote:
chinodepinoquote:Op zondag 15 september 2019 19:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gevonden in een vuilnisbak op straat?
Oh, KFC is ineens niet goed genoeg meer...quote:Op zondag 15 september 2019 19:49 schreef Amarantha het volgende:
Oeeh mijn beste vriend nodigt me net uit om over 2 weken Indiaas te gaan eten ergens voor mijn verjaardag.
Nooit.quote:Op zondag 15 september 2019 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh, KFC is ineens niet goed genoeg meer...
Poeh fuck KFC als ik naar een Indiaas restaurant kan.quote:Op zondag 15 september 2019 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, KFC is ineens niet goed genoeg meer...
Ik snap wel waarom het je beste vriend isquote:Op zondag 15 september 2019 19:49 schreef Amarantha het volgende:
Oeeh mijn beste vriend nodigt me net uit om over 2 weken Indiaas te gaan eten ergens voor mijn verjaardag.
Wat is er dan?quote:Op zondag 15 september 2019 19:52 schreef Amarantha het volgende:
28 september gaat echt een topavond worden.
quote:Op zondag 15 september 2019 19:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom het je beste vriend is
Misschien heeft hij wel een enorme knuppel in zijn broek hangen.quote:Op zondag 15 september 2019 19:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom het je beste vriend is
Vier ik mijn verjaardag tegelijk met foute avond en karaoke en ik ga dus uiteten voor die tijd.quote:
Lekker man!quote:Op zondag 15 september 2019 19:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vier ik mijn verjaardag tegelijk met foute avond en karaoke en ik ga dus uiteten voor die tijd.
Dit klinkt niet als iemand die ama penetreert.quote:Op zondag 15 september 2019 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een enorme knuppel in zijn broek hangen.
Mooi zo.quote:Op zondag 15 september 2019 19:52 schreef Amarantha het volgende:
28 september gaat echt een topavond worden.
Van Indiaas eten wordt de anus losser.quote:Op zondag 15 september 2019 19:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit klinkt niet als iemand die ama penetreert.
gewoon hier hoorquote:Op zondag 15 september 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil ik ook wel keer meemaken ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |