Die gaat later een paar katten verzuipen jaquote:Op zondag 15 september 2019 12:44 schreef Kopjechino het volgende:
Dat kind in de OP is tering creepy
Minstens. En in haar kelder cavia's vermoorden en skinnen. Zo'n creep is het wel.quote:Op zondag 15 september 2019 12:45 schreef Fok-it het volgende:
Die gaat later een paar katten verzuipen ja
Je bent zelf kapot gekookt onverkoopbaar fruitquote:Op zondag 15 september 2019 12:44 schreef UitStraling het volgende:
In suikerwater kapot gekookt reeds onverkoopbaar fruit.
En posten op Fok!quote:Op zondag 15 september 2019 12:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gaat later een paar katten verzuipen ja
Had deze ook in mijn hoofd, maar besloot het toch maar niet te zeggenquote:Op zondag 15 september 2019 12:46 schreef Fok-it het volgende:
Je bent zelf kapot gekookt onverkoopbaar fruit
Zo kijkt iedereen toch als er jam op brood gedaan wordt?quote:Op zondag 15 september 2019 12:44 schreef Kopjechino het volgende:
Dat kind in de OP is tering creepy
Watsmismetjouquote:
Hold my beerquote:
Nee. Of die mensen zijn echt niet goed snik.quote:Op zondag 15 september 2019 12:47 schreef dud0r het volgende:
Zo kijkt iedereen toch als er jam op brood gedaan wordt?
Mogelijkerwijs ook enorm laat..quote:Op zondag 15 september 2019 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje vroeg voor bier, niet?
Ja moet wel eerst wat eten in inderdaadquote:Op zondag 15 september 2019 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eng specifiek. Gerapporteerd aan de dierenbescherming en Partij voor de Dieren.quote:Op zondag 15 september 2019 12:46 schreef Kopjechino het volgende:
En in haar kelder cavia's vermoorden en skinnen.
Gewoon klodder bosbessenjam in je bier pleuren, gemak dient de mens.quote:Op zondag 15 september 2019 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja moet wel eerst wat eten in inderdaad
Dat vermindert het effect en ze noemen bier niet voor niets vloeibaar brood.quote:Op zondag 15 september 2019 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja moet wel eerst wat eten in inderdaad
Ok Wilfredquote:Op zondag 15 september 2019 12:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat vermindert het effect en ze noemen bier niet voor niets vloeibaar brood.
Heb nog nooit iemand bier zo horen noemenquote:Op zondag 15 september 2019 12:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat vermindert het effect en ze noemen bier niet voor niets vloeibaar brood.
Zelf gebruik ik amper drugs. Wel mee eens ja.quote:Op zondag 15 september 2019 12:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Aan het duimpje te zien sta jij er ook zo in
Ik heb vrijwilligerswerk gedaan in een dierenasiel een hele tijd en ben denk ik een van de grootste dierenvrienden die je ooit zal tegenkomenquote:Op zondag 15 september 2019 12:51 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Eng specifiek. Gerapporteerd aan de dierenbescherming en Partij voor de Dieren.
Jij bent alcoholist hequote:Op zondag 15 september 2019 12:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Doe mij anders maar een bierbrunch. Gewoon schultenbrau, niets speciaals.
Ik zit even in jouw pohi te gluren. En schultenbrau icm temptation island en jensen. Je maakt jezelf wel een easy target hier.quote:Op zondag 15 september 2019 12:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
..lees vooral ook mijn posts in de jensen topics.quote:Op zondag 15 september 2019 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit even in jouw pohi te gluren. En schultenbrau icm temptation island en jensen. Je maakt jezelf wel een easy target hier.
Daar moet ik nu even niet aan denken.quote:Op zondag 15 september 2019 12:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Doet mij goed dit, dierenvriend 🤗quote:Op zondag 15 september 2019 12:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik amper drugs. Wel mee eens ja.
[..]
Ik heb vrijwilligerswerk gedaan in een dierenasiel een hele tijd en ben denk ik een van de grootste dierenvrienden die je ooit zal tegenkomen
Hekel aan Jensenmensen?quote:Op zondag 15 september 2019 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit even in jouw pohi te gluren. En schultenbrau icm temptation island en jensen. Je maakt jezelf wel een easy target hier.
Is voor jezelf zeker zo maar hoe zit het met de omgevingquote:Op zondag 15 september 2019 12:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het is geen probleem als je er zelf geen probleem van maakt.
Sinds wanneer heb jij iets met dieren?quote:Op zondag 15 september 2019 12:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doet mij goed dit, dierenvriend 🤗
Nou hekel hekelquote:
Altijd gehad, waaruit blijkt van niet dan?quote:Op zondag 15 september 2019 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij iets met dieren?
Not my cup of tea.quote:Op zondag 15 september 2019 12:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Heb je z'n podcast/youtube showtje wel eens gekeken?
Kan maar heb je nog nooit over gehad, wat heb je voor een menagerie thuis dan?quote:Op zondag 15 september 2019 12:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Altijd gehad, waaruit blijkt van niet dan?
De frustratie spuit uit zijn neusgatenquote:Op zondag 15 september 2019 13:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Vroeger zette ie zwakbegaafden voor lul in de studio, nu lijken ze zijn doelgroep te zijn. Verschrikkelijke vent.
Als kopje thuis is een gnoe haha ;pquote:Op zondag 15 september 2019 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan maar heb je nog nooit over gehad, wat heb je voor een menagerie thuis dan?
Als je van een daadwerkelijke tv-studio naar een groen laken in je hobbykamer gaat zou jij waarschijnlijk ook gefrustreerd zijn..quote:Op zondag 15 september 2019 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De frustratie spuit uit zijn neusgaten
Jij ook dus?quote:Op zondag 15 september 2019 12:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Doet mij goed dit, dierenvriend 🤗
Bullshit dusquote:Op zondag 15 september 2019 13:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als kopje thuis is een gnoe haha ;p
Pardonquote:Op zondag 15 september 2019 13:02 schreef Le_Professeur het volgende:
Als kopje thuis is een gnoe haha ;p
Nee hoorquote:
Ja kan echt enorm genieten van het gedrag van dieren en hun welbevindenquote:Op zondag 15 september 2019 13:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij ook dus?![]()
Ben wel echt een hele grote dierenvriend ja
Jij verzuipt nog liever een nestje kittens dan dat Arsenal een puntje verliest.quote:Op zondag 15 september 2019 13:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Ja kan echt enorm genieten van het gedrag van dieren en hun welbevinden
Dat zijn al een hoop nestjes geweest danquote:Op zondag 15 september 2019 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij verzuipt nog liever een nestje kittens dan dat Arsenal een puntje verliest.
quote:Op zondag 15 september 2019 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn al een hoop nestjes geweest dan
En hier schiet je mensenkennis ernstig tekortquote:Op zondag 15 september 2019 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij verzuipt nog liever een nestje kittens dan dat Arsenal een puntje verliest.
Nee hoor, ik zal het zo vragen, hoeveel Arsenal memorabilia heb je in huis en hoeveel huisdieren?quote:Op zondag 15 september 2019 13:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En hier schiet je mensenkennis ernstig tekort
Leuk om te horenquote:Op zondag 15 september 2019 13:26 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja kan echt enorm genieten van het gedrag van dieren en hun welbevinden
Die heb ik inderdaad. Wacht maar als ik in galop ga, dan ben ik niet meer te stoppen!quote:Op zondag 15 september 2019 13:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Vanwege je mooie draf uiteraard
Maakt niet uit toch. Ik heb ook meer spullen van Bowie in huis (boeken, posters etc) dan huisdierenquote:Op zondag 15 september 2019 13:34 schreef UitStraling het volgende:
Nee hoor, ik zal het zo vragen, hoeveel Arsenal memorabilia heb je in huis en hoeveel huisdieren?
Dat is een graadmeter van niks Noëllequote:Op zondag 15 september 2019 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zal het zo vragen, hoeveel Arsenal memorabilia heb je in huis en hoeveel huisdieren?
Ja ik heb ook meer koffiemokken, boeken en vloerplanken in huis dan huisdieren, je mist het puntjequote:Op zondag 15 september 2019 13:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch. Ik heb ook meer spullen van Bowie in huis (boeken, posters etc) dan huisdieren
Oh, nou sorry danquote:Op zondag 15 september 2019 13:39 schreef UitStraling het volgende:
Ja ik heb ook meer koffiemokken, boeken en vloerplanken in huis dan huisdieren, je mist het puntje
Waarom haal je mij hierbijquote:Op zondag 15 september 2019 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is een graadmeter van niks Noëlle
Nee jij, het zit namelijk in je hart. Zo kan iemand die illegale streams kijkt een 'grotere' fan zijn dan iemand met een seizoenskaart van Arsenal.quote:Op zondag 15 september 2019 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik heb ook meer koffiemokken, boeken en vloerplanken in huis dan huisdieren, je mist het puntje
Hoeveel?quote:Op zondag 15 september 2019 13:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee jij, het zit namelijk in je hart. Zo kan iemand die illegale streams kijkt een 'grotere' fan zijn dan iemand met een seizoenskaart van Arsenal.
jammer weerquote:Op zondag 15 september 2019 13:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja zijn kortzichtigheid doet me denken aan jou onder invloed
quote:Op zondag 15 september 2019 13:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Leuk om te horen
[..]
Die heb ik inderdaad. Wacht maar als ik in galop ga, dan ben ik niet meer te stoppen!
quote:Op zondag 15 september 2019 12:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee. Of die mensen zijn echt niet goed snik.
quote:
Het is 12:00 uur geweest hoorquote:Op zondag 15 september 2019 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |