Nee hoor.quote:Op zondag 15 september 2019 14:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit probleem is bij meerderen van ons bekend
JIj wilt niet...niet zeuren dan hequote:Op zondag 15 september 2019 14:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit probleem is bij meerderen van ons bekend
Nope.quote:Op zondag 15 september 2019 14:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb jij kinders eigenlijk ? waarschijnlijk al 300x gezegd maar weet niet meer
Wel lief hoe Geerdje het elke keer blijft proberenquote:
Je weet maar nooitquote:Op zondag 15 september 2019 14:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wel lief hoe Geerdje het elke keer blijft proberen
Wat gaat het worden? Zoiets?quote:Op zondag 15 september 2019 14:53 schreef Kopjechino het volgende:
Morgen kapper. Eindelijk van die lelijke kleur af
Ik heb het serieus een keer dat niveau rood gehad. Dit keer totaal geen rood. Ben wel benieuwd hoe het staat. En hoelang ik ervoor in die stoel moet zittenquote:Op zondag 15 september 2019 14:54 schreef ToT het volgende:
Wat gaat het worden? Zoiets?
[ afbeelding ]
Dan maar eeuwig maagd wtfquote:Op zondag 15 september 2019 14:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat gaat het worden? Zoiets?
[ afbeelding ]
Hopelijk had je niet dezelfde gezichtsuitdrukking als op de fotoquote:Op zondag 15 september 2019 14:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb het serieus een keer dat niveau rood gehad. Dit keer totaal geen rood. Ben wel benieuwd hoe het staat. En hoelang ik ervoor in die stoel moet zitten
Nee, resting bitchface hequote:Op zondag 15 september 2019 14:56 schreef stokj het volgende:
Hopelijk had je niet dezelfde gezichtsuitdrukking als op de foto![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |