Ja het was onder Henk Tabak, maar idk hoe ze het weten en of ze het echt weten. Ik heb een vermoeden.quote:Op zondag 15 september 2019 18:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je recensies post voortaan anoniem doen of met een niet naar jou te herleiden pseudo. Heb een aantal jaren op naam van een mattie recensies gepost. Was op een gegeven moment de accountgegevens van de mailbox kwijt. Heb ik maar een nieuwe alias aangemaakt.![]()
Bedankt man, alleen klote dat ik dalijk aan de slag moet met de auto en het huisquote:
Teveel moeitequote:
Je moet natuurlijk niet de exacte situatie omschrijven van je klacht want dan kunnen ze het naar jou herleiden. Maar probeer er mee te oefenen, ook met positieve recensies overigens. Kijk dan wat er gebeurt.quote:Op zondag 15 september 2019 18:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja het was onder Henk Tabak, maar idk hoe ze het weten en of ze het echt weten. Ik heb een vermoeden.
[..]
Meestal gaat het wel goed haha, heb heel veel negatieve geplaatst.quote:Op zondag 15 september 2019 18:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet de exacte situatie omschrijven van je klacht want dan kunnen ze het naar jou herleiden. Maar probeer er mee te oefenen, ook met positieve recensies overigens. Kijk dan wat er gebeurt.
Ik doe wel livestream volgende keer als je goed bedrag doneertquote:
Hoezo?quote:Op zondag 15 september 2019 18:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat een malle tijd op te gaan hopen zeg.
Livestream van hoe je een hemarookworst door je keel perst?quote:Op zondag 15 september 2019 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik doe wel livestream volgende keer als je goed bedrag doneert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een goed bedrag?quote:Op zondag 15 september 2019 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik doe wel livestream volgende keer als je goed bedrag doneert
doe een leuk bodquote:Op zondag 15 september 2019 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is een goed bedrag?
quote:Op zondag 15 september 2019 18:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Livestream van hoe je een hemarookworst door je keel perst?![]()
![]()
juist hoe ik hem eruit persSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op zondag 15 september 2019 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
Oh ik had trouwens gisteren mijn 9 jarig jubileum op fok![]()
Wat ga je doen?quote:Op zondag 15 september 2019 18:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja het was onder Henk Tabak, maar idk hoe ze het weten en of ze het echt weten. Ik heb een vermoeden.
[..]
Bedankt man, alleen klote dat ik dalijk aan de slag moet met de auto en het huis
Je eigen strontquote:Op zondag 15 september 2019 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]kan ik niet eens goed van eten
Doe je het goed fout. Eet 6 maaltijden per dag, rond de 5-6k kcal voor minder dan 10 euro per dag.quote:Op zondag 15 september 2019 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]kan ik niet eens goed van eten
WHoo...vertel ffquote:Op zondag 15 september 2019 18:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Doe je het goed fout. Eet 6 maaltijden per dag, rond de 5-6k kcal voor minder dan 10 euro per dag.
quote:Op zondag 15 september 2019 18:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als je echt wil zal ik je eind van de maand mijn nieuwe eetschema sturen.
En je trainingsschema?quote:Op zondag 15 september 2019 18:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hey ben je niet naar feyenoord geweest?quote:Op zondag 15 september 2019 18:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik heb het over goed acclimatiserenquote:Op zondag 15 september 2019 18:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Doe je het goed fout. Eet 6 maaltijden per dag, rond de 5-6k kcal voor minder dan 10 euro per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |